Gjest degameros Skrevet 25. juli 2017 #1041 Del Skrevet 25. juli 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fornøyd med at du fikk presentert for hele kg at du kom inn på medisin ved tre studiesteder? Dagens selvskryt vel blåst, godt du har fem år på å la beina treffe bakken før du får behandlingsansvar. Anonymkode: 9e0ac...735 Enten er du en troller eller helt retardert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #1042 Del Skrevet 25. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fornøyd med at du fikk presentert for hele kg at du kom inn på medisin ved tre studiesteder? Dagens selvskryt vel blåst, godt du har fem år på å la beina treffe bakken før du får behandlingsansvar. Anonymkode: 9e0ac...735 Snakk om å misse poenget. Jeg synes for øvrig at det ikke er noen forskjell på å skrive at man har kommet inn på medisinstudiet kontra et studie som er mindre populært og dermed har lavere poenggrense. Hyggelig at du anser dette som imponerende da du ser på det som skryt, men det gjør ikke jeg. Jeg kan fint fortelle at jeg studerer medisin uten at det ligger noe mer bak det, og dette gjelder også for de fleste andre medisinstudenter. Jeg var jo også dårligere enn mine medstudenter i denne kvoten da jeg kom inn på venteliste, ikke bare på ett sted, men på to, og det til tross for gode karakterer. Anonymkode: a2ad7...ab3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #1043 Del Skrevet 25. juli 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Den arrogante nye studenten. Det er ikke uvanlig. Å ikke ha bosted klart ved skolestart er ikke krise (selv om det er frustrerende), og for mange er studiesituasjonen så usikker slik at det blir vanskelig å ha det klart. Se for deg en person som har kommet inn på 6. valget og står høyt på ventelisten på alle de høyere prioriterte valgene og dette er i flere forskjellige byer. Hva gjør man da? Plutselig får man en telefon dagen etter skolestart og må reise umiddelbart til studiebyen? Veldig fint å sitte der på sin høye hest når man har alt klarlagt, men du har nok godt av å utvide horisonten litt. Forhåpentligvis lærer du det når du studerer. Anonymkode: a2ad7...ab3 Sjekk den jyplingen som tror h*n kan lære meg noe nytt som jeg ikke allerede har 30 års erfaring med de årlige krisene. Din horisont er betraktelig mindre enn min. Kanskje du også en dag blir lei alle som "plutselig" skal i avisa og syter over manglende hybler på et studiested som "plutselig" dukket opp. Anonymkode: a5e36...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #1044 Del Skrevet 26. juli 2017 Oooo første gang jeg har sett en endring i ventelistenummeret hos SO. Har gått fra 10 til *trommevirvel* ...9! Anonymkode: 84205...59d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #1045 Del Skrevet 26. juli 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Sjekk den jyplingen som tror h*n kan lære meg noe nytt som jeg ikke allerede har 30 års erfaring med de årlige krisene. Din horisont er betraktelig mindre enn min. Kanskje du også en dag blir lei alle som "plutselig" skal i avisa og syter over manglende hybler på et studiested som "plutselig" dukket opp. Anonymkode: a5e36...3e7 Anonymkode: ce2e8...8cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #1046 Del Skrevet 26. juli 2017 På 25. juli 2017 den 1.15, AnonymBruker skrev: Fornøyd med at du fikk presentert for hele kg at du kom inn på medisin ved tre studiesteder? Dagens selvskryt vel blåst, godt du har fem år på å la beina treffe bakken før du får behandlingsansvar. Anonymkode: 9e0ac...735 Seks år, faktisk. Anonymkode: b07b5...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #1047 Del Skrevet 26. juli 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oooo første gang jeg har sett en endring i ventelistenummeret hos SO. Har gått fra 10 til *trommevirvel* ...9! Anonymkode: 84205...59d Så spennende!! Da går det i riktig retning i allefall Trodde ikke at de skulle begynne å endre på listene allerede i dag, før fristen har gått ut? Fristen for å svare ja/nei har blitt satt til i morgen for å dekke alle tidssonene i verden. Og dere andre, kan vi prøve å holde oss til det som tråden faktisk handler om? På forhånd takk Anonymkode: 8a103...426 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #1048 Del Skrevet 26. juli 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så spennende!! Da går det i riktig retning i allefall Trodde ikke at de skulle begynne å endre på listene allerede i dag, før fristen har gått ut? Fristen for å svare ja/nei har blitt satt til i morgen for å dekke alle tidssonene i verden. Og dere andre, kan vi prøve å holde oss til det som tråden faktisk handler om? På forhånd takk Anonymkode: 8a103...426 Jeg er veldig overrasket selv! Ble først glad, og så ble jeg veldig fortvilet, fordi tenk om de har oppdatert hele tiden, men dette er den første som har takket nei! Da ligger jeg dårlig an. Men jeg skal ikke ta sorgene på forskudd, det fører jo ingenting bra med seg. Ble litt muggen for at de har endret svarfristen da, er ikke så gira på å vente enda lenger... Menmen.. Fy søren, når denne måneden er over kommer jeg til å ha grått hår. Anonymkode: 84205...59d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #1049 Del Skrevet 26. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Oooo første gang jeg har sett en endring i ventelistenummeret hos SO. Har gått fra 10 til *trommevirvel* ...9! Anonymkode: 84205...59d Jeg har også rykket frem! Hva kommer dette av, da svarfristen ikke er før i morgen klokken 14:00? Rart.. Anonymkode: b9ecc...691 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #1050 Del Skrevet 26. juli 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også rykket frem! Hva kommer dette av, da svarfristen ikke er før i morgen klokken 14:00? Rart.. Anonymkode: b9ecc...691 Så merkelig! Hvor mye har du rykket frem? Håper jeg rykker frem mer enn en plass, hvis ikke blir jeg litt muggen altså... Anonymkode: 84205...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiteful Skrevet 26. juli 2017 #1051 Del Skrevet 26. juli 2017 Oi jeg har rykket frem på både 1 og 2 plassen min!!! Var på 42 plass på førstevalget, nå er jeg på 31... Var på 33 plass på andrevalget, nå er jeg på 21!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #1052 Del Skrevet 26. juli 2017 Krysser fingre for alle dere på venteliste! Håper dere kommer inn Anonymkode: 5e3cd...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #1053 Del Skrevet 26. juli 2017 Krysser fingrene jeg også. Kan tenke meg at dere er dødsspente! Anonymkode: 6d03f...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #1054 Del Skrevet 26. juli 2017 Når får man svar hvis man har søkt på ledige studieplasser da? Anonymkode: 04818...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #1055 Del Skrevet 26. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også rykket frem! Hva kommer dette av, da svarfristen ikke er før i morgen klokken 14:00? Rart.. Anonymkode: b9ecc...691 Noen kan ha trukket søknaden helt? Anonymkode: ce2e8...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #1056 Del Skrevet 26. juli 2017 Jeg synes det er rart at det hvert år er så mange ledige studieplasser i nord-norge, og eviglange ventelister i f.eks Oslo og Trondheim, hvorfor får ikke de populære byene flere studieplasser og de som aldri greier å fylle opp færre? Hadde ikke det vært bedre for alle? Anonymkode: 5e3cd...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #1057 Del Skrevet 26. juli 2017 Gått fra 12 til 9 på venteliste!!!! Anonymkode: 2437b...d80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacklost Skrevet 26. juli 2017 #1058 Del Skrevet 26. juli 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er rart at det hvert år er så mange ledige studieplasser i nord-norge, og eviglange ventelister i f.eks Oslo og Trondheim, hvorfor får ikke de populære byene flere studieplasser og de som aldri greier å fylle opp færre? Hadde ikke det vært bedre for alle? Anonymkode: 5e3cd...2e2 Ikke rart i hele tatt. Dette er ren distriktspolitikk. Om det er riktig bruk av samfunnsressurser er en annen sak. Det finnes til med og med en egen samisk høyskole som nesten ikke har studenter. De har vært klasser med 1 student! Hvorfor samiske studier ikke i stedet for er et eget institutt under Universitetet i Tromsø forstår ikke jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #1059 Del Skrevet 26. juli 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gått fra 12 til 9 på venteliste!!!! Anonymkode: 2437b...d80 Hvilket studie? Anonymkode: ce2e8...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #1060 Del Skrevet 26. juli 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Seks år, faktisk. Anonymkode: b07b5...c45 Vanskelig med enkel regning for deg tydeligvis. Medisinstudiet er seks år, ab begynte i fjor og har således gått ett år, og har dermed fem igjen. Altså 6-1=5. Også lurer folk på hvorfor det trengs mer matte på skolen, fordi folk som deg ikke kan regne. Faktisk. Anonymkode: 9e0ac...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå