AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #1061 Del Skrevet 26. juli 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig med enkel regning for deg tydeligvis. Medisinstudiet er seks år, ab begynte i fjor og har således gått ett år, og har dermed fem igjen. Altså 6-1=5. Også lurer folk på hvorfor det trengs mer matte på skolen, fordi folk som deg ikke kan regne. Faktisk. Anonymkode: 9e0ac...735 Du må ha store problemer med å tolke tekst om du tror personen du svarte tok feil fordi vedkommende ikke kan regne. Av dere to tipper jeg du er den med lavest IQ. Anonymkode: 607e8...4e1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #1062 Del Skrevet 26. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du må ha store problemer med å tolke tekst om du tror personen du svarte tok feil fordi vedkommende ikke kan regne. Av dere to tipper jeg du er den med lavest IQ. Anonymkode: 607e8...4e1 Jo det gjorde hun faktisk, hun glemte en vesentlig komponent i forsøket på å latterliggjøre svaret mitt. Siden jeg kan regne så kommer jeg nok høyere opp på iq skalaen enn hun som ikke kan det Anonymkode: 9e0ac...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #1063 Del Skrevet 26. juli 2017 Kan folk kanskje holde seg til trådens tema takk? Anonymkode: ce2e8...8cf 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1064 Del Skrevet 27. juli 2017 Vel, nå er fristen ute hvertfall. Noen som vet om svaret pleier å komme tidligere enn de sier? Å vente helt til den 29. virker som et mareritt 😅 Anonymkode: 84205...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest degameros Skrevet 27. juli 2017 #1065 Del Skrevet 27. juli 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, nå er fristen ute hvertfall. Noen som vet om svaret pleier å komme tidligere enn de sier? Å vente helt til den 29. virker som et mareritt 😅 Anonymkode: 84205...59d Bare 2 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1066 Del Skrevet 27. juli 2017 hvorfor skal man vente til 29? hva skjer da? ser det er begynt å komme flere ledige studieplasser på SO Anonymkode: ed7c6...918 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1067 Del Skrevet 27. juli 2017 Er det noen her som har peiling på når man kan semesterregistrere seg på Studentweb? Tenkte at jeg kunne gjøre det idag, men har egentlig ikke så mye peiling på hva jeg skal gjøre. Må man først betale semesteravgift, slik at man da sette opp utdanningsplan? Det ligger heller ikke noe under "Studier"-seksjonen (bortsatt fra mitt forrige semesters årsstudium). Eller må jeg gjøre dette når det nærmer seg studiestart? Anonymkode: cb642...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1068 Del Skrevet 27. juli 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvorfor skal man vente til 29? hva skjer da? ser det er begynt å komme flere ledige studieplasser på SO Anonymkode: ed7c6...918 Det er da det siste SO-opptaket blir offentliggjort. Anonymkode: ce2e8...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1069 Del Skrevet 27. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen her som har peiling på når man kan semesterregistrere seg på Studentweb? Tenkte at jeg kunne gjøre det idag, men har egentlig ikke så mye peiling på hva jeg skal gjøre. Må man først betale semesteravgift, slik at man da sette opp utdanningsplan? Det ligger heller ikke noe under "Studier"-seksjonen (bortsatt fra mitt forrige semesters årsstudium). Eller må jeg gjøre dette når det nærmer seg studiestart? Anonymkode: cb642...f7f Du kan vel ikke gjøre det før studiene har tatt til og du er registrert som møtt? Anonymkode: ce2e8...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1070 Del Skrevet 27. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan vel ikke gjøre det før studiene har tatt til og du er registrert som møtt? Anonymkode: ce2e8...8cf Åja, da så. For vel bare vente til studiene har startet. Jeg har derimot betalt semesteravgiften for HØST 2017, men det tror jeg er for så vidt greit. For jeg håpe i hvertfall. Anonymkode: cb642...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1071 Del Skrevet 27. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åja, da så. For vel bare vente til studiene har startet. Jeg har derimot betalt semesteravgiften for HØST 2017, men det tror jeg er for så vidt greit. For jeg håpe i hvertfall. Anonymkode: cb642...f7f Ja, har du fått betalt så er det nok det. Anonymkode: ce2e8...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1072 Del Skrevet 27. juli 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan vel ikke gjøre det før studiene har tatt til og du er registrert som møtt? Anonymkode: ce2e8...8cf Jo, det kan man gjøre. Man kan registrere seg og betale med en gang man har fått påloggingsinformasjon. Jo fortere man registrerer seg og betaler semesteravgift, jo raskere får man første utbetaling. Første utbetaling er første uken i august. Anonymkode: a2ad7...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1073 Del Skrevet 27. juli 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen her som har peiling på når man kan semesterregistrere seg på Studentweb? Tenkte at jeg kunne gjøre det idag, men har egentlig ikke så mye peiling på hva jeg skal gjøre. Må man først betale semesteravgift, slik at man da sette opp utdanningsplan? Det ligger heller ikke noe under "Studier"-seksjonen (bortsatt fra mitt forrige semesters årsstudium). Eller må jeg gjøre dette når det nærmer seg studiestart? Anonymkode: cb642...f7f https://innsida.ntnu.no/ny-student Anonymkode: a5e36...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1074 Del Skrevet 27. juli 2017 Jeg har semesterregistrert meg i dag og betalt 😁 Anonymkode: 6d03f...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1075 Del Skrevet 27. juli 2017 Jeg har ikke fått noe mail fra ntnu enda, har dere det? Anonymkode: 5e3cd...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1076 Del Skrevet 27. juli 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo det gjorde hun faktisk, hun glemte en vesentlig komponent i forsøket på å latterliggjøre svaret mitt. Siden jeg kan regne så kommer jeg nok høyere opp på iq skalaen enn hun som ikke kan det Anonymkode: 9e0ac...735 Du har rett i at jeg glemte en vesentlig komponent, men jeg forsøkte på ingen måte å latterliggjøre svaret ditt. Det er for øvrig ikke noe i veien med mattekunnskapene mine, fikk 5 i matte på videregående. Anonymkode: b07b5...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1077 Del Skrevet 27. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke fått noe mail fra ntnu enda, har dere det? Anonymkode: 5e3cd...2e2 https://innsida.ntnu.no/ny-student Anonymkode: a5e36...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1078 Del Skrevet 27. juli 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://innsida.ntnu.no/ny-student Anonymkode: a5e36...3e7 Ja jeg har ikke fått noe velkomst epost, så derfor jeg lurer på om andre har fått det, siden de sier de har registrert seg og betalt etc Anonymkode: 5e3cd...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1079 Del Skrevet 27. juli 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg har ikke fått noe velkomst epost, så derfor jeg lurer på om andre har fått det, siden de sier de har registrert seg og betalt etc Anonymkode: 5e3cd...2e2 Anonymkode: a5e36...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1080 Del Skrevet 27. juli 2017 Altså jeg kan lese, men når flere her sier de har fått registrert seg og betalt, så må det jo gå an å spørre om de har fått epost eller ikke. Anonymkode: 5e3cd...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå