Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sett denne tråden før, og tenkte at jeg skulle anbefale alle å smake Peanut Butter Cup om man ikke har smakt den - men ser at dere allerede har oppdaget den.

Det er den beste isen jeg noen gang har smak.

Det eneste negative med den er at den er klin umulig å oppdrive. I fjor sommer var jeg innom 8 Deli de Lucaer, 3 7/11'er og 1 Meny i Oslo. Fant den ingen steder!

Kjøpte til slutt på Ben&Jerry-butikken. Altså ba om at de fylte et stort beger med den. Men det ble jo fryktelig dyrt da.

Så hvis noen har funnet den i Oslo sentrum - let me know.

Forhåpentligvis er den mer utberedt nå enn i fjor sommer. Da var den jo ny tror jeg.

Meeen.. jeg har godterifri da… :sjenert:

De har lansert core-varianter den siste tiden, og den siste måneden har jeg sett Peanut Butter Cup overalt, på 7eleven, Deli Deluca og Meny :)

Jeg har også godterfri, men kun i ukedagene, fredag og lørdag har jeg lov til å spise og litt snop. :-)

Anonymous poster hash: eef08...b41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har lansert core-varianter den siste tiden, og den siste måneden har jeg sett Peanut Butter Cup overalt, på 7eleven, Deli Deluca og Meny :)

Jeg har også godterfri, men kun i ukedagene, fredag og lørdag har jeg lov til å spise og litt snop. :-)

ÅÅÅÅHHH!! Jeg som bor et kvartal fra både Deli og 7/11…. *stønn* Kanskje jeg må gå meg en tur i kveld. Jeg hadde egentlig klart å glemme den isen. Og det var jo egentlig bra, for jeg prøver jo å ha godterifri. (jeg spiser godteri 4-5 dager i uka.. så det går ikke så bra med den godterifrien :P )

AnonymBruker
Skrevet

ÅÅÅÅHHH!! Jeg som bor et kvartal fra både Deli og 7/11…. *stønn* Kanskje jeg må gå meg en tur i kveld. Jeg hadde egentlig klart å glemme den isen. Og det var jo egentlig bra, for jeg prøver jo å ha godterifri. (jeg spiser godteri 4-5 dager i uka.. så det går ikke så bra med den godterifrien :P )

Får satse på at den er utsolgt ettersom den er så god! Men det er lov med is i blant! Og den er utrolig god, og tar bort søtsuget :-D Jeg har forøvrig spist en pose med nidar-sjokolade i dag, men det blir likevel is i helga :sjenert:

Skrevet

De hadde den :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

De hadde den :nigo:

Ååå, nå gleder jeg meg til helga! Den er så god, den og blondie brownie (og selvfølgelig chocolate fudge brownie) :-D

AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg til Ben and Jerry's i kveld!! Nam!

Skrevet

Jeg har bevisst unngått denne tråden en lang stund nå, men fingrene mine klikket seg kjapt inn uten min tillatelse.
Håper det ikke gir seg utslag når jeg skal i Meny-butikken litt senere. Det står to velfylte is-skap på vei til kassene der... :jolie:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er som meg Hoppe, så er det ikke til å unngå. Jeg har ikke tenkt på is på flere mnd, også så jeg denne,og da spaserte bena mine rett og slett rett ned på kiosken å kjøpte is! Og spiste.

Anonymous poster hash: 932e4...5c4
  • Liker 3
Skrevet

Hvis du er som meg Hoppe, så er det ikke til å unngå. Jeg har ikke tenkt på is på flere mnd, også så jeg denne,og da spaserte bena mine rett og slett rett ned på kiosken å kjøpte is! Og spiste.

Anonymous poster hash: 932e4...5c4

Jøss, der ble jeg visst anonym… Ikke tilsiktet - det var altså meg som skrev det der.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bevisst unngått denne tråden en lang stund nå, men fingrene mine klikket seg kjapt inn uten min tillatelse.

Håper det ikke gir seg utslag når jeg skal i Meny-butikken litt senere. Det står to velfylte is-skap på vei til kassene der... :jolie:

Du har ikke vært aktiv her på en stund, noe som betyr at du ikke har spist is på en stund? Altså, da syns jeg det er på tide med en isboks i helga! Jeg er superaktiv i denne tråden :laugh:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke spist is på to (2) uker, så da er det hvertfall på tide :fnise:

Skrevet

....da spaserte bena mine rett og slett rett ned på kiosken å kjøpte is! Og spiste. Anonymous poster hash: 932e4...5c4

Ok, My...da må bena dine være skikkelig hungrige på is...så langt har ikke mine ben kommet. Det er munnen som slurper det i seg her i gården. ;)

Altså, da syns jeg det er på tide med en isboks i helga! Anonymous poster hash: eef08...b41

Tusen takk før søsterlig evt. broderlig støtte i denne vanskelige skal/skal-ikke-tid! :fnise:
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk før søsterlig evt. broderlig støtte i denne vanskelige skal/skal-ikke-tid! :fnise:

Ble det is på deg? :biggrin: Spiste en bok med "blondie brownie" i går, var utsolgt for "peanut butter cup", men blir mest sannsynlig "peanut butter cup" i dag, er helg, så da er det lov med masse is!

Skrevet

Var i Sverige i dag og fant ben and jerry's greek style! Kjøpte to strawberry shortcake og en honey, caramel vanilla, har spist opp en boks med strawberry shortcake allerede :fnise: den var utrolig god!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke jeg har spist Ben & Jerry's siden i fjor sommer! :bond: Abstinensene tar fullstendig overhånd etter å ha funnet denne tråden, jeg må ha is snart!

Anonymous poster hash: 04897...d49
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke jeg har spist Ben & Jerry's siden i fjor sommer! :bond: Abstinensene tar fullstendig overhånd etter å ha funnet denne tråden, jeg må ha is snart!

Anonymous poster hash: 04897...d49

Skjønner deg godt. Har aldri likt is noe særlig, men Ben and Jerry's er fantastisk!

Har spist to bokser med Ben&Jerry's i helga: Peanut Butter Cups og Blondie Brownie, og jeg må si at jeg foretrekker Blondie Brownie, som er den beste isen jeg har smakt.

Skrevet

Vet ikke om jeg tør å si dette… i fare for å sette meg selv bakerst i en milelang kø.. Men det er gratis Ben&Jerry i morgen på Ben&Jerry-restaurantene (det heter kanskje ikke det?) fra 15-19.

Skrevet

Noen som har prøvd den med Peanut butter cups? Er ikke så veldig glad i peanøtter, men er veldig glad i de peanu tbutter cup'ene fra reese's :laugh: Er den veldig peanutish?!

Jeg ELSKER den, og er ikke spesielt fan av Reese's pbc en gang. Hjemmelagde derimot, DET er himmelsk det!

Skrevet

har nettopp spist den greske yogurt- versjonen med bringebær og sjokolade, og nje... Noe av gleden med B & J er at det føles nesten litt perverst usunt og denne var litt for "sunn". spiste en core blondie brownie etterpå, 2 for 89 her :)

Skrevet (endret)

*dobbelpost*

Endret av neon_sun

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...