Gå til innhold

Vi som venter på svar fra SO

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig med enkel regning for deg tydeligvis. Medisinstudiet er seks år, ab begynte i fjor og har således gått ett år, og har dermed fem igjen. Altså 6-1=5. Også lurer folk på hvorfor det trengs mer matte på skolen, fordi folk som deg ikke kan regne. Faktisk.

Anonymkode: 9e0ac...735

Du må ha store problemer med å tolke tekst om du tror personen du svarte tok feil fordi vedkommende ikke kan regne. Av dere to tipper jeg du er den med lavest IQ.

Anonymkode: 607e8...4e1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du må ha store problemer med å tolke tekst om du tror personen du svarte tok feil fordi vedkommende ikke kan regne. Av dere to tipper jeg du er den med lavest IQ.

Anonymkode: 607e8...4e1

Jo det gjorde hun faktisk, hun glemte en vesentlig komponent i forsøket på å latterliggjøre svaret mitt. Siden jeg kan regne så kommer jeg nok høyere opp på iq skalaen enn hun som ikke kan det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan folk kanskje holde seg til trådens tema takk? :fnise:

Anonymkode: ce2e8...8cf

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå er fristen ute hvertfall.

Noen som vet om svaret pleier å komme tidligere enn de sier? Å vente helt til den 29. virker som et mareritt 😅

Anonymkode: 84205...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest degameros
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, nå er fristen ute hvertfall.

Noen som vet om svaret pleier å komme tidligere enn de sier? Å vente helt til den 29. virker som et mareritt 😅

Anonymkode: 84205...59d

Bare 2 dager igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skal man vente til 29? hva skjer da? ser det er begynt å komme flere ledige studieplasser på SO

Anonymkode: ed7c6...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen her som har peiling på når man kan semesterregistrere seg på Studentweb? Tenkte at jeg kunne gjøre det idag, men har egentlig ikke så mye peiling på hva jeg skal gjøre. Må man først betale semesteravgift, slik at man da sette opp utdanningsplan? Det ligger heller ikke noe under "Studier"-seksjonen (bortsatt fra mitt forrige semesters årsstudium).

Eller må jeg gjøre dette når det nærmer seg studiestart? 

Anonymkode: cb642...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor skal man vente til 29? hva skjer da? ser det er begynt å komme flere ledige studieplasser på SO

Anonymkode: ed7c6...918

Det er da det siste SO-opptaket blir offentliggjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som har peiling på når man kan semesterregistrere seg på Studentweb? Tenkte at jeg kunne gjøre det idag, men har egentlig ikke så mye peiling på hva jeg skal gjøre. Må man først betale semesteravgift, slik at man da sette opp utdanningsplan? Det ligger heller ikke noe under "Studier"-seksjonen (bortsatt fra mitt forrige semesters årsstudium).

Du kan vel ikke gjøre det før studiene har tatt til og du er registrert som møtt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan vel ikke gjøre det før studiene har tatt til og du er registrert som møtt?

Åja, da så. For vel bare vente til studiene har startet.

Jeg har derimot betalt semesteravgiften for HØST 2017, men det tror jeg er for så vidt greit. For jeg håpe i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja, da så. For vel bare vente til studiene har startet.

Jeg har derimot betalt semesteravgiften for HØST 2017, men det tror jeg er for så vidt greit. For jeg håpe i hvertfall.

Ja, har du fått betalt så er det nok det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det kan man gjøre. Man kan registrere seg og betale med en gang man har fått påloggingsinformasjon. Jo fortere man registrerer seg og betaler semesteravgift, jo raskere får man første utbetaling. Første utbetaling er første uken i august. 

Anonymkode: a2ad7...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://innsida.ntnu.no/ny-student

Anonymkode: a5e36...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har semesterregistrert meg i dag og betalt 😁

Anonymkode: 6d03f...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått noe mail fra ntnu enda, har dere det? :overrasket:

Anonymkode: 5e3cd...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo det gjorde hun faktisk, hun glemte en vesentlig komponent i forsøket på å latterliggjøre svaret mitt. Siden jeg kan regne så kommer jeg nok høyere opp på iq skalaen enn hun som ikke kan det ;)

Du har rett i at jeg glemte en vesentlig komponent, men jeg forsøkte på ingen måte å latterliggjøre svaret ditt. Det er for øvrig ikke noe i veien med mattekunnskapene mine, fikk 5 i matte på videregående. 

Anonymkode: b07b5...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://innsida.ntnu.no/ny-student

Ja jeg har ikke fått noe velkomst epost, så derfor jeg lurer på om andre har fått det, siden de sier de har registrert seg og betalt etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg har ikke fått noe velkomst epost, så derfor jeg lurer på om andre har fått det, siden de sier de har registrert seg og betalt etc

yNHPt1aLThW1FtyeNSVlBQ.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg kan lese, men når flere her sier de har fått registrert seg og betalt, så må det jo gå an å spørre om de har fått epost eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...