Gå til innhold

Samletråd for kvinnegrupper på Facebook


Hattivatti

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Poppie skrev:

Jeg skjønner henne faktisk, jeg har reagert på det der selv. Jeg synes det er merkelig av facebook å skulle bruke enkeltmenneskers merkedager til å gnage i samvittigheten og synes at man på sin egen bursdag har lov til å la dagen handle om seg selv.

Jeg har ikke sett denne hos meg selv. Men allikevel; jeg tviler liksom litt på at man ikke får noe oppmerksomhet selv om man skulle  velge å starte en innsamling (eller hva det er). Isåfall er du ikke så veldig populær i utganspunktet. 

Og de som hadde tenkt å gi deg en gave gjør nok det allikevel. Men man kan sikkert få inn penger til en god sakn fra litt mer perifere folk, som aldri hadde kjøpt noe til deg uansett. 

Syntes uansett det blir for dumt å lage en tråd om det der. Samme som de som må legge ut at de har bursdag på disse gruppene. Who gives a shit! 

Anonymkode: b75da...430

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sett denne hos meg selv. Men allikevel; jeg tviler liksom litt på at man ikke får noe oppmerksomhet selv om man skulle  velge å starte en innsamling (eller hva det er). Isåfall er du ikke så veldig populær i utganspunktet. 

Og de som hadde tenkt å gi deg en gave gjør nok det allikevel. Men man kan sikkert få inn penger til en god sakn fra litt mer perifere folk, som aldri hadde kjøpt noe til deg uansett. 

Syntes uansett det blir for dumt å lage en tråd om det der. Samme som de som må legge ut at de har bursdag på disse gruppene. Who gives a shit! 

Anonymkode: b75da...430

DET er jeg enig i. "Jeg har bursdag i dag, blir TJUEEEEEEN ÅR". Who gives a F :fnise: I grupper med 30-70 000 mennesker er man garantert ikke alene om å ha bursdag.

Men folk er høflige og liker og gratulerer - så kan konkludere med at i det aspektet er de bedre mennesker enn meg:P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Sitat fra Vi mødre imellom <3

 

"Må bare lette litt på frustrasjonen mi.! Men dere andre som har fedre som bare har bokstavelig talt driti i barne sitt."

 

 

Noen bør tenke over hva "bokstavelig talt" faktisk betyr :klaske:

Anonymkode: 6e03e...f36

:fnise::fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Sitat fra Vi mødre imellom <3

 

"Må bare lette litt på frustrasjonen mi.! Men dere andre som har fedre som bare har bokstavelig talt driti i barne sitt."

 

 

Noen bør tenke over hva "bokstavelig talt" faktisk betyr :klaske:

Anonymkode: 6e03e...f36

Uff, for noen bilder jeg satt igjen med nå... :fnise:

Anonymkode: 8d293...2fb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en tråd om Luciadagen.

Sitat

Har aldri feira noe hjemme, aldri laga lussekatta. Men gikk i tog på skolen når æ va yngre. Idag ska vi i barnehagen te guttungen å spis derre tørre bollefaenskapet, og se storungan gå i tog. 

E en helt vanlig dag for min del 😊

Hyggelig ... :) 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, miagunda skrev:

Skjønner det med den tørre bollefaenskapen, men ville nok ikke undertegnet med eget navn :fnise:

Om bollene er tørre, så er det en dårlig baker som har laget dem eller så har de kanskje ligget i fryseren siden forrige Luciadag :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, penny_ skrev:

Om bollene er tørre, så er det en dårlig baker som har laget dem eller så har de kanskje ligget i fryseren siden forrige Luciadag :P 

Opplever sjeldent gode. Så mange dårlige bakere der ute ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nettopp kastet ut fra Kvinneforum fordi admin ikke trodde at jeg var en ekte person. Jeg hadde flere populære tråder der inne med mange svar. Navnet mitt er ikke fullnorsk.
Adminsene sa de måtte ha et selfie bilde av meg, ellers ville de kaste meg ut (jeg har vært medlem i over 1 år). Jeg aner ikke hva de skulle bruke bildet til (det ville de ikke svare på), og hva skulle de sammenligne det bildet med egentlig? Da jeg nektet å sende de et bilde (jeg sendte de et sensurert bilde av bankkortet mitt) så ble jeg kastet ut. Hva faen?

Anonymkode: 09a29...5e3

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, miagunda skrev:

Opplever sjeldent gode. Så mange dårlige bakere der ute ja.

Jeg tenker vel heller at de er laget i god tid før arrangementet, noe som ikke er uvanlig å gjøre for slike arrangementer. Boller taper seg raskt. 

Anonymkode: 4abc2...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker vel heller at de er laget i god tid før arrangementet, noe som ikke er uvanlig å gjøre for slike arrangementer. Boller taper seg raskt. 

