Gå til innhold

Solte meg toppløs på hytta - naboen kom bort, ubehagelig situasjon!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for spekulasjon, brukerdebatt og avsporing, samt svar til dette. 

Dark Angelina, mod.

Edit: Ryddet for spekulasjoner.

Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...

Var visst bare tull og oppspinn.  Soler meg også naken på hytta.  Noen må alltid ta en snarvei gjennom tomta, og da kommer de uforvarende på den nakne dama, eller noen andre.  Alle blir like flaue, og ser andre veien.  En kom en jeg kjente, og jeg sa hei, og han ble like flau som de andre.  Men jeg lot som ingenting, og sa at "Jeg sparer vaskingen og slipper hvite felt".  Fikk han til å sette seg ned og tok en kaffe.  Men så måtte han gå.

Anonymkode: aae6d...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.8.2017 den 18.55, AnonymBruker skrev:

Det er noe som heter offentlig påtale. Det betyr at i enkelte alvorlige saker er politiet lovpålagt å etterforske selv om fornærmede ikke ønsker å anmedel. Sedelighetssaker, blotting, eller upassende, seksualisert oppførsel slik ts beskriver i denne tråden er en del av de sakene der politiet er lovpålagt å reagere, nettopp for å forhindre gjentagelse.

Nei, offentlig påtale innebærer at påtalemyndigheten i utgangspunktet skal ta alle saker. Det er kun i saker med strafferamme på under to år der offentlig påtale kan frafalles dersom visse vilkår er oppfylt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2017 den 16.26, AnonymBruker skrev:

Var visst bare tull og oppspinn.  Soler meg også naken på hytta.  Noen må alltid ta en snarvei gjennom tomta, og da kommer de uforvarende på den nakne dama, eller noen andre.  Alle blir like flaue, og ser andre veien.  En kom en jeg kjente, og jeg sa hei, og han ble like flau som de andre.  Men jeg lot som ingenting, og sa at "Jeg sparer vaskingen og slipper hvite felt".  Fikk han til å sette seg ned og tok en kaffe.  Men så måtte han gå.

Anonymkode: aae6d...cff

Eh, javel? Så hvis du aldri har blitt for eksempel voldtatt, så har ingen andre det heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...