Gå til innhold

Solte meg toppløs på hytta - naboen kom bort, ubehagelig situasjon!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Derfor bør man ikke sole seg toppløs

Anonymkode: 2f49a...7aa

Nei, TS kan sole seg toppløs så mye hun orker.  Det er ikke ulovlig og ingen kvinner skal behøve å måtte utsettes for overgrep uansett grunn!

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper politiet kom og fikk tatt han, TS ?!?

Anonymkode: 58677...cc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mystix skrev:

Nei, TS kan sole seg toppløs så mye hun orker.  Det er ikke ulovlig og ingen kvinner skal behøve å måtte utsettes for overgrep uansett grunn!

Det er ikke overgrep haha herregud

Anonymkode: c058f...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det, TS? Ikke bry deg om de surmaga svarene, jeg tror på deg!

Anonymkode: 64e93...b3a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Politiet sa de skulle sende noen. Jeg vil ikke ringe noen flere. JEg tror han er der ute nå. Eller så har det kommet et dyr inn. Vet ikke om det å si at politiet er på vei vil gjøre han sint eller at han stikker. Det er jouansett en halvtime til de kommer. Fikk heldigvis et direktenummer.   

Skammer meg sånn. Holder ikke ut. Karer ikke dette jeg. 

Anonymkode: 58df1...a08

Heisann,

Politiet er der vel nå eller ? Forstår at det er tungt for deg men du har ikke gjort noe galt i det hele tatt. Om du oppdager at han er  inne i huset, så synes jeg du skal ringe politiet på nytt med denne informasjonen. 

Anonymkode: 4b144...a7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send heller sms til direktenummeret. Det kan hende at de ikke kjører utrykning nå, men at de vil gjøre det med denne infoen 

Anonymkode: 64e93...b3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mystix skrev:

Nei, TS kan sole seg toppløs så mye hun orker.  Det er ikke ulovlig og ingen kvinner skal behøve å måtte utsettes for overgrep uansett grunn!

Dette er jeg helt enig med deg i. Problemet er at det er ikke alle overgripere. 

Nå gjelder ikke det ts, hun trodde hun var alene på hytten langt i fra folk. Men når vi er ute i samfunnet ellers hvor man kan treffe på alle slags mennesketyper hjelper det lite å fortelle voldtektsmannen at jeg bør kunne gå kledd utfordrende uten at du skal tenne på det og voldta meg. Jeg tror ikke han gidder å høre på meg. 

Anonymkode: f5ecf...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, vi er bekymret for om mannen kan skade deg, så det er fint om du kan oppdatere i tråden når du får mulighet - håper politiet er kommet dit.

Anonymkode: 58677...cc5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jeg helt enig med deg i. Problemet er at det er ikke alle overgripere. 

Nå gjelder ikke det ts, hun trodde hun var alene på hytten langt i fra folk. Men når vi er ute i samfunnet ellers hvor man kan treffe på alle slags mennesketyper hjelper det lite å fortelle voldtektsmannen at jeg bør kunne gå kledd utfordrende uten at du skal tenne på det og voldta meg. Jeg tror ikke han gidder å høre på meg. 

Anonymkode: f5ecf...d7f

Nei men vi må stå beinhardt på at det er mennenes ansvar og ikke kvinnenes. Det er særdeles få overgrep av kvinner på naturiststrender samtidig som vi vet at godt kledde kvinner blir forulempet på buss og tog i India og Egypt. Det viser at det er ikke mengden klær som har noe å si. Det er ikke en universal nedre grense for hvor lettkledde kvinner kan være før det er umulig for menn å styre seg. Det har kun med menns holdninger å gjøre og ikke noe med hvor lite eller mye klær kvinner har på seg. Det nytter ikke for kvinner å kle på seg mer fordi det vil alltid være noen som mener at det er usømmelig og at de må kle på seg enda mer. Da havner vi i en spiral som ender opp med krav om burka på alle kvinner. Vil vi dit? Nei da er det bedre å si med en gang at dette er ene og alene menns ansvar.

Endret av Gab
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv blitt utsatt for blotting og runking av en fremmed mann. Jeg var selv fullt påkledd og hadde ikke en gang snakket eller sett på mannen før. Så det skjer. 

Kjenner meg igjen i TS sin følelse av å føle meg ekkel, for det gjorde jeg også. Ble kvalm av hele opplevelsen. 

Håper det går bra med TS og at mannen blir tatt. Håper på en oppdatering. 

Anonymkode: 18d32...334

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gab skrev:

Nei men vi må stå beinhard på at det er mennenes ansvar og ikke kvinnenes. Det er særdeles få overgrep av kvinner på naturiststrender samtidig som vi vet at godt kledde kvinner blir forulempet på buss og tog i India og Egypt. Det viser at det er ikke mengden klær som har noe å si. Det er ikke en universal nedre grense for hvor lettkledde kvinner kan være før det er umulig for menn å styre seg. Det har kun med menns holdninger å gjøre og ikke noe med hvor lite eller mye klær kvinner har på seg. Det nytter ikke for kvinner å kle på seg mer fordi det vil alltid være noen som mener at det er usømmelig og at de må kle på seg enda mer. Da havner vi i en spiral som ender opp med krav om burka på alle kvinner. Vil vi dit? Nei da er det bedre å si med en gang at dette er menn og menn alene sitt ansvar.

Jeg er enig med deg. Men for meg blir det litt som å la ungene leke på et utsatt sted for uansett så er det sjåførens ansvar.

Ja det er ene og alene menns ansvar, jeg er enig. Men inntil den dagen hvor kvinner kan få gå i fred uten å frykte for overgripere, ser jeg ingen grunn til å la skjørtet krype opp i rompa, og puppene henge over blusekanten ute blant folk.
Men det er en annen diskusjon,.

Hvordan går det med deg ts?
 

Anonymkode: f5ecf...d7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selv blitt utsatt for blotting og runking av en fremmed mann. Jeg var selv fullt påkledd og hadde ikke en gang snakket eller sett på mannen før. Så det skjer. 

Kjenner meg igjen i TS sin følelse av å føle meg ekkel, for det gjorde jeg også. Ble kvalm av hele opplevelsen. 

Håper det går bra med TS og at mannen blir tatt. Håper på en oppdatering. 

Anonymkode: 18d32...334

Det er derfor jeg kan tro på dette. Det er nemlig helt typisk at de som blir utsatt får skyld,- og skamfølelse. Helt vanlig selv om det er helt irrasjonelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh. Nå har politiet vært her. Vet ikke helt hva jeg skal skrive jeg. Dette er for meg noe av det mest dramatiske jeg har vært med på, samtidig også noe av det rareste. Og ubehageligste. Heldigvis var de to som kom veldig rolige og forståelsesfulle! 

Jeg sitter og klarer ikke helt å føle at det er ekte. Det virker for blåst til å være sant. 

Har anmeldt saken. Naboen og kona ba meg om å la være men politiet virket å mene at det var såpass alvorlig. Og det mener jeg selv også. Støkken sitter vikelig i meg enda. Ikke fordi jeg aldri har sett en penis før men når jeg satt på badet og hørte ham her ute så var jeg virkelig skremt. Og det også at han har gått inn i hytta vår. Greit nok at døra ikke var låst han har ikke brutt seg inn men det var likevel tydelig at han ikke var ønsket. Jeg ... ja, jeg mener jo at det er bra hvis naboer og folk kan komme til enighet seg i mellom og mener ikke at alltid er lovens lange arm løsningen men ... ja, synes dette var ganske drøyt. Så får politiet, rettsapparatet dømme om de henlegger eller hva. 

Jeg føler at jeg vil bare fortelle noen alt som skjedde. Som at jeg bare må tømme meg. Snakke det ut av meg sånn at det nærmest kan forsvinne fra meg. For jeg føler meg virkelig ... jeg føler meg ikke som meg selv. På en måte? Gir det mening? Her er jeg meg selv, aner fred og ingen fare og så skjer noe så blåst ut av det blå? Og nå føler jeg meg som en annen enn den jeg var. Som at jeg ikke finner roen, men det er ikke så rart. 

Jeg har ingen anledning til å dra hjem i dag. Siste buss er gått. Mine foreldre kommer hit på fredag. Politiet sa det var nok like trygt her nå som før det skjedde. At jeg passet på å låse. At det mest var en følelse av utrygghet at det var veldig vanlig. Sa også at selv når noen var utsatt utenfor hjemmet så var det mange som endte med å føle seg utrygg selv i hjemmet sitt. Hun ene foreslo at det kunne være bra å ta tilbake hytta som et trygt og godt sted med det samme. Gjøre noen av de fine tingene jeg pleide her ikke forbinde det med det som skjedde i dag. Men jeg vet ikke helt om jeg klarer. Føler at alt er ekkelt. Jeg har støvsugd og vasket stua, følte at jeg måtte det. Kanskje jeg skal ta en løpetur i myra. Jeg føler at alt er rart og feil nå. 

TS

Anonymkode: 58df1...a08

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at politiet tok deg på alvor!

Var naboen i hytta di når politiet kom? 

Snskket politiet med naboen? 

Hva sa naboen? Innrømmet han det?

hva sa kona? Fikk hun vite hva mannen hadde gjort? 

Anonymkode: 18d32...334

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må si! Dette er så usannsynlig at det er nesten så jeg ikke klarer å tro på det selv. Er helt kvalm og skjelven i magen. Vet ikke hva jeg skal gjøre så tro det er bra å ta en god lang kveldstur bare gjøre noe vanlig. At dette skulle skje? Skjønner det ikke. 

TS

Anonymkode: 58df1...a08

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du burde være på hytta! Ring noen du kjenner som kan hente deg NÅ!

Anonymkode: 64e93...b3a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du har min medfølelse, dette hørtes forferdelig ut! Jeg synes kanskje du undervurderer hendelsen litt, ved at du enda ikke har fortalt foreldrene dine det. Jeg ser for meg at jeg bare hadde ringt mine foreldre og bedt dem hente meg med en gang. Denne naboen har gjort et grovt overtramp. Du bør fortelle foreldrene dine det og be dem hente deg nå i kveld. Jeg er sikker på at de vil støtte deg i denne situasjonen.

Anonymkode: 58677...cc5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få noen til å hente deg, eller ta bussen. Du burde ikke være alene på den hytta. Jeg vet at politiet prøvde å berolige deg, men du kan ikke være 100 % sikker der, især ikke med den verandadøra som ikke kan låses.

Anonymkode: 58677...cc5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...