Gå til innhold

Samletråd for kvinnegrupper på Facebook


Hattivatti

Anbefalte innlegg

Her er innlegget:

Er det fler enn meg som kan presse ut tampongen?1f602.png😂1f602.png😂
Kjenner ingen andre og føler jeg er aleine i denne verden om det1f602.png😂1f602.png😂
Hvis jeg er på do for nr2, så kjenner jeg at den kommer lenger og lenger ut, og plutselig detter den i do1f602.png😂
Har gjort det så lenge jeg har brukt tampong (10 år), vært hos gynekolog og alt inni musa er som det skal1f602.png😂1f648.png🙈
Er redd for at jeg kan presse ut spiralen1f602.png😂1f602.png😂1f602.png😂1f633.png😳
Noen med erfaring? 
Sterke fødemuskler?1f602.png

*facepalm*

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Poppie skrev:

Nei, ei som skryter av at hun klarer å presse ut tampongen med bekkenmusklene og at hun da ikke kan ha tampongen i når hun bæsjer. Flere som sier de klarer det, og så eskalerer tråden til at folk skriver om de bæsjer med eller uten tampong i, og gjerne ispedd historier fra virkeligheten.

 

Å herregud. Det neste blir vel at de legger ved bilder fra seansen :sjokk:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Poppie skrev:

Her er innlegget:

Er det fler enn meg som kan presse ut tampongen?1f602.png😂1f602.png😂
Kjenner ingen andre og føler jeg er aleine i denne verden om det1f602.png😂1f602.png😂
Hvis jeg er på do for nr2, så kjenner jeg at den kommer lenger og lenger ut, og plutselig detter den i do1f602.png😂
Har gjort det så lenge jeg har brukt tampong (10 år), vært hos gynekolog og alt inni musa er som det skal1f602.png😂1f648.png🙈
Er redd for at jeg kan presse ut spiralen1f602.png😂1f602.png😂1f602.png😂1f633.png😳
Noen med erfaring? 
Sterke fødemuskler?1f602.png

*facepalm*

Jeg håper hun tuller angående spiralen?! 

Jeg sitter litt som et spørsmålstegn når slikt dukker opp. Hvem ved sine fulle fem legger ut slike opplysninger om seg selv under fullt navn?! :bond:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Poppie skrev:

Her er innlegget:

Er det fler enn meg som kan presse ut tampongen?1f602.png😂1f602.png😂
Kjenner ingen andre og føler jeg er aleine i denne verden om det1f602.png😂1f602.png😂
Hvis jeg er på do for nr2, så kjenner jeg at den kommer lenger og lenger ut, og plutselig detter den i do1f602.png😂
Har gjort det så lenge jeg har brukt tampong (10 år), vært hos gynekolog og alt inni musa er som det skal1f602.png😂1f648.png🙈
Er redd for at jeg kan presse ut spiralen1f602.png😂1f602.png😂1f602.png😂1f633.png😳
Noen med erfaring? 
Sterke fødemuskler?1f602.png

*facepalm*

Ja, siden dette er så vanlig å prate åpent om.

Anonymkode: 15ec2...176

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om disse hønene diskuterer slikt når de sitter på bussen, flyplassen, inne på et stort kjøpesenter etc? 

EDIT: Dette er visst ikke hønehjørnet-tråden, beklager.

Endret av kenpet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hva jobber du med?''

''er hjemmeværende mamma''

Altså, jeg kan da skjønne at det kan være tungt og slitsomt å være mor til tider, men jeg kan absolutt ikke forstå at noen mener dette er en jobb. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Lerke987 skrev:

''Hva jobber du med?''

''er hjemmeværende mamma''

Altså, jeg kan da skjønne at det kan være tungt og slitsomt å være mor til tider, men jeg kan absolutt ikke forstå at noen mener dette er en jobb. 

Hvis man ikke har noen annen jobb så blir det sikkert riktig å kalles å være hjemmeværende for jobb. Det er ikke alle som har tung og slitsom jobb heller, men det er jobb okke som. :) 

Anonymkode: 8d293...2fb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Lerke987 skrev:

''Hva jobber du med?''

''er hjemmeværende mamma''

Altså, jeg kan da skjønne at det kan være tungt og slitsomt å være mor til tider, men jeg kan absolutt ikke forstå at noen mener dette er en jobb. 

Det jeg legger i å være hjemmeværende mamma er jo å ta meg av absolutt alt av det daglige i huset. Står opp med mannen og lager frokost til han og barna, sender med lunsj osv. Vasker og rydder, handler, ordner med alt mulilg, middagen klar til mannen kommer hjem fra jobb og tar meg av barna. Nå kaller jeg det jo ikke jobb da, men er heller ikke hjemme og chillern hele dagen for å si det sånn. :)

Anonymkode: 4e016...370

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man ikke har noen annen jobb så blir det sikkert riktig å kalles å være hjemmeværende for jobb. Det er ikke alle som har tung og slitsom jobb heller, men det er jobb okke som. :) 

Anonymkode: 8d293...2fb

Nei, det er jo ikke riktig bare fordi man ikke har en jobb. 

Anonymkode: 15ec2...176

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er jo ikke riktig bare fordi man ikke har en jobb. 

Anonymkode: 15ec2...176

Neivel.

Anonymkode: 8d293...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsettelse i serien "bruk ord du ikke vet hva betyr sånn at du virker smartere enn andre som heller ikke vet hva de betyr":

Sitat

Blir gal av navn-jungelen...
Vi får en gutt slutten av januar/begynnelsen av februar, men kommer ingen vei på avgjørelse... har dere forslag?

Kriterier:
- kan ikke begynne på R
- må være norskt, men gjerne noe ikke "alle" har
- om det er lett å utale på engelsk er det fint, men ikke noe ultimatum

 

Endret av penny_
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneforum.

Den tråden hvor folk blir spurt hva de legger i "livets harde skole".

Ei som skriver at hun tolker det som at de ikke har utdannelse, noen som blir dritsure og sier "jeg kjenner flere med høy utdannelse og god jobb som har det på profilen sin", andre klikker i vinkel når noen mener det er teit å ha på profilen sin, og her snakker vi utlevering av sykdommer, barndomstraumer og huttemegtu. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2017 den 23.24, Lerke987 skrev:

''Hva jobber du med?''

''er hjemmeværende mamma''

Altså, jeg kan da skjønne at det kan være tungt og slitsomt å være mor til tider, men jeg kan absolutt ikke forstå at noen mener dette er en jobb. 

Har flere på vennelista mi som har dette som jobb. De er navere alle sammen. I tillegg er barna i bhg/skole🙄 Synes det rett og slett er kleint at folk skriver at de jobber som hjemmeværende mamma. Blir som de som har gått livets harde skole. 

Anonymkode: 0f5e9...a34

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Poppie skrev:

Kvinneforum.

Den tråden hvor folk blir spurt hva de legger i "livets harde skole".

Ei som skriver at hun tolker det som at de ikke har utdannelse, noen som blir dritsure og sier "jeg kjenner flere med høy utdannelse og god jobb som har det på profilen sin", andre klikker i vinkel når noen mener det er teit å ha på profilen sin, og her snakker vi utlevering av sykdommer, barndomstraumer og huttemegtu. 

Jeg kjenner ingen med høy utdannelse og god jobb som har det på profilen sin. 

Anonymkode: a0da6...bcc

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ingen med høy utdannelse og god jobb som har det på profilen sin. 

Anonymkode: a0da6...bcc

Jeg har hatt en tøff oppvekst, sliter med psykiske traumer og er ansett som et "løvetannbarn" (som de skryter så fælt av i tråden), men jeg har også tatt Norges høyeste utdannelse (doktorgrad).

SKIKKELIG dilemma angående hva jeg burde skrive i profilen min :bond: 

(Og nei, jeg kjenner heller ingen som har høy utdannelse og god jobb som skriver "livets harde skole" på profilen sin, men jeg er åpen for å bli motbevist!)

Anonymkode: db441...726

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Noen som leser denne nå? TS er jo helt SPRØ!

Måten hun snakker til folk på, ikke rart om de på kundeservice ble oppgitt på henne. 

Og kjedelig å ha dårlige lunger, men TS må innse at ingen som ikke kjenner hebne bryr seg, så hun kan la vær å nevne det i annenhver kommentar 🙈

 

25A27A28-F3C5-4BF3-8A2C-052B709F562A.jpeg

9E46E07B-0B96-4DC2-90C1-206286A4DDA9.jpeg

4D2E15DA-5372-4845-BFB2-EE0782C0A9E1.jpeg

Anonymkode: 06fa5...9f1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herregud! Noen som leser denne nå? TS er jo helt SPRØ!

Måten hun snakker til folk på, ikke rart om de på kundeservice ble oppgitt på henne. 

Og kjedelig å ha dårlige lunger, men TS må innse at ingen som ikke kjenner hebne bryr seg, så hun kan la vær å nevne det i annenhver kommentar 🙈

 

25A27A28-F3C5-4BF3-8A2C-052B709F562A.jpeg

9E46E07B-0B96-4DC2-90C1-206286A4DDA9.jpeg

4D2E15DA-5372-4845-BFB2-EE0782C0A9E1.jpeg

Anonymkode: 06fa5...9f1

Det første svaret er fornuftig da :)

Sitat

Dei kan ikkje ta hensyn til kvar enkelt kunde si helse

Hun har skrevet et annet innlegg om det samme. https://www.facebook.com/groups/223021968104108/permalink/295609877511983/

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.facebook.com/groups/223021968104108/permalink/298711347201836/

Jeg gidder ikke å ta skjermbilde en gang. Det er så mange idiotiske svar der. TS bor sammen med barnefar som tjener rundt 50 000 i måneden og hun får bostøtte. Noen av svarene:

Sitat

Er ikke riktig å snylte. Men du må også tenke på at du setter dem begge i en kjempe knipe om du melder fra. Da vil de måtte tilbake betale det de har fått. Og det går også utover barnet...

 

Sitat

Det er ikke rett det hun gjør. Men, hvilken venn er du egentlig, om du tyster på venninna di? Det kommer nok for en dag om hun gjør noe ulovlig- UTEN din hjelp.

 

Sitat

Sjalu?? Vel det er ikke ditt problem...snu ryggen og vær venninne istede... alt kommer for en dag... du trenger ikke å bringe henne til den dagen!

 

Sitat

Siden du er så moralsk, regner jeg med du setter pris på at venner melder deg når du kjører i 95 i 80 sona også? 1f917.png🤗 Jeg blir jo så fortvila med tanke på trafikksikkerheten... det er tross alt ulovlig!

 

Sitat

Synes ei jente her hadde et godt poeng. Hvis du sitter på i en bil med en venn eller familie som kjører i 10 over grensen, ville du ringt politiet? Er du klar over hvilken forskjell de 10 km/t gjør? Det er en forskjell på liv og død. MYE verre enn å svindle nav.

 

Sitat

Hadde du meldt om det var mora di?

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det full krig ang shippendales om det er Harry eller ei. De som sier at de ser underholdningsverdi i sånt eller at de koste seg på et show med venninnene sine blir hengt ut som perverse og ekle, uttørkede gamle damer. 

Anonymkode: 63cd9...bdf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det full krig ang shippendales om det er Harry eller ei. De som sier at de ser underholdningsverdi i sånt eller at de koste seg på et show med venninnene sine blir hengt ut som perverse og ekle, uttørkede gamle damer. 

Anonymkode: 63cd9...bdf

Shippendales? Sist jeg sjekket, het møbelmerket Chippendale

 

Chippendale.jpg

Anonymkode: 473f4...f62

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...