Lassie Skrevet 7. februar 2005 #181 Del Skrevet 7. februar 2005 Gratulerer med dagen som var. Beklager at jeg er så fraværende for tiden, lover å komme sterkere tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2005 #182 Del Skrevet 7. februar 2005 Gratulerer med dagen som var. Beklager at jeg er så fraværende for tiden, lover å komme sterkere tilbake... Tusen takk Lassie.Du er så tilgitt atte.Du har nok mer en nok å tenke på nå Fastelavensboller er kjempe jammi.Og ingen slår bestemor sine selvfølgelig.Snille bestemor.Må huske å takke i morgen :-) Har fått gjort bittelitt på oppgaven i kveld, men innsatsen kunne nå vært litt bedre å da :-? Men så er det så fint at det kommer nok en dag i morgen :D Har nettopp snakket med snuppen nå.Han har hatt eksamen i dag og skal ha en til neste uke. Han kommer nok ikke i helgen likevel.En ting er eksamen han skal ha neste uke, men han er nødt til å dra igjen tidlig søndag på grunn av kurset.Og siden han hadde kommet på lørdag var det i grunnen ikke så mye tid å gjøre på :-? Så da var det like greit å droppe det i grunnen.Men mest sansynligvis kommer han ei helg i begynnelsen av mars,så vi får se frem til den i stedet :D Nå skal jeg drikke en kopp te før jeg finner senga mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #183 Del Skrevet 8. februar 2005 Hva slags type te foretrekker du? Ønsker deg en riktig fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2005 #184 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg drikker 2 kopper grønn te hver dag Bustis også drikker jeg Anis, fennikel og karve te.Fikk fjernet galleblæra på septemer og sliter litt med magesmerter og luftsmerter, men denne te`n roer magen betraktelig.Er også fin for fordøyelsen så anbefales Nå har jeg endelig fått gjort litt mer på oppgaven også.Men det er så mye dill og dall at jeg blir litt paff enkelte ganger :o Så på Bolig til salgs i sted.Leilighet på Lysaker brygge.Åååhhh Men grei pris ja Ellers har jeg ikke gjort stort annet enn fag og gått tur.Det blir nok ikke sein kveld på meg tror jeg,for jeg er ganske sliten.Men formen er oki da :D Dessuten har jeg kjøpt meg nytt Maison interiør.Deilig å bare synke ned i en god stol foran peisen med en god kopp te eller i en god varm seng og drømme seg bort :-D Også har jeg fått time til nevrolog,den 4.mars.Endelig Ha en fortsatt fin kveld alle sammen :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 9. februar 2005 #185 Del Skrevet 9. februar 2005 Flott at du har fått time hos nevrologen Alwa Sukk; nytt hus ja... Hvem skulle vel ikke ønsket seg det Har lyst på stort, nytt hus som jeg kan gjøre noe med.. Her som vi bare leier får vi ikke gjort som vi vil, og innsatsen blir jo værende igjen her når vi drar I dag snør det som bare fy Ha en fin dag Alwa Et gjennomsnittlig, friskt, veltilpasset voksent menneske står opp klokka halv åtte og føler seg elendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #186 Del Skrevet 9. februar 2005 Fint du har fått time ja jeg liker ikke te. Drikker du kaffe? Håper dagen er god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. februar 2005 #187 Del Skrevet 9. februar 2005 Te er nam! Drakk ingefær-te en periode for magen jeg. Hjalp det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2005 #188 Del Skrevet 9. februar 2005 ~ Her har det blåst nå i 4 dager og i dag blåste det skikkelig.Men jeg gikk meg en tur for det.Hadde det ikke vært for at jeg måtte ta av meg vingene på grunn av ytterjakka tror jeg sannelig jeg hadde blåst bort gitt Tusen takk for hilsen Tubby :-) Kaffe drikker jeg ikke,og aldri kommer jeg til å gjøre det heller for den smaken ser jeg ingen grunn til å lære meg å like Holder meg til te jeg Ingefær te har jeg hørt om ja.Takk for tipset Fisken.Har en helsekostbutikk her som selger masse gode helse te`r. Dagen i dag har vært ganske fin.Kroppen er ok og jeg har fått gjort masse på studiene mine.Så i morgen skal jeg skrive en beskrivelse, den er ferdig kladda, også er jeg vel ferdig :-) Men jeg er ikke 100% fornøyd så jeg har ingen stor forhåpninger til en kjempe karakter.Men jeg får ta det igjen når jeg begynner å skolen. Dette kurset får jeg tross alt kun bestått/ikke bestått på.Skolen er litt anderledes. Må forresten huske å betale innmeldingsavgiften i kveld,den forfaller i morgen. Også er det jo LOST i kveld.Har venta på det hele uka jeg Strax skal jeg slenge meg ned i en godstol,koke meg en kopp te og lese Maison bladet mitt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. februar 2005 #189 Del Skrevet 9. februar 2005 :klem2: :blomst_opp: Hilsen Middis Fin melding, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. februar 2005 #190 Del Skrevet 9. februar 2005 Oi, har det kommet nytt Maison? *Løpe og kjøpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2005 #191 Del Skrevet 9. februar 2005 :klem2: :blomst_opp: Hilsen Middis Fin melding, eller hva? Åååååååhhhhhh, Middisen min da Jupp, løp og kjøp Fakse :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 9. februar 2005 #192 Del Skrevet 9. februar 2005 innom med en onsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2005 #193 Del Skrevet 9. februar 2005 innom med en onsdags Tusen takk Baby-E Nå er registreringsavgifta for skolen betalt så det er for sent å snu. Jeg begynner på skolen mandag den 15 august klokka 10.00. Det blir sikkert både litt skummelt og rart på en gang, men aller aller mest gleder jeg meg. Og den dagen jeg er ferdig utdannet kommer jeg til være veldig lykkelig. Det skal bli så godt å gå ut av den skolen ferdig utdannet, på jobbsøk og rett og slett være ferdig :D Aldri mer tenke på hva jeg vil bli og ha dårlig tid med tanke på det.Også får jeg jobbe med den aller største interessen min.Det blir supert Men først skal jeg bo på en liten hybel, ha dårlig råd, treffe masse venner, utnytte studentrabatter for alt de er værdt og rett og slett bare være student.Det blir sikkert stas det å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #194 Del Skrevet 10. februar 2005 Drikker ikke kaffe eller. Null varme drikker her i gården Kun cola Hva er et Maison blad? Håper du får en fabelaktig torsdag! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2005 #195 Del Skrevet 10. februar 2005 ~ Ikke solbærtoddy en gang?? :o Maison er et interiørblad Bustis.Et meget bra et etter min mening, om man interesserer seg for slikt da Også tror jeg de har noen utgaver hovedsakelig med mat også :klø: I dag er formen litt dårligere igjen.Har en grei hodepine og fryser en del.Også er jeg akutt kjærlighetssyk etter kjæresten På sånne dager begynner jeg å tenke på hvor utrolig fint vi hadde hatt det om vi hadde bodd sammen.Men jeg får vel bare snu tankegangen litt å tenke på hvor fint vi får det den dagen vi flytter sammen. Akkurat nå er det bare så lenge til :-( Han hadde eksamen på mandag da, og fikk resultatet i går.På forhånd var han ganske bekymra og trodde aldri dette hadde gått bra.Han fikk en A *stolt av gutten sin* Håper ungene våre arver hodet til faren sin Nå skal jeg ut å gå meg en tur.Solen skinner og det er 5+ grader ute.Tenker jeg tar med meg en bissevov også jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2005 #196 Del Skrevet 10. februar 2005 Ferdig med oppgaven og klar for ny modul i morgen. Puuhhhh :o Og nå skal jeg for første gang på lenge skrive