Gå til innhold

Generell spilldiskusjon


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Winza skrev:

Har du spilt Banjo Kazooie?

Ja, men jeg husker ikke på hvilken konsoll.. har et vagt minne om den søte bjørnen. Tror kanskje det kan ha vært på gba?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Aloy skrev:

Ja, men jeg husker ikke på hvilken konsoll.. har et vagt minne om den søte bjørnen. Tror kanskje det kan ha vært på gba?

Dette?

image.thumb.jpg.566cd59a14b08a9ab1eb47fa42a4ecd1.jpg

Driver å spiller det nå :biggrin: Gba spill er mye kjekkere å spille på ds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Dette?

image.thumb.jpg.566cd59a14b08a9ab1eb47fa42a4ecd1.jpg

Driver å spiller det nå :biggrin: Gba spill er mye kjekkere å spille på ds

Ja, det har jeg spilt! :fnise:

Hadde en ds også for en stund siden, men brukte det mest til å spille Pokémon Ruby! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aloy skrev:

Ja, det har jeg spilt! :fnise:

Hadde en ds også for en stund siden, men brukte det mest til å spille Pokémon Ruby! 

Pokémon er digg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Winza said:

Nei men googlet det nå, det som er i 2d?

Ja. Det er Heart Gold grafikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, MajorasMaske skrev:

Har du prøvd PokeMMO?

Er det det samme som Pokémon, men samme med andre spillere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Aloy said:

Er det det samme som Pokémon, men samme med andre spillere? 

Ja. Det er akkuratt som originalene bare at flere tusen går rundt i samme verden som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MajorasMaske skrev:

Ja. Det er akkuratt som originalene bare at flere tusen går rundt i samme verden som deg.

Høres spennende ut, verdt å prøve det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mek det er på PC? Jeg bruker ikke PC så får håpe det kommer til 3ds eller Switch :) Det kommer et pokemon spill til Switch neste år, blir spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Aloy said:

Høres spennende ut, verdt å prøve det? :)

Absolutt. Det har vært ute i seks år og får bare fler og fler spillere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Winza said:

Mek det er på PC? Jeg bruker ikke PC så får håpe det kommer til 3ds eller Switch :) Det kommer et pokemon spill til Switch neste år, blir spennende :)

Hehe. Nintendo har jobbet på spreng for å stenge det siden det ble lansert. Så det er lite sannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, MajorasMaske skrev:

Hehe. Nintendo har jobbet på spreng for å stenge det siden det ble lansert. Så det er lite sannsynlig.

Det er helt tragiskomisk hvordan Nintendo prøver å stenge alle fan prosjektene der ute istedenfor å ta lærdom av dem og kanskje ta over prosjektet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Winza said:

Det er helt tragiskomisk hvordan Nintendo prøver å stenge alle fan prosjektene der ute istedenfor å ta lærdom av dem og kanskje ta over prosjektet...

Nintendo kommer aldri til å gjøre det så lenge de kan få melka folk til å kjøpe to nye pokemonkasetter og en ny konsoll å spille de på ved hver lansering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MajorasMaske skrev:

Nintendo kommer aldri til å gjøre det så lenge de kan få melka folk til å kjøpe to nye pokemonkasetter og en ny konsoll å spille de på ved hver lansering.

De ville fått gratis ansatte med, folk som brukte av sin egen tid og så kunne Nintendo tatt over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutes ago, Winza said:

De ville fått gratis ansatte med, folk som brukte av sin egen tid og så kunne Nintendo tatt over

Ja, men på langsikt hadde det begrenset inntektene deres. Mange hadde mistet interessen til å kjøpe nye pokemonspill hvis det var et offisielt stort flerspiller spill som ga mer enn nok variasjon. Nintendo sin forettningstaktikk baserer seg på å resirkulere det gamle plusse på nytt og 'spennende' lavkvalitets innhold og spre det på to kasetter så du må kjøpe dobbelt opp for å få full tilgang, itillegg gjør de det sånn at du må kjøpe en ny konsoll for å tilgang til det. Ett MMO hadde ødelagt alt for dem. De er værre enn Apple!

Endret av MajorasMaske
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, MajorasMaske skrev:

Ja, men på langsikt hadde det begrenset inntektene deres. Mange hadde mistet interessen til å kjøpe nye pokemonspill hvis det var et offisielt stort flerspiller spill som ga mer enn nok variasjon. Nintendo sin forettningstaktikk baserer seg på å resirkulere det gamle plusse på nytt og 'spennende' lavkvalitets innhold og spre det på to kasetter så du må kjøpe dobbelt opp for å få full tilgang, itillegg gjør de det sånn at du må kjøpe en ny konsoll for å tilgang til det. Ett MMO hadde ødelagt alt for dem. De er værre enn Apple!

Dumt men de promper ut noen gode titler i ny og ne i hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått lasta ned PokeMMO launcher, men så må jeg ha ROMS? Hvordan i all verden fungerer dette da? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Winza said:

Dumt men de promper ut noen gode titler i ny og ne i hvertfall :)

Det skal de ha. De er et wildcard som kan overaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...