Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Fordi jenter liker sikre, veletablerte erfarne menn

Gjør vi det? Kanskje jenter anno 1950. Men ikke jenter anno 2017. Leste nettopp en artikkel om at dagens jenter er interessert i metroseksuelle menn, den myke, emosjonele mannen, siden dagens kvinner er sikre og veletablerte nok i seg selv pga høy utdanning og inntekt. Ellers er selvsikkerhet og et godt utseende noe som både kvinner og menn faller for, og utseendet forfaller for begge kjønn etter man passerer 30. Menn blir ofte mer usikre med årene, usikre på eget utseende og om de fortsatt holder mål. Lite sexy.

Anonymkode: 4bb62...def

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Nei, ikke når det kommer til forhold. Da kan de bare velge utkastene 

Det er jo ikke sikkert kvinner på 40+ ønsker noe forhold? Kanskje de bare vil ha en ung hingst som kan gi de full behandling i senga, noe menn over 35 ofte ikke får til fordi testosteronen svikter, de blir fort slitne og daffe. Kvinner på 40+ får ofte dekt sine emosjonelle behov via venner, og har ofte hovedansvar for barn, så noe tid til forhold blir jo vanskelig. Mange kvinner på 40+ som bare er ute etter litt ung pikk og trives med kortere forhold med hingster på 25 år. Win-win :)

Anonymkode: 4bb62...def

• Liker 1
Skrevet

Som 37- åring så er det ikke direkt grisete å ha noe med kvinner fra over midten av tjueårene og oppover. Hvor mye framtid som er i det er en annen sak. Det er mye større forskjell på ei kvinne på 21 og på 23, enn det er på ei på 24 og ei på 29 i modning.

Det interessante med kvinner, er at de aldri respekterer noen som er yngre enn seg sjøl. Så jeg tror du har utslaget av det her, ikke bitterhet. Når ei kvinne på 33 år konfronteres med at du treffer ei på 27, så tenker hun 27?!? hun er jo så Ung! hun var ikke født en gang da jeg begynte på skolen. Eller noe slikt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer mest på hvordan disse bitre damene på 30+ får vite at du dater smårips? Er det damer du er på date med som du forteller dette? Virker noe søkt spør du meg.

Anonymkode: 0022b...b7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...