Gå til innhold

Vi som venter på svar fra SO


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir bare mer nervøs for hvert minutt som går. Selv om det er flere plasser i år og at det er færre som har studiet på førstevalg, så er jeg allikavel kjempe nervøs. Poenggrensen gikk opp med 3 poeng i fjor, og tenk om det skjer i år også.

Har bare lyst til å få det over nå.

Anonymkode: cb642...f7f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg har som førsteplass kom alle inn på i fjor, men det er ca. 3 søkere pr studieplass. Skjønner ikke det...

Hver gang jeg logger på SO får jeg litt angst for at jeg ved en feil skal trykke på "trekk søknad". 😂

Anonymkode: efaa4...3f8

Det skjer ihvertfall på noen studier fordi mange av søkerne ikke er kvalifisert, feks der studiet har egne krav i tillegg tilgenerell studiekompetanse. Det kan være folk som søker lærerutdanning men som ikke har klart å få god nok karakter i matte, eller folk som søker ingeniør men som ikke har bestått R2 eller fysikk. Da kan det være flere søkere enn antall studieplasser, men likevel er ikke alle kvalifiserte, slik at alle som er kvalifiserte kommer inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Nevrotiker skrev:

Jeg klarer faen ikke vente mer :P

Da er vi to😭

Anonymkode: 2437b...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i helvete må adferdsmønsteret til SO være så jævlig utilregnelig? Det er jo psykisk terror og ikke ha en definitiv dato og tidspunkt å forholde seg til. Nei, nå får jeg ikke sove, fordi jeg tror det er rasjonelt at svaret kommer i natt. FML

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blir bare mer nervøs for hvert minutt som går. Selv om det er flere plasser i år og at det er færre som har studiet på førstevalg, så er jeg allikavel kjempe nervøs. Poenggrensen gikk opp med 3 poeng i fjor, og tenk om det skjer i år også.

Har bare lyst til å få det over nå.

Anonymkode: cb642...f7f

Sitter med samme følelsen går allerede på et annet studie som jeg ikke vil fortsette på og har studentbolig og denne mister jeg dersom jeg ikke får en ny plass og velger slutte på høgskolen... Vil ikke flytte hjem til mamma igjen, blah seriøst får magesår av å tenke og tenkte "hva hvis, dersom atte" og ikke vil jeg gå på et studie jeg ikke trives på heller. Det kommer når det kommer, men det hjelper ikke på tankene akkurat. For min del er jeg sånn at om ting oppstår skulle ting vært fiksa igår:bond:

Anonymkode: f6ed5...cdf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var greit å vente helt til jeg leste denne tråden ...

Anonymkode: 62fb4...f84

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nevrotiker skrev:

Hvorfor i helvete må adferdsmønsteret til SO være så jævlig utilregnelig? Det er jo psykisk terror og ikke ha en definitiv dato og tidspunkt å forholde seg til. Nei, nå får jeg ikke sove, fordi jeg tror det er rasjonelt at svaret kommer i natt. FML

 

 

Datoen er fortsatt den 20ende. Og så hender det at det blir sluppet en dag eller to før. Meningsløst å sitte halv 12 på natten å trykke refresh.

Anonymkode: bca47...fc5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Datoen er fortsatt den 20ende. Og så hender det at det blir sluppet en dag eller to før. Meningsløst å sitte halv 12 på natten å trykke refresh.

Anonymkode: bca47...fc5

Meningsløst, ja, men jeg får faen ikke sovne uansett. Dessuten så liker jeg samordna opptak sin nettside, grønnfargen snakker til meg og gir meg livsgnist.... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nevrotiker skrev:

Meningsløst, ja, men jeg får faen ikke sovne uansett. Dessuten så liker jeg samordna opptak sin nettside, grønnfargen snakker til meg og gir meg livsgnist.... 

lol ;) Jeg satt på akkurat samme viset i fjor. 

Anonymkode: bca47...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

lol ;) Jeg satt på akkurat samme viset i fjor. 

Anonymkode: bca47...fc5

Gikk det bra med deg? Eller går du på heroin nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nevrotiker skrev:

Gikk det bra med deg? Eller går du på heroin nå? 

lol! måtte nesten ha noe heavy intravenøst på slutten men jeg kom inn og det har vært et fabelaktig år :)

Anonymkode: bca47...fc5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

lol! måtte nesten ha noe heavy intravenøst på slutten men jeg kom inn og det har vært et fabelaktig år :)

Anonymkode: bca47...fc5

Det fortjente du Anonymbruker, hørt masse godt om deg :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Tenk hvis vi ikke får svar imorgen heller..!

:overrasket::overrasket::overrasket: Da dør jeg av stress iallefall, så det bør komme nå synes jeg :fnise: Jeg vil ut å kjøpe sekk, bøker, handle nye skrivesaker, men føler jeg ikke kan før jeg har fått en studieplass!!

Anonymkode: 5e3cd...2e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, hytteost skrev:

Tenk hvis vi ikke får svar imorgen heller..!

Da asså!!

Anonymkode: 6d03f...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

:overrasket::overrasket::overrasket: Da dør jeg av stress iallefall, så det bør komme nå synes jeg :fnise: Jeg vil ut å kjøpe sekk, bøker, handle nye skrivesaker, men føler jeg ikke kan før jeg har fått en studieplass!!

Anonymkode: 5e3cd...2e2

Samme her! Ha ha! 

Anonymkode: 6d03f...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får ikke sove :(

Anonymkode: 2437b...d80

Ikke jeg heller 😣

Anonymkode: 8a103...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...