god natt før klokka 23 en kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 10. februar 2005 #197 Del Skrevet 10. februar 2005 Deilig å komme seg tidelig i seng av og til Håper du får en fin fredag! Snart helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. februar 2005 #198 Del Skrevet 10. februar 2005 Flink du er! :klem2: Skal klæsje sammen en collage og skrive forklaring i neste uke, så blir jeg kvitt den. Natti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #199 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg interreserer meg meget for interiør,dekor,inredning og slike ting. Jeg er jo en kunstner Men jeg leser lite blader og aviser,ser nesten aldri tv, får med meg lite rundt meg :oops: Nei, ikke solbærtoddy engang. Til NØD kakao, men da blander jeg ut halve koppen med vann slik at den ikke er varm! Håper du ikke er så kjærestesyk i morgen,at alt går fint og at du sover riktig så søtt nå. Kjempe stor bustis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. februar 2005 #200 Del Skrevet 11. februar 2005 ~ Tusen takk fisken,så langt så godt Middis: flink å flink.Jeg har nok av tid å ta av da så svaret ligger vel der tenker jeg Du må kose deg fælt i helga Håper du ikke er så kjærestesyk i morgen,at alt går fint og at du sover riktig så søtt nå. Kjempe stor bustis I dag går det bedre Bustis.Men jeg merker godt at jeg begynner å bli utålmodig nå.Skulle så gjærne kommet i gang med skole og utdanning,for så fort jeg har kommet i gang med det tror jeg de neste 2 årene vil gå ganske radig for seg.Også er jo muligens tiden inne for å flytte sammen, om jeg ikke bestemmer meg for å ta de to påfølgende årene også.Vi får se. For alt jeg vet kan det hende han flytter nedover til meg for å studere også etter han er ferdig med pliktårene sine der oppe. Men akkurat nå begynner jeg å bli lei.Lei av å bo her for ingen av venninnene mine er jo her lengre.Noen ganger skjønner jeg ikke hvorfor jeg flytta tilbake, selv om jeg ser at jeg trengte det der og da.Og jeg hadde jo uansett ingen planer om å bli her, men trodde jeg skulle få flytta på meg tidligere da :-? Og nå er det jo nesten ingen vits siden jeg skal flytte til høsten likevel. Også begynner jeg å bli grundig lei av å gå her hjemme.Dagene går i akkurat det samme hver eneste dag og det er til å bli tullete av.Kunne jo godt "flytta" tilbake til leiligheta mi også, men er redd jeg fort blir ensom skal jeg surre der alene dag ut og dag inn. Det eneste som er positivt med dette her er at jeg får masse tid til studier.Men nå skal jo informasjonen helst synke litt inn også, ikke bare leses, så å ta det i greit tempo lønner seg vel. Dagen min starta tidlig (les ca 04.00) av et tantebesøk som kom som en foss.Den var dog forventa men hvorfor må den komme så sabla tidlig på morgenen for det??? Etter å ha sittet på do i en drøy halvtime fikk jeg kommet meg ned,tatt 2 paracet og dratt med meg ei varmeflaske og hoppet i seng. Jeg hadde ikke noe annet enn paracet og det funker heller dårlig på de smertene jeg har, så etter en times tid måtte jeg ned igjen og da jeg skulle finne mer paracet fant jeg et brett med naproxen i lillelomma på sekken min. O fryd å gammen Etter ca en halv time begynte den og kicke inn og da sovna jeg endelig igjen og våkna 11.15 Hoppa i dusjen, spiste havregrøt og kikka litt på tv før jeg satte meg her, og sitter her enda. Skal snart ut å gå meg en tur tenker jeg.Greit vær og fin tempratur.Resten av dagen blir unnagjort på studier, Idol og muuuuligens litt KG Fikk forresten en Gratulerer med dagen melding av en venninne i dag.Hun var noe usikker da men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg