Aloy Skrevet 2. oktober 2017 #121 Skrevet 2. oktober 2017 Akkurat spilt gjennom main story på Horizon, men har mye igjen å utforske og mange trophys jeg kan kose meg med før dlc kommer
Gjest Winza Skrevet 2. oktober 2017 #122 Skrevet 2. oktober 2017 2 timer siden, Aloy skrev: Akkurat spilt gjennom main story på Horizon, men har mye igjen å utforske og mange trophys jeg kan kose meg med før dlc kommer Den kommer ut i november?
Aloy Skrevet 2. oktober 2017 #123 Skrevet 2. oktober 2017 4 timer siden, Winza skrev: Den kommer ut i november? Ja, 7.november
Urdsaga Skrevet 15. oktober 2017 #124 Skrevet 15. oktober 2017 I det siste har eg spelt mykje Stardew Valley på Switch. Så morosamt! :D Og nydeleg stil! Også har me starta opp ein DnD-gruppe på skulen. No i helga satt me i ni timar...! Det var morosamt, men kanskje litt vel lenge.
Gjest Winza Skrevet 15. oktober 2017 #125 Skrevet 15. oktober 2017 5 minutter siden, Urdsaga skrev: I det siste har eg spelt mykje Stardew Valley på Switch. Så morosamt! :D Og nydeleg stil! Også har me starta opp ein DnD-gruppe på skulen. No i helga satt me i ni timar...! Det var morosamt, men kanskje litt vel lenge. Jeg klarer ikke å spille flere timer i strekk lenger uten å bli helt sår i hodet Husker jeg var hos en kompis for et års tid siden, jeg kom i 10-11 tida eller noe og vi spilte Rayman (den originale fra 1995) til 1-2 tida på natta. Fy faen så sliten jeg var i hodet da Og for et jævlig vanskelig spill
Titania Skrevet 15. oktober 2017 #126 Skrevet 15. oktober 2017 Ikke lenge til Assassins Creed Origins kommer ut
Urdsaga Skrevet 16. oktober 2017 #127 Skrevet 16. oktober 2017 12 timer siden, Winza skrev: Jeg klarer ikke å spille flere timer i strekk lenger uten å bli helt sår i hodet Husker jeg var hos en kompis for et års tid siden, jeg kom i 10-11 tida eller noe og vi spilte Rayman (den originale fra 1995) til 1-2 tida på natta. Fy faen så sliten jeg var i hodet da Og for et jævlig vanskelig spill Det er jo noko anna med eit videospel enn med Dungeons and Dragons. Så det forstår eg godt. Eg fekk vondt i ryggen og korsryggen av å sitte så lenge og DM-en fekk krampe i beina.
Gjest Winza Skrevet 16. oktober 2017 #128 Skrevet 16. oktober 2017 41 minutter siden, Urdsaga skrev: Det er jo noko anna med eit videospel enn med Dungeons and Dragons. Så det forstår eg godt. Eg fekk vondt i ryggen og korsryggen av å sitte så lenge og DM-en fekk krampe i beina. Uff Har du spilt det originale Rayman? De testa det ikke skikkelig før release så det er derfor visse deler er usaklig vanskelig
Urdsaga Skrevet 16. oktober 2017 #129 Skrevet 16. oktober 2017 8 timer siden, Winza skrev: Uff Har du spilt det originale Rayman? De testa det ikke skikkelig før release så det er derfor visse deler er usaklig vanskelig Nei. Har ikkje spelt nokon av dei.
Gjest Winza Skrevet 16. oktober 2017 #130 Skrevet 16. oktober 2017 Akkurat nå, Urdsaga skrev: Nei. Har ikkje spelt nokon av dei. Anbefaler det hvis du vil ha en skikkelig utfordring innen 2D platforming
Urdsaga Skrevet 16. oktober 2017 #131 Skrevet 16. oktober 2017 11 minutter siden, Winza skrev: Anbefaler det hvis du vil ha en skikkelig utfordring innen 2D platforming For tiden har eg nok med Stardew Valley og tabletop gaming.
