Gå til innhold

Lillemy's eventyr


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg og mannen sitter i bilen og som vanlig begynner en av oss å synge en strofe fra en vilkårlig sang. Denne gangen ble det Robbie Williams - "bla bla bla bråk up, something saturday I'll go out osv". Og da! Da kom jeg på at jeg hørte en gang at han bruker å ta opp vilkårlige kvinner fra publikum på konsertene sine og kline med de. Det er faen meg så jævli skittent! Ukjente mennesker sitt spytt liksom :spy: Jeg tolererer såvidt Mannen og Sønnen sitt liksom :roll:

Uansett! Konfetti og salutter! Jubel og kakepynt! Lillemy har startet ny dagbok :strix:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halla! Needless to say så følger jeg etter :Nikke:

Enig med spytt! Oh my fuck :kvalm:

Endret av Weebs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sisti skrev:

Hurra! :hoppe:

 

4 timer siden, Atziri skrev:

Koselig med ny dagbok! Følger såklart :)

 

4 timer siden, Chandra skrev:

Jeg er med! :yvonne:

 

1 time siden, Beccy87 skrev:

:hallo:

 

1 time siden, Emiliania skrev:

:vinke:

 

1 time siden, Weebs skrev:

Halla! Needless to say så følger jeg etter :Nikke:

Enig med spytt! Oh my fuck :kvalm:

Så koselig at dere blir med :hjerte:

Deilig med ferske ark :fnise: Eller skal vi kalle det en uåpnet bok?

@Weebs ja. Det er skikkelig nasty. 

...

Akkurat nå er Mannen på soverommet og legger Sønnen for 2 gang i karrieren :nigo: Jeg chiller i stua og nyter at kvelden min ikke blir "spist opp" av legging. Jeg synes seff det er koselig å legg, for all del! Noe av det fineste som finnes er å se på ansiktet til min nydelig lille skatt når øynene går igjen og han glir inn i drømmeland :hjerte: MEN! Mor trenger også pause og fri :opplyser: Ja det gjør jeg! Det siste året har typ 97% av tiden min gått til Sønnen. Og Sønn-relaterte ting. Det går faktisk greit at han og Mannen får sterkere tilknytning :jepp: Og jeg trenger å gjøre ting som ikke handler om barn. Bare litt. Mye. 

Likevel skal det fortsatt handle litt om barn. Vi er i innspurten av planlegging og ordning til 1 års feiring :strix: Kakene er klare;

-1 gulrotkake klar i fryseren. Denne skal pyntes med marshmallowsfondant til navn og tall og annet ymse. Skal låne former av en venninne så det er litt avhengig av stashet hennes :fnise: Skulle kjøpe selv i butikk men det kostet hundretusenmillionkroner. Jeg kjøpte noen harde roser i mørkeblå, sånn glittergreier til å strø over fondanten og kakelys i form av et 1-tall ;)

-Regal brownies med bringebærkrem/gelé. Glutenfri :opplyser: Denne skal bakes på lørdag Og potensielt pyntes hvis rosene ikke blir brukt til gulrotkaka. 

-Sinnsykt god pavlova bakes av venninne. Også glutenfri :nigo:

Håper eBay-tingene kommer frem i tide! Folietall, ballonger osv. 

Ellers må vi gjøre klart huset etter renovering. Pakke opp finserviset og slikt man trenger til selskap, rydde og komme mer på plass og kanskje henge opp noen bilder på de tomme veggene :fnise:

Det passer sykt bra at jeg har vondt i ørene. NEI! Det gjør jo ikke det! Håper det bare er pga dusj-sexen i går kveld :strix:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit å få en pause fra legging av lillegutten, og å ha litt deg-tid. :jepp: 

Gratulerer forresten med ett-åringen i hus! :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Emiliania skrev:

Det er greit å få en pause fra legging av lillegutten, og å ha litt deg-tid. :jepp: 

Gratulerer forresten med ett-åringen i hus! :strix: 

Absolutt! 

