Gå til innhold

Mannen har skrevet "hore" på hobbytingene mine! Nekter for det.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig er det mannen som har gjort det. Om årsaken er at han er slem,  var full, eller har små-psykopatiske/manipulerende tendenser kan ingen vite. (Sjansen for at han er dement,  var psykotisk eller har dissosiativ personlighetsforstyrrelse er veldig liten). 

Anonymkode: 1346d...057

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det mannen som har gjort det. Om årsaken er at han er slem,  var full, eller har små-psykopatiske/manipulerende tendenser kan ingen vite. (Sjansen for at han er dement,  var psykotisk eller har dissosiativ personlighetsforstyrrelse er veldig liten). 

Anonymkode: 1346d...057

dissosiativ identitetsforstyrrelse

Anonymkode: 0c4cd...54e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om du tenker han kan ha gjort det uten å huske det, så kan vel du også ha gjort det uten å huske det..?

Anonymkode: 44d74...551

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DID er det sikkert ikke. 

Begynnende sykdom? Men aller mest sannsynlig manipulering som kommer til å eksalere. 

Anonymkode: 1ca60...489

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS,

Er denne mannen dominerende av seg? Rigid? Sliter han med å kontrollere spontanitet? 

Jeg tror han har gjort det som en spøk og ikke helt forstått at det ville såre deg. Er han tullete?

Anonymkode: 521ce...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han har kommet hjem TS og at dere har fått snakket sammen.

Og ADMIN! Hvor er dere i denne tråden?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk telefonen hans da vel og se om det kan være en han har et forhold med som har skrevet det . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva jeg skal si eller skrive. Og langt mindre hva jeg egentlig skal gjøre nå. 

Han er kommet til rette. Og gått jobb. Jeg har ikke gått på jobb, for jeg har heldigvis fri. Men aldri hadde jeg trodd at livet kunne gå så fra 100 til 0 over natta. Skulle ønske jeg ikke hadde prøvd med på å fargelegge før etter sommeren. Jeg føler jeg ikke vet hvem han er. Samtidig som han er helt vanlig. Bortsett fra at situasjonen ikke er vanlig. Klarer ikke samle tankene skikkelig. 

Hvis det faktisk er DID kan han da elske meg? Det høres sikkert ut som feil fokus, men det er det jeg lurer på. Om det vi har delt er ekte. 

I tillegg har jeg fått masse skylle-bøtte SMS-er fra svigermor, og hun har prøvd å ringe mange ganger. Jeg orker ikke. 

TS

Anonymkode: 75f2b...862

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Leenaa1 skrev:

Sjekk telefonen hans da vel og se om det kan være en han har et forhold med som har skrevet det . 

Hm ja kan det være at han har hatt besøk av ei når ikke du har vært hjemme ts? Som f eks kan ha lest kallenavnet ditt i sms på mobilen hans og er helt psyko og vil ødelegge for dere og gjort dette mens han har vært i dusjen eller lignende?

Anonymkode: 07c74...56d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg av KG, TS. Og ta deg en tur ut i solen, kjøp en is og kos deg. Pust med magen, det ordner seg 🌸

Anonymkode: af06a...680

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere har gjenferd i huset? Det starter gjerne "smått", men før dere vet ordet av det...

:alice:

Anonymkode: fd467...a2b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hva jeg skal si eller skrive. Og langt mindre hva jeg egentlig skal gjøre nå. 

Han er kommet til rette. Og gått jobb. Jeg har ikke gått på jobb, for jeg har heldigvis fri. Men aldri hadde jeg trodd at livet kunne gå så fra 100 til 0 over natta. Skulle ønske jeg ikke hadde prøvd med på å fargelegge før etter sommeren. Jeg føler jeg ikke vet hvem han er. Samtidig som han er helt vanlig. Bortsett fra at situasjonen ikke er vanlig. Klarer ikke samle tankene skikkelig. 

Hvis det faktisk er DID kan han da elske meg? Det høres sikkert ut som feil fokus, men det er det jeg lurer på. Om det vi har delt er ekte. 

I tillegg har jeg fått masse skylle-bøtte SMS-er fra svigermor, og hun har prøvd å ringe mange ganger. Jeg orker ikke. 

TS

Dette ordner seg TS :) Og dette blåser over! Om en stund ler dere av hele denne hendelsen. 

Ta telefonen til svigermor. Det kan jo hende hun har noe lurt å komme med?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS

Først av alt: så utrolig godt å høre at han er kommet til rette. Takk for at du oppdaterer. 

Ja, selv om han skulle ha DID kan han helt klart elske deg. Dypt, inderlig og ekte. Det er i såfall ikke sikkert alle personlighetsdeler gjør det eller noensinne vil, men mest sannsynlig vil du og de andre også bli glad i hverandre på den ene eller den andre måten. Kjærligheten til deg vil være der, innerst inne, uansett hvilken del som er framme og de kan ikke unngå å la seg påvirke av det. Men husk at den mannen du møtte, forelsket deg i og har delt livet med i årevis nå, er der fortsatt. Han er like ekte og like glad i deg, han har bare muligens noen ekstra deler av personligheten du ikke har visst om. Sånn er det i alle forhold - man oppdager og blir kjent med stadig nye deler og sider av partneren - det er bare det at med DID så blir det så mye mere konkret. 

Til slutt vil jeg bare si en ting. Jeg kjenner dere ikke, men de sjokoladepapirscenene du beskrev fra bilen er utrolig søte (til tross for eventuelle misforståelser) og lyser av kjærlighet selv gjennom skjermen ❤️ 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet nesten ingenting om verken deg eller mannen, så det er selvfølgelig umulig å vite. Men en av få logiske forklaringer på dette er rett og slett - DID (dissosiastiv identitetsforstyrrelse, tidligere kjent som multippel personlighetsforstyrrelse). Andre logiske forklaringer er selvfølgelig som andre sier psykose hos en av dere, eller søvngjengeri. Eller rett og slett at han er en ekstrem manipulator. Også finnes det sikkert en haug med mer ulogiske forklaringer i tillegg, men de er vel mindre sannsynlige. 

Eller en annen ganske logisk forklaring; TS lyver om ett eller annet. Det er ikke nødvendigvis slik at TS lyver, men det er en logisk forklaring på problemet.

Anonymkode: a6669...069

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor spar dere opp disse tullingene av noen neandertalere av noen menn? Jeg leser stadig vekk om menn som behandler dere som dritt. Hvorfor finner dere dere i det?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Så han nekter fremdeles for det og er sinna på deg?

Anonymkode: 34840...1df

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Logg av KG, TS. Og ta deg en tur ut i solen, kjøp en is og kos deg. Pust med magen, det ordner seg 🌸

Anonymkode: af06a...680

Det skulle jeg gjerne gjort. Latt det hele bare vente, se hvordan de går. Men jeg er helt urolig. Og jeg veit ikke hvem jeg skal henvende meg til. Dessuten er det ikke sol, men drittvær. 

Takk for alle svarene, jeg har ikke fått lest alle, det er så mye jeg ikke forstår. 

TS

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det skulle jeg gjerne gjort. Latt det hele bare vente, se hvordan de går. Men jeg er helt urolig. Og jeg veit ikke hvem jeg skal henvende meg til. Dessuten er det ikke sol, men drittvær. 

Takk for alle svarene, jeg har ikke fått lest alle, det er så mye jeg ikke forstår. 

TS

Fikk du og mannen snakket sammen i det hele tatt i natt/dag tidlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS

Hvorfor er svigermoren din sint på deg?

Jeg synes du burde snakke med enten henne eller søsteren hans og forklare på en rolig måte at du er bekymret for ham. Dette kan være søvngjengeri, en dårlig spøk eller fyll, men det kan også ligge noe mer alvorlig bak. De har kjent ham lenger enn deg og kan vite ting om oppveksten hans, familiehistorie og andre ting som kan virke oppklarende. 

Anonymkode: 9cd6d...167

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men herregud da folkens. Det å begynne å spekulere i om han har personlighetsforstyrrelser eller demens er jo bare helt idiotisk. Virker jo som om noen av dere er helt overbevist om at det er faktum. Nå må dere slutte. 

TS: Hva sa din samboer til deg da han kom hjem? Og kan det faktisk være noen andre som har skrevet det? Kanskje han ikke visste at hobbyutstyret ditt betydde så mye for deg og bare ville tulle, men så gikk det litt for langt og han skjønte ikke at du kom til å bli så lei deg? Og når han innså det så skammet han seg så mye at han bare ville være alene?

Anonymkode: 2f44b...47a

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...