Titania Skrevet 16. oktober 2017 #132 Skrevet 16. oktober 2017 22 timer siden, Urdsaga skrev: I det siste har eg spelt mykje Stardew Valley på Switch. Så morosamt! :D Og nydeleg stil! Også har me starta opp ein DnD-gruppe på skulen. No i helga satt me i ni timar...! Det var morosamt, men kanskje litt vel lenge. Switchen min er på service for n-te gang - hvor mye koster stardew i e-shoppen, om jeg kan spørre? Syns det er litt stiv pris med 600 kr i fysisk utgave 1
Gjest Winza Skrevet 16. oktober 2017 #133 Skrevet 16. oktober 2017 4 minutter siden, Titania skrev: Switchen min er på service for n-te gang - hvor mye koster stardew i e-shoppen, om jeg kan spørre? Syns det er litt stiv pris med 600 kr i fysisk utgave 600 er jo vanlig nypris for spill Før i tida så var 699 den vanlige prisen for et N64 spill
Titania Skrevet 16. oktober 2017 #134 Skrevet 16. oktober 2017 3 minutter siden, Winza skrev: 600 er jo vanlig nypris for spill Før i tida så var 699 den vanlige prisen for et N64 spill Det er det, men når spillet nesten var nytt kjøpte jeg det til max 200 på ps4en Og det koster da 300 i fysisk utgave på ps4/xbone, da er det drøyt med dobbel så høy pris til switchen Da er det heller andre spill jeg gladelig bruker penger på :D
Gjest Winza Skrevet 16. oktober 2017 #135 Skrevet 16. oktober 2017 Akkurat nå, Titania skrev: Det er det, men når spillet nesten var nytt kjøpte jeg det til max 200 på ps4en Og det koster da 300 i fysisk utgave på ps4/xbone, da er det drøyt med dobbel så høy pris til switchen Da er det heller andre spill jeg gladelig bruker penger på :D Som Pokkén Tournaments DX?
Titania Skrevet 16. oktober 2017 #136 Skrevet 16. oktober 2017 2 minutter siden, Winza skrev: Som Pokkén Tournaments DX? Absolutt ikke Neste spill i hylla (bortsett fra Assassins creed som jeg har fått i bursdagsgave :D ) blir nok need for speed Og bortsett fra det er south park høyt på ønskelista :D
Gjest Winza Skrevet 16. oktober 2017 #137 Skrevet 16. oktober 2017 Akkurat nå, Titania skrev: Absolutt ikke Neste spill i hylla (bortsett fra Assassins creed som jeg har fått i bursdagsgave :D ) blir nok need for speed Og bortsett fra det er south park høyt på ønskelista :D Hvorfor ikke? Arms da?
Titania Skrevet 16. oktober 2017 #138 Skrevet 16. oktober 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Hvorfor ikke? Arms da? Er ikke så glad i den typen spill Arms syns jeg var teit, så det blir det heller ikke :D
Gjest Winza Skrevet 16. oktober 2017 #139 Skrevet 16. oktober 2017 Akkurat nå, Titania skrev: Er ikke så glad i den typen spill Arms syns jeg var teit, så det blir det heller ikke :D Jeg ser frem til Super Mario Odyssey
Urdsaga Skrevet 16. oktober 2017 #140 Skrevet 16. oktober 2017 13 minutter siden, Titania skrev: Switchen min er på service for n-te gang - hvor mye koster stardew i e-shoppen, om jeg kan spørre? Syns det er litt stiv pris med 600 kr i fysisk utgave Stakkars deg! Eg har visst vore heldig med Switchen min. Det koster 100 kr. Definitivt verdt det! Eg elskar det. Men eg hadde nok ikkje kjøpt det til 600.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå