Gå til innhold

Generell spilldiskusjon


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Winza skrev:

Er ikke det barr kjøring i NFS spillene med?

Jo da, men ikke så mye bane som f.eks silverstone, for å ta den første jeg kommer på :P NFS er jo mer løyper i bygater :) Også kan man gjøre mye andre ting med bilene sammenlignet med GTbilene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er lei switchen vår. Docken er virkelig ubrukelig. Har nå vært på gamestop med den fire ganger nå. Første gang virket den finfint i butikken, men ikke hjemme, så de kunne ikke gjøre noe. Vi kom hjem, og docken virket. Så kom det tordenvær, vi dro ut strømmen, og docken sluttet å fungere. Så vi gikk tilbake, og fikk prøve en annen strømledning. Ingen endring. Så ble hele greia sendt på service da vi gikk ned med den tredje gang. Etter 3-4 uker kom den tilbake og fungerte fantastisk. Nytt tordenvær, ut med strømmen, og den sluttet å fungere igjen :dany:Ny tur på gamestop idag - så nå skal vi få ny dock. Og om ikke det virker, så vet jeg ikke helt...

Selve switchen fungerer jo forsåvidt bra den, men jeg VIL spille på tven!

 

I tillegg har vi problemer med nextentel sitt dritt router-modem, så det er for høy sikkerhet på det til at switchen klarer å sende info ut, så kan heller ikke spille online - og jeg vil spille splatoon! :(

 

(Sorry whininga - er bare litt lei :P )

Endret av Titania
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.8.2017 den 11.14, AnonymBruker skrev:

Jeg er "Periodegamer" :P Det skorter ikke på viljen, men på tiden. Nå har jeg plukket opp igjen Skyrim etter et halvt års opphold. Har veldig lyst til å spille mer Witcher III også, men det er den tiden, da... 

Anonymkode: 5061f...2ce

Samme her - på alle punkter! Nå har jeg nettopp hatt eksamen, så nå har jeg endelig tid til å spille igjen. Om noen uker vil det derimot bli lite ideelt tidsmessig igjen. Tipper jeg da plukker det opp igjen i juleferien. 

Anonymkode: f582c...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Periode-gamer jeg også, favorittene er helt klart Horizon Zero Dawn, Skyrim og Injustice. Så i periodene spiller jeg et av de til jeg blir lei, så går det en stund til jeg spiller et av de andre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller en del. :) 
Ikke alltid, men på vei tilbake å bli en skikkelig gammer igjen. (aka, mer en enn gang i uken).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Drakan skrev:

Jeg spiller en del. :) 
Ikke alltid, men på vei tilbake å bli en skikkelig gammer igjen. (aka, mer en enn gang i uken).

Hva spiller du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Aloy skrev:

Hva spiller du? :)

FF (de gamle, da 12 og 13 ikke akkurat var spesielt interessant), Zone of the enders 1&2, Jack and Daxter (hele serien, inkludert bil spillet), var innom Kingomdhearts 1 og 2 (har ikke prøvd noen av kommaene), Dungon siege, The sims, Donkey kong 1&2, Zelda (omtrent alle spillene, elsker ocarina of time, har enda ikke hatt råd til switch så har ikke prøvd breath of the wild :cry3:), har ikke ps4 så ikke giddet å spille bloodborn, men elsker demon souls, dark souls (har ikke skaffet dark souls 2 da det virket for enkelt), fallout 3 og las vegas, Skyrim, Oblivion, Dishonored.... 
Eneste horror spillet jeg har skaffet meg er Alien Isolation, fordi jeg er mer glad i Aliens en jeg får angst av horror. 
Koudelka til ps1 var utrolig bra, pokemon snap....
mange forskjellige spill utennom sports spill.
Akkurat nå spiller jeg hyggelige spill som Rpg maker, colors 3ds og Fantasy life.
Har også dragonquest 8 (noen spill har jeg kjøpt til flere konsoller, så har den til ps2). 
....
har spilt veldig mange spill.... alt for mange, og flere blir det sannsynligvis :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Drakan skrev:

FF (de gamle, da 12 og 13 ikke akkurat var spesielt interessant), Zone of the enders 1&2, Jack and Daxter (hele serien, inkludert bil spillet), var innom Kingomdhearts 1 og 2 (har ikke prøvd noen av kommaene), Dungon siege, The sims, Donkey kong 1&2, Zelda (omtrent alle spillene, elsker ocarina of time, har enda ikke hatt råd til switch så har ikke prøvd breath of the wild :cry3:), har ikke ps4 så ikke giddet å spille bloodborn, men elsker demon souls, dark souls (har ikke skaffet dark souls 2 da det virket for enkelt), fallout 3 og las vegas, Skyrim, Oblivion, Dishonored.... 
Eneste horror spillet jeg har skaffet meg er Alien Isolation, fordi jeg er mer glad i Aliens en jeg får angst av horror. 
Koudelka til ps1 var utrolig bra, pokemon snap....
mange forskjellige spill utennom sports spill.
Akkurat nå spiller jeg hyggelige spill som Rpg maker, colors 3ds og Fantasy life.
Har også dragonquest 8 (noen spill har jeg kjøpt til flere konsoller, så har den til ps2). 
....
har spilt veldig mange spill.... alt for mange, og flere blir det sannsynligvis :) 

Jeg har spilt Kingdom hearts, tror det er nr 2 hvis jeg ikke tar helt feil, men står fast og kommer ikke videre.. så da ble jeg bare irritert og la det fra meg :fnise:  The Sims er jeg også veldig glad i, men det er veldig periodevis, har ikke spilt det på en stund nå, men liker veldig godt å se på streaming med the Sims 4, spesielt de som er gode til å bygge hus, alltid kjekt med litt inspirasjon! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aloy skrev:

Jeg har spilt Kingdom hearts, tror det er nr 2 hvis jeg ikke tar helt feil, men står fast og kommer ikke videre.. så da ble jeg bare irritert og la det fra meg :fnise:  The Sims er jeg også veldig glad i, men det er veldig periodevis, har ikke spilt det på en stund nå, men liker veldig godt å se på streaming med the Sims 4, spesielt de som er gode til å bygge hus, alltid kjekt med litt inspirasjon! 

