Gå til innhold

Generell spilldiskusjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Akkurat spilt gjennom main story på Horizon, men har mye igjen å utforske og mange trophys jeg kan kose meg med før dlc kommer :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Aloy skrev:

Akkurat spilt gjennom main story på Horizon, men har mye igjen å utforske og mange trophys jeg kan kose meg med før dlc kommer :laugh:

Den kommer ut i november?

Skrevet
4 timer siden, Winza skrev:

Den kommer ut i november?

Ja, 7.november :)

• 2 uker senere...
Skrevet

I det siste har eg spelt mykje Stardew Valley på Switch. Så morosamt! :D Og nydeleg stil! 

Også har me starta opp ein DnD-gruppe på skulen. No i helga satt me i ni timar...! Det var morosamt, men kanskje litt vel lenge. 

Skrevet
5 minutter siden, Urdsaga skrev:

I det siste har eg spelt mykje Stardew Valley på Switch. Så morosamt! :D Og nydeleg stil! 

Også har me starta opp ein DnD-gruppe på skulen. No i helga satt me i ni timar...! Det var morosamt, men kanskje litt vel lenge. 

Jeg klarer ikke å spille flere timer i strekk lenger uten å bli helt sår i hodet :P Husker jeg var hos en kompis for et års tid siden, jeg kom i 10-11 tida eller noe og vi spilte Rayman (den originale fra 1995) til 1-2 tida på natta. Fy faen så sliten jeg var i hodet da :fnise: Og for et jævlig vanskelig spill :P

Skrevet

Ikke lenge til Assassins Creed Origins kommer ut :nordvesta:

Skrevet
12 timer siden, Winza skrev:

Jeg klarer ikke å spille flere timer i strekk lenger uten å bli helt sår i hodet :P Husker jeg var hos en kompis for et års tid siden, jeg kom i 10-11 tida eller noe og vi spilte Rayman (den originale fra 1995) til 1-2 tida på natta. Fy faen så sliten jeg var i hodet da :fnise: Og for et jævlig vanskelig spill :P

Det er jo noko anna med eit videospel enn med Dungeons and Dragons. :) Så det forstår eg godt. 

Eg fekk vondt i ryggen og korsryggen av å sitte så lenge og DM-en fekk krampe i beina. :fnise:

Skrevet
41 minutter siden, Urdsaga skrev:

Det er jo noko anna med eit videospel enn med Dungeons and Dragons. :) Så det forstår eg godt. 

Eg fekk vondt i ryggen og korsryggen av å sitte så lenge og DM-en fekk krampe i beina. :fnise:

Uff :P Har du spilt det originale Rayman? De testa det ikke skikkelig før release så det er derfor visse deler er usaklig vanskelig :P

Skrevet
8 timer siden, Winza skrev:

Uff :P Har du spilt det originale Rayman? De testa det ikke skikkelig før release så det er derfor visse deler er usaklig vanskelig :P

Nei. Har ikkje spelt nokon av dei. 

Skrevet
Akkurat nå, Urdsaga skrev:

Nei. Har ikkje spelt nokon av dei. 

Anbefaler det hvis du vil ha en skikkelig utfordring innen 2D platforming :)

Skrevet
11 minutter siden, Winza skrev:

Anbefaler det hvis du vil ha en skikkelig utfordring innen 2D platforming :)

For tiden har eg nok med Stardew Valley og tabletop gaming. :)

Skrevet
22 timer siden, Urdsaga skrev:

Switchen min er på service for n-te gang - hvor mye koster stardew i e-shoppen, om jeg kan spørre? :P Syns det er litt stiv pris med 600 kr i fysisk utgave :dry:

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Titania skrev:

Switchen min er på service for n-te gang - hvor mye koster stardew i e-shoppen, om jeg kan spørre? :P Syns det er litt stiv pris med 600 kr i fysisk utgave :dry:

600 er jo vanlig nypris for spill :) Før i tida så var 699 den vanlige prisen for et N64 spill :P 

Skrevet
3 minutter siden, Winza skrev:

600 er jo vanlig nypris for spill :) Før i tida så var 699 den vanlige prisen for et N64 spill :P 

Det er det, men når spillet nesten var nytt kjøpte jeg det til max 200 på ps4en :P Og det koster da 300 i fysisk utgave på ps4/xbone, da er det drøyt med dobbel så høy pris til switchen :P Da er det heller andre spill jeg gladelig bruker penger på :D

Skrevet
Akkurat nå, Titania skrev:

Det er det, men når spillet nesten var nytt kjøpte jeg det til max 200 på ps4en :P Og det koster da 300 i fysisk utgave på ps4/xbone, da er det drøyt med dobbel så høy pris til switchen :P Da er det heller andre spill jeg gladelig bruker penger på :D

Som Pokkén Tournaments DX?

Skrevet
2 minutter siden, Winza skrev:

Som Pokkén Tournaments DX?

Absolutt ikke :) Neste spill i hylla (bortsett fra Assassins creed som jeg har fått i bursdagsgave :D ) blir nok need for speed :) Og bortsett fra det er south park høyt på ønskelista :D

Skrevet

Absolutt ikke :) Neste spill i hylla (bortsett fra Assassins creed som jeg har fått i bursdagsgave :D ) blir nok need for speed :) Og bortsett fra det er south park høyt på ønskelista :D

Hvorfor ikke? :P Arms da?

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Hvorfor ikke? :P Arms da?

Er ikke så glad i den typen spill :P Arms syns jeg var teit, så det blir det heller ikke :D

Skrevet

Er ikke så glad i den typen spill :P Arms syns jeg var teit, så det blir det heller ikke :D

Jeg ser frem til Super Mario Odyssey :)

Skrevet
13 minutter siden, Titania skrev:

Stakkars deg! Eg har visst vore heldig med Switchen min. 

Det koster 100 kr. :) Definitivt verdt det! Eg elskar det. Men eg hadde nok ikkje kjøpt det til 600. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...