SlemUlv Skrevet 4. juli 2017 #421 Del Skrevet 4. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er å kverulere når du påstår at du med flere ikke var enige i det jeg skrev. En ting er at dere er få og absolutt ikke representativt, er annen ting er at du lar partneren din bruke en tykk sleeves på deg. Anonymkode: 2d377...cd4 Vi er ikke få, vi er ganske mange.. 60% faktisk. Og har du aldri latt partneren din gjøre ting med deg, fordi dem liker det? Dessuten har jeg ikke et normalt forhold, og har ikke tenkt å gå inn på det nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #422 Del Skrevet 4. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har ikke noe annet å gå på, nei. Tror du virkelig på denne hvite løgnen om at størrelse ikke har noe å si? Anonymkode: c02eb...234 Jeg forstår i grunnen godt at du ikke vil røpe alderen din. Men håper for din skyld at du er veldig ung. Anonymkode: 72e42...c2d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #423 Del Skrevet 4. juli 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår i grunnen godt at du ikke vil røpe alderen din. Men håper for din skyld at du er veldig ung. Anonymkode: 72e42...c2d Hvorfor håper du det? Anonymkode: c02eb...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #424 Del Skrevet 4. juli 2017 Det er da sunn fornuft at kvinner med "våt sokk"-syndrom etter noen fødsler ønsker å få mest mulig av "sokken" fyllt opp. Det er jo også en av grunnene til at menn sikler på yngre kvinner som ikke er så slappe der nede. Inn og ut gir da liten nytelse for begge når det er slik, og er en av grunnene til det evige maset om tilgang til rasshølet. Anonymkode: 59bcc...fd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #425 Del Skrevet 4. juli 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da sunn fornuft at kvinner med "våt sokk"-syndrom etter noen fødsler ønsker å få mest mulig av "sokken" fyllt opp. Det er jo også en av grunnene til at menn sikler på yngre kvinner som ikke er så slappe der nede. Inn og ut gir da liten nytelse for begge når det er slik, og er en av grunnene til det evige maset om tilgang til rasshølet. Anonymkode: 59bcc...fd0 Du er klar over at vagina går tilbake etter fødsel? Jeg har født fire barn og foretrekker fremdeles pikk under 12 cm i omkrets. Anonymkode: 3c347...17f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #426 Del Skrevet 4. juli 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor håper du det? Anonymkode: c02eb...234 Det skulle være unødvendig å svare på. Anonymkode: 72e42...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #427 Del Skrevet 4. juli 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skulle være unødvendig å svare på. Anonymkode: 72e42...c2d Hva har det uansett med saken å gjøre? Utrolig feigt å ikke kunne svare ærlig på spørsmål. Anonymkode: c02eb...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 4. juli 2017 #428 Del Skrevet 4. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har det uansett med saken å gjøre? Utrolig feigt å ikke kunne svare ærlig på spørsmål. Anonymkode: c02eb...234 Hvorfor skal vi gidde det, vi er jo løgnere.. Du virker ung, fordi du faktisk tror på denne fantasien du har laget i hode ditt, og nekter å høre på hva andre sier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #429 Del Skrevet 4. juli 2017 18 minutter siden, kattepusen skrev: Hvorfor skal vi gidde det, vi er jo løgnere.. Du virker ung, fordi du faktisk tror på denne fantasien du har laget i hode ditt, og nekter å høre på hva andre sier. Går jo ikke an å prate om dette her med kvinner, fordi ingen vil stå til ansvar for meninger som de aller fleste kvinner står for og hvordan det påvirker menn. Derfor er dere feige, når dere først blir utfordret så kan dere ikke stå for det siden det kan deprimere noen menn. Men det er vel det kvinnelige vesenet, at man ikke vil såre noen? Feigt som faen. Anonymkode: c02eb...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 4. juli 2017 #430 Del Skrevet 4. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Går jo ikke an å prate om dette her med kvinner, fordi ingen vil stå til ansvar for meninger som de aller fleste kvinner står for og hvordan det påvirker menn. Derfor er dere feige, når dere først blir utfordret så kan dere ikke stå for det siden det kan deprimere noen menn. Men det er vel det kvinnelige vesenet, at man ikke vil såre noen? Feigt som faen. Anonymkode: c02eb...234 så 40% er "de aller fleste kvinner" ? virkelig? mannfolk ødelegger dette for mannfolk, og du er en av de som ødelegger for andre.. Trist som faen er det ! Jeg står for mine meninger jeg.. størrelsen er IKKE viktig, det er hvordan den brukes som er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #431 Del Skrevet 4. juli 2017 7 minutter siden, kattepusen skrev: så 40% er "de aller fleste kvinner" ? virkelig? mannfolk ødelegger dette for mannfolk, og du er en av de som ødelegger for andre.. Trist som faen er det ! Jeg står for mine meninger jeg.. størrelsen er IKKE viktig, det er hvordan den brukes som er viktig. Bare se på hvilken som helst video på youtube hvor folk spør random jenter på gata. Så ser du nok at det ikke er 40%. Hvordan kan du si noe som helst om dette? Menn er ikke usikre pga andre menn, men pga kvinner som åpenbart syns større er bedre. Fordi kvinner snakker høyt og positivt om stor kuk. Stor kuk får ros til himmelen, da kan man begynne å lure. Hvorfor er det slik at menn med stor har mer selvtillit og menn med liten omtrent ingen? Det er noe i det. Du vil uansett aldri forstå, du har ingen kuk. Dette er problem kvinner ikke trenger å ta stilling til. Dere kan bare sitte på deres høye hest og dømme. Stor bra, liten tragisk. Anonymkode: c02eb...234 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 4. juli 2017 #432 Del Skrevet 4. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bare se på hvilken som helst video på youtube hvor folk spør random jenter på gata. Så ser du nok at det ikke er 40%. Hvordan kan du si noe som helst om dette? Menn er ikke usikre pga andre menn, men pga kvinner som åpenbart syns større er bedre. Fordi kvinner snakker høyt og positivt om stor kuk. Stor kuk får ros til himmelen, da kan man begynne å lure. Hvorfor er det slik at menn med stor har mer selvtillit og menn med liten omtrent ingen? Det er noe i det. Du vil uansett aldri forstå, du har ingen kuk. Dette er problem kvinner ikke trenger å ta stilling til. Dere kan bare sitte på deres høye hest og dømme. Stor bra, liten tragisk. Anonymkode: c02eb...234 Jeg tror jeg holder meg til forskning jeg, ikke youtube.. om du ser på youtube så spiller ganske mye av verden avanserte brettspill, men det er ikke så mange som FAKTISK gjør det Hvordan kan jeg si det? Jo fordi det er sant vel.. ler. Stor kuk blir rost til himmelen av noen, tynnere kuk blir rost til himmelen av andre, gjennomsnittlig kuk blir rost til himmelen av noen andre igjen. SÅ.. hvem er det som trykker deg ned? Jo DU! gjennomsnittlig = SUPER! <3 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #433 Del Skrevet 4. juli 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har det uansett med saken å gjøre? Utrolig feigt å ikke kunne svare ærlig på spørsmål. Anonymkode: c02eb...234 Ja, ikke sant? Anonymkode: 72e42...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #434 Del Skrevet 4. juli 2017 8 minutter siden, kattepusen skrev: Jeg tror jeg holder meg til forskning jeg, ikke youtube.. om du ser på youtube så spiller ganske mye av verden avanserte brettspill, men det er ikke så mange som FAKTISK gjør det Hvordan kan jeg si det? Jo fordi det er sant vel.. ler. Stor kuk blir rost til himmelen av noen, tynnere kuk blir rost til himmelen av andre, gjennomsnittlig kuk blir rost til himmelen av noen andre igjen. SÅ.. hvem er det som trykker deg ned? Jo DU! gjennomsnittlig = SUPER! <3 <3 At tynnere kuk blir rost skjer bare ikke. Gjennomsnittlig kuk, nei. Kuk over gjennomsnittet er kraftig overrepresentert her. Nærmere 100% av gode omtaler. At man ser noen som setter gjennomsnittlig over tykkere, det finner man ikke om man leser litt hva kvinner mener om tykkelse. Anonymkode: c02eb...234 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #435 Del Skrevet 4. juli 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, ikke sant? Anonymkode: 72e42...c2d Skjønner ikke hva alderen min skal ha noe med dette å gjøre. Det endrer fortsatt ikke på den realiteten hvor kvinner flest foretrekker en tykk penis, og ikke kan være ærlige om det når de ser en mann slite med det. Anonymkode: c02eb...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 4. juli 2017 #436 Del Skrevet 4. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: At tynnere kuk blir rost skjer bare ikke. Gjennomsnittlig kuk, nei. Kuk over gjennomsnittet er kraftig overrepresentert her. Nærmere 100% av gode omtaler. At man ser noen som setter gjennomsnittlig over tykkere, det finner man ikke om man leser litt hva kvinner mener om tykkelse. Anonymkode: c02eb...234 Vi er FLERE som har rost tynnere kuk her i DENNE tråden!! DU gidder bare ikke lese det ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #437 Del Skrevet 4. juli 2017 6 minutter siden, kattepusen skrev: Vi er FLERE som har rost tynnere kuk her i DENNE tråden!! DU gidder bare ikke lese det ! Det er jo fordi jeg er her og sier som det er. Dere representerer ellers et veldig lite segment av den kvinnelige befolkningen. Jeg tør tippe under 5%. Anonymkode: c02eb...234 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 4. juli 2017 #438 Del Skrevet 4. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er jo fordi jeg er her og sier som det er. Dere representerer ellers et veldig lite segment av den kvinnelige befolkningen. Jeg tør tippe under 5%. Anonymkode: c02eb...234 Nei, vi representerer 60% ! Jeg syns du skal gå gjennom tråden, også skriver du x for hver gang noen roser en tynnere, og y hver gang noen roser en tykkere.. også ser vi om vi får samme tall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #439 Del Skrevet 4. juli 2017 6 minutter siden, kattepusen skrev: Nei, vi representerer 60% ! Jeg syns du skal gå gjennom tråden, også skriver du x for hver gang noen roser en tynnere, og y hver gang noen roser en tykkere.. også ser vi om vi får samme tall! 60% som kanskje ikke bryr seg, i et forhold hvor det er flere ting som skal klaffe. Da må man senke litt på kravene, inngå kompromisser. Fysisk sett så er en tykkere kuk overlegent og stimulerer vaginaen deres til mer nytelse. Det er et FYSISK faktum. Så har du jo noen utskudd selvfølgelig, som overhode ikke representerer den generelle kvinnelige befolkningen. Anonymkode: c02eb...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 4. juli 2017 #440 Del Skrevet 4. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 60% som kanskje ikke bryr seg, i et forhold hvor det er flere ting som skal klaffe. Da må man senke litt på kravene, inngå kompromisser. Fysisk sett så er en tykkere kuk overlegent og stimulerer vaginaen deres til mer nytelse. Det er et FYSISK faktum. Så har du jo noen utskudd selvfølgelig, som overhode ikke representerer den generelle kvinnelige befolkningen. Anonymkode: c02eb...234 60% som ikke bryr seg. punktum! geez.. du vil virkelig ikke at sannheten skal være noe annet en din du? Det må være trist å være deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå