Gå til innhold

Generell spilldiskusjon

Fremhevede innlegg

Skrevet
22 timer siden, Winza skrev:

Andre her som gleder seg til E3 neste måned? Årets høydepunkt innen spillnyheter :D

Alltid :nori:

Eneste kjipe i år er at presentasjonen til sony er klokka 3 på natta - da har jeg planer om å sove :P Mens alle de andre jeg vil se er i "rett" tid 

Videoannonse
Annonse
Gjest Winza
Skrevet
1 minutt siden, Titania skrev:

Alltid :nori:

Eneste kjipe i år er at presentasjonen til sony er klokka 3 på natta - da har jeg planer om å sove :P Mens alle de andre jeg vil se er i "rett" tid 

Kjøpe en del red bulls? :P

Skrevet

Nope :P Ikke når jeg skal ut tidlig samme dag :P 

Skrevet
3 timer siden, Winza skrev:

Har du pro kontrollen?

Jeg har bare den som kom med Switchen. Jeg antar prokontrollen er en annen som kan kjøpes utenom? 

Gjest Winza
Skrevet
10 minutter siden, Rowan skrev:

Jeg har bare den som kom med Switchen. Jeg antar prokontrollen er en annen som kan kjøpes utenom? 

88C17D63-2AE5-43B0-840B-0D0D597DA1AF.jpeg.e967d6740956713dac6ef3c8072d6a36.jpeg

Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

88C17D63-2AE5-43B0-840B-0D0D597DA1AF.jpeg.e967d6740956713dac6ef3c8072d6a36.jpeg

Den har jeg ikke, nei. 

Gjest Winza
Skrevet
2 minutter siden, Rowan skrev:

Den har jeg ikke, nei. 

Koster nesten 1000kr

Skrevet
5 minutter siden, Winza skrev:

Koster nesten 1000kr

Uff, det er mye penger for en fattig student...!

Gjest Winza
Skrevet
34 minutter siden, Rowan skrev:

Uff, det er mye penger for en fattig student...!

Ja er sykelig dyrt :P Jeg kjøpte den uansett da fordi jeg foretrekker vanlige spill kontroller :) Men finnes billigere varianter laget av andre selskap 

Skrevet (endret)

Ja er sykelig dyrt :P Jeg kjøpte den uansett da fordi jeg foretrekker vanlige spill kontroller :) Men finnes billigere varianter laget av andre selskap 

Ja, får se hva det blir til. Jeg overlever, det var bare irriterendr. 

Endret av Rowan
Skrevet

Og takk for informativt svar forresten! :)

Gjest Winza
Skrevet
2 minutter siden, Rowan skrev:

Og takk for informativt svar forresten! :)

Bare hyggelig :) Håper du får en god natt, blir snart å legge meg her :P

• 1 måned senere...
Skrevet

Donkey Kong Country: Tropical Freeze :smoke:

Gjest Winza
Skrevet

Mario Party kommer til Switch og nå er det slik som de gamle var, blir kjekt 😄 Litt endringer såklart men vi har et normalt brett  hvor vi kan alle bevege oss rundt fritt og kjøpe stjerner slik som i de første 8 spillene 😄

Gjest Winza
Skrevet
17 minutter siden, godjenten skrev:

Donkey Kong Country: Tropical Freeze :smoke:

Har du spilt de til Super Nintendo?

Skrevet
10 minutter siden, Winza said:

Har du spilt de til Super Nintendo?

Ja spilt Country 1 og 2 på Super Nintendo. Elsket dem og derfor jeg startet på de nye spillene. :)

Gjest Winza
Skrevet
Akkurat nå, godjenten skrev:

Ja spilt Country 1 og 2 på Super Nintendo. Elsket dem og derfor jeg startet på de nye spillene. :)

Vet mange liker de nye men jeg fikk aldri den "følelsen" for spillet hvis du skjønner hva jeg mener? Skulle likt å se et nytt Donkey Kong spill slik som DK64 :)

Skrevet
Just now, Winza said:

Vet mange liker de nye men jeg fikk aldri den "følelsen" for spillet hvis du skjønner hva jeg mener? Skulle likt å se et nytt Donkey Kong spill slik som DK64 :)

Donkey Kong 64 spilte jeg aldri, men sikkert kjekt!  De nye spillene er ganske like de gamle Super Nintendo-spillene. Synes Donkey Kong-serien har så fin atmosfære med musikken. De  er også veldig estetisk pene spill. 

Gjest Winza
Skrevet (endret)
4 minutter siden, godjenten skrev:

Donkey Kong 64 spilte jeg aldri, men sikkert kjekt!  De nye spillene er ganske like de gamle Super Nintendo-spillene. Synes Donkey Kong-serien har så fin atmosfære med musikken. De  er også veldig estetisk pene spill. 

Har du spilt Banjo Kazooie?

Endret av Winza
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...