Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mamman min lager verdens beste pizza :ler:

Nå trener jeg to timer på tirsdager (klassisk og moderne) har gym på onsdager, er trener (får trent selv samtidig) på torsdager og dans på skolen på fredager.

Vurderer å melde meg inn på sport og mosjon som ligger rett ved meg, får liksom ikke helt trent det jeg vil. Føler meg lat :-? Får se om jeg orker i bruke 400 kr i måneden på treningssenter. Det er jo masse penger for lille meg som tjener 800 i måneden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du får nok fysisk aktivitet, jeg, Fisken :wink: Det bringer allikevel ingenting å trene for mye, annet enn skader.

Nå er jeg sliten i hodet, så en pause om en times tid blir sikkert ikke så dumt. Jeg har bestemt meg for å gå på Full Pakke, så får tida vise om jeg gidder å dra tilbake på seminar etterpå, eller om jeg er lat og drar hjem. Var tross alt på kontoret 0745 i morges...

Skrevet

Aerobicinstruktører som ikke gidder å skifte batteri i headsetet, burde vært skutt :sinna::kjempesinna: Hun fant det ut i begynnelsen av timen, og kunne lett hentet et annet headset, men neida. Fuck. :evil:

Skrevet

Long time - no see...! :wink: Stikker bare innom for å ønske deg en kjempefin helg etterhvert! Håper du har det bra! :klem:

Skrevet

Jeg har det bra :)

Takk for hilsen, Dina. God helg ønskes tilbake.

Skrevet

Nå må jeg virkelig komme i gang her, har stirret i veggen i over en time nå. :trøtt:

Ellers blir det en merkelig helg; sambo skal reise på fotballturnering, men kom hjem med hoven, forstuet ankel fra treningen i går. Allikevel skal han reise som heiagjeng. Bedre enn å ha en misfornøyd mann gående hjemme.

Skrevet

Det føles rart når jeg NESTEN har en løsning på et problem jeg har, og så glipper det hele tiden mellom fingrene på meg...:klø: Jaja, jeg lærer i det minste å trekke selvstendige slutninger.

heldigvis møte med veileder snart, forhåpentligvis oppklarende. Dessverre må jeg stikke relativt raskt etter det, for å si ha det til sambo, som reiser med en gang han er hjemme fra jobb. Hmm, kanskje dra tilbake til kontoret etterpå :yeah right:

Gjest Litjmæ
Skrevet

Ha en riktig god helg Lilith! Jeg er alene hjemme i kveld jeg også, det skal bli deilig å bare slappe av, krype under ullteppet på sofaen med litt god mat og en god bok :-D

Skrevet

Jeg skal kose meg; god mat (men hva? jeg er så lat for tida), et glass vin eller tre, og Nytt på Nytt på NRK. I morgen skal jeg nok i hvertfall trene, shine leiligheten (der kom den forbannede ordenssansen og samvittigheten igjen!) :-?, og forhåpentligvis jobbe litt, hvis det lyset jeg tror jeg skimter, går opp for meg.

Skrevet

Kos de

g masse i helgen! :) Jeg sitter nå på flyplassen og surfer med laptopen på det tråsløse nettverket... Elsker ny teknologi! :sjarmor:

Takk for koselig hilsen i dagboka mi forresten! Du har egentlig rett i at det er en bragd at jeg og min kjære holder ut dette avstandsforholdet.... :wink: Vi har holdt på med dette i 6 år til høsten! :o :kul:

Om du har tenkt deg rødvin i kveld kan jeg anbefale en flaske Santa Rita Cabernet Sauvignon. Nydelig Chilens rødvin. De har en Merlot variant også, den er litt lettere...

Kos deg masse!

Klem :klem:

:klø: Hmmm... hvordan får jeg markert teksten (og laget den rød) når jeg ikke har musen tilkoblet mon tro??? :ler:

Skrevet
:klø: Hmmm... hvordan får jeg markert teksten (og laget den rød) når jeg ikke har musen tilkoblet mon tro??? :ler:

Har du ikke styre/klikkefelt på laptopen? Da fører du markøren over det du vil markere, samtidig som du holder klikkefeltet nede. :elsker også teknologi:

Mest lyst har jeg til å knekke Dopff&Irion Gewürztraminer som jeg har stående, men den er kjøpt med tanke på en bedre fiskemiddag.

Skrevet

Har trent hver dag de siste dagene.

Du blir sulten av sånt :o

Skrevet
Har trent hver dag de siste dagene.  

Du blir sulten av sånt  :o

Jepp, men mat er jo så godt :) Jeg kan godt invitere deg på marokkansk vegetargryte, eller grillede grønnsaker (eventuelt med fetaost?) eller.... :wink:

Veiledningen gikk over all forventning, og nå føler Lilith seg ganske så lykkelig. Til tross for at drømmejobben utlyses med en frist jeg ikke har sjanse til å rekke...

Skrevet

Jepp, men mat er jo så godt :) Jeg kan godt invitere deg på marokkansk vegetargryte, eller grillede grønnsaker (eventuelt med fetaost?) eller.... :wink:

Jo takk. Men bor ikke du i nordnorge eller no? Hadde blitt litt langt å dra for en middag. Da måtte jeg i så fall fått en sinnsykt stor middag etter det. :sjarmor:

Skrevet

:o skjønner ikke at det er mulig å ha så mye søvn i kroppen, og fortsatt være søvnig. På en måte føler jeg meg som mannen i Askeladden og de gode hjelperne, som hadde sju somre og sju vintre innabords (bare at hos meg er det søvn). :)

Gjest Litjmæ
Skrevet

:ler:

Jeg sovna på soffan her jeg også... Litt høy musikk på nå for å holde i gang en stund til ;)

Skrevet
:ler:

Jeg sovna på soffan her jeg også... Litt høy musikk på nå for å holde i gang en stund til ;)

Very good idea :) Faktisk kunne jeg godt lagt meg, og det er bare tøv, egentlig. Jeg er sløv, ikke egentlig trøtt.

Gjest Bellatrix
Skrevet
:sove: Tok nettopp en "middagshvil" på over 2 timer. :oops:
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...