AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #41 Skrevet 14. juni 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åååå..tenk hvis disse drømmene dine var sanne Dessverre er det bare ønsketenkning og sikkel over det hele. Men du skal ha for forsøket! Å. priser meg lykkelig over at jeg ikke er hun 20-åringen som dater deg! Tenk å ligge med en mann som har denne mentaliteten... Anonymkode: 726a4...1e6 Jeg ligger jo bare med den ene av dem, min fremtidige kone for øvrig. Kan godt hende det er din datter. Det sier en del om deg at du har sånn motstand mot kjærlighet mellom mennesker. Anonymkode: 68ccb...