Takk skal du ha! 1 år allerede :sjokk:

Jeg har forresten allerede fått hint om at det er på tide med neste :alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 år! Tiden flyr. Gratulerer! :nordvesta:

Legging er et hot topic her om dagen. Hvordan er teknikken din og mannen sin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Weebs skrev:

1 år! Tiden flyr. Gratulerer! :nordvesta:

Legging er et hot topic her om dagen. Hvordan er teknikken din og mannen sin? 

Takk :nigo:

Min teknikk er all about the boob :hoho:

Ellers er det slik: 

19.15 Kvelds/grøt

19.30 Stell

Pupp og tull i sofaen

Ca 20.00 går Mannen opp på soverommet med han. Han legger han på magen sin og synger til han :rodmer: Herlig! Han sover som regel innen 20.30 uavhengig av hvem som legger. 

Jeg vet du har en mann som vil legge baby "våken men trøtt"? Det har aaaaldri fungert her :fnise:

1 time siden, Beccy87 skrev:

Hurra for 1åringen! :hoppendeglad:

Blir dere mange til bursdagsfeiring? :)  

Takk :)

Hm? Må telle.. Oss fire, svigers + to svogere og en vennefamilie på tre. 11! Jeg har nesten ikke familie og de jeg har som ikke suger, de er på ferie :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti

Ååå, så koselig leggemåte da! Skulle ønske det hadde funket her. :nigo: hvis mannen min skal legge blir det ikke soving før etter klokka 22 (da sitter de i gyngestol), jeg er liiitt lei av å aldri kunne ha kvelden fri. 

Det er det som suger med å ha bursdag i juli - alle er på ferie. Alle i min familie er også bortreist på ettårsdagen her, så blir feiring med svigers. :P

Gratulerer med ettåring! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har hatt noen ganske urealistiske forventinger til søvn, ja :P Nå er jeg blitt mye flinkere på å fortelle presis hvordan hun oppfører seg og hvor uforutsigbar hun er hver gang hun skal legge seg, så han har forstått at her i gården nytter ikke den der "legg baby ned og si god natt", lizzm :rolleyes:

Så fikk han jo prøve seg på legging her en kveld og måtte gi opp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Sisti skrev:

Ååå, så koselig leggemåte da! Skulle ønske det hadde funket her. :nigo: hvis mannen min skal legge blir det ikke soving før etter klokka 22 (da sitter de i gyngestol), jeg er liiitt lei av å aldri kunne ha kvelden fri. 

Det er det som suger med å ha bursdag i juli - alle er på ferie. Alle i min familie er også bortreist på ettårsdagen her, så blir feiring med svigers. :P

Gratulerer med ettåring! :hoppe:

Veldig koselig :hjerte: Men han har alltid vært relativt lett å legge i forhold til mange andre tror jeg. 

Takk takk! 

5 timer siden, Weebs skrev:

Mannen har hatt noen ganske urealistiske forventinger til søvn, ja :P Nå er jeg blitt mye flinkere på å fortelle presis hvordan hun oppfører seg og hvor uforutsigbar hun er hver gang hun skal legge seg, så han har forstått at her i gården nytter ikke den der "legg baby ned og si god natt", lizzm :rolleyes:

Så fikk han jo prøve seg på legging her en kveld og måtte gi opp :fnise:

:fnise:

Ikke alltid like lett for de når de ikke er vandt til å ha baby hele tiden. Blir bedre når de er i permisjon selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at du har ny dagbok 👍 Og tommel opp for egentid på kvelden, hatt det i flere måneder nå og det er såå diff!

Gratulerer med 1 åring! Om under en måned er det ettåring her og 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh lillemy! Tror jeg husker deg fra de gamle prøvedagbøkene mine, med det gamle nicket mitt! (Fionel) Artig å "finne deg" igjen her inne! Her vil jeg følge :yvonne:

Endret av Mailo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mailo skrev:

Ååh lillemy! Tror jeg husker deg fra de gamle prøvedagbøkene mine, med det gamle nicket mitt! (Fionel) Artig å "finne deg" igjen her inne! Her vil jeg følge :yvonne:

Hei :velkommen:

Så gøy :nigo: Følg i vei! Koselig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...