Gå til innhold

Hvilke type kvinner er mest opptatt av penisstørrelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

veldig merkelig dette her altså. men selv sitter jeg med ett intrykk av at veldig mange, kvinner, ofte går etter menn med store peniser fremfor menn med liten-normal penis som hadde vært mye bedre kjæreste materiale. 

om kvinner velger å få barn- bli kjæreste med en idiot med stor penis som gir bra sex fremfor en mye smartere + bedre mann med mindre penis, så er noe svært alvorlig galt mener jeg. kjenner ingen menn som ville gått etter en enkel kroppsdel på en kvinne på denne måten, da hadde det vært personlighet-det intellektuelle i så fall, og rumpe eller pupper.

kan også ikke skjønne hvorfor mange kvinner mener en gjennomsnittlig penis er liten, rent biologisk sett skal menn og kvinner være bra matchet. men onanering for menn og kvinner går i motsatt retning så vidt meg bekjent, menn som runker masse med hardt grep får dårligere ereksjon, og krever at vagina klemmer hardere for å vedlikeholde ereksjon + størrelse, og kvinner som bruker svære dildoer og objekter blir vell strengt tatt herdet og videt ut til det ekstreme over tid, og vil være nesten umulig å gi orgasme.

selv har jeg gjennomsnittelig penis verken over eller under, helt midt på treet 15 legende, 12.5 omkrets... og utifra min erfaring er høylytte kvinner med svært atraktivt utsende ofte sizequeens, selv har jeg begynt å droppe de absolutt mest attraktive kvinnene som legger ann på meg, når jeg er på byen, basert på tidligere erfaringer hvor 2 svært hotte kvinner sa jeg hadde liten penis. har aldri hatt dette problemet med kvinner med middelmodig utsende som var overbegeistret for meg før de hadde sex med meg. skuffelsen vil også føles mye mindre om en kvinne som ikke tenner deg til det ekstreme sier du har liten penis.

Anonymkode: 9456a...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Sphere skrev:

Når man føder gjennomgår man store kroppslige endringer for å få ut denne ungen. Det gjør du ikke når du skal ha inn en penis. Så jo, det har selvsagt noe med hennes størrelse å gjøre også. En av de trangeste jeg har vært borti hadde født vaginalt, og klarte ikke å få inn store greiene uten at det gjorde vondt etterpå.

Nei , det har ingenting med størrelsen å gjøre. Trange kvinner kan fistes med nok oppvarming, og likevel oppleves trange igjen dagen etter. Og at dama du knulla som hadde født vaginalt var blandt de trangeste understreker jo nettopp det at vagina er fleksibel.

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1) veldig merkelig dette her altså. men selv sitter jeg med ett intrykk av at veldig mange, kvinner, ofte går etter menn med store peniser fremfor menn med liten-normal penis som hadde vært mye bedre kjæreste materiale. 

om kvinner velger å få barn- bli kjæreste med en idiot med stor penis som gir bra sex fremfor en mye smartere + bedre mann med mindre penis, så er noe svært alvorlig galt mener jeg. kjenner ingen menn som ville gått etter en enkel kroppsdel på en kvinne på denne måten, da hadde det vært personlighet-det intellektuelle i så fall, og rumpe eller pupper.

2) menn som runker masse med hardt grep får dårligere ereksjon, og krever at vagina klemmer hardere for å vedlikeholde ereksjon + størrelse, og kvinner som bruker svære dildoer og objekter blir vell strengt tatt herdet og videt ut til det ekstreme over tid, og vil være nesten umulig å gi orgasme.

3) selv har jeg gjennomsnittelig penis verken over eller under, helt midt på treet 15 legende, 12.5 omkrets... og utifra min erfaring er høylytte kvinner med svært atraktivt utsende ofte sizequeens, selv har jeg begynt å droppe de absolutt mest attraktive kvinnene som legger ann på meg, når jeg er på byen, basert på tidligere erfaringer hvor 2 svært hotte kvinner sa jeg hadde liten penis. har aldri hatt dette problemet med kvinner med middelmodig utsende som var overbegeistret for meg før de hadde sex med meg. skuffelsen vil også føles mye mindre om en kvinne som ikke tenner deg til det ekstreme sier du har liten penis.

