Gå til innhold

Vi som venter på svar fra SO


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hahaha! Hver gang man oppdaterer siden så lukker brevet seg litt før det åpner seg igjen. Så hver gang jeg gjør det så ser det ut som at jeg har et uåpnet brev. Huff, dette er ikke bra altså! :P

Anonymkode: 8a103...426

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

altså kommentarfeltet på HIOA sin facebook side

Anonymkode: fbe09...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åh, nå fikk jeg hjertet i halsen. Jeg tenkte at hvis dette virkelig stemte, så tørr jeg ikke sjekke SO. 

Unødvendig å kødde med tynnslitte nerver!

Anonymkode: 6d03f...e95

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Folk synes det er kjeeeeeempemorsomt å tulle med folk som har nervene i høyspenn!!

Anonymkode: 8a103...426

Jaa, er akkurat som om dem ikke skjønner hvor mye dette betyr for oss, eller hvor mange timer med hardt arbeid, tårer og søvnløse netter som ligger bak konkurransepoengene våre. Er snakk om framtiden vår, og selv om ting "alltid"  ordner seg på én eller annen måte, er det å komme inn på førstevalget alt som betyr noe for maaange i denne tråden (blant annet meg). 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I kommentarfeltet til HIOA (under den videoen hvor de sier vi får svar onsdag), har HIOA kommentert at man får svar INNEN onsdag ikke PÅ onsdag dvs. vi kan få det i dag. 

Anonymkode: fbe09...ca8

WOOO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å tenke at jeg ikke trenger å oppdatere hele tiden for jeg får beskjed herfra, men klarer pokker ikke ligge unna den refresh-knappen. Klikka helt for meg :bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I kommentarfeltet til HIOA (under den videoen hvor de sier vi får svar onsdag), har HIOA kommentert at man får svar INNEN onsdag ikke PÅ onsdag dvs. vi kan få det i dag. 

Anonymkode: fbe09...ca8

Jeg merker meg også at Samordna Opptak unnlater å svare de som stiller spørsmål om vi får svaret i dag.

Anonymkode: 8a103...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg merker meg også at Samordna Opptak unnlater å svare de som stiller spørsmål om vi får svaret i dag.

Anonymkode: 8a103...426

Merka det selv... Ærlig talt det er dårlig altså

Anonymkode: 14e4d...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nettopp en tulling på Diskusjon.no som skrev at svarene har kommet. Syyykt irriterende!

Anonymkode: 14e4d...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått og venta på den 17. juli og synes dagene har gått nokså greit fram til denne dagen, med unntak av i går, og dagen i dag har gått i musefart. Jeg tror det kommer til å rable for meg om vi ikke får svar i dag. Selv om jeg ikke vil inn og sjekke om jeg har kommet inn - for tenk om jeg ikke har kommet inn :fnise:

Anonymkode: 6d03f...e95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, jusisthegoal skrev:

Vet noen av dere hvordan man kan se at man har kommet inn??

Du ser det. 

her er brevet man får litt etter hovedopptaket er kommet

 

Skjermbilde 2017-07-17 kl. 15.59.59.png

Endret av gobbledigook
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jusisthegoal
3 minutter siden, gobbledigook skrev:

Du ser det. 

her er brevet man får litt etter hovedopptaket er kommet

 

Skjermbilde 2017-07-17 kl. 15.59.59.png

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, jusisthegoal skrev:

Tusen takk!

Det brevet der får du etter å ha takket ja, det er inntakbrevet du sender til politiet om du skal ha politiatest. Det første du ser er ikke i meldeboksen, men "se søknad" og der vil det isteden for "mottatt" stått "behandlet" :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns de kunne holdt seg til 20. juli kl 09 for eksempel, istedenfor at man skal gå å trippe sånn som dette.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jusisthegoal
1 minutt siden, JaneDoe20 skrev:

Det brevet der får du etter å ha takket ja, det er inntakbrevet du sender til politiet om du skal ha politiatest. Det første du ser er ikke i meldeboksen, men "se søknad" og der vil det isteden for "mottatt" stått "behandlet" :) 

Oja okey, tusen takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, doktorproktor skrev:

Syns de kunne holdt seg til 20. juli kl 09 for eksempel, istedenfor at man skal gå å trippe sånn som dette.

Enig!!

Anonymkode: 8a103...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen av dere som har erfaringer med venteliste fra før, forresten? Omtrent hvor mange plasser kan man håpe på å rykke frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo helt nervøs av denne tråden selv om jeg ikke har noe å være nervøs over! Kommer sikkert svar klokken 17:00

Endret av Gjøksuppe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jusisthegoal
1 minutt siden, doktorproktor skrev:

Er det noen av dere som har erfaringer med venteliste fra før, forresten? Omtrent hvor mange plasser kan man håpe på å rykke frem?

Tror det avhenger av studiet og antall studieplasser!

Endret av jusisthegoal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, doktorproktor skrev:

Er det noen av dere som har erfaringer med venteliste fra før, forresten? Omtrent hvor mange plasser kan man håpe på å rykke frem?

Jeg rykket et år 80 plasser frem i køen og fikk plass!

Anonymkode: abc28...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...