Anonymkode: 4abc2...6f3

Okey. Kan være, dritt smaker de :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, miagunda skrev:

Okey. Kan være, dritt smaker de :)

:laugh:

Anonymkode: 4abc2...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinneforum 

 

«Samboer ville at jg skulle ha ungdommelige og freshe sko,noen som har noe forslag?»

 

 

svarene var «bytt samboer» «ville bedt han ryke å reise»

 

altså har ikke samboere lov å komme med kommentarer på klær? 😂

Anonymkode: 6e03e...f36

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. er man hardbarka kriminell, har man gjerne ikke de beste relasjoner til politiet. Og klart de er dumme og korrupte da. 

 

«Men altfor mange her som aldri har vært kriminell eller gjort noe som helst, så da blir de jo selvfølgelig ikke plaga. Men de er ikke noe snille..»

Anonymkode: 4c1bf...8ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja.. er man hardbarka kriminell, har man gjerne ikke de beste relasjoner til politiet. Og klart de er dumme og korrupte da. 

 

«Men altfor mange her som aldri har vært kriminell eller gjort noe som helst, så da blir de jo selvfølgelig ikke plaga. Men de er ikke noe snille..»

Anonymkode: 4c1bf...8ce

Mentalt syke personer forstår ikke at de oppfører seg som idioter :P Så skylder de på alle andre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, penny_ skrev:

Mentalt syke personer forstår ikke at de oppfører seg som idioter :P Så skylder de på alle andre. 

Den tråden var ganske ehm..interessant 😂 Særlig logikken til hu ene sitert over. 

Anonymkode: 4c1bf...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønehørnet på FB. Noen andre som har opplevd det samme? Er det fordi admins ikke liker at man har en populær tråd??
Før jeg ble kastet ut så hadde mitt siste spørsmål (det var var jeg hadde en Magic 8 ball spørsmål, og jeg spurte om noen ville stille den spørmål).
Det tok helt av, og jeg svarte på alle spørsmålene før jeg måtte stoppe tråden fordi det ble for mye). Jeg svarte på engelsk, siden den ballen er på engelsk.


Så fikk jeg en melding fra en idiot fra en admin, de trodde jeg ikke var ekte, at de trodde jeg var en bot! Altså, noe fake greier med virus. Selv om jeg hadde hundrevis av svar totalt, og jeg svarte på nesten alt. Og jeg hadde flere tråder.

Så ble jeg kastet ut siden jeg hadde profilbilde av en populær tv-serie, og jeg hadde et ikke fulllnorsk navn (selv om man kan finne meg på google, og jeg er en virkelig person).

Jeg mistenker at siden mine innlegg fikk flere svar enn de "anonyme innleggene", så ble jeg kastet ut.
La det være en advarsel, ikke si noe i den gruppen, baare observer og les.
 

Anonymkode: 09a29...5e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, penny_ skrev:

Om bollene er tørre, så er det en dårlig baker som har laget dem eller så har de kanskje ligget i fryseren siden forrige Luciadag :P 

Siden det er snakk om barnehage vil jeg tro at det er ungene som har bakt dem. Då blir det gjerne litt vel mye mel brukt i utbakingen og mye knaing på deigen, ikke akkurat ideelt for vellykket gjærbakst. Men sjarmerende og viktig for ungene å få være med å lage.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hønehørnet på FB. Noen andre som har opplevd det samme? Er det fordi admins ikke liker at man har en populær tråd??
Før jeg ble kastet ut så hadde mitt siste spørsmål (det var var jeg hadde en Magic 8 ball spørsmål, og jeg spurte om noen ville stille den spørmål).
Det tok helt av, og jeg svarte på alle spørsmålene før jeg måtte stoppe tråden fordi det ble for mye). Jeg svarte på engelsk, siden den ballen er på engelsk.


Så fikk jeg en melding fra en idiot fra en admin, de trodde jeg ikke var ekte, at de trodde jeg var en bot! Altså, noe fake greier med virus. Selv om jeg hadde hundrevis av svar totalt, og jeg svarte på nesten alt. Og jeg hadde flere tråder.

Så ble jeg kastet ut siden jeg hadde profilbilde av en populær tv-serie, og jeg hadde et ikke fulllnorsk navn (selv om man kan finne meg på google, og jeg er en virkelig person).

Jeg mistenker at siden mine innlegg fikk flere svar enn de "anonyme innleggene", så ble jeg kastet ut.
La det være en advarsel, ikke si noe i den gruppen, baare observer og les.
 

Anonymkode: 09a29...5e3

Unnskyld! Jeg mente kvinneforum op FB

Anonymkode: 09a29...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...