Gå til innhold

Generell spilldiskusjon


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Drakan skrev:

Du burde prøve noen klassiske ps2 spill. 
De hadde et par gode den gang. Du finner ikke gode 2 player spill i dag av rpg kvalitet. Elder scrolls online var horribelt. O_o
Får litt angst av masse folk, så foretrekker spill som ikke krever så mye. Online i dark souls er random og gøy siden man ikke trenger å prate med folk. ^_^ 
derimot... hørt at Yukalele har 2 player. O_o

Ja, likte ikke konseptet i Elder Scrolls i det hele tatt. Prøvde det et par ganger når det kom ut, og har ikke spilt siden den gang. Dark Souls har jeg hørt om, men ikke prøvd. Lurer på om samboeren min kanskje spiller det. 
Har litt lyst til å prøve player uknown battlefields, har du prøvd det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Aloy skrev:

Ja, likte ikke konseptet i Elder Scrolls i det hele tatt. Prøvde det et par ganger når det kom ut, og har ikke spilt siden den gang. Dark Souls har jeg hørt om, men ikke prøvd. Lurer på om samboeren min kanskje spiller det. 
Har litt lyst til å prøve player uknown battlefields, har du prøvd det? :)

Nei. 
Er ikke så mye innom krigs spill heler. Nylig spilt første spillet til metal gear solid (ps1 versjon) O_O
Er litt gladere i adventure/torture/puzzle/friendly/fun/happy/gruesome/dark/sneak/stealth/10classes-at-least/multiple-endings spill. :) 
Krigs spill virker litt for virkelig. Av samme grunn liker jeg ikke gta5. Det var horribelt når jeg prøvde det hos en venn. Ingen musikk i en ubåt man ikke kan speede igjennom verden med, hva i all verden tenkte de med? O_O
Jeg likte heller ikke at de fokuserer så mye på å gjøre det så realistisk som mulig... det ødelegger litt av sjarmen til mange spill i dag føler jeg. :/ 
Så... hovedgrunnen til at jeg unngår krigsspill (selv om jeg er god i skyttespill som farcry), er at jeg ikke liker realismen. 
Funker i noen spill, men takler ikke all realismen i krig spill. Er litt som å se på en tung og kjedelig bok, og i tillegg ha snørr-valper hylle i øret ditt.... høres ikke gøy ut. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Drakan skrev:

Nei. 
Er ikke så mye innom krigs spill heler. Nylig spilt første spillet til metal gear solid (ps1 versjon) O_O
Er litt gladere i adventure/torture/puzzle/friendly/fun/happy/gruesome/dark/sneak/stealth/10classes-at-least/multiple-endings spill. :) 
Krigs spill virker litt for virkelig. Av samme grunn liker jeg ikke gta5. Det var horribelt når jeg prøvde det hos en venn. Ingen musikk i en ubåt man ikke kan speede igjennom verden med, hva i all verden tenkte de med? O_O
Jeg likte heller ikke at de fokuserer så mye på å gjøre det så realistisk som mulig... det ødelegger litt av sjarmen til mange spill i dag føler jeg. :/ 
Så... hovedgrunnen til at jeg unngår krigsspill (selv om jeg er god i skyttespill som farcry), er at jeg ikke liker realismen. 
Funker i noen spill, men takler ikke all realismen i krig spill. Er litt som å se på en tung og kjedelig bok, og i tillegg ha snørr-valper hylle i øret ditt.... høres ikke gøy ut. :/

Forstår deg godt.. hmm.. spilte mye crash bandicoot da jeg var yngre, det er jo fortsatt kjempe gøy, men har ikke spilt det på alt for lenge. Spyro er et spill jeg kom på her for ikke så lenge siden og kjente enorm trang for å spille igjen, elsker den lille dragen :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aloy skrev:

Forstår deg godt.. hmm.. spilte mye crash bandicoot da jeg var yngre, det er jo fortsatt kjempe gøy, men har ikke spilt det på alt for lenge. Spyro er et spill jeg kom på her for ikke så lenge siden og kjente enorm trang for å spille igjen, elsker den lille dragen :yvonne:

Spyro er best.
Likte også den nye trillogien hvor spyro hadde rustning. Var fint.