Anonymkode: 9456a...6c5


Deler opp posten din i nummerte tall for svar
1) Det er jo veldig spesielt at du tror du vet hvilke menn som har stor penis og ikke? Spør du kvinner i dårlige forhold om mannen har stor pikk? Forteller vennindene dine deg som er sammen med skikkelig ektemannsemne at han har liten-normal penis? Neppe. Litt av en teori du har og tror du vet noe om! Det er ingen som velger å stifte familie sammen med en idiot bare fordi han er godt utstyrt, velger de å stifte familie med en idiot er det fordi de har håp om at han skal forandre seg, eller at han faktisk ikke er så idiot som du tror. Derimot er det nokså vanlig at menn blir sammen med kvinner kun for utseendet, derav bla. den kjente betegnelsen trophy wife. Så lenge hun er pen og digg betyr ikke resten så mye, for veldig mange menn.
Det er ingenting å si i mot, bare å spørre kompisene dine topp tre hva de vil ha i en dame, alle tre tingene eller minst to vil gå på utseendet hennes "store pupper, digg rumpe, søt". Så spør vennindene dine hva de vil ha i en mann, da er det som regel kun ting som går på personlighet og kvaliteter for familiestiftelse som "snill, morsom, ærlig" for eksempel .

2) Ikke at det er så veldig on topic , men menn som runker for hardt må ikke ha strammere vagina nei. De må runke svakere for å gjenopprette følsomheten sin, det er følsomheten som svekkes , ikke selve ereksjonen. Og nei, kvinner som har sex med stor pikk eller dildo blir ikke for evig utvidet, vagina er kjempe fleksibel og tilpasser seg i størrelse. En som har vært i forhold med en med stor pikk, kan oppleves stram som bare det med en liten pikk senere, fordi vagina tilpasser seg.
Hvor vid eller stram vagina er har også lite å si for orgasme, som du hevder vil være umulig å gi vide damer, siden de fleste kvinner trenger klitoris stimulering av orgasme og klitoris sitter utenpå ikke inni. Lurer på hvor gammel du er egentlig som ikke vet så basic anatomi hihi

3) Attraktive kvinner har mange fler menn å velge mellom, og dermed mye større variasjon av peniser, så det er ikke helt utenkelig at de blir særere på hva de liker, siden de jo har opplevd flere gode store peniser sikkert.
Hvorvidt en dame er høylydt på byen eller ikke kan ikke gi noe indikasjon på om hun liker stor eller liten penis altså.
Er forsåvidt synd å lese at du ikke tar middels pene jenters mening like seriøst som pene. Et ignorant innlegg med merkelige teorier, ukorrekt anatomisk fakta, og diskriminering.

 

Anonymkode: 77edc...c7b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei , det har ingenting med størrelsen å gjøre. Trange kvinner kan fistes med nok oppvarming, og likevel oppleves trange igjen dagen etter. Og at dama du knulla som hadde født vaginalt var blandt de trangeste understreker jo nettopp det at vagina er fleksibel. 


Deler opp posten din i nummerte tall for svar
1) Det er jo veldig spesielt at du tror du vet hvilke menn som har stor penis og ikke? Spør du kvinner i dårlige forhold om mannen har stor pikk? Forteller vennindene dine deg som er sammen med skikkelig ektemannsemne at han har liten-normal penis? Neppe. Litt av en teori du har og tror du vet noe om! Det er ingen som velger å stifte familie sammen med en idiot bare fordi han er godt utstyrt, velger de å stifte familie med en idiot er det fordi de har håp om at han skal forandre seg, eller at han faktisk ikke er så idiot som du tror. Derimot er det nokså vanlig at menn blir sammen med kvinner kun for utseendet, derav bla. den kjente betegnelsen trophy wife. Så lenge hun er pen og digg betyr ikke resten så mye, for veldig mange menn.
Det er ingenting å si i mot, bare å spørre kompisene dine topp tre hva de vil ha i en dame, alle tre tingene eller minst to vil gå på utseendet hennes "store pupper, digg rumpe, søt". Så spør vennindene dine hva de vil ha i en mann, da er det som regel kun ting som går på personlighet og kvaliteter for familiestiftelse som "snill, morsom, ærlig" for eksempel .

2) Ikke at det er så veldig on topic , men menn som runker for hardt må ikke ha strammere vagina nei. De må runke svakere for å gjenopprette følsomheten sin, det er følsomheten som svekkes , ikke selve ereksjonen. Og nei, kvinner som har sex med stor pikk eller dildo blir ikke for evig utvidet, vagina er kjempe fleksibel og tilpasser seg i størrelse. En som har vært i forhold med en med stor pikk, kan oppleves stram som bare det med en liten pikk senere, fordi vagina tilpasser seg.
Hvor vid eller stram vagina er har også lite å si for orgasme, som du hevder vil være umulig å gi vide damer, siden de fleste kvinner trenger klitoris stimulering av orgasme og klitoris sitter utenpå ikke inni. Lurer på hvor gammel du er egentlig som ikke vet så basic anatomi hihi
 

Anonymkode: 77edc...c7b

Jo, det går selvsagt på størrelsen hennes også. Det er to faktorer på størrelse. Hans og hennes. Og dere varierer like mye som oss. Og ja, vagina er fleksibel. Og noen er helt klart mer fleksible enn andre. Jeg som er liten kan skrive under på det. Første kjæresten min var jomfru da vi begynte å ha sex. Deretter hadde vi et brukbart sexliv, før hun dro for å prøve større. Og han var MYE større. Deretter hadde vi noen svake øyeblikk da vi hadde sex igjen, og hun var godt forandret siden sist, ja. Jeg er ikke i tvil om at dersom vi hadde tatt tiden til bruk, hadde hun tilpasset seg meg sånn noenlunde, men jeg kjente stor forskjell. Og min størrelse var jo konstant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:


Du virker ikke særlig smart. Vi damer føder en unge med 18 cm bredt hode (bredt, ikke omkrets engang, som da vil komme på myyyee mer!!!)  gjennom fitta, så at en vagina som foretrekker en noe tykkere enn gjennomsnittlig penisstørelse, kan ikke si noen verdens ting om hennes størrelse. Kun om hva som føles godt/best for henne, og hva som føles godt er jo individuelt akuratt som noen syntes cola smaker godt mens andre syntes solo smaker bedre. Betyr ikke at det ene eller andre glasset påvirker smaken eller mengden brus.

 

Anonymkode: 77edc...c7b

Og når man føder, har man gått 9 måneder å for at kroppen FORBEREDER seg. det er en grunn til at man venter med å tykke ut ungen til man er utvidet.. fordi man blir faktisk utvidet på slutten av svangerskapet, det har ingenting med hva størrelse penis man foretrekker, eller klarer å ta i mot, når man IKKE er gravid :P så.. alle er forskjellige akkurat som mannfolk, noen vil ha liten, de fleste vil ha gjennomsnittlig, og noen vil ha mye større.. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er enig med deg. Men kvinner blir som regel sydd etter fødsel. Mange tar også operasjoner for å rette opp i vaginal slapphet...Det skjer oftere enn du vet. Noe som kvinner ikke forteller til deg. 

Anonymkode: b7beb...c0e

ikke alle blir sydd, ikke alle revner en gang. De aller fleste gå faktisk tilbake til sin "orginale størrelse" en tid etter fødselen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var kanskje ikke følsomheten din om du hadde runka i den perioden i mellomtida? Tror du at damer som blir fista går rundt med et stort hull der nede i ukesvis etterpå? 

Anonymkode: 77edc...c7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, kattepusen skrev:

Vis meg gjerne hvor jeg har sagt at kvinner som foretrekker større er vide.
Eller at jeg bruker sizequeen som et negativt utrykk.. 
For jeg har ikke gjort noen av de 2 tingene. 
Snittet jeg bruker, er det man får opp ved kjappe google søk. 

Det å ha forskjellige størrelser på underlivet, betyr ikke at ene underlivet er vidt, bare at det er større, og derfor klarer å ta en tykkere penis, en andres. Man kan fint være stram, men ha større underliv. Altså har jeg IKKE sagt noe om vid. 

Ang den dildoen, nevnte jeg vel at jeg IKKE får inn hele, fordi jeg er for lita. så yeah.. jeg har den, men den går IKKE inn. 
Og ja, den er svær. Mye større en 20cm er jeg sikker på. 

Folk er forskjellige, jeg er bare så lei av utrykk som "alle liker størst mulig" "Ingen liker analsex" "alle stønner kraftigere ved tykkere" osv.. Alle og ingen funker ikke, NOEN gjør! 

Jeg tror dette er andre eller tredje gang i denne tråden at jeg har måttet si at jeg IKKE snakker om vide vaginaer.. Kan vi være ferdig med det nå. 

Jeg forstår hva du mener her. Det er forskjellig størrelse, eller dybde, på oss kvinner, uten at det nødvendigvis sier noe om hvor trange eller vide vi er. 

Jeg er ganske dyp, og kan ta en stor en, men kan likevel klemme godt rundt en finger. 

Fordi jeg er nysgjerrig har jeg eksperimentert litt med meg selv. Jeg har leketøy i forskjellige lengder og tykkelser, og underlivet er virkelig fleksibelt, men inntil en viss grense. Bruker jeg en veldig tykk dildo kommer den ikke like langt inn som en slankere dildo. Det er som at det er et visst volum, og bruker man det volumet opp i bredden, så "går det utover" hva man kan få inn av lengde. 

En mann som har veldig stor fortalte meg en gang at han hadde sluttet å være med lave kvinner. Lave kvinner har kortere/mindre dyp vagina påsto han, og det ble veldig halvveis for ham, og fort vondt for kvinnene. Jeg vet ikke hvor "vitenskapelig" dette er, for det er bare basert på hans erfaringer, men jeg er selv relativt høy, og ganske dyp. 

Anonymkode: 4a711...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Rainstorm skrev:

Jeg skjønnet ikke hvorfor jeg skriver til deg når du uansett ikke hører. Men det er bare tullete det du skriver.  Det er nesten sånn at kanskje det beste for deg er å få litt kognitiv terapi på tankene om sex og penisen din. 

De aller fleste mennesker tenker på sex med mindre de er aseksuelle. Det er destruktivt å hate deg selv for at du er naturlig (og tenker på sex). Det er også destruktivt å hate penisen din.  En penis som er dugende i alle målestokker. Du har rett: noen liker større. For dem er det bedre.  Noen liker mindre.  Noen liker gjennomsnittlig. Og mange vurderer ikke menn utifra størrelse. For noen er 16 cm det største de vil ta uten at det gjør vondt. Noen synes at det presser veldig i veggene er ubehagelig.  Din penis vil være optimal for noen! Det er ganske sannsynlig at det er tusenvis av kvinner som er optimalt kompatibel med akkurat DIN penis. Mest sannsynlig vil det være andre områder dere ikke er kompatible på. Og mest sannsynlig vil du møte et fåtall av dem (men de finnes). Mest sannsynlig finner du en kvinne som du ender opp med å elske som ikke er optimalt kompatibel hva kjønnsorgan angår. Nettopp fordi det er andre områder der det er viktigere å være optimalt kompatibel. Både som gjelder seksuelle aspekt men også andre. Og selv om hun ikke er akkurat passe trang og du ikke er akkurat passe liten så vil dere kunne ha fantastisk sex sammen. 

Du kan velge å gjøre noe med disse nærmest vrangforestillingene hva størrelsen din angår. Nei, du vil ikke passe for alle. Men du skal ikke ha sex med alle heller. Det finnes mer enn nok kvinner du kan ha deilig og tilfredsstillende sex med. Velg å gjøre noe med det sånn at du kan oppleve magien ved sex og intim kjærlighet. 

Kognitiv terapi for å lære seg å leve med realitetene, ja. Om det bare funker så kanskje det ikke er så dumt. Vil jo fortsatt igjen med et underlegent lem. Som et isolert sexobjekt, så er jo større bedre. Det meste jeg har lest om dette fra kvinner rundt om på nettet har jo vist dette ganske tydelig. De jeg er optimal for er i et så lite mindretall, at det er helt håpløst å i hele tatt prøve seg. Mest sannsynlig mest optimal for kvinner som av medisinen vil bli diagnostisert med en lidelse som gjør at sex er smertefullt. Hvordan kan jeg gå inn for sex med stolthet når jeg hører alle skildringene om størrelsen på penis og hvor bra det er? Det er vesentlig, og noe positivt i seg selv. Mens en liten penis er uvesentlig og liten her et negativt fortegn. Da skal liksom kvinner komme og finne på hva det er positivt for... Anal? Nei, fy faen. Seriøst, hvordan skal jeg ha noe som helst tro på at størrelsen min er bra nok etter å ha lest hva kvinner skriver om størrelse? Det mest reelle her er som du sier kognitiv terapi for å akseptere sin begrensning, ikke fordi jeg er bra nok. 

Det at større er bedre kommer jo ganske tydelig fram fra dere kvinner som prøver å motbevise det, egentlig. Ofte kommer det fram indirekte i deres motbevisninger. Dere kan ikke relatere dere i hele tatt, det er ingenting som kan sammenlignes. Egentlig tror jeg det er bedre å høre på Sphere, for jeg tror han vet hvordan menn med små peniser har det og hvilke begrensninger det medbringer. Han har bare kommet et steg lenger og akseptert tingenes tilstand. Det beste menn egentlig kan gjøre er å ikke komme inn hit og lese kvinners skildringer om penisstørrelse, fordi det vil bare bekrefte deres bekymringer. Det er sånn det er, så bør man heller bare finne en måte å akseptere det på. Men at dere skal prøve å berolige menn funker bare ikke, for denne problemstillingen er helt utenkelig for dere. 

Anonymkode: c02eb...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

. Som et isolert sexobjekt, så er jo større bedre.

Anonymkode: c02eb...234

F.E.I.L! Dette er feil for ganske mange kvinner.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, kattepusen skrev:

F.E.I.L! Dette er feil for ganske mange kvinner.. 

Tror ikke du er klar over hvor tynn 11-12 cm i omkrets her... Generelt så er tykkere enn gjennomsnittet det som er best her altså. Jeg gir faen i lengde, og all snakk om at det tykkelsen som har noe å si så skjønner du selv at det ikke er gjennomsnittet eller mindre det snakkes om? Når kvinner sier for tykk, så er ikke det 13-14 cm... Men kanskje sånne dildoer på 20 cm omkrets som du liker. 

Anonymkode: c02eb...234

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du er klar over hvor tynn 11-12 cm i omkrets her... Generelt så er tykkere enn gjennomsnittet det som er best her altså. Jeg gir faen i lengde, og all snakk om at det tykkelsen som har noe å si så skjønner du selv at det ikke er gjennomsnittet eller mindre det snakkes om? Når kvinner sier for tykk, så er ikke det 13-14 cm... Men kanskje sånne dildoer på 20 cm omkrets som du liker. 

Anonymkode: c02eb...234

Nei for jeg har ikke målebånd, sånn at jeg sjekket det FØR jeg begynte å si at de som påstår tar feil :)
Tykkere er ikke ALLTID best! 

Kanskje du skal starte å lese innleggene mine? Det hadde gjort det enklere for deg å forstå hva jeg prøver å si

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, kattepusen skrev:

F.E.I.L! Dette er feil for ganske mange kvinner.. 

Sikkert. Men for min samboer er størrelsen vesentlig som forklaring på at hun nå lever i et forhold der hun før første gang opplever orgasme, orgasmer og å bli fullstendig tilfredsstilt. 

Så får pusekatten leve med det at dette ikke betyr så mye for henne slik hun har det nå. Akkurat det bør vi andre kunne leve med også. 

Anonymkode: 085cc...c5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene ex-en min har tynnere enn 11-12 cm. Han hadde ingen problemer med å gjøre meg fornøyd.

Anonymkode: 3992e...27d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, kattepusen skrev:

Nei for jeg har ikke målebånd, sånn at jeg sjekket det FØR jeg begynte å si at de som påstår tar feil :)
Tykkere er ikke ALLTID best! 

Kanskje du skal starte å lese innleggene mine? Det hadde gjort det enklere for deg å forstå hva jeg prøver å si

Så du er ikke klar over det nei... Altså, du vet ikke hva du prater om. Du bare blindt nekter for at det er tilfelle. Og jo, som regel er det det, dessverre.

Anonymkode: c02eb...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor må det ENTEN være små peniser eller store peniser? Jeg foretrekker normal størrelse og supert om de ser bra ut. Hvis jeg må velge mellom stor og liten penis da velger jeg stor. Små peniser blir sistevalg og sånn tror jeg det er for de fleste. 

Anonymkode: 0ec88...af4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så du er ikke klar over det nei... Altså, du vet ikke hva du prater om. Du bare blindt nekter for at det er tilfelle. Og jo, som regel er det det, dessverre.

Anonymkode: c02eb...234

Nei, for de aller fleste, betyr det mer at han vet å BRUKE penisen, en at den er tykk. ;) merkelig det der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må det ENTEN være små peniser eller store peniser? Jeg foretrekker normal størrelse og supert om de ser bra ut. Hvis jeg må velge mellom stor og liten penis da velger jeg stor. Små peniser blir sistevalg og sånn tror jeg det er for de fleste. 

Anonymkode: 0ec88...af4

Det er det som er litt av poenget, det må ikke være noe som helst.. Alle er forskjellige.. Men for de aller fleste, så er det hvordan penis blir brukt som er viktig for å få orgasme, om man er heldig å få vaginalorgasme da, ikke hvor tykk den er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må det ENTEN være små peniser eller store peniser? Jeg foretrekker normal størrelse og supert om de ser bra ut. Hvis jeg må velge mellom stor og liten penis da velger jeg stor. Små peniser blir sistevalg og sånn tror jeg det er for de fleste. 

Anonymkode: 0ec88...af4

Nettopp. Større er bedre. Vanskelig for noen her å innrømme det. 

Anonymkode: c02eb...234

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, kattepusen skrev:

Nei, for de aller fleste, betyr det mer at han vet å BRUKE penisen, en at den er tykk. ;) merkelig det der. 

Det betyr noe...

Anonymkode: c02eb...234

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det betyr noe...

Anonymkode: c02eb...234

Men det betyr ikke at ALLE kvinner vil ha tykk. Det betyr bare at folk er FORSKJELLIGE! *Sukk* 
Noen Vil ha tykkere, noen vil ha tynnere, noen vil ha gjennomsnittlig, og noen vil ikke ha penis i det hele tatt.. 

Det finnes noen der ute for alle.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, kattepusen skrev:

Men det betyr ikke at ALLE kvinner vil ha tykk. Det betyr bare at folk er FORSKJELLIGE! *Sukk* 
Noen Vil ha tykkere, noen vil ha tynnere, noen vil ha gjennomsnittlig, og noen vil ikke ha penis i det hele tatt.. 

Det finnes noen der ute for alle.. 

Sånn det prates om størrelse og viktigheten av det, så kan det virke som at noen veldig få vil ha tynnere. Veldig lav prosentandel, dårlige odds med andre ord. Å lete etter nåla i høystakken for å finne noen som er tilfreds, er kjipt. Om den var tykkere, så er det også mer sannsynlig at en partner ikke ville vært tilfreds. Men det er jo et problem kvinner ikke trenger å ta stilling til, ei heller har noe forståelse for. 

Anonymkode: c02eb...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...