The sims er ikke helt min ting, litt som sport. Men det er blitt bedre med årene siden de har inkludert quests. :) 
Som f.eks, jakte rundt byen på spøkelser som katt :O 
Kingdomhearts 2? Fast? Hvor er du cirka? Er evigheter siden jeg spilte det, men burde ikke være for vanskelig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Drakan skrev:

The sims er ikke helt min ting, litt som sport. Men det er blitt bedre med årene siden de har inkludert quests. :) 
Som f.eks, jakte rundt byen på spøkelser som katt :O 
Kingdomhearts 2? Fast? Hvor er du cirka? Er evigheter siden jeg spilte det, men burde ikke være for vanskelig. :) 

Sjekket akkurat, er 2.5 jeg har :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aloy skrev:

Sjekket akkurat, er 2.5 jeg har :P

Oh... 
har ikke kjøpt noen av pengeslukene som var etter kh2. Kommaene.
Hadde tenkt, til de pumpet ut spill som en merkelig fontene... vet ingenting om de spillene og har helt ærlig mistet interessen. Kommer kanskje til å spille kh3 når det kommer ut.
Hørt mange klage på komma spillene. vanskelige bosser og slikt f.eks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Drakan skrev:

Oh... 
har ikke kjøpt noen av pengeslukene som var etter kh2. Kommaene.
Hadde tenkt, til de pumpet ut spill som en merkelig fontene... vet ingenting om de spillene og har helt ærlig mistet interessen. Kommer kanskje til å spille kh3 når det kommer ut.
Hørt mange klage på komma spillene. vanskelige bosser og slikt f.eks. 

Ja, det er en boss jeg sliter med, har prøvd uendelige ganger, prøvd å søke meg fram til hvordan jeg skal klare å ta den, men det går ikke :raven:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Aloy skrev:

Ja, det er en boss jeg sliter med, har prøvd uendelige ganger, prøvd å søke meg fram til hvordan jeg skal klare å ta den, men det går ikke :raven:

Vet hvordan det kan være. (... døde mot Sepiroth et par ganger før jeg mestret han i både kh1 og kh2)
Men hørt at bossene i komma spillene kan være langt mer slitsom, noe jeg ikke er villig til å finne ut av. (^_^III)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Drakan skrev:

Vet hvordan det kan være. (... døde mot Sepiroth et par ganger før jeg mestret han i både kh1 og kh2)
Men hørt at bossene i komma spillene kan være langt mer slitsom, noe jeg ikke er villig til å finne ut av. (^_^III)

Hehe, skjønner jeg godt! Kanskje jeg skal se om jeg får tak i 1 og 2 igjen, så kan jeg heller kose meg med de 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aloy skrev:

Hehe, skjønner jeg godt! Kanskje jeg skal se om jeg får tak i 1 og 2 igjen, så kan jeg heller kose meg med de 

Om du var bekjent irl, kunne du spilt hos meg :P 
jeg er derimot ekstremt nervøs over fremmede som rører spillene mine O_O
(aldri legg et spill med den blanke siden andre steder en i boksen sin eller mappen) :O 
Låner ikke bort spill lenger heler. Folk stjeler spill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Drakan skrev:

Om du var bekjent irl, kunne du spilt hos meg :P 
jeg er derimot ekstremt nervøs over fremmede som rører spillene mine O_O
(aldri legg et spill med den blanke siden andre steder en i boksen sin eller mappen) :O 
Låner ikke bort spill lenger heler. Folk stjeler spill

Hehe, jeg er helt enig med deg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aloy skrev:

Hehe, jeg er helt enig med deg! :fnise:

Når det skal nevnes... er gøy med to player spill. En stund siden men har et par rpg spill som funker toplayer. 
Sukk. Savner å spille med andre. Er veldig gøy. Racing og slikt. De fleste voksne er så, direkte kjedelig. :O 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Drakan skrev:

Når det skal nevnes... er gøy med to player spill. En stund siden men har et par rpg spill som funker toplayer. 
Sukk. Savner å spille med andre. Er veldig gøy. Racing og slikt. De fleste voksne er så, direkte kjedelig. :O 

Jeg liker å spille online, men har ikke så mange venner som spiller online, så det blir liksom til at det tar en stund før du finner en "god" gruppe du kan spille med, feks på GTA5. 
Ellers har jeg prøvd noen andre spill online, som Elder Scrolls, Destiny og Injustice, men det falt ikke helt i smak. Liker bedre å spille disse alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aloy skrev:

Jeg liker å spille online, men har ikke så mange venner som spiller online, så det blir liksom til at det tar en stund før du finner en "god" gruppe du kan spille med, feks på GTA5. 
Ellers har jeg prøvd noen andre spill online, som Elder Scrolls, Destiny og Injustice, men det falt ikke helt i smak. Liker bedre å spille disse alene. 

Du burde prøve noen klassiske ps2 spill. 
De hadde et par gode den gang. Du finner ikke gode 2 player spill i dag av rpg kvalitet. Elder scrolls online var horribelt. O_o
Får litt angst av masse folk, så foretrekker spill som ikke krever så mye. Online i dark souls er random og gøy siden man ikke trenger å prate med folk. ^_^ 
derimot... hørt at Yukalele har 2 player. O_o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...