Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

non_stop skrev (11 timer siden):

Drømte jeg eller kom ikke de nettopp hjem fra Syden? 

Hun er jo så spontan som hun sier. Har man all verdens fri og en del penger så blir det mer spenning i hverdagen 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

non_stop skrev (17 timer siden):

Drømte jeg eller kom ikke de nettopp hjem fra Syden? 

Jo men bare ta det kuli, hun lovet ta med andre klær denne turen så innholdet på sosiale medier ble variert😁😅👍

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo en jobb som tilsier at hun styrer dagene som hun vil. Var ikke på ferie i sommer, nettopp for å kunne dra nå når det er billigere. Først en tur med typen, så en tur med søsteren. Ikke akkurat uvanlige aktiviteter….( bortsett fra at hun kan slippe å reise i fellesferie….) 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er lite sidespor, men Jeg kom tilfeldig over samboeren( per Fredrik/ PelleK) hennes på utforsk på snap. Shit for en stemme! Fra snappene hennes har jeg hatt inntrykk av at han er litt sær, men han viser en helt annerledes side av seg selv på snap. Jeg visste han var musiker, men ikke at han var så flink! 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittkatt
Vegglampe skrev (2 timer siden):

Dette er lite sidespor, men Jeg kom tilfeldig over samboeren( per Fredrik/ PelleK) hennes på utforsk på snap. Shit for en stemme! Fra snappene hennes har jeg hatt inntrykk av at han er litt sær, men han viser en helt annerledes side av seg selv på snap. Jeg visste han var musiker, men ikke at han var så flink! 

Samme her! Og han virker så sympatisk og hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vegglampe skrev (11 timer siden):

Enig. Virker som en god og snill mann!  Men ja, litt sær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (11 timer siden):

Samme her! Og han virker så sympatisk og hyggelig.

Enig, synes han svarer så høflig på spørsmål og tilbakemeldinger, i motsetning til veldig mange andre influensere som tar alt som kritikk.

Har aldri fulgt Stina, men begynte å følge PelleK for en liten stund siden og liker veldig godt å følge med på det han legger ut. Hadde heelt glemt av at han har vært med på Skal Vi Danse, husker jeg så på den sesongen men da var han ukjent for meg 😄

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått opp PelleK på Snap og fått et helt annet inntrykk av han, virker som en skikkelig koselig og rolig type! Tror han kommer til å bli en god far, om de får barn. Artig å følge med på det han driver med, ante ikke at han var så stor i utlandet 😁

Stina ser jeg på en sjelden gang, men det er lite underholdningsverdi i de samme aktivitetene hver dag. Syntes det er artig når hun drar igang prosjekter, hage osv. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så positivt overrasket over hvor reflekter og stødig standpunkt Stina har tatt til det å filme/snappe i offentlige rom. Hun er veldig bevisst på at hun ikke ønsker å eksponere andre mennesker på stranda, på trening eller andre potensielt sårbare situasjoner – synes det er veldig forfriskende å høre når man ser hvor mye hensynsløs adferd andre influensere til tider utviser. 

• Liker 38
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittkatt

De to, som et par, overraska meg veldig positivt. Jeg har ikke hatt noe negative inntrykk - jeg har ganske enkelt bare ikke hatt noen meninger. Mens den siste uka har de dukka opp så ofte. Og da han sang «Kamilla og tyven» (?) i går så bare… 🥹🫶🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (10 minutter siden):

De to, som et par, overraska meg veldig positivt. Jeg har ikke hatt noe negative inntrykk - jeg har ganske enkelt bare ikke hatt noen meninger. Mens den siste uka har de dukka opp så ofte. Og da han sang «Kamilla og tyven» (?) i går så bare… 🥹🫶🏼

Samme her😊😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (15 timer siden):

Er så positivt overrasket over hvor reflekter og stødig standpunkt Stina har tatt til det å filme/snappe i offentlige rom. Hun er veldig bevisst på at hun ikke ønsker å eksponere andre mennesker på stranda, på trening eller andre potensielt sårbare situasjoner – synes det er veldig forfriskende å høre når man ser hvor mye hensynsløs adferd andre influensere til tider utviser. 

Enig. Og det  samme med hennes standpunkt om ikke å eksponere egne fremtidige barn i SoMe, det tror jeg hun/de kommer til å holde fast ved. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Så trist at hun står å uffer og æsjer seg over sitt naturlige hår uten hair extensions. Synes det er så unødvendig av henne, selvfølgelig skal hun ha lov til å være misfornøyd om hun er det. Men det er utrolig mange som hadde gjort mye for å ha det naturlige håret hennes, lengde og alt. Hvorfor MÅ absolutt alt være picture perfekt, hun trenger virkelig ikke fakehår i den manken sin.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (På 9.10.2023 den 16.57):

Så trist at hun står å uffer og æsjer seg over sitt naturlige hår uten hair extensions. Synes det er så unødvendig av henne, selvfølgelig skal hun ha lov til å være misfornøyd om hun er det. Men det er utrolig mange som hadde gjort mye for å ha det naturlige håret hennes, lengde og alt. Hvorfor MÅ absolutt alt være picture perfekt, hun trenger virkelig ikke fakehår i den manken sin.

Enig ! Hun har pent hår som hun har , men ser det nok ikke selv. Hun er jo i det hele tatt opptatt av å ha falske negler , ekstra vipper og ekstra hår. Er mye utseende som teller , så hun må nok for å føle at hun er der hun ønsker å være utseende messig. Er så synd , for hun er naturlig pen og trenger ikke alt det der 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er no søt. «I dag skal jeg rydde i hagen og det skal dere selvfølgelig få være med på!»

For en ære 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
EmVeeJee skrev (3 timer siden):

Hun er no søt. «I dag skal jeg rydde i hagen og det skal dere selvfølgelig få være med på!»

For en ære 😄

Man kan si mye forskjellig om Stina. Men en ting er sikkert, hun har en veldig fin hage. Og en av tingene hun alltid har gjort er å ta med følgerne på oppbyggingen og vedlikehold av hagen. For de som ikke er klar over det, så har hun sådd det meste i hagen helt selv. Hun er i driftig dame når det kommer til hagearbeid.

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegglampe skrev (10 minutter siden):

Man kan si mye forskjellig om Stina. Men en ting er sikkert, hun har en veldig fin hage. Og en av tingene hun alltid har gjort er å ta med følgerne på oppbyggingen og vedlikehold av hagen. For de som ikke er klar over det, så har hun sådd det meste i hagen helt selv. Hun er i driftig dame når det kommer til hagearbeid.

Har ikke sagt noe om det jeg. Poenget var at hun tar med «oss» på hver minste ting i hverdagen sin så hun trenger ikke nevne at vi skal få være med som om det er en stor greie 😛

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmVeeJee skrev (2 minutter siden):

Har ikke sagt noe om det jeg. Poenget var at hun tar med «oss» på hver minste ting i hverdagen sin så hun trenger ikke nevne at vi skal få være med som om det er en stor greie 😛

Jeg opplevde deg som nedlatende ovenfor Stina, derav mitt svar til deg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...