Gå til innhold

Hvilke type kvinner er mest opptatt av penisstørrelse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, kattepusen skrev:

Det er høyst unormalt å være SÅ usikker på en helt normal og fungerende penis ja, jeg er enig med deg i det. 

Leser du det vi skriver? hun skriver " Faktisk er det for tykt til å være optimalt til meg." Noe som betyr at hun helst vil ha tynnere. 
Dette er en NORMAL tanke for mange kvinner! (Nei ikke alle) 

Gå til psykolog, og få hjelp med usikkerheten din

Føler meg ganske sikker på at større, tykkere er bedre for de aller fleste kvinner. Og at kvinner som sier noe annet, som de som har uttalt seg i denne tråden, er noen få utskudd fra normen. Slutt å prøve å få det til å være slik at det er deres meninger som er vanlig. 

Anonymkode: c02eb...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler meg ganske sikker på at større, tykkere er bedre for de aller fleste kvinner. Og at kvinner som sier noe annet, som de som har uttalt seg i denne tråden, er noen få utskudd fra normen. Slutt å prøve å få det til å være slik at det er deres meninger som er vanlig. 

Du tar feil... Igjen, de fleste av de som ikke bryr seg om størrelse, gidder ikke diskutere det.. altså er det de som vil ha tykkere, som blir hørt.. triste greier.

Dette er din egen fantasi som lager problemer, ikke oss kvinner. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt "mer opptatt" av størrelsen med tiden. Men ikke slik man skulle tro. Mine tidligere partnere har vært i øverste del av gjennomsnittet ( ikke at jeg visste da at det var en greie!). God sex, absolutt. Hadde tilogmed et par stykker som var godt over gjennomsnittet, men det var absolutt ikke suksess for meg iallefall. Så fikk jeg en ff, for en 5-6 år siden. Uten at jeg har målt så vil jeg si han var i nedre del av gjennomsnittet. Må si jeg syns han såg liten ut, men sexen var meget god! Penetrering var ikke noe problem. Eneste med en som er liten er at det ikke funker med alle stillinger osv. 

Så fikk jeg ny kjæreste for noen år siden og jeg må tilstå at jeg var opptatt av størrelsen, men jeg var heldig. Han er i nedre del av gjennomsnittet. Men det er klart, det blir mindre friksjon når det kommer til akkurat det med "inn-ut-pumping" men det er ikke på topp ti lista mi over spennende sex så det går fint. 

Edit: Og btw, jeg har aldri diskutert en mann sin evne til sex, utstyr el med noen. Kunne ikke falle meg inn. Jeg har mer respekt for meg selv enn som så. Og en mann jeg har et forhold til ville det være helt uaktuelt å oute på en slik måte! 

Endret av lillbilly
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, lillbilly skrev:

Jeg har blitt "mer opptatt" av størrelsen med tiden. Men ikke slik man skulle tro. Mine tidligere partnere har vært i øverste del av gjennomsnittet ( ikke at jeg visste da at det var en greie!). God sex, absolutt. Hadde tilogmed et par stykker som var godt over gjennomsnittet, men det var absolutt ikke suksess for meg iallefall. Så fikk jeg en ff, for en 5-6 år siden. Uten at jeg har målt så vil jeg si han var i nedre del av gjennomsnittet. Må si jeg syns han såg liten ut, men sexen var meget god! Penetrering var ikke noe problem. Eneste med en som er liten er at det ikke funker med alle stillinger osv. 

Så fikk jeg ny kjæreste for noen år siden og jeg må tilstå at jeg var opptatt av størrelsen, men jeg var heldig. Han er i nedre del av gjennomsnittet. Men det er klart, det blir mindre friksjon når det kommer til akkurat det med "inn-ut-pumping" men det er ikke på topp ti lista mi over spennende sex så det går fint. 

Mindre friksjon ja, og det er fortsatt på listen og omtales et ekstra krydder, en bonus osv. Altså, det er noe positivt. Da sier det seg jo selv at det egentlig er bedre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mindre friksjon ja, og det er fortsatt på listen og omtales et ekstra krydder, en bonus osv. Altså, det er noe positivt. Da sier det seg jo selv at det egentlig er bedre? 

LES hva folk skriver!! kom igjen, hva skrev hun?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nytter ikke å diskutere ting når du vrir rundt det som blir sagt og får det til å bli noe jeg ikke sa! Nevnte jeg bonus? Krydder? Nei...  Nå har jeg ikke lest hele tråden for det gidder jeg ikke, men jeg har lest nok til å se at enkelte forståsegpåere blir useriøse når de blir sagt imot. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, lillbilly skrev:

Nytter ikke å diskutere ting når du vrir rundt det som blir sagt og får det til å bli noe jeg ikke sa! Nevnte jeg bonus? Krydder? Nei...  Nå har jeg ikke lest hele tråden for det gidder jeg ikke, men jeg har lest nok til å se at enkelte forståsegpåere blir useriøse når de blir sagt imot. 

Nei, men du nevnte at det var på en liste. Så da antar jeg at større er bedre, selvom det kommer litt ned på listen. Hadde det ikke vært slik hadde det vel ikke vært på noen liste i det heletatt. Det med bonus og et ekstra krydder er noe som blir sagt i blant når kvinner prøver å berolige usikre menn. Og siden det er på lista di, så kan jeg vel bare anta at det er slik du ser på det også. At det ikke er det viktigste, men en bonus om mannen du er med er større.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For deg ja, men det er jo høyst unormalt... At flere har vært under tviler jeg også på, da har du vært i så fall vært veldig uheldig. 

Jeg er helt sikker på at jeg og underlivet mitt er helt normalt. Akkurat som jeg er sikker på at de jeg har vært med også har vært helt normale. Og jeg har jo åpenbart mer erfaring enn deg på dette. Ellers så hadde du visst at det jeg sa var sant :)

Anonymkode: 3c347...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men du nevnte at det var på en liste. Så da antar jeg at større er bedre, selvom det kommer litt ned på listen. Hadde det ikke vært slik hadde det vel ikke vært på noen liste i det heletatt. Det med bonus og et ekstra krydder er noe som blir sagt i blant når kvinner prøver å berolige usikre menn. Og siden det er på lista di, så kan jeg vel bare anta at det er slik du ser på det også. At det ikke er det viktigste, men en bonus om mannen du er med er større.  

Jeg ser du selv bruker ordet "ikke", så jeg tillater meg å tro at du vet hva ordet betyr. Om du derimot ikke vet det, så får du si fra! Jeg skriver at "det ikke står på topp ti lista mi". La du merke til det nå? Ikke... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, lillbilly skrev:

Jeg ser du selv bruker ordet "ikke", så jeg tillater meg å tro at du vet hva ordet betyr. Om du derimot ikke vet det, så får du si fra! Jeg skriver at "det ikke står på topp ti lista mi". La du merke til det nå? Ikke... 

At det ikke er på topp ti, betyr jo ikke at listen ikke går lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det ikke er på topp ti, betyr jo ikke at listen ikke går lenger?

Som sagt, useriøs! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, lillbilly skrev:

Som sagt, useriøs! 

Nei, seriøst. Eller stopper listen din vilkårlig opp på ti? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre om alderen din?

Anonymkode: 72e42...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre om alderen din?

Anonymkode: 72e42...c2d

Du har ikke noe annet å gå på, nei. Tror du virkelig på denne hvite løgnen om at størrelse ikke har noe å si? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, seriøst. Eller stopper listen din vilkårlig opp på ti? 

Jeg kunne sagt "topp 20", "topp 50" osv, det ville ikke endret på det jeg skriver i innlegget.

Man kan velge å bruke et uttrykk og slik få frem et poeng. Det betyr ikke at det man har sagt er bokstavelig. Det skjønner de fleste over 10 år! Altså, min bruk av "topp 10" betyr ikke nødvendigvis at lista stopper på 10! Kanskje den stopper på 31, men bruken av uttrykket skulle fått frem poenget. 

På samme måte som om jeg sier "at jeg går på veggene" om noen feks gjør det ene eller hitt, så skjønner de fleste voksne mennesker at jeg ikke fysisk går på veggene!! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, lillbilly skrev:

Jeg kunne sagt "topp 20", "topp 50" osv, det ville ikke endret på det jeg skriver i innlegget.

Man kan velge å bruke et uttrykk og slik få frem et poeng. Det betyr ikke at det man har sagt er bokstavelig. Det skjønner de fleste over 10 år! Altså, min bruk av "topp 10" betyr ikke nødvendigvis at lista stopper på 10! Kanskje den stopper på 31, men bruken av uttrykket skulle fått frem poenget. 

På samme måte som om jeg sier "at jeg går på veggene" om noen feks gjør det ene eller hitt, så skjønner de fleste voksne mennesker at jeg ikke fysisk går på veggene!! 

Om det er på listen, bare ikke på topp ti, så bekrefter det jo egentlig at større er bedre. Og siden du nevnte det med liste, så skulle man tro at det er der en plass, bare ikke på din topp ti. Dette er så enkelt som et ja/nei-spørsmål (er større bedre?), hvor for de fleste kvinner det er et ja. Men i stedet prøver dere å snakke dere unna når dere blir stilt på korset. Feigt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det er på listen, bare ikke på topp ti, så bekrefter det jo egentlig at større er bedre. Og siden du nevnte det med liste, så skulle man tro at det er der en plass, bare ikke på din topp ti. Dette er så enkelt som et ja/nei-spørsmål (er større bedre?), hvor for de fleste kvinner det er et ja. Men i stedet prøver dere å snakke dere unna når dere blir stilt på korset. Feigt. 

Ok, du skjønner det virkelig ikke du.... 

Det er altså en måte å si at det IKKE står på den lista, whatever so ever altså! 

OG NEI, større er IKKE bedre! NEI! 

Og det heter: stilt til kors! 

Endret av lillbilly
Oppgitthet...
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, lillbilly skrev:

Ok, du skjønner det virkelig ikke du.... 

Det er altså en måte å si at det IKKE står på den lista, whatever so ever altså! 

OG NEI, større er IKKE bedre! NEI! 

Og det heter: stilt til kors! 

Det var da du som sa det ikke var på din topp ti liste, men det kan da tolkes som at det likevel er på listen din bare ikke topp ti. Og jo... 

Stilt til kors, takk for rettelse. Da vet jeg det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, større er IKKE bedre for alle kvinner. Ikke engang for de fleste kvinner. 

Vi er LIKE forskjellige som dere menn! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, kattepusen skrev:

Når ble ETT innlegg, som sa seg uenig i generaliseringen "alle kvinner stønner mer/høyere når de får tykkere pikk" kverulering? 

Det er å kverulere når du påstår at du med flere ikke var enige i det jeg skrev. 

En ting er at dere er få og absolutt ikke representativt, er annen ting er at du lar partneren din bruke en tykk sleeves på deg.

Anonymkode: 2d377...cd4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...