Hater hva de har gjort med Spyro (skylander) :kvalm:


I crash bandicot husker jeg man ikke kunne save før bossen på ps1. Ler litt av unger i dag som klager over hvor vanskelig det er. De skulle bare vist hvor mye putter de har fått :P 

Har så klart disse klassikerne på min ps3 :) (har ikke oppgradert enda) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Drakan skrev:

Spyro er best.
Likte også den nye trillogien hvor spyro hadde rustning. Var fint.

Hater hva de har gjort med Spyro (skylander) :kvalm:


I crash bandicot husker jeg man ikke kunne save før bossen på ps1. Ler litt av unger i dag som klager over hvor vanskelig det er. De skulle bare vist hvor mye putter de har fått :P 

Har så klart disse klassikerne på min ps3 :) (har ikke oppgradert enda) 

Hvilken konsoll er triologien til? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aloy skrev:

Hvilken konsoll er triologien til? 

Ps1 trillogien og ps2 trillogien. 
Har spilt alle spyro spillene utennom skylander og ds spillen :O. Likte egentlig alle. :) 
Synes det var litt tåpelig i den versjonen hvor han reddet baby drager, han hadde litt rare horn i den serien.
Likte best orginal spillet hvor han reddet de voksne dragene. De burde holdt seg til det.
Var alltid gøy å veke drager til livet og høre dem nevne sinne ting. Statuene var skikkelig finne også. :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Drakan skrev:

Ps1 trillogien og ps2 trillogien. 
Har spilt alle spyro spillene utennom skylander og ds spillen :O. Likte egentlig alle. :) 
Synes det var litt tåpelig i den versjonen hvor han reddet baby drager, han hadde litt rare horn i den serien.
Likte best orginal spillet hvor han reddet de voksne dragene. De burde holdt seg til det.
Var alltid gøy å veke drager til livet og høre dem nevne sinne ting. Statuene var skikkelig finne også. :)  

Ja, jeg spilte det mest på ps1, da han reddet de voksne dragene, så spilte jeg litt på gameboy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aloy skrev:

Ja, jeg spilte det mest på ps1, da han reddet de voksne dragene, så spilte jeg litt på gameboy :)

Ah, hørt om det, skal visstnok være bra det til gb. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Drakan skrev:

Ah, hørt om det, skal visstnok være bra det til gb. :) 

Ja, jeg syns det var kjempe kjekt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2017 den 13.16, Aloy skrev:

Periode-gamer jeg også, favorittene er helt klart Horizon Zero Dawn, Skyrim og Injustice. Så i periodene spiller jeg et av de til jeg blir lei, så går det en stund til jeg spiller et av de andre :P

Horizon var drit bra, digger brukernavnet ditt btw :biggrin:

Her er det for det meste bare Nintendo spill :P en masse gba, ds og 3ds spill. Er en Nintendo person :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Winza skrev:

Horizon var drit bra, digger brukernavnet ditt btw :biggrin:

Her er det for det meste bare Nintendo spill :P en masse gba, ds og 3ds spill. Er en Nintendo person :)

Hehe, tusen takk! Har akkurat begynt å spille det, men jeg elsker det.. :yvonne:

Har en kjærlighet for nintendo altså, lånte onkelen min sin nintendo 64 for ikke så lenge siden. Fantastisk, spilte paper mario og mario 64! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Aloy skrev:

Hehe, tusen takk! Har akkurat begynt å spille det, men jeg elsker det.. :yvonne:

Har en kjærlighet for nintendo altså, lånte onkelen min sin nintendo 64 for ikke så lenge siden. Fantastisk, spilte paper mario og mario 64! :laugh:

Paper Mario er et av mine favoritt spill :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, Aloy skrev:

Enig, det er helt fantastisk! 

Har du spilt den til gamecube? Det er favoritt spillet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Winza skrev:

Har du spilt den til gamecube? Det er favoritt spillet mitt :)

Nei, det har jeg ikke. Spilte veldig mye Sonic Adventures på Gamecube, det syns jeg var kjempe gøy! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Aloy skrev:

Nei, det har jeg ikke. Spilte veldig mye Sonic Adventures på Gamecube, det syns jeg var kjempe gøy! 

2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...