Gå til innhold

Generell spilldiskusjon


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

2 minutter siden, Winza skrev:

Har spilt Captain Toad til Switch den siste uken, andre her som har?

Ruler av alt av gamingtråder:fnise:

Anonymkode: f5d81...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Heh?

Du skriver i alt du kommer over av gamingtråder😆

Anonymkode: f5d81...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver i alt du kommer over av gamingtråder😆

Anonymkode: f5d81...ead

Har bare kommentert i 3 og denne og hva spiller du nå er jeg så og si aldri aktiv i 🤪

Har du spilt det spillet da, Captain Toad?

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
På 14.6.2018 den 13.45, Anciol skrev:

Har gamet i 30 år, fikk min første pc når jeg var 5:) 

Hva var det første spillet du fikk da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig prøvd ut online spilling i Mario Kart 8 og nå er jeg nesten avhengig! Så morsomt å kunne spille mot flere folk, spesielt Battle-modusen. 😄

Litt kjedelig at gjestespillere ikke kan bruke egen Mii, men må bruke en forhåndslagd eller min Mii. Og at de ikke kan få et eget navn, men bare heter Player. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 minutter siden, Rowan skrev:

Fikk endelig prøvd ut online spilling i Mario Kart 8 og nå er jeg nesten avhengig! Så morsomt å kunne spille mot flere folk, spesielt Battle-modusen. 😄

Litt kjedelig at gjestespillere ikke kan bruke egen Mii, men må bruke en forhåndslagd eller min Mii. Og at de ikke kan få et eget navn, men bare heter Player. 

Morsomt å bruke mii, min hoved mii som jeg har hatt i alle år skal forestille Pelle fra Hotel Cæsar 😹 Når jeg først fikk Wii i 2008 så begynte jeg å lage mii-er basert på diverse tv-karakterer og slekt og venner :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Winza skrev:

Hva var det første spillet du fikk da?

Kings Quest 4: the perils of Rosella!! Og Leisuresuit Larry : In the land of The Loungelizards!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jeg fordypet meg i var Desert Strike til Nintendo. Gud hjelpe hvor mange timer jeg la i det:-)

Anonymkode: f5d81...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Just now, Winza said:

Spiller Final Fantasy X for tiden, kjekt spill

Elsket spillet. Spilte  Vita-utgaven. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Grandiosaergreit skrev:

Elsket spillet. Spilte  Vita-utgaven. 

Kan man skifte navn i løpet av spillet? Jeg startet på en 2 år gammel save der jeg hadde kalt Tidus for Jacklost :P (Mitt gamle brukernavn her) Har begynt å like å heller ha orginal navnet til karakterer slik at jeg ikke ser noen prate om karakteren på nettet og jeg skjønner ingenting fordi jeg kjenner bare den som Jacklost eller Winza 😅

Har du spilt World of Final Fantasy? Spilte det nylig, likte det veldig godt :) Er som om Pokémon og Final Fantasy har fått et barn sammen 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza said:

Kan man skifte navn i løpet av spillet? Jeg startet på en 2 år gammel save der jeg hadde kalt Tidus for Jacklost :P (Mitt gamle brukernavn her) Har begynt å like å heller ha orginal navnet til karakterer slik at jeg ikke ser noen prate om karakteren på nettet og jeg skjønner ingenting fordi jeg kjenner bare den som Jacklost eller Winza 😅

Har du spilt World of Final Fantasy? Spilte det nylig, likte det veldig godt :) Er som om Pokémon og Final Fantasy har fått et barn sammen 😄 

Nei, tror ikke man kan skifte navn i løpet av spillet. 

Nei, har ikke spilt World of Final Fantasy. Skal sjekke det ut. Har likt å spille pokemon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Grandiosaergreit skrev:

Nei, tror ikke man kan skifte navn i løpet av spillet. 

Nei, har ikke spilt World of Final Fantasy. Skal sjekke det ut. Har likt å spille pokemon. 

Før så har jeg brukt å kalle hovedpersonene for Jacklost og om jeg får et kjæledyr eller en mannlig partner kalte jeg den/han for Winza :P Blir ganske humoristisk å spille et spill som final fantasy og så heter karakterene ting som Frank, Rebekka og Egil 😹 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, Winza said:

Før så har jeg brukt å kalle hovedpersonene for Jacklost og om jeg får et kjæledyr eller en mannlig partner kalte jeg den/han for Winza :P Blir ganske humoristisk å spille et spill som final fantasy og så heter karakterene ting som Frank, Rebekka og Egil 😹 

Enig, morsomt med slike navn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Grandiosaergreit skrev:

Enig, morsomt med slike navn. 

Det kommer et nytt Pokemon spill til Switch snart, da er man tilbake i Kanto regionen (fra generasjon 1) Skal bli kjekt å slåss mot Brock sin Onix i HD :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Winza said:

Det kommer et nytt Pokemon spill til Switch snart, da er man tilbake i Kanto regionen (fra generasjon 1) Skal bli kjekt å slåss mot Brock sin Onix i HD :biggrin:

Ikke så kjekt å slåss mot Onix når man har Pikachu som startpokemon. :P

Men ja, tror det spillet blir bra! Har i alle år ønsket meg et 3D-pokemonspill basert på den tv-serien. 

Endret av Grandiosaergreit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Grandiosaergreit skrev:

Ikke så kjekt å slåss mot Onix når man har Pikachu som startpokemon. :P

Men ja, tror det spillet blir bra! Har i alle år ønsket meg et 3D-pokemonspill basert på den tv-serien. 

Tragikomisk hvordan Ash så og si ikke vant noen av gym kampene i Kanto og fikk gym badgene pågrunn av sympati 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...