Gå til innhold

Vi som venter på svar fra SO


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitat

Jeg tror ikke noen har fått svar, med mindre de har fått forhåndsløfte/tidlig opptak eller søkt seg inn på typ BI. Endringene på nettsiden burde dukke opp for alle når det skjer.

Ja kom inn nå på siden nå og ikke noe svar her heller, var nok en skole som ikke er under samordna da... åååh denne ventetiden. Ble supergira når jeg så at noen hadde fått svar, og så supernervøs da det tok laaang tid å logge på, men ikke noe svar.

Anonymkode: 5e3cd...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man får svar på SMS og/eller epost automatisk med en gang svaret er klart, så ingen grunn til å sjekke SO før den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jacklost skrev:

Man får svar på SMS og/eller epost automatisk med en gang svaret er klart, så ingen grunn til å sjekke SO før den tid.

Jeg forsto det sånn at folk ikke fikk varsel på e-post eller SMS før den 18. juli i fjor, mens resultatene lå tilgjengelige den 17. juli. :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ripsbærbusk skrev:

Jeg forsto det sånn at folk ikke fikk varsel på e-post eller SMS før den 18. juli i fjor, mens resultatene lå tilgjengelige den 17. juli. :) 

OK. Jeg gikk ut fra at alt skjedde automatisk og samtidig...  I stand corrected.

Endret av Jacklost
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde helt til nå at jeg hadde 42 poeng, men jeg har 44. Liten forskjell, men bedre enn ingenting :fnise:

Burde egentlig vaske hus og pakke til ferie i dag, men tviler på jeg får gjort noe særlig..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til og med kjøpt studentbillett så håper at jeg kommer inn...hvis ikke går pengene ned i vasken:fnise:

Anonymkode: 9bdbf...000

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder på å rable for meg nå 😭

Anonymkode: 2437b...d80

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor ble vel svarene sendt ut fra ca 16:30 den 17.juli. Håper ikke vi må vente i over 4 timer til 😑😑

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så innmari om å gjøre å sjekke resultatet så tidlig som mulig? Jeg mener: det er jo ikke som om de ombestemmer seg og trekker tilbake tilbudet dersom man ikke får det med seg i løpet av de første ti minuttene. Tilbudet er der i morgen også, og dagen etter der.... ja, helt fram til svarfristen, faktisk. 
Jeg er spent, men jeg får verken mer eller mindre studieplass av å sjekke SO hvert kvarter. 

Anonymkode: 3f911...193

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så innmari om å gjøre å sjekke resultatet så tidlig som mulig? Jeg mener: det er jo ikke som om de ombestemmer seg og trekker tilbake tilbudet dersom man ikke får det med seg i løpet av de første ti minuttene. Tilbudet er der i morgen også, og dagen etter der.... ja, helt fram til svarfristen, faktisk. 
Jeg er spent, men jeg får verken mer eller mindre studieplass av å sjekke SO hvert kvarter. 

Anonymkode: 3f911...193

Man får ro i sjelen dahhhhh. 

Anonymkode: a2ad7...ab3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så innmari om å gjøre å sjekke resultatet så tidlig som mulig? Jeg mener: det er jo ikke som om de ombestemmer seg og trekker tilbake tilbudet dersom man ikke får det med seg i løpet av de første ti minuttene. Tilbudet er der i morgen også, og dagen etter der.... ja, helt fram til svarfristen, faktisk. 
Jeg er spent, men jeg får verken mer eller mindre studieplass av å sjekke SO hvert kvarter. 

Anonymkode: 3f911...193

Ro i sjelen er det som er viktig for meg, derfor sjekker jeg så ofte. Har vært et nervevrak de siste dagene og klarer ikke nyte noe, fordi jeg sitter med bankende hjerte og vond mage 24/7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange inkludert meg selv har lagt planer, har forventinger og gleder seg, og vi har allerede ventet veldig lenge. Føler det er lov å være litt utålmodig i en sånn situasjon, det er litt av gleden. :smilbla:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så innmari om å gjøre å sjekke resultatet så tidlig som mulig? Jeg mener: det er jo ikke som om de ombestemmer seg og trekker tilbake tilbudet dersom man ikke får det med seg i løpet av de første ti minuttene. Tilbudet er der i morgen også, og dagen etter der.... ja, helt fram til svarfristen, faktisk. 
Jeg er spent, men jeg får verken mer eller mindre studieplass av å sjekke SO hvert kvarter. 

Anonymkode: 3f911...193

Hahha, så sant egentlig. Men følelsene har tatt over. Sist jeg ventet så spent på noe var da iPhone 4 ble lansert i år 2010. I ettertid har jeg tenkt akkurat det samme som du beskrev over, og undret meg over hvorfor folk ikke klarer å ta det med ro.
Men når du nå sier at man får verken mer eller mindre studieplass av å sjekke SO hvert kvarter, så blir dette litt feil. For jeg sjekker det kanskje hvert 5. minutt og ikke hvert kvarter :P

Endret av HardBoy
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har til og med kjøpt studentbillett så håper at jeg kommer inn...hvis ikke går pengene ned i vasken:fnise:

Anonymkode: 9bdbf...000

Må ikke man ha gyldig studentbevis? :P eller holder det å vise at man er komt inn? :) 

Anonymkode: 76fc0...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må ikke man ha gyldig studentbevis? :P eller holder det å vise at man er komt inn? :) 

Anonymkode: 76fc0...e8a

De tillater at man beviser at man har betalt studieavgiften. 😁

Anonymkode: 9bdbf...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har til og med kjøpt studentbillett så håper at jeg kommer inn...hvis ikke går pengene ned i vasken:fnise:

Anonymkode: 9bdbf...000

Studentbillett til hva?

Jeg har kjøpt flybillett til første skolesamling, og reservert overnatting :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, doktorproktor skrev:

Studentbillett til hva?

Jeg har kjøpt flybillett til første skolesamling, og reservert overnatting :P 

Mener reisebillett til offentlig transport 😂 

Oi, det må ha kostet en god del! Hvor mye betalte du?

Anonymkode: 9bdbf...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidspunkt for svar de siste 3 årene: 

2016: Søndag, 17.07.2016 kl 16:55
2015: Torsdag, 16.07.2016 kl 22:15
2014: Onsdag, 16.07.2016 kl 16:44

Det ser ut som at de jobber hele døgnet nesten, så vanskelig å forutse når på dagen det kommer. Men satser på i dag rundt kl 17:00. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ripsbærbusk skrev:

Tidspunkt for svar de siste 3 årene: 

2016: Søndag, 17.07.2016 kl 16:55
2015: Torsdag, 16.07.2016 kl 22:15
2014: Onsdag, 16.07.2016 kl 16:44

Det ser ut som at de jobber hele døgnet nesten, så vanskelig å forutse når på dagen det kommer. Men satser på i dag rundt kl 17:00. :) 

I følge facebooksida til HIOA så er det "snart", eller var det for 1 time siden.

Anonymkode: ce2e8...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener reisebillett til offentlig transport 😂 

Oi, det må ha kostet en god del! Hvor mye betalte du?

Anonymkode: 9bdbf...000

799,- for flybillett tur/retur Ålesund-Oslo. Om jeg ikke kommer inn på skole så besøker jeg ei venninne :) Det var bare to ledige ungdomsbilletter så da kjøpte jeg. Overnattingen kan avbestilles, men jeg søkte tidlig fordi de bare har 16 hybler til korttidsutleie og det er mye billigere enn hotell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...