Gå til innhold

Mannen har skrevet "hore" på hobbytingene mine! Nekter for det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sier meg enig med AB (#343) over her, du virker veldig jordnær og god TS.

Om du velger å legge alt det som har skjedd denne uka på hylla, kan du jo kanskje være ekstra oppmerksom i fremtiden hva gjelder rare hendelser og adferd - med tanke på slike alvorlige diagnoser som har vært foreslått i de mange innleggene her.

Ønsker deg lykke til videre - med eller uten søk etter svar på denne mystiske hendelsen.

Anonymkode: a11f9...8a8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt at du fikk snakket godt med både mann og lege. Jeg håper inderlig dere finner ut av det, selv om det kanskje er en sånn innmari rar hendelse man aldri helt får svar på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gemini7
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er å sjekke fingeravtrykk noe man virkelig kan få gjort som privatperson? Føler det er litt for CSI til at det finnes ekte muligheter for det. Og det er jo uansett sannsynlig at både mine og mannen sine fingeravtrykk er på den, og kanskje andres også, uten at det betyr at det var de som brukte den akkurat denne gangen. Papirbitene derimot er det nok bare jeg som ... mannen min har også sett på en del av dem. Vet ikke om du er seriøs engang?

TS

Anonymkode: 75f2b...862

Du kan få fiksa de utroligste "detektivting" som privatperson. Jeg bor i  en storby og har iaf registrert at her finnes det ulike firmaer og butikker hvor du kan få kjøpt spionutstyr, få leid privatdetektiv og jeg tipper at du også HELT sikkert kan få sjekket fingeravtrykk. Har sett på tv at folk har sneket til seg eiendeler (hårbørster etc) fra familiemedlemmer for å sende inn til gentesting for å sjekke om de er i slekt, så jeg vil egentlig bli forbausa om du ikke også kan få sjekket fingeravtrykk. Hvis tusjen lå i dine hobbysaker er det vel lite sannsynlig at mannen har brukt den før? Og arkene i alle fall? Ja, det høres veldig CSI ut, enig i det, men det ER jo faktisk en reell mulighet for å gi deg svar...? Alt annet blir jo synsing og gjetting.

Jeg tror ikke det er mannen din. Svigermor kan ha hørt han si godtemumsen til deg? Hun har jo vist seg som ganske labil. Mens du ikke har sett galskapstegn hos mannen din? Eller- har mannen hatt fest/vospiel hjemme hos dere? Fulle menn kan gjøre absurde ting. Men uansett blir det synsing.... Jeg ville faktisk gjort en anstrengelse for å se om det kan sjekkes. Like a true detective ;)

ellers bra du fikk prata med legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang fingeravtrykk så er det jo bare å bruke settingpudder og en teipbit.
Man kan også kjøpe spycam osv, men det første stedet jeg ville startet var telefonleverandøren hans og skaffet en oppsummering (ringe og sms oversikt) derifra, å sett om han har ringt noen for deg ukjente nummere, spesielt i den 4 timers perioden han var borte og ble fulgt hjem av politiet som om ingenting hadde skjedd. Jeg er 100% sikker på at han dekker over et eller annet.

Anonymkode: 07c74...56d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fingeravtrykk er da helt ubrukelig her. Mannen har alle mulige gode grunner til å ha tatt på både ark og tusjer. Hun kan ha vist ham en tegning hun synes var ekstra fin eller han kan ha ryddet hobbysakene sammen før middag slik TS har sagt han gjør fra tid til annen. Fingeravtrykk vil ikke bevise annet enn at mannen har tatt på hobbysakene ved en eller annen anledning og det vet man jo allerede han har. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Inocybe skrev:

Fingeravtrykk er da helt ubrukelig her. Mannen har alle mulige gode grunner til å ha tatt på både ark og tusjer. Hun kan ha vist ham en tegning hun synes var ekstra fin eller han kan ha ryddet hobbysakene sammen før middag slik TS har sagt han gjør fra tid til annen. Fingeravtrykk vil ikke bevise annet enn at mannen har tatt på hobbysakene ved en eller annen anledning og det vet man jo allerede han har. 

Nja- forsto det som om hun hadde hobbysakene sine i en kurv. Hun hadde fargeleggingsbøker og om hun viste ham noe der, ville det vel være mer sannsynlig at HUN holdt boka og viste frem noe enne at han tok i arkene? Og om tusjen lå blant hennes hobbysaker så er det vel også mindre sannsynlig at han har tatt på den? Dessuten- hva om man finner fingeravtrkk som hverken er hans eller hennes? Da har man jo et case ;)

Anonymkode: dd8b4...a58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld , men det går jo an å bruke minimum av logikk? Dere som antyder at det like gjerne kan ha vært TS selv - SELVSAGT kan det ikke det! (Hvis ikke hun har diktet opp hele problemstillingen, men da blir det jo meningsløst å diskutere hvem som har gjort det!). TS selv vet jo at hun ikke lyver, det samme kan ingen si om mannen. TS vet også at hun ikke har hatt blackout-episoder, det er dessuten ikke sånt som skjer uten at men merker noe som helst til det. Dette handler tross alt ikke om å glemme bilnøkkelen i lomma eller andre ting man gjør av ren distraksjon, dette er en destruktiv og aggressiv handling. Er dette en logikk dere bruker på dere selv også? Altså, hvis dere kommer ned i stua en morgen og noen har kastet en stein gjennom vinduet - tenker dere: Det kan jo like godt ha vært meg? Nei, selvsagt ikke, fordi man vet om man har gjort noe eller ikke. Så TS: Der ER mannen din. Spørsmålet er om han har gjort det av ondskap/raseri eller om det er en sykdom med i bildet. Hvis du virkelig vil fortsette å prate med ham om det, synes jeg du skulle gripe fatt i det han sa om at den som har gjort det sikkert angrer. Spør: Hva tror du den personen følte/tenkte like før og like etter at han hadde gjort det osv... Altså få ham til å "spekuler" vider om årsakene. Jeg personlig ville ikke ha gjort det, jeg ville ha holdt kortene tett og observert nøye, passet på meg selv mens jeg planla hva jeg skulle gjøre. 

 

 

 

Anonymkode: 1346d...057

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er svigermor. Mannen skjønte det med en gang han så herværket, og ble sint og redd. Hva skal han gjøre nå? Han ble slitt mellom kone og mor og var redd for at hvis dette var tilfellet, så måtte kan kanskje ta et valg. Ved å benekte det, kunne de kanskje holde det gående som et mysterie og fortsatt kunne omgås moren som om ingenting hadde hendt. Men om sannheten kommer på bordet er det ikke sikkert TS vil ha noe med moren hans å gjøre mer. Det er moren hans. Det er ikke lett. Klart han trengte en 4 timers tenketur. Og løsningen var å late som ingenting for å kunne ha et familieforhold til begge.

Anonymkode: a89fe...22f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann stod opp midt på natten og helte vann i tastaturet på sin bærbare pc. Han husket ingenting dagen etter. Han måtte først gå på kjøkkenet og hente vann i et glass eller noe og så gått på stua og helt vannet i tastaturet. Han har hatt perioder hvor han står opp, går i søvne og gjør ting han ikke husker dagen etter. 

Anonymkode: 1e5d0...4dc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mann stod opp midt på natten og helte vann i tastaturet på sin bærbare pc. Han husket ingenting dagen etter. Han måtte først gå på kjøkkenet og hente vann i et glass eller noe og så gått på stua og helt vannet i tastaturet. Han har hatt perioder hvor han står opp, går i søvne og gjør ting han ikke husker dagen etter. 

Anonymkode: 1e5d0...4dc

Ikke uvanlig. I perioder med stress spiser jeg om natta. Jeg må alltid fjerne gamle matvarer i tilfelle. En gang spiste jeg en boks med noe gammelt syltetøy 😐Skjer gjerne i perioder med mye stress på jobb ol.

Anonymkode: 84096...6ae

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min mann stod opp midt på natten og helte vann i tastaturet på sin bærbare pc. Han husket ingenting dagen etter. Han måtte først gå på kjøkkenet og hente vann i et glass eller noe og så gått på stua og helt vannet i tastaturet. Han har hatt perioder hvor han står opp, går i søvne og gjør ting han ikke husker dagen etter. 

Anonymkode: 1e5d0...4dc

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke uvanlig. I perioder med stress spiser jeg om natta. Jeg må alltid fjerne gamle matvarer i tilfelle. En gang spiste jeg en boks med noe gammelt syltetøy 😐Skjer gjerne i perioder med mye stress på jobb ol.

Anonymkode: 84096...6ae

Jeg var klar over at man kunne gjøre alt mulig rart i søvne, hadde hørt om de som hadde sex i søvne liksom, og det med å spise i søvne. Men ikke dette med å ødelegge ting. 

Men hvis dere ikke husker noe av det, hvordan vet dere da at det er dere selv? Eller ab_4dc, hvordan vet du at det er samboer og ikke deg selv? Kanskje du så det? 

TS

Anonymkode: 75f2b...862

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det er svigermor. Mannen skjønte det med en gang han så herværket, og ble sint og redd. Hva skal han gjøre nå? Han ble slitt mellom kone og mor og var redd for at hvis dette var tilfellet, så måtte kan kanskje ta et valg. Ved å benekte det, kunne de kanskje holde det gående som et mysterie og fortsatt kunne omgås moren som om ingenting hadde hendt. Men om sannheten kommer på bordet er det ikke sikkert TS vil ha noe med moren hans å gjøre mer. Det er moren hans. Det er ikke lett. Klart han trengte en 4 timers tenketur. Og løsningen var å late som ingenting for å kunne ha et familieforhold til begge.

Anonymkode: a89fe...22f

Men hvis jeg finner ut at han med overlegg lyver til meg selv etter en lang samtale der vi prøver å finne ut av det så er det jo ikke sikkert jeg vil ha noe med ham å gjøre. At han skulle fortsette å lyve så bra, selv når han får vite hvor mye dette stresser og opprører meg er mye verre enn at han har en "gal" mor, og såpass godt kjenner han meg. 

TS

Anonymkode: 75f2b...862

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld , men det går jo an å bruke minimum av logikk? Dere som antyder at det like gjerne kan ha vært TS selv - SELVSAGT kan det ikke det! (Hvis ikke hun har diktet opp hele problemstillingen, men da blir det jo meningsløst å diskutere hvem som har gjort det!). TS selv vet jo at hun ikke lyver, det samme kan ingen si om mannen. TS vet også at hun ikke har hatt blackout-episoder, det er dessuten ikke sånt som skjer uten at men merker noe som helst til det. Dette handler tross alt ikke om å glemme bilnøkkelen i lomma eller andre ting man gjør av ren distraksjon, dette er en destruktiv og aggressiv handling. Er dette en logikk dere bruker på dere selv også? Altså, hvis dere kommer ned i stua en morgen og noen har kastet en stein gjennom vinduet - tenker dere: Det kan jo like godt ha vært meg? Nei, selvsagt ikke, fordi man vet om man har gjort noe eller ikke. Så TS: Der ER mannen din. Spørsmålet er om han har gjort det av ondskap/raseri eller om det er en sykdom med i bildet. Hvis du virkelig vil fortsette å prate med ham om det, synes jeg du skulle gripe fatt i det han sa om at den som har gjort det sikkert angrer. Spør: Hva tror du den personen følte/tenkte like før og like etter at han hadde gjort det osv... Altså få ham til å "spekuler" vider om årsakene. Jeg personlig ville ikke ha gjort det, jeg ville ha holdt kortene tett og observert nøye, passet på meg selv mens jeg planla hva jeg skulle gjøre. 

Anonymkode: 1346d...057

Du har rett i at jeg VET at jeg ikke lyver, men jeg kan jo ikke vite om jeg har glemt det? Jeg heller åpenbart mot at det ikke er meg, for det virker bare helt fjernt liksom, men om det er tidlig tegn på demens eller andre typer hukommelsessvikt, eller at jeg går i søvne og gjør rare ting, så vil jeg jo ikke huske det heller, slik jeg leser av andre folk sine eksempler. 

En ting som gjør at jeg tenker at det er ham, er det at han gikk ut og jeg husker jo den natta veldig godt, mens han ikke klarer å redegjøre for hva han har gjort i 4 timer. Og i tillegg så, jeg har ikke tenkt så mye på hvilket sjokoladepapir det var før, for for meg har det bare vært en spøk, selvsagt var det ham, men nå når jeg tenker på det kan jeg ikke skjønne at jeg ville valgt de sjokoladene hvis jeg først skulle smugspise. :P 

Samtidig er jeg 99% sikker på at mannen min lyver heller. Jeg har vanskelig for å tro at noen som ikke er psykopat/sosiopat/narsissist kan lyve så godt, og det er det helt tydelig at han ikke er. 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ang fingeravtrykk så er det jo bare å bruke settingpudder og en teipbit.
Man kan også kjøpe spycam osv, men det første stedet jeg ville startet var telefonleverandøren hans og skaffet en oppsummering (ringe og sms oversikt) derifra, å sett om han har ringt noen for deg ukjente nummere, spesielt i den 4 timers perioden han var borte og ble fulgt hjem av politiet som om ingenting hadde skjedd. Jeg er 100% sikker på at han dekker over et eller annet.

Anonymkode: 07c74...56d

Hvordan kan DU være 100% sikker på noe i denne sammenhengen? Og jeg klarer ikke å ta innover meg at han kan være så god til å lyve. Det gir ikke mening at han skal lyve om det heller, når vi har snakket om det. Jeg tror han har forstått at jeg vil reagere mer på at han lyver om det enn hvis han forteller en kjip hemmelighet. 

Dette med å få informasjon med telefonleverandøren hans kan jo ikke jeg gjøre uansett vel? Jeg har jo sett på loggen hans, men det går jo an å slette derfra...

TS

Anonymkode: 75f2b...862

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Inocybe skrev:

Har ikke skrevet i tråden din før nå, men har fulgt med.

Syns det er flott du har fått snakket med legen og han tar deg på alvor. Det fortjener du :) 

Skjønner du er frustrert over at noen reduserte livet ditt til popcornunderholdning i natt. Glem dem. De fleste er vel litt nysgjerrige på hva som egentlig skjedde, men tror ikke jeg er den eneste som virkelig ønsker deg alt det beste :) 

Håper alt ordner seg på et eller annet vis :klem: 

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sugereir = sugerør? Eller sugerøyr på dialekt?

Vekdig bra du har fått vært hos legen, trådstarter! Jeg ble glad av å lese innlegget ditt! :) 

Tenk om det er så enkelt som at en av dere har gått i søvne?

Anonymkode: 49b13...9d3

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sier meg enig med AB (#343) over her, du virker veldig jordnær og god TS.

Om du velger å legge alt det som har skjedd denne uka på hylla, kan du jo kanskje være ekstra oppmerksom i fremtiden hva gjelder rare hendelser og adferd - med tanke på slike alvorlige diagnoser som har vært foreslått i de mange innleggene her.

Ønsker deg lykke til videre - med eller uten søk etter svar på denne mystiske hendelsen.

Anonymkode: a11f9...8a8

16 timer siden, rikoChett skrev:

Godt at du fikk snakket godt med både mann og lege. Jeg håper inderlig dere finner ut av det, selv om det kanskje er en sånn innmari rar hendelse man aldri helt får svar på.

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger! Ja, det gjorde virkelig godt å få delt det med legen. Er glad jeg gjorde det, og ikke tvilte mer på at det var det riktige. 

Jeg håper inderlig jeg finner ut av det også. Jeg er mindre urolig siden mannen er mer ombord, og jeg fikk delt mine bekymringer med ham også, men jeg sov skikkelig dårlig i natt også, og jeg er sliten, det er som en krimbok som avslutter siste side med å utelate rett før de skal si hvem som gjorde det, jeg blir helt ... GAH, må vite! 

Og sugereir er gjerne det rareste ordet jeg har lest i mitt liv. Skjønner det ikke! 

TS

Anonymkode: 75f2b...862

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig godt å høre at du har en lege som tar deg på alvor og som er villig til å ta jobben med å hjelpe deg gjennom dette her. Og det er til og med enda bedre å høre at du og mannen din har greid å nærme dere hverandre igjen og fått pratet ordentlig ut sammen. 

Du har helt rett i at "suge"-ordet kan være brukt i den andre betydningen, som i at noe suger. Det har ikke jeg tenkt på før du sa det nå. Angående reir-delen av det aner jeg ikke. Et sugereir kunne vært et sted hvor folk har mye oralsex, selvfølgelig, men like gjerne et sted hvor "alt suger". Jeg vet ikke, det er jo ikke akkurat et reelt ord og høres mest av alt ut som om noen er forbanna eller irritert nok til å være forbi det stadiet hvor man bryr seg om språklige detaljer av typen gramatikk og hvorvidt ting er godkjent ifølge bokmålsordlista eller ikke ;) 

Det er sant nok at du trolig ikke ville følt noen gjenkjennelse i forholdt til å ha andre deler (eller for eksempel greia med å ha en del som ikke liker seksuallivet ditt) dersom du har DID, da hjernen din ville prøvd alt den kunne for å beskytte deg mot å forstå at du er splittet og hvorfor (samme greia ville trolig skjedd i forhold til å greie å se ulike skrifter i din egen dagbok; sånne ting er det nok lettere for andre å se), så sånn sett stemmer det godt. Det stemmer også godt at du eventuelt kjenner ubehag og får lyst til å "legge alt på hylla" når du prøver å gå inn i det.

Men helt ærlig: finnes det et menneske noe sted som ikke ville ha rygga unna en sånn situasjon, tanke eller eventuell erkjennelse? Finnes det noen som ikke ville syntes alt dette var en usedvanlig ubehagelig greie og som ikke ville prøvd å finne alle andre mulige forklaringer enn at man selv var den som gjorde ting man verken visste om eller forsto? 

Jeg mener seriøst at det må være en så normal og sunn reaksjon som det går an å ha i en sånn situasjon og i møte med slike teorier/muligheter, enten man har DID (eller noen annen form for psykiatrisk lidelse) eller ikke. Så måten du føler/tenker på angående dette betyr neppe noe som helst annet enn at du er fullstendig sunn og normal - og det må jeg si slår meg gjennom hele tråden her, det at du klarer å holde deg så klar, så ryddig, så empatisk og forståelsesfull og attpåtil så klar på grensene dine. Du søker informasjon og ordner opp i det praktiske, sorterer råd, tips, fakta, forsøk på manipulering, egne tanker og følelser og svigermors ukvemsord fra hverandre som om du aldri har gjort noe annet og har attpåtil igjen mer enn nok empati til å forstå både mannen din og oss her inne. Ikke minst greier du å både ta avstand fra svigermor og å si ifra til oss her inne når vi er ufine eller går for langt. Du virker rett og slett utrolig sterk og sympatisk og jeg kjenner at jeg nesten er stolt av deg for måten du takler alt sammen på, selv om jeg naturligvis ikke har noen grunn eller rett til å være stolt av deg siden jeg ikke engang kjenner deg. Så la oss bare oversette det med at jeg synes du skal være noe innmari stolt av deg selv! 🙂 Med din styrke, det gode forholdet du ser ut til å ha med mannen din og en støttende leges hjelp er jeg sikker på at dere begge to skal komme dere gjennom alt dette med hodet opp og bena ned, enten dere får et klart svar på hva som har skjedd eller ikke 🙂

Anonymkode: 0c4cd...54e

(Æsj, fy flate, nå har jeg virkelig spammet min egen tråd! Det ble bare altfor langt å svare alle i samme innlegg, men jeg kunne sikkert dratt det sammen mer. Var bare enklere sånn.)

Dette innlegget leste jeg i går, og jeg ble helt rørt, og begynte å sippe for meg selv, for jeg klarer ikke å se det du ser. Tusen takk for det du sier. Selv føler jeg at jeg overreagerer og er absolutt ikke stolt av meg selv. Jeg føler jeg er den som lager drama og uvennskap, og ordene til svigermor går innpå meg. I tillegg så tenker jeg helt motsatt at jeg blir helt forvirret og usikker og holder ikke orden på noe, og så at du ser noe motsatt, kanskje jeg ikke skal være så streng med meg selv? 

Jeg har mange ganger siden tirsdag tenkt at jeg skulle bare ikke brydd meg om vandaliseringen, hvorfor måtte jeg lage en så stor sak av det liksom. Men samtidig så hadde det vært helt unaturlig å oppdage noe sånt og ikke ta det opp med mannen. Så forskjellig kan man se ting. Jeg føler jeg er et kaos som tar på vei for ingenting, liksom. Men da gjør det ekstra godt å få en sånn tilbakemelding, takk! 

Jeg tenker det samme som deg med konfrontasjon om noe så ubehagelig og skremmende som DID, det er nok naturlig å ville bare tenke på andre ting i stedet. Du fortalte om at mannen din møtte på en annen versjon av deg, ei jente som tegna og sånn, men fortalte han aldri deg deg om det? Var det ikke rart for han å ikke skulle dele dette med deg? Og hvordan ble så du oppmerksom på at du var flere? Jeg synes det er vanskelig å forstå det der. Og selv om det ikke trenger å være noe sånt her, så blir jeg litt nysgjerrig da. 

Og om barndommen, er det vanlig at man helst ikke vil tenke på den? Jeg opplever selv at jeg husker en del fra barndommen liksom, og at det er helt greit å tenke på det. 

TS

Anonymkode: 75f2b...862

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å lure på om ts egentlig er lei mannen sin, og prøver å finne en (snodig) grunn til å avslutte forholdet.

Anonymkode: f271f...b3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nja- forsto det som om hun hadde hobbysakene sine i en kurv. Hun hadde fargeleggingsbøker og om hun viste ham noe der, ville det vel være mer sannsynlig at HUN holdt boka og viste frem noe enne at han tok i arkene? Og om tusjen lå blant hennes hobbysaker så er det vel også mindre sannsynlig at han har tatt på den? Dessuten- hva om man finner fingeravtrkk som hverken er hans eller hennes? Da har man jo et case ;)

Anonymkode: dd8b4...a58

TS skrev jo at mannen flyttet på tingene hvis de var veien så om hans fingeravtrykk skulle befinne seg på tingene gir det ingen svar.

Kanskje tingene har ligget framme en dag svigermor var på besøk og hun plukket opp et ark og tittet på det? Svigermoren virker definitivt nysgjerrig nok til det. Skal TS i tillegg be svigermor om å få fingeravtrykk å sammenligne med med forklaring om at TS mistenker henne for å ha skrevet hore i boken og ødelagt hobbysakene? Tror neppe det vil føre til annet enn eskalering av forholdet til svigermor.

Nei jeg synes fingeravtrykk er en dårlig ide fordi hverken det ene eller det annet utfall av en eventuell test vil gi noen svar. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs om du finner ut hvem som ødela tingene dine. Men det du faktisk vet er at mannen din var borte i 4 timer, og han ble kjørt hjem av politiet. Synes at du skal kreve å få svar på hva han gjorde de timene. Det er meget spesielt å stikke av på denne måten og ikke ta telefonen. Håper at mannen din snakker med mora si om hennes oppførsel mot deg. Svært ufint, og hun høres gal ut. Godt mulig det var hun som ødela tingene dine.

OT, men dette med DID var nytt for meg. Utrolig fascinerende lesing, særlig i den tråden som ble linket til for mange sider siden. Noen som kan anbefale flere slike tråder?

Anonymkode: 3581a...7e2

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det spørs om du finner ut hvem som ødela tingene dine. Men det du faktisk vet er at mannen din var borte i 4 timer, og han ble kjørt hjem av politiet. Synes at du skal kreve å få svar på hva han gjorde de timene. Det er meget spesielt å stikke av på denne måten og ikke ta telefonen. Håper at mannen din snakker med mora si om hennes oppførsel mot deg. Svært ufint, og hun høres gal ut. Godt mulig det var hun som ødela tingene dine.

OT, men dette med DID var nytt for meg. Utrolig fascinerende lesing, særlig i den tråden som ble linket til for mange sider siden. Noen som kan anbefale flere slike tråder?

Anonymkode: 3581a...7e2

Hvis de fant han gående langs veien, så er det vel stor sannsynlighet for at han snakket sant om at han var ute og gikk for å lufte hodet og tenke litt.

Anonymkode: a89fe...22f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...