AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #481 Del Skrevet 12. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Shippendales? Sist jeg sjekket, het møbelmerket Chippendale Anonymkode: 473f4...f62 Og hvem er Harry? Anonymkode: a0da6...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #482 Del Skrevet 12. oktober 2017 På 11.10.2017 den 14.31, AnonymBruker skrev: Herregud! Noen som leser denne nå? TS er jo helt SPRØ! Måten hun snakker til folk på, ikke rart om de på kundeservice ble oppgitt på henne. Og kjedelig å ha dårlige lunger, men TS må innse at ingen som ikke kjenner hebne bryr seg, så hun kan la vær å nevne det i annenhver kommentar 🙈 Anonymkode: 06fa5...9f1 Nå har samme dama lagt ut et innlegg der hun spør om det er fler enn henne som har opplevd å være en av de pasientene legen ikke liker. Lurer på hvorfor legen ikke liker henne altså, hun slår meg jo som en hyggelig og sympatisk dame. NOT (for å si det slik man gjorde tidlig på 2000-tallet 😂) Anonymkode: 06fa5...9f1 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 12. oktober 2017 #483 Del Skrevet 12. oktober 2017 Jeg tror hun er litt "treig", ihvertfall slik hun skriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #484 Del Skrevet 13. oktober 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hvem er Harry? Anonymkode: a0da6...bcc Anonymkode: 473f4...f62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marisana Skrevet 13. oktober 2017 #485 Del Skrevet 13. oktober 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 473f4...f62 Kjære vene... alle skjønner hva Chippendale er, med mindre du har bodd under en stein halve livet. Hun snakker så klart ikke om et møbel. At hun skrev det med s i stedet for c, er da virkelig ikke noe å henge seg opp i. Og ordet "harry" blir automatisk retta til navnet Harry når du skriver fra telefonen, fort gjort å bare skrive videre etter det, og ikke noe poeng i å henge seg opp i. Er helt for at man skal være nøye med rettskriving, men det er ikke nødvendig å ta alt, når noen av feilene tydelig er pga autocorrect på telefonen. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kenpet Skrevet 13. oktober 2017 #486 Del Skrevet 13. oktober 2017 18 timer siden, penny_ skrev: https://www.facebook.com/groups/223021968104108/permalink/298711347201836/ Jeg gidder ikke å ta skjermbilde en gang. Det er så mange idiotiske svar der. TS bor sammen med barnefar som tjener rundt 50 000 i måneden og hun får bostøtte. Noen av svarene: Jeg er sikker på at de som kom med disse kommentarene er snyltere selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 15. oktober 2017 #487 Del Skrevet 15. oktober 2017 Foreløpig er det 871 som har kommentert "lest" på kvinneoforum på de oppdaterte reglene. Er det virkelig nødvendig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. oktober 2017 #488 Del Skrevet 15. oktober 2017 4 timer siden, MalloryK skrev: Foreløpig er det 871 som har kommentert "lest" på kvinneoforum på de oppdaterte reglene. Er det virkelig nødvendig? Sikkert like nødvendig som det forumet hvor det ble praktisert taushetsplikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #489 Del Skrevet 15. oktober 2017 Samme person som har blitt sitert tidligere her...bruker tydeligvis Kvinneforum som dagbok, og det starter normalt, men så eskalerer det... Andre som har det slik at du hater din egen kropp, når jeg har dusjet tar jeg et håndkle fort rundt meg så slipper jeg å se kroppen min i speilet, jeg har regnet ut BMI og den er på overvektig, men heldigvis ikke fet da. Jeg spiser ikke mye,og noen ganger glemmer jeg det jeg har lavt stoffskifte( hypotyrose) og er ofte ikke sulten. Det er vanskelig å gå tur når du får 6 katter etter deg som hyler og jeg er konstant trett, prøver av og til å stikke av om de kommerr tidlig inn så sykler jeg litt å går en tur, men lungene er ikke gode og jeg blir lei meg når jeg ser alle som løper på stien her, og jeg vet hvor de løper hen også og det er langt.... Og enda et innlegg: Hva gjør dere for å komme gjennom menstruasjonen? Da mener jeg ikke medisinsk , dere som har levd en stund har dere merket en endring, selv syns jeg det er mye værre nå føler meg som en zombie, da jeg var ung kunne jeg trene! Det kan jeg ikke nå uansett men om jeg hadde kunnet så hadde det vært uaktuelt. Egentlig vil jeg tilbringe dagen i sengen, men med et fantastisk rotete hus går ikke det. Jeg tar smertestillende for hodet, drikker camillete og te fra bringebærblader, hadde butikken vært åpen hadde jeg kjøpt en stoor sjokolade, jeg er glad for at jeg ikke er kommet i overgangsalderen selv om det passest dårlig i dag da. En sann men morsom historie til slutt da jeg bodde hjemme var det far som handlet da han brukte bilen på vei til jobb. På denne listen kunne vi skrive om det var noe vi ville ha f. eks pålegg, frukt, og om vi trengte noe. Min søster hadde skrevet bind. Så kjøpte far en pakke som var litt pen utenpå noe blomstergreier. Dette var imidlertid nattbind!!!! Min søster ble rasende og sa han hadde kjøpt elefantbind🤣 mor forsøkte å forklare at menn ikke visste alt om sånn og at ikke alle menn ville kjøpe det en gang.Men søsteren min mente at når man bor med 3 kvinner måtte han lære det. Anonymkode: db441...726 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #490 Del Skrevet 15. oktober 2017 På 13.10.2017 den 9.06, Marisana skrev: Kjære vene... alle skjønner hva Chippendale er, med mindre du har bodd under en stein halve livet. Hun snakker så klart ikke om et møbel. At hun skrev det med s i stedet for c, er da virkelig ikke noe å henge seg opp i. Og ordet "harry" blir automatisk retta til navnet Harry når du skriver fra telefonen, fort gjort å bare skrive videre etter det, og ikke noe poeng i å henge seg opp i. Er helt for at man skal være nøye med rettskriving, men det er ikke nødvendig å ta alt, når noen av feilene tydelig er pga autocorrect på telefonen. Hæ? Anonymkode: 473f4...f62 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #491 Del Skrevet 15. oktober 2017 På 13.10.2017 den 9.06, Marisana skrev: Kjære vene... alle skjønner hva Chippendale er, med mindre du har bodd under en stein halve livet. Hun snakker så klart ikke om et møbel. At hun skrev det med s i stedet for c, er da virkelig ikke noe å henge seg opp i. Og ordet "harry" blir automatisk retta til navnet Harry når du skriver fra telefonen, fort gjort å bare skrive videre etter det, og ikke noe poeng i å henge seg opp i. Er helt for at man skal være nøye med rettskriving, men det er ikke nødvendig å ta alt, når noen av feilene tydelig er pga autocorrect på telefonen. Det må da være grenser for hvor alvorlig man skal ta innlegg her inne. Anonymkode: a0da6...bcc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 18. oktober 2017 #492 Del Skrevet 18. oktober 2017 På 13.10.2017 den 9.06, Marisana skrev: Kjære vene... alle skjønner hva Chippendale er, med mindre du har bodd under en stein halve livet. Hun snakker så klart ikke om et møbel. At hun skrev det med s i stedet for c, er da virkelig ikke noe å henge seg opp i. Og ordet "harry" blir automatisk retta til navnet Harry når du skriver fra telefonen, fort gjort å bare skrive videre etter det, og ikke noe poeng i å henge seg opp i. Er helt for at man skal være nøye med rettskriving, men det er ikke nødvendig å ta alt, når noen av feilene tydelig er pga autocorrect på telefonen. Jeg tipper at det var en spøk Angående Harry... Jeg tenkte at nå har jeg gått glipp av en debatt om Prins Harry har blitt sett på et Chippendales-show eller ikke. Fort gjort når adjektivet blir omgjort til et navn av forfatteren Så for meg var det ikke helt tydelig at det var en skrivefeil. Plaget meg ikke, følte bare at jeg måtte si det siden du virker så "streng" med den pekefingeren din 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 22. oktober 2017 #493 Del Skrevet 22. oktober 2017 Kvinneforum. En som klager over at ungen hennes ikke får fred når han sover ute i vogn pga naboene bråker. Og nei, han trives visst best ute. Skal hele verden stoppe opp pga ungen hennes liksom? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #494 Del Skrevet 22. oktober 2017 1 minutt siden, MalloryK skrev: Kvinneforum. En som klager over at ungen hennes ikke får fred når han sover ute i vogn pga naboene bråker. Og nei, han trives visst best ute. Skal hele verden stoppe opp pga ungen hennes liksom? Å ja da. Der har man mødre. Anonymkode: ecac3...e95 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 22. oktober 2017 #495 Del Skrevet 22. oktober 2017 8 minutter siden, MalloryK skrev: Kvinneforum. En som klager over at ungen hennes ikke får fred når han sover ute i vogn pga naboene bråker. Og nei, han trives visst best ute. Skal hele verden stoppe opp pga ungen hennes liksom? Så klart, skulle bare mangle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #496 Del Skrevet 22. oktober 2017 13 minutter siden, MalloryK skrev: Kvinneforum. En som klager over at ungen hennes ikke får fred når han sover ute i vogn pga naboene bråker. Og nei, han trives visst best ute. Skal hele verden stoppe opp pga ungen hennes liksom? Blant annet er det et problem at andre kaster søppelet sitt i perioden det dyrebare vesenet som verden sirkulerer rundt sover ute. Anonymkode: a0da6...bcc 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 22. oktober 2017 #497 Del Skrevet 22. oktober 2017 Heldigvis så er alle kommentarene mot henne. Men hun forstår ikke problemet. Lillegullet hennes MÅ sove ute, hvorfor kan ikke alle bare være stille? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 23. oktober 2017 #498 Del Skrevet 23. oktober 2017 Og der stengte hun tråden siden hun ikke fikk de svarene hun ønsket. Alle må jo forstå at en baby er viktigere enn alle andre? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 23. oktober 2017 #499 Del Skrevet 23. oktober 2017 Tenker ungen sover dårlig inne fordi mor bråker 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #500 Del Skrevet 24. oktober 2017 On 10/23/2017 at 2:12 AM, MalloryK said: Og der stengte hun tråden siden hun ikke fikk de svarene hun ønsket. Alle må jo forstå at en baby er viktigere enn alle andre? Hun beskrev det som at alle naboene løp ut for å titte i vogna og bråke med søppel og slamre med dører AKKURAT de tidene lillegull skulle ta lur. Ser for meg at ungen blir plassert ute for å ta lur når folk flest drar og kommer hjem fra jobb. Anonymkode: 9e965...542 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå