Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2005 #261 Del Skrevet 1. februar 2005 Hva mente du med det? I går lå jeg jo som et slakt på sofaen hele kvelden, så jeg KAN slappe av. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 1. februar 2005 #262 Del Skrevet 1. februar 2005 Søt. Det er ikke farlig å slappe av vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2005 #263 Del Skrevet 1. februar 2005 Noen har spiseforstyrrelser, andre har andre typer tvangstanker.... (jeg innrømmer det i det minste). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 1. februar 2005 #264 Del Skrevet 1. februar 2005 Så så, det blir så bra så :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. februar 2005 Forfatter #265 Del Skrevet 1. februar 2005 Hva mente du med det? I går lå jeg jo som et slakt på sofaen hele kvelden' date=' så jeg KAN slappe av. :evil:[/quote'] Så, så.... Jeg ser deg liksom for meg - full av hetta for du burde trent og helt ute av stand til å nyte at du faktisk klarer å ta det med ro en dag (som du ellers plages med at du ikke klarer) Du innrømmer tvangstanken - det skal du ha, men du er litt søt også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2005 #266 Del Skrevet 1. februar 2005 Dere er nå snille Jeg tror jo fullt og helt på å lytte til kroppen og alt det der, men det gjelder liksom mest for andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 1. februar 2005 #267 Del Skrevet 1. februar 2005 Dere er nå snille Jeg tror jo fullt og helt på å lytte til kroppen og alt det der, men det gjelder liksom mest for andre... Ja det er vel ganske kjent fenomen det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2005 #268 Del Skrevet 1. februar 2005 Nye aerobicsko hjelper kanskje på motivasjonen i morgen I dag gidder jeg ikke, og skal forsøke å legge meg før midnatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2005 #269 Del Skrevet 1. februar 2005 Litt avslapning uten planer og senere en lang, glovarm dusj, og jeg føler meg god som ny. Nå gjenstår det bare å komme seg i seng før midnatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #270 Del Skrevet 2. februar 2005 Faktisk hjalp det med en ekstra hviledag; nå er jeg igjen klar for det aller meste. De nye skoene skal i hvertfall innvies i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. februar 2005 Forfatter #271 Del Skrevet 2. februar 2005 Så bra! Og jeg er sikker på at kroppen din er glad som bare det for å hvile litt *ert* Kroppen min bare sutrer og vil tilbake til senga i dag... Mere kaffe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #272 Del Skrevet 2. februar 2005 Rart det med søvn...i går var jeg for en gangs skyld i seng før midnatt, og det som skjedde var at jeg ikke sovnet før 0130, helt normalt, mao :klø: denne skoen har jeg fått, i svart. Rykä har vanvittig gode aerobicsko, beste jeg har hatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 2. februar 2005 #273 Del Skrevet 2. februar 2005 Der ser du, bare du hører på oss så blir alt så meget bedre Hva skal du trene i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. februar 2005 Forfatter #274 Del Skrevet 2. februar 2005 denne skoen har jeg fått, i svart. Rykä har vanvittig gode aerobicsko, beste jeg har hatt! De ligna fælt på mine :o Har også Rykä-sko og de er kjempegode. Hadde et par Reebok før, men de var ikke noe særlig når jeg sammenligner... Var de dyre? Kjøpte mine på salg (sikkert fjorårets modell) til 399,- Syntes det var et knallkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #275 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg skal på tripptrapp2, må jo teste de nye skoene (og så er timen 1930, så jeg kan rekke det selv etter middagshvil). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. februar 2005 #276 Del Skrevet 2. februar 2005 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #277 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei, Bille:) Nå er jeg sånn: :klø: og så ble jeg deretter Fallet er ikke stort fra kjempefornøyd til misfornøyd...Jeg håper på mail med snarest, da skal hjelperen få :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #278 Del Skrevet 2. februar 2005 Middag og påfølgende hvil var faktisk ikke dumt i det hele tatt. Nå er jeg klar for det meste (nesten). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 2. februar 2005 #279 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei Lillith I dag har eg slåss litt med LaTeX, eg hadde nesten gløymt den frustrasjonen det kan skapa, men bare nesten... Dessutan har eg trent styrke for første gong. Det var digg!! Kan nok ikkje kalla meg treningsnarkoman endå, men det var kanskje eit lite steg mot å trena fast (og ikkje bare symjing og sykling)? Det gav i alle fall meirsmak! Får bare håpa det varer heilt til fredag. Instruktøren gav meg nemleg klar beskjed om å venta 48 timar mellom kvar styrkeøkt. Så kjekt med nye sko! Nytt utstyr er alltid ein god motivasjonsfaktor. Det var veldig kjekt å symja etter at eg kjøpte meg skikkeleg badedrakt og symjebriller i haust. Veit du forresten om nokre gode gå-sko? Eg skal gå (for det meste på grusveg trur eg) ein del på Mallorca i påsken, og eg treng eit par gode sko. Eg har fjellsko, men det blir for varmt og tungt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #280 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei, Apple. Gode sko å gå i vet jeg dessverre ikke om, kjøpte selv noen fra Nike ACG, men får gnagsår til de grader på hælen av dem. Derfor kan jeg ikke anbefale dem. Jeg ville testet ut f.eks Salomon eller Merrell, de har masse fine sko. Eller Scarpa, hvis du vil opp en kategori, men de blir gjerne for varme. LaTeX, ja. Jeg har kommet over de verste begynnerproblemene, men det er MASSE arbeid å gjøre om et tidl. Word-dokument til Tex, for jeg må skrive inn masse koder hele tiden. Jeg har fått endel feilmeldinger, og LaTeX gjør fortsatt ting jeg ikke klarer å forstå, men jeg får spørre fagfolk (har med plassering av nummerering å gjøre). Jeg drømte om konsollvinduet i sted, men det kom ikke opp feilmeldinger :-) TrippTrapp2 var fantastisk; trener i Norgestoppen, det er helt klart. I TK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg