Gå til innhold

Solte meg toppløs på hytta - naboen kom bort, ubehagelig situasjon!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

... Vet ikke hvordan jeg skal begynne! Jeg er helt frika. Holder på å frike helt ut. Jeg føler meg så forferdelig ekkel og skitten. Dette er noe av det mest absurde jeg har vært med på. Tør ikke ringe til noen. Vet ikke om jeg tør å skrive det her. Vil ikke bli dømt. Herregudherregud. Å. 

Jeg vet, jeg vet: første bud er å roe meg ned. Men jeg er så ... oppjaga. Skammer meg sånn og er så redd for å gå ut igjen.

Jeg føler at jeg har gjort noe galt. Men egentlig vet jeg jo at jeg ikke har det. Men føler meg helt ekkel. Okei, okei. Jeg må prøve å skrive hva som skjer. Jeg bare ...Å! 

Jeg er på hytta til mine foreldre. Den ligger ved fjellet og det er ingen grunn til at noen skulle kommet hit med mindre de skulle til akkurat hytta vår. Det ligger noen hytter rundt om her men ingen som kan se til vår hytte og jeg vendte solsenga bort fra veien som det uansett er mye skog og blad i mellom. Så jeg glemte å ta med bikini og det ble sol i dag, derfor tenkte jeg at jeg bare kunne sole meg toppløs og i trusa. Det er en bortgjemt hytte for guds skyld! 

Jeg lå og leste en bok og hadde noe musikk på høytaleren på mobilen (takk gud for at jeg ikke hadde øreklokker!) ... Å jeg bli så stressa nå når jeg skal fortelle. Føler meg så ekkel. Jeg slappet av trodde jeg var for meg selv. Og så hører jeg helt plutselig fra siden "Å, for et deilig syn" (tror det var noe sånt han sa). Jeg ser til siden og der står en mann borti noen tuer og tar seg mot skrittet og ser på meg og smiler. !! Jeg hopper ut av solsenga og dekker meg til med håndduken. Han går mot meg og sier noe "Neida, neida. Ikke bekymre deg. Jeg synes bare det er deilig jeg. Liker at jentene er litt frigjorte." nå med en hånd ned i shortsen. Å! Jeg blir helt fælen av å tenke på det. Jeg sier "Hva gjør du her? Jeg trodde jeg var alene. Var det noe du ville?" Jeg skulle jo bare vært enda mer krass med det samme. Tenkte ikke helt klart. Han "neida, jeg bare så noen her fra veien, og tenkte å si hei (btw de har aldri kommet innom noensinne før når jeg har vært her!). Jammen ble jeg gledelig overrasket da jeg så deg ligge her naken på utstilling!". Æsj! "Som sagt, jeg trodde jeg var alene". Så begynte han å si noe om hvor flott jeg var og jeg så at han runket seg selv under shortsen. Jeg ba ham om å gå, jeg synes det var skikkelig upassende. Men han kom hele tiden nærmere og da jeg sa det at han skulle gå og at jeg ikke syns noe om at han stod her og kikket, så sa han dette, og det får meg til å føle meg skyldig som at det kanskje var min feil "Jeg vet nok hva du vil ha. Du ligger her naken og vil ha oppmerksomhet. Er sikker på at fitta di er våt allerede av tanken på å bli rundpult i friluft". Ordrett. Hvem sier noe sånt til en fremmed!? En godt voksen mann! Ga jeg noe uttrykk for at det var det jeg ville!? 

Selvsagt er låsen på terassendøra litt ødelagt, og håndtaket faller stadig av, og det krever mye om og men å endelig få den skikkelig igjen, så jeg følte det var en dårlig løsning å barrikadene meg inn der. 

"Nå må jeg be deg om å gå. Du har misforstått. Jeg er ikke interessert i noe sånt. Jeg trodde jeg var alene og at det måtte gå greit å sole seg toppløs på sin egen hytte. Nå syns jeg du skal gå. Dette er ekkelt og skremmende. Dette er ikke greit." Hele tiden mens han flirer (?) litt. På dette tidspunktet drar han ned shortsen sin og åpenlyst runker foran meg. Da springer jeg inn i hytta prøver å lukke terassedøra i det minste inntil bak meg men får ikke låst den og låser meg inn på badet. 

Jeg vet ikke om han har gått. Jeg føler meg så ekkel. Og redd! Det er ... ca. 40 minutter siden jeg gikk inn her nå. Det hørtes som noen åpnet terassedøra igjen men det kan bare være at den glei i fra. Har ikke hørt noen snakke til meg, og jeg har ikke turt å ropt ut i rommet heller. 

Anonymkode: 58df1...a08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen du kan ringe da? Er du alene? 

Anonymkode: f190c...178

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ring politiet hvis du er alene!! 

Anonymkode: c332d...391

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring politiet! Nå!

Da er du sikker på at du er trygg. Høres veldig grusomt ut, TS!  Føler med deg. Ring politiet og dra hjem. Jeg synes ikke du skal være der noe mer.

Anonymkode: 4aa9e...d83

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anmeld. Det han gjorde er ikke greit, og høres utrolig ubehagelig ut. Det er også viktig at politiet får vite at det går en blotter løs i området. Tenk om den neste han kommer over er en 13 år gammel jente?

Anonymkode: 8b653...3ca

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 "Å, for et deilig syn" (tror det var noe sånt han sa).

Anonymkode: 58df1...a08

Det er en del fordeler ved å bli gammal og støgg. Slimålene holder seg unna.

Anonymkode: 826c3...cb3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er alene på hytta. Kjenner ikke noen i området, søskenbarnet mitt bor halvannen time unna. 

Føler jeg overeagerer. Han har sikkert gått. Jeg er bare så redd og føler meg så ekkelt og skitten. Enda ingenting skjedde. Er redd for at han fremdeles er der. Føler at jeg friker litt ut. 

Jeg blir så sint også! Hva feiler det folk! Det er en ellers oppegående mann. Men hvordan?  Jeg syns ikke jeg har bedt om dette! 

Ts

Anonymkode: 58df1...a08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver naboen. Kjenner du igjen han fra før og vet at han har hytte i nærheten? I så fall informer Politiet også om dette, når du straks ringer til Politiet.

Anonymkode: 21dba...237

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er rissikoen ved å sole seg toppløs det. Som så mye annet.

Nakenbading, gå med skjørt, pille seg i nesa eller liste seg bak en busk for å tisse.

Noen kan se det!

Den rissikoen må man legge til grunn når man gjør noe slikt. Det er alltid en rissiko. Men ofte er det verdt å ta den. Det er ikke alltid noen får sett oppunder skjørtet ditt. Eller ser deg toppløs ;)

Anonymkode: 23ebf...a3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også jeg hadde ringt politiet. Om ikke annet enn for å gi kødden en skikkelig støkk. 

Og så lurer menn på hvorfor vi kaller dem griser.... faen, altså. 

 

Anonymkode: 58f28...054

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Okei!  Godt å høre at jeg ikke overreagerer. Følte det var altfor lite til å ringe politiet. Jeg har nok litt mindreverdighetskompleks. Er redd for at jeg ba om det. At det er minfeil. 

Hytta ligger nok 45 minutt unna nærmeste politi så ikke sikkert de kan komme. Men uansett så kan de kanskje komme for å snakke med den mannen, jeg vet jo hvilken hytte de bor på. Og de har ikke reist for jeg har ikke hørt noen biler! Vil ikke at polite skal le av meg. 

Hjertet i halsen. Følet meg så ekkel!

Anonymkode: 58df1...a08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har denne naboen en kone ville jeg ringt henne og fortalt hva slag ekkel gris hun har til mann. (Ja, vet det ikke er hennes skyld, men da vil han nok få så hatten passer.)  

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Okei!  Godt å høre at jeg ikke overreagerer. Følte det var altfor lite til å ringe politiet. Jeg har nok litt mindreverdighetskompleks. Er redd for at jeg ba om det. At det er minfeil. 

Hytta ligger nok 45 minutt unna nærmeste politi så ikke sikkert de kan komme. Men uansett så kan de kanskje komme for å snakke med den mannen, jeg vet jo hvilken hytte de bor på. Og de har ikke reist for jeg har ikke hørt noen biler! Vil ikke at polite skal le av meg. 

Hjertet i halsen. Følet meg så ekkel!

Anonymkode: 58df1...a08

Han kom inn på deres eiendom og blottet seg. Han oppførte seg truende og ekkel. De bør ta dette på alvor. De vil ikke le av deg. 

Anonymkode: 6dccb...6ba

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Okei!  Godt å høre at jeg ikke overreagerer. Følte det var altfor lite til å ringe politiet. Jeg har nok litt mindreverdighetskompleks. Er redd for at jeg ba om det. At det er minfeil. 

Hytta ligger nok 45 minutt unna nærmeste politi så ikke sikkert de kan komme. Men uansett så kan de kanskje komme for å snakke med den mannen, jeg vet jo hvilken hytte de bor på. Og de har ikke reist for jeg har ikke hørt noen biler! Vil ikke at polite skal le av meg. 

Hjertet i halsen. Følet meg så ekkel!

Anonymkode: 58df1...a08

Ring kona til eller mora til (avhengig av hvem han er på hytta sammen med) den blotterdrittsekken!

Anonymkode: 21dba...237

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...