Lady Lovelylocks Skrevet 21. oktober 2008 #81 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg ble veldig skuffet over sjokolade isen. At det var iskrystaller i den hadde kanskje noe med saken og gjøre... Jordbærisen var ikke så veldig god heller. Var mest irriterende og spise is med smuler... Men cookie dough er nydelig!
Mischa Skrevet 22. oktober 2008 #82 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg ble veldig skuffet over sjokolade isen. At det var iskrystaller i den hadde kanskje noe med saken og gjøre... Iskrystaller ødelegger all is! Du har nok hatt uflaks med den, jeg har ikke opplevd å få iskrystaller i Ben & Jerry's is tidligere.
Zzyzx Skrevet 22. oktober 2008 #83 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg kjøpte en sånn cookie dough i går. Den traff så midt i blinken at jeg bare skulte da samboeren litt forsiktig lurte på om han kunne få smake. Han har ikke rørt den ennå.
Markjordbær Skrevet 22. oktober 2008 #84 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har smakt ben and jerry's en gang, men fikk ikke noe gledesrus over den som så mange andre tydeligvis får... Det smakte is, og den var god, men is er godt... Husker jeg ikke feil, så smakte jeg på sjokolade og sitron. Jeg hadde valgt annet om jeg skulle velge selv, men det var det min mann ville ha, og jeg skulle bestille to sundae's i frankrike, hvor hun som betjente knapt kunne engelsk, så jeg fikk to like i stedet for å få velge hva jeg ville ha i hver enkelt av dem... Men greit nok. Jeg skal nå prøve denne cookie dough'en en gang, det kryr av ben & jerry's her i usa. Kanskje jeg får en sånn wow-opplevelse da jeg også?
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2008 #85 Skrevet 6. november 2008 vet noen om den isen er i nærheten av Gjøvik en stand?
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 24. november 2008 #86 Skrevet 24. november 2008 Italiensk is er nam ja!! Har ikke prøvd isbaren i Prinsens gate, takk for tipset :D De har kjempegod italiensk is på Il Moro rett ovenfor Birkelunden også.. Pistasje eller sjokolade anbefales! Har sendt mail til Ben & Jerry's og spurt om de selger is i Norge..hehe selges vertfall på 7/11 på kolbotn
Megana Skrevet 24. november 2008 #87 Skrevet 24. november 2008 Synes ikke Phish food var noe særlig, men Cookie dough.........
venus_ Skrevet 24. november 2008 #88 Skrevet 24. november 2008 Synes ikke Phish food var noe særlig, men Cookie dough......... Spist mange bokser eller?
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #89 Skrevet 24. november 2008 Jeg har smakt Brownies'en og Cookie Dough, og tror jeg likte Brownies'en best. Er litt spent på den med banan, sjokolade og valnøtter. Noen som har prøvd den?
Gjest78 Skrevet 24. november 2008 #90 Skrevet 24. november 2008 Jeg har smakt Brownies'en og Cookie Dough, og tror jeg likte Brownies'en best. Er litt spent på den med banan, sjokolade og valnøtter. Noen som har prøvd den? Jeg synes den definitivt er best.
LekeHusmor Skrevet 24. november 2008 #91 Skrevet 24. november 2008 Imorgen skal jeg kjøpe Ben&Jerry's Chocolate Fudge Brownie! har aldri smakt B&J før spiser dere alle rett ut av boksen eller - i ekte amerikansk stil? det har jeg tenkt til.
Rosenrød Skrevet 25. november 2008 #92 Skrevet 25. november 2008 Jeg har smakt flere av dem nå, men ikke chunky monkey. Skal teste den i helgen, tror jeg. Meeeen, har ennå til gode å smake en som er bedre enn Hagen Dazs sin cookies and cream!
Megana Skrevet 25. november 2008 #93 Skrevet 25. november 2008 (endret) Spist mange bokser eller? Hehe, tro det eller ei, jeg er fremdeles på min første boks (Etter jeg sluttet å røyke kan jeg ikke lenger spise hva jeg vil uten å legge på meg, så jeg kan ikke gå helt amok dessverre, hehe) Edit: Leif Endret 25. november 2008 av Megana
Mischa Skrevet 25. november 2008 #94 Skrevet 25. november 2008 Jeg har ikke smakt Chunky Monkey eller Vanilla Fudge, men de fire andre er fortært. Favoritten så langt er Chocolate Fudge Brownie med Phish Food på 2.plass, 3. Chocolate Chip Cookie Dough og 4. Strawberry cheesecake
Gjest Cinnabon Skrevet 25. november 2008 #95 Skrevet 25. november 2008 Noen som vet om denne isen selges noe sted i Oslo? Spiste ganske mye av den i USA ja, spesielt den med Cookie Dough.. Nam Nam Nam :D Håper noen vet.. Joda, Ben & Jerry er en veldig god is. Men, dessverre er det slik at både One Cheesecake Brownie/Everything But The/ Strawberry Cheesecake/Peanut Butter Cup/S'Mores/ American Dream/Cinnamon Buns inneholder palmeolje og palmekjerneolje. Boikott varer med palmeolje (Kvinneguiden) Palmeolje- usunn for kropp og klode Altfor mye farlig matolje Rikshospitalet advarer nå folk mot den økende mengden palmeolje i maten vi spiser. Myndighetene ba matindustrien om å slutte med å bruke kolesterolfremkallende transfett. Da valgte mange å gå over til palmeolje som er like kolesterolfremkallende. Man bør enkelt og greit sjekke innholdet på det man spiser idag. Altfor mye mat inneholder stoffer som kroppen overhodet ikke har godt av.
Mischa Skrevet 25. november 2008 #96 Skrevet 25. november 2008 ^ Heldigvis bare en av de seks variantene som selges i Norge som inneholder palmeolje da Skal styre unna den heretter!
Gjest Pascale Skrevet 26. november 2008 #97 Skrevet 26. november 2008 Vel, heldigvis fikk PETA ikke gjennomslag for det de ville... PETA Urges Ben & Jerry's To Use Human Milk Selv om Ben&Jerry er utrolig godt å spise så har jeg fått fnatt av å lese varedeklarasjonene. Jeg får nesten lyst til å la vær med å spise. Det eneste sunne er å lage all mat selv- selv om det tar tid. :-/ Selv lager jeg gjerne isen selv. Sjokoladepeanøttsmør-is med browniebiter er digg. Basisen er eggedosis blandet med vispet krem.
Gjest Gjest_Sigrid_* Skrevet 2. desember 2008 #98 Skrevet 2. desember 2008 Sitter her og spiser Chocolate Fudge brownie nå! var tilfeldigvis innom en seven eleven bensinstasjon ¨når jeg kjørte igjennom oslo,¨å vips! der var den! :o
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #99 Skrevet 16. desember 2008 Etter å ha blitt "inspirert" av denne tråden, har jeg selv iløpet av de siste 2 ukene prøvd forskejllige B&J is. Va VELDI happy når jeg så de på 7/11 i Tromsø Har prøvd phish food, brownisen, chunkey monkey og cookie dough. Favoritten er PHISH FOOD!!! Hvilke andre smaker er det som jeg ikke kommer på, som er her i Norge? Vil prøve en ny sort til helga..
Mischa Skrevet 16. desember 2008 #100 Skrevet 16. desember 2008 ^ Da har du igjen å prøve strawberry cheesecake og vanilla toffee fudge (husker ikke nøyaktig hva den het, men noe i den duren)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå