Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-4599618/Woman-31-baby-teenager-14-years-younger.html

Anonymkode: 245d3...d9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, for eksempel Frankrikes nye president, den nye helten til feministene og venstresiden, han var vel 15 da lærerinnen innledet et forhold til guttungen, hun var da nærmere 40 år, gift trebarnsmor, dette er i dag Frankrikes nye førstedame.

Buuu, ingen bitre damer her, nei. Alle har en sympatisk grunn til å skule på menn som finner gjensidig glede i yngre kvinner. Det er omsorg, må vite. For en selvinnsikt ... Rasjonalisering av uønskede følelser.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 39 og har ei datter på 20.......det er grunnen for at jeg reagerer. "Gamle" menn som puler på unge jenter er kvalmt. 

Anonymkode: 110c1...6fe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha, hvor bor du? På bygda? "Kvinner i 30-årene er bitre"-du liksom ;) Nice try. 

Kvinner i 30-årene er jo mye mer selvsikker og stilsikre enn tidligere. I Oslo er statistikken på førstegangsfødsler par i 30-årene, jo lengere på bygda du kommer jo lavere blir statistikken (kvinner og menn får barn tidligere). 

Kom deg ut i verden. Du har antageligvis ikke fått med deg at 30 er det nye 20..30 åringer var gamle i vikingtiden kanskje, men da døde man jo mye tidligere. 

Kom deg ut av steinalderen.

Anonymkode: b2a9f...321

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager skal ditt datingliv påvirke meg på et vis? Tror egentlig at du går rundt å innbiller deg ting. Er du en sånn mann som lett blir usikker og sjalu rundt deg på grunn av hva andre gjør i datingssituasjon og hva kvinner gjør? Tenker på sitatet: På seg selv kjenner man andre.

Jeg bryr meg ikke om ditt datingsliv og er ikke noe bitter på hva en fyr jeg ikke har følelser for gjør mens han er singel. Hah, tenk hvor mye jeg skulle vært bitter for hvis jeg hadde brydd meg om sånt? 

Har så mye annet å tenke på i livet mitt. Hva jeg skal spise til middag, jobb, venner, sommerferier, påskeferier, datingen min og forelskelser, så må innrømme at datinglivet til andre menn som ikke har noe med MEG å gjøre, ikke havner i tankene mine en eneste gang i løpet av dagen.

Anonymkode: bdd5a...1ea

Men hvorfor er du så engasjert til å irettesette, "kjefte" og "ta" ts...??  Hadde du og andre vært likegyldig så hadde du ikke brydd deg det spor om å svare... Tror nok at mange voksne kvinner kjenner ett stikk litt i hjertet når de ser en mann på samme alder i forhold med en ung dame på feks 20. Fordi det ikke er like enkelt den andre veien...sjalusi kan uttrykke og maskere seg i så mangt...

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Horten Market skrev:

Ja, for eksempel Frankrikes nye president, den nye helten til feministene og venstresiden, han var vel 15 da lærerinnen innledet et forhold til guttungen, hun var da nærmere 40 år, gift trebarnsmor, dette er i dag Frankrikes nye førstedame.

Buuu, ingen bitre damer her, nei. Alle har en sympatisk grunn til å skule på menn som finner gjensidig glede i yngre kvinner. Det er omsorg, må vite. For en selvinnsikt ... Rasjonalisering av uønskede følelser.

Er du klar over at jeg reagerte negativt på visse aldersforskjeller allerede da jeg var 17 år? Ingen menn som kaldte meg bitter når jeg gjorde det (sa at han var for gammel for meg). Men hvis jeg reagerer på alderforskjell og er 30, så er det altså fordi jeg er bitter? Ser du logikken, der? 

Jeg bryr meg egentlig mest om merkelappen menn prøver å gjemme seg bak. Jeg bryr meg ikke om at to voksne personer (mellom 20-40) skal finne sammen. Men tror du virkelig ikke at jeg hadde reagert, som en 20 åring, hvis venninna mi rota med en på 40? 

Betyr det at jeg var bitter allerede da?

Anonymkode: b2a9f...321

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor er du så engasjert til å irettesette, "kjefte" og "ta" ts...??  Hadde du og andre vært likegyldig så hadde du ikke brydd deg det spor om å svare... Tror nok at mange voksne kvinner kjenner ett stikk litt i hjertet når de ser en mann på samme alder i forhold med en ung dame på feks 20. Fordi det ikke er like enkelt den andre veien...sjalusi kan uttrykke og maskere seg i så mangt...

Tror nesten det er enklere andre veien. Alle unggutter drømmer jo om en milf. Men damer har bedre moral og mer vett i hodet enn menn og innser faktisk at når man er voksen bør man også ha en voksen livsstil , å knulle rundt og utnytte unge naives følelser er ikke spesielt attraktivt eller voksent 

Anonymkode: b7b8b...51d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du finne frem setninger hvor jeg irettesetter og kjefter og tar ts? 

Er min likegyldighet å "kjefte" på ts? ;) 

Jeg kjenner ikke noe stikk i hjertet når jeg ser hva en fremmed mann gjør med sitt kjærlighetsliv :P Halloooo. Har du sett kjekkasene jeg har vært sammen med? Har du sett han jeg er forelsket i? Jeg er påvirket av menn jeg har rundt meg, som jeg elsker osv. Ikke hva en fremmed mann gjør :P

Sjalusi osv... Igjen må jeg nok bare komme med sitatet mitt: På seg selv kjenner man andre. Er ganske sikker på at DU kjenner på denne sjalusien rundt deg og pålegger andre følelser de ikke har :P 

Hvis du var fornøyd med egen datingssituasjon, hadde du virkelig brydd deg om fremmede? Antageligvis er ts bare en fyr som ikke har hatt mange damer, engang. Man ser jo tydelig at noe er helt muffens her. 

Stikk i hjertet... :P Kommer ikke over den! :fnise: Dagens.

Nå skal jeg gå ut av døra mi og se rundt meg i sjalusi og kjenne "stikket i hjertet" på hvem fremmede har ved sin side :P 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg godt jeg. Jeg er 37 og siste året har jeg vel ikke datet en eneste mann over 29. Det er ikke førstevalget, men det er så dårlig utvalg og så mye forgubbing i egen aldersgruppe at det står mellom det og sølibat 😆

Anonymkode: 19116...766

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok mer avsky overfor deg, enn at de føler seg truet av de andre damene. Morsomt at du ikke så det i det hele tatt. Snakk om å være god på seg selv. 

Anonymkode: 1ca27...fbd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 20 år så var det en eldre mann som beundret meg. Både venninner, kamerater, brødrene mine også videre reagerte på alderen hans. Betyr det at kameratene mine er bitre? Venninene mine på 20? Brødrene mine som var 25-34? 

;) 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Og hvorfor kan ikke du, ts, innse at du er kommet i den alderen du er, og date kvinner på din egen alder? Du er et par-tre år unna å bli en gammel gris nå, vet du, om du fortsetter å sikte deg inn på ungjenter tidlig i tjueåra!

Anonymkode: ef5b8...002

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du finne frem setninger hvor jeg irettesetter og kjefter og tar ts? 

Er min likegyldighet å "kjefte" på ts? ;) 

Jeg kjenner ikke noe stikk i hjertet når jeg ser hva en fremmed mann gjør med sitt kjærlighetsliv :P Halloooo. Har du sett kjekkasene jeg har vært sammen med? Har du sett han jeg er forelsket i? Jeg er påvirket av menn jeg har rundt meg, som jeg elsker osv. Ikke hva en fremmed mann gjør :P

Sjalusi osv... Igjen må jeg nok bare komme med sitatet mitt: På seg selv kjenner man andre. Er ganske sikker på at DU kjenner på denne sjalusien rundt deg og pålegger andre følelser de ikke har :P 

Hvis du var fornøyd med egen datingssituasjon, hadde du virkelig brydd deg om fremmede? Antageligvis er ts bare en fyr som ikke har hatt mange damer, engang. Man ser jo tydelig at noe er helt muffens her. 

Stikk i hjertet... :P Kommer ikke over den! :fnise: Dagens.

Nå skal jeg gå ut av døra mi og se rundt meg i sjalusi og kjenne "stikket i hjertet" på hvem fremmede har ved sin side :P 

Du er veldig engasjert i å svare... så det vitner ikke om likegyldighet da....Ja de fleste damer kjenner på litt sjalusi når menn på samme alder har kvinner som er dobbelt så ung som seg selv. Det er helt menneskelig og normalt. Alle mennesker er misunnelig og sjalu på noe innimellom.  De som benekter at de ALDRI har kjent på sjalusi eller misunnelse lyver så det renner av dem...For det finnes ingen som er så perfekte at de aldri har kjent på de følelsene... Ha en god dag i din lille perfekte fasade verden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er veldig engasjert i å svare... så det vitner ikke om likegyldighet da....Ja de fleste damer kjenner på litt sjalusi når menn på samme alder har kvinner som er dobbelt så ung som seg selv. Det er helt menneskelig og normalt. Alle mennesker er misunnelig og sjalu på noe innimellom.  De som benekter at de ALDRI har kjent på sjalusi eller misunnelse lyver så det renner av dem...For det finnes ingen som er så perfekte at de aldri har kjent på de følelsene... Ha en god dag i din lille perfekte fasade verden. 

Nei, det er faktisk meg rent likegyldig :P Om en fremmed mann vil date en som er 20 år yngre enn seg eller eldre seg: Go for it. Det er ikke mitt liv ;) Det er ikke han jeg er forelsket i. 

Jeg har mitt eget kjærlighetsliv og det er spennende nok! =) 

Har jeg sagt at jeg aldri har opplevd sjalusi? Jeg har opplevd sjalusi, men ikke på den fronten. Kanskje du heller skal begynne å fokusere på dine egne tanker i stedet for å spekulere i hva andre tenker, for du er helt ærlig elendig på å psykoanalysere andre ;) 

Jeg er veldig fornøyd med mine beilere, mine menn, mitt kjærlighetsliv. Hva du gjør med ditt kjærlighetsliv påvirker ikke meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er eldre enn TS, og er i fast forhold til ei på 22. Regner med at vi kommer til å gifte oss. Hadde aldri draget på damene da jeg var 20, men etter fylte 30 skjedde det en markant endring der. Får mye oppmerksomhet fra unge jenter nå (over 40), og enda mer etter at forholdet ble offisielt. Jeg flørter mye, men det er de som tar initiativet til det. Det er jeg som må bremse, jentene går av og til litt for langt, med tanke på at de vet jeg er opptatt. Damer på min egen alder overlater jeg til eldre menn. De på 50 og 60 må da også ha glede i livet.

Anonymkode: 68ccb...cca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvaslags kvinner er disse "bitre kvinnene"? Snakker du til alle du møter om at du har draget på 20-åringer, eller er det venner av deg?

Anonymkode: 652e4...36b

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er eldre enn TS, og er i fast forhold til ei på 22. Regner med at vi kommer til å gifte oss. Hadde aldri draget på damene da jeg var 20, men etter fylte 30 skjedde det en markant endring der. Får mye oppmerksomhet fra unge jenter nå (over 40), og enda mer etter at forholdet ble offisielt. Jeg flørter mye, men det er de som tar initiativet til det. Det er jeg som må bremse, jentene går av og til litt for langt, med tanke på at de vet jeg er opptatt. Damer på min egen alder overlater jeg til eldre menn. De på 50 og 60 må da også ha glede i livet.

Anonymkode: 68ccb...cca

Åååå..tenk hvis disse drømmene dine var sanne ;)  Dessverre er det bare ønsketenkning og sikkel over det hele. Men du skal ha for forsøket!

Å. priser meg lykkelig over at jeg ikke er hun 20-åringen som dater deg! Tenk å ligge med en mann som har denne mentaliteten... ;) 

Anonymkode: 726a4...1e6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann på 37 år, men har fremdeles bra drag på damer i alle aldre. De siste par årene har jeg datet flere kvinner i både tidlig og midten av 20-årene. De fleste humrer bare litt av det, og tenker at jeg bare har moro med ungjenter - som kanskje stemmer. Men, kvinner på 30+ reagerer ofte med nærmest sinne og fordømmelse når de hører dette. De mener jeg er drittsekk, damene dumme, at jeg alt for gammel, at jeg ikke vil ha draget på damer så mye lengre osv osv. 

Hva er grunnen til at kvinner på 30+ er så bitre? Har lagt merke til at det er særlig single kvinner på 30+ som blir irriterte når de hører om mitt datingliv.. Føler de seg truet av yngre kvinner? Er de bitre fordi de er 30+ og fremdeles single?

Anonymkode: 2e001...0bd

De reagerer fordi du bekrefter det de allerede vet om menn: at menn ikke er noe å satse på og er laverestående individer. Det fører til at kvinner må erkjenne at man aldri kan støtte seg på menn og forvente gjensidighet og tosomhet. Det er jo klart at kvinner blir skuffet over sånt når de fra barnsben av har trodd på illusjonen om den hvite prisen og prinsessen som levde lykkelige alle siden dager. Lite visste de at de skulle bli 30+ og innse at menn ikke har evne til gjensidige parforhold men trakter etter 20-årige damer fordi de først og fremst er opptatt av å knulle noen som er yngre enn seg selv.

Så, alt peker bare tilbake til at kvinnene innser at du og menn flest er idioter. Tar ofte noen år før kvinner slår seg til ro med dette og begynner leve livets glade dager med barn og venninner og gir opp menn. Ofte en fornuftig løsning :)

Anonymkode: 4bb62...def

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er faktisk meg rent likegyldig :P Om en fremmed mann vil date en som er 20 år yngre enn seg eller eldre seg: Go for it. Det er ikke mitt liv ;) Det er ikke han jeg er forelsket i. 

Jeg har mitt eget kjærlighetsliv og det er spennende nok! =) 

Har jeg sagt at jeg aldri har opplevd sjalusi? Jeg har opplevd sjalusi, men ikke på den fronten. Kanskje du heller skal begynne å fokusere på dine egne tanker i stedet for å spekulere i hva andre tenker, for du er helt ærlig elendig på å psykoanalysere andre ;) 

Jeg er veldig fornøyd med mine beilere, mine menn, mitt kjærlighetsliv. Hva du gjør med ditt kjærlighetsliv påvirker ikke meg.

Jeg gjentar : Du er ikke likegyldig når du svarer slik du gjør...Men over til deg, så bra da at du har et så flott og perfekt kjærlighets liv og ingen problemer i livet... Jeg psykoanalyserer deg ikke jeg bare svarer ut fra inntrykket du gir med gjentatt febrilsk å ytre deg at du ikke bryr deg om menn på din alder har unge damer..selv om måten du skriver på avslører deg. .så det må du tåle når du er så engasjert i dette temaet...

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo mye enklere for ei voksen kvinne å få seg en ung mann enn omvendt. Generelt mye vanskeligere for menn uansett alder å få seg noe. Men poenget er at kvinner flest tiltrekkes av gjensidighet: kvinner vil ha jevngamle menn og leve i likeverdige parforhold. Kvinner kan oppleve det som trist (det du tolker som sinne og bitterhet?) når de innser at mange menn ikke er like edle og noble som de håper på, og bare er opptatt av utseende og alder hos partner. Å se en mann prioritere en yngre kvinner fremfor en jevngammel kvinne blir et bevis på at han ikke bryr seg om likeverdighet, og derfor er et laverestående menneske. Noe som er litt trist. Trist for mannen, og trist for kvinnen. Men sjalusi? Neppe. Alle kvinner kan få seg yngre menn, men ikke alle menn kan få seg yngre kvinner.

Anonymkode: 4bb62...def

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...