Gå til innhold

Lillemy's eventyr


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Atziri skrev:
 

Woho!! Gratulerer 😍😄

 

6 timer siden, Marimba skrev:
 

Wow! Hurra!! Gratulerer 😍😁

 

8 timer siden, Sille4 skrev:
 

Ååå, gratulerer så mye :yvonne: gleder meg til å følge svangerskapet 😍

Takk :hjerte:

 

Jeg eeeer så trøtt! Ligger i senga til mini og ser på at han leker med smålego :rodmer: Ellers er jeg like kvalm som sist og kvalmen bølger seg gjennom dagen. Ikke ulidelig kvalm altså, småkvalm og reagerer litt på lukter. "Dessverre" hjelper det å spise denne gangen også... Men nå må jeg faktisk passe på hva jeg spiser, både mtp at jeg skal mer ned og for å forebygge sva dia. Da kan jeg ikke spise baconsvor hele dagen som sist :fnise: Kvalmen er forsåvidt et godt tegn fordi jeg kun har hatt det i graviditeten med mini. I de to som endte i SA var jeg ikke kvalm ;)

Gi meg forslag til baby-strikk da! :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, lille_frosk skrev:
 

Gratulerer sååå mye LilleMy!!

Tusen takk :hjerte:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klokka er 22 på en lørdag og jeg har lagt meg. Er så trøtt at jeg er svimmel :hoho::natti: 

Idag har mini vært spesielt herlig :hjerte: Jeg føler meg ekstremt heldig som har fått han og jeg får stadig slik vannvittig lykkefølelse av å komme på at jeg er gravid igjen! Det er bare intens lykke :hjerte: En helt enorm følelse og jeg må nok innrømme at jeg er en smule hormonell og følsom allerede. Holder på å begynne å grine flere ganger daglig over denne lykkefølelsen, graviditet og generelt større og mindre situasjoner. 

God helg alle! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dagen uten kvalme :sjokkbla: litt nervøs altså... Ellers har jeg allerede sett på barnevogner, bæretøy og alt mulig :hoho:Ikke sikkert dette går fortere enn sist :fnise:

Vi er heller ikke bestemt på om vi skal ha tul, eller om vi rett og slett bare venter til oul og forteller alle etter det (venter med ALLE) :sjokk: Hva har skjedd med oss? Hvor kommer denne tålmodigheten fra?? 

Men seriøst, gi meg kvalme. Får en CB ukeindikator i posten iløpet av de nærmeste dagene og skal teste stigning. Hvis ikke blir det til lege og måle hcg og forhåpentligvis få ul der 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammalivet
6 minutter siden, LilleMy1989 skrev:
 

2 dagen uten kvalme :sjokkbla: litt nervøs altså... Ellers har jeg allerede sett på barnevogner, bæretøy og alt mulig :hoho:Ikke sikkert dette går fortere enn sist :fnise:

Vi er heller ikke bestemt på om vi skal ha tul, eller om vi rett og slett bare venter til oul og forteller alle etter det (venter med ALLE) :sjokk: Hva har skjedd med oss? Hvor kommer denne tålmodigheten fra?? 

Men seriøst, gi meg kvalme. Får en CB ukeindikator i posten iløpet av de nærmeste dagene og skal teste stigning. Hvis ikke blir det til lege og måle hcg og forhåpentligvis få ul der 😇

Symptomer kommer og går litt! Jeg hadde flere dager fri for kvalme fra uke 5-8! Fantastisk! Etter uke 8 har jeg spydd rundt over alt :ler: :syk:Jeg har troa på alt går fint med bebisen din :hjerter_rundt:

Deilig at dere er litt tålmodige også da 😄 I alle fall når det kommer til TUL. Jeg har allerede vært inne 3 ganger🙄 :fnise: 11+4 ut fra ultralyden i dag. Appen sier 11+2, så veksten er i alle fall fin :)  Jeg synes denne graviditeten går like treigt som den første. Har bare sagt det til mamma så langt, men informerer nok familie og kollegaer i uka her. Kaster opp hver bidige dag, så nå orker jeg ikke skjule det lengre🙈  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Mammalivet skrev:
 

Symptomer kommer og går litt! Jeg hadde flere dager fri for kvalme fra uke 5-8! Fantastisk! Etter uke 8 har jeg spydd rundt over alt :ler: :syk:Jeg har troa på alt går fint med bebisen din :hjerter_rundt:

Deilig at dere er litt tålmodige også da 😄 I alle fall når det kommer til TUL. Jeg har allerede vært inne 3 ganger🙄 :fnise: 11+4 ut fra ultralyden i dag. Appen sier 11+2, så veksten er i alle fall fin :)  Jeg synes denne graviditeten går like treigt som den første. Har bare sagt det til mamma så langt, men informerer nok familie og kollegaer i uka her. Kaster opp hver bidige dag, så nå orker jeg ikke skjule det lengre🙈  

Godt å høre at du har troa 😊 

Koselig å se bebisen da :rodmer: og veldig flott vekst :jepp: 

Ugh, det med å kaste opp er skikkelig dritt kan jeg tenke meg! Enda verre å måtte skjule det. Krysser fingrene for at det går over snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka appen nå og jeg var visst ikke kvalm hver dag sist heller 😊 Flere perioder hvor kvalmen forsvant i dagesvis! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, LilleMy1989 skrev:
Sjekka appen nå og jeg var visst ikke kvalm hver dag sist heller 😊 Flere perioder hvor kvalmen forsvant i dagesvis! :nigo:

Har du så god kontroll? Imponert 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble inspirert og oppdaget at jeg kunne jo scrolle tilbake til 2015 i appen. Har vært kvalm med hard mage de siste dagene, og det var det som skilte syklusen jeg ble gravid fra de andre sist. Tørr ikke en gang tenke tanken helt ut, men tenk om...😬🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Bokdamen skrev:
 

Har du så god kontroll? Imponert 😅

 

15 minutter siden, Bokdamen skrev:
 

Ble inspirert og oppdaget at jeg kunne jo scrolle tilbake til 2015 i appen. Har vært kvalm med hard mage de siste dagene, og det var det som skilte syklusen jeg ble gravid fra de andre sist. Tørr ikke en gang tenke tanken helt ut, men tenk om...😬🤞

Ja jeg gjorde som du, scrollet tilbake til da jeg ble gravid sist ;) Det var mye likt :nigo:

Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag var kvalmen tilbake :strix: og jeg tok en CB ukeindikator-test som viste 2-3. Det stemmer godt med EL 19.10 og at jeg da er 4+5 :hjerte: 

Formen har vært så som så idag. Våkna trøtt og sliten og har derfor sett på serie og sovet mesteparten av dagen. Hatt høy puls og ble svimmel når jeg reiste meg ene gangen. Så kom jo kvalmen rundt kl 15.

Håper morgendagen blir bedre så jeg får kommet igang med skikkelig trening igjen! :nigo:Vi har så fint vær så jeg tenkte å benytte muligheten til en fjelltur. Jeg har begynt med bekkentrening og knipeøvelser så de er heldigvis i rute :lur: Håper bekkenet holder lengre denne gangen :jepp:

Er det andre barn enn mitt som ser rare videoer på youtube med biler, traktorer, ender osv som dyppes i maling ol i forskjellige farger? :hoho:Er så mye rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Albbas skrev:
 

Ja, de videoene ser vi også... Omg. Jeg hater de, han elsker de. 

Håper det blir fjelltur på dere da! 

Herregud de er så kjedelige og jeg synes de er skikkelig søppel :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde legetime idag pga medisiner + blodprøver. Det ble måling av hcg likevel 😂 og blodprosent osv. Fikk også løfte om henvisning til tul i desember :hjerte: Det blir endel ekstra når man er over en viss BMI, har opplevd flere SA og har hatt sva. dia. tidligere. 

Fikk "tillatelse" til å fortsette å gå ned i vekt :hoppendeglad:kanskje jeg klarer å la være å gå opp denne gangen :) Det er snakk om livstilsendring og fysisk aktivitet altså, ikke slanking og diett :riste: Feiret legetimen med en fjelltur :strix:Det er første skikkelige trening siden august! Digg, men sykt høy puls. Var oppe i 195... :sjokkert: Er det lov når man er gravid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...