Gjest Betty Boop Skrevet 15. april 2005 #181 Del Skrevet 15. april 2005 Lykke til i morgen - gleder meg til å lese alt om din store dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 15. april 2005 #182 Del Skrevet 15. april 2005 Ville bare ønske deg masse lykke til i morgen! Gleder meg til å høre om dagen din! LYKKE TIL!!! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. april 2005 #183 Del Skrevet 16. april 2005 TIL LYKKE med den STORE dagen I DAG!!! :hjerter2: :blomst_opp: :dagensrose: :blomst_opp: :hjerter2: :blomst_opp: :dagensrose: :dagensrose: :blomst_opp: :hjerter2: :dagensrose: :hjerter2: :blomst_opp: :dagensrose: :hjerter2: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 16. april 2005 #184 Del Skrevet 16. april 2005 GRATULERER MED DEN STORE DAGEN!!!Håper dere nyter den i fulle drag :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minerva Grey Skrevet 17. april 2005 #185 Del Skrevet 17. april 2005 Håper dere fikk en fantastisk dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. april 2005 #186 Del Skrevet 17. april 2005 Gratulerer som mann og kone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 17. april 2005 #187 Del Skrevet 17. april 2005 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2005 #188 Del Skrevet 17. april 2005 Gratulere med vel overstått bryllupsdag Håper dere hadde en fantastisk dag - gleder meg til referat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprilbrud Skrevet 17. april 2005 Forfatter #189 Del Skrevet 17. april 2005 Det er sent, og vi har fly kl 0620 i morgen tidlig, så jeg tar meg ikke tid til å skrive et veldig fyldig referat nå. Men jeg må bare si at vi hadde en helt fantastisk dag!! Hår, make-up og blomsterbukett ble helt perfekt! Både min kjæres og mitt antrekk var perfekt! Vielsen var helt nydelig! Festlokalet med bordpynt, mat, vin, kake, personale osv. var perfekt! Bordplasserigen fungerte perfekt. Det var utrolig mange flotte taler, og takkformaten-talen var helt rå!!! Alle snakket om den resten av kvelden. Storbandet fikk festen til å ta helt av! Min kjære måtte slepe meg avgårde litt før to Vi har kost oss i dag også, og jeg fikk et nydelig Ole Lynggaard smykke i hvitt gull i morgengave. Må bare si at jeg er misunnelig på alle dere som enda planlegger, dere har en fantastisk opplevelse foran dere! På den ene siden er jeg lettet og glad i dag, fordi dagen ble så fantastisk. På den andre siden føler jeg meg litt tom, nå er det overstått! Og jeg får aldri oppleve det igjen :veldigsur: Har hørt mye snakk om at din egen bryllupsdag er en litt sånn ut av kroppen opplevelse, men det følte ikke jeg. Var helt med med alle sanser intakt, og sugde til meg alt som skjedde. Og det er jeg veldig glad for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin S Skrevet 17. april 2005 #190 Del Skrevet 17. april 2005 Så koselig å høre at dagen var vellykket!! Og at dere er 100% fornøyd! Ha en god reise da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #191 Del Skrevet 18. april 2005 Så koselig at du hadde tid til en liten tilbakemelding Bryllupsdagen din høres helt perfekt ut. Riktig god tur på bryllupsreise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 18. april 2005 #192 Del Skrevet 18. april 2005 Åhhhhh... Gleder meg til å høre mer - så må dere bare ha en fantastisk herlig bryllupsreise!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 18. april 2005 #193 Del Skrevet 18. april 2005 Gratulere med veloverstått bryllupsdag! Gleder meg til å høre mer.... Ha en fantastisk reise og kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 18. april 2005 #194 Del Skrevet 18. april 2005 sukk! Så herlig! Merker a jeg gleder meg så utrolig mye nå! Nyt hvetebrød-dagene!! Dagen hørtes helt fantastisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 18. april 2005 #195 Del Skrevet 18. april 2005 Gratulerer med vel overstått bryllup! :rosasmil: På den ene siden er jeg lettet og glad i dag, fordi dagen ble så fantastisk. På den andre siden føler jeg meg litt tom, nå er det overstått! Og jeg får aldri oppleve det igjen :veldigsur: Har hørt mye snakk om at din egen bryllupsdag er en litt sånn ut av kroppen opplevelse, men det følte ikke jeg. Var helt med med alle sanser intakt, og sugde til meg alt som skjedde. Og det er jeg veldig glad for! Sånn som jeg koser meg med planleggingen, er jeg allerede nå redd for at det skal bli tomt når bryllupet er overstått... Må begynne å planlegge noe nytt da! Godt å høre at du virkelig klarte å være fullt tilstede mentalt, håper jeg også klarer det! Venter spent på referat fra bryllupsreisen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 18. april 2005 #196 Del Skrevet 18. april 2005 GRATULERER FRUE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprilbrud Skrevet 28. april 2005 Forfatter #197 Del Skrevet 28. april 2005 Ja nå er vi tilbake fra bryllupsreise, men det går i 110, så ikke mye tid til KG. Har flyttet ut av en leilighet jeg har solgt, begynte i ny jobb i dag, og så er det selvangivelsen da... Når vi kom hjem fra Italia med masse pikkpakk var jo leiligheten allerede helt kaotisk pga alle presangene. Men det kommer seg etterhvert, og vi har jo fått så utrolig mye fint! Heldigvis bare noen få ting som skal byttes. Fikk mye fra ønskelistene, men i tillegg fikk vi en del veldig fine ting som vi ikke hadde ønsket oss, og det er jo moro å bli overrasket også da! Har fått utrolig mye positive tilbakemeldinger etter byllupet, ingen tvil om at det var en kjempesuksess! Alle syntes maten var veldig god (tapas), og at vinen både var god og kom i rikelige mengder... Det hadde vi understreket til vertskapet på forhånd, og vi merket det både på stemningen og regningen... Ellers har jeg fått mye tilbakemeldinger på kjolen min, de syntes det var gøy at den var litt spesiell og litt frekk "bra splitten ikke vendte mot presten, når du satt gikk den jammen høyt opp!" Fikk også mange kommentarer på at jeg hadde valgt tulipaner i buketten, noe nesten ingen hadde sett før, men som alle syntes var nydelig. Nå gleder vi oss veldig til å se bildene hos fotografen. Vi følte det gikk veldig bra, og vi angrer absolutt ikke på at vi gikk dit før vielsen. Etter vielsen var vi veldig glad for at vi kunne være sosial med gjestene i stedet for å stikke av, tror jeg hadde blitt skikkelig utålmodig hos fotografen da. Utenfor kirken hilste vi jo på mange som vi ikke har sett på årevis, og da vil man jo veldig gjerne snakke mer med de. Og til og med min forlover sa at hun ble utrolig rørt når jeg kom inn i kirken, selv om hun hadde fulgt meg hele dagen, og var sammen med meg fem minutter før. Så det øyeblikket når man kommer inn, blir ikke mindre stort selv om brudgommen har sett deg altså! Anbefaler absolutt fotograf før vielse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprilbrud Skrevet 28. april 2005 Forfatter #198 Del Skrevet 28. april 2005 Glemte å skrive det viktigste: Det er utrolig kjekt å være gift! Kaller han mannen min hele tiden, og det er så koselig! Forelsket jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. april 2005 #199 Del Skrevet 28. april 2005 Så gøy å lese :-) ...ikke minst at du titter innom i all hast. Skjønner at det er mye om dagen! Dere får bare nyte dagene og kooooose dere som nygifte. Håper dere har hatt en deilig ferie sammen også, bare dere to - så kan jeg love deg flere her gleder seg til å se bilder, om vi får...i alle fall JEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 28. april 2005 #200 Del Skrevet 28. april 2005 åååå - får vi se bilder når de er ferdige?? Gratulerer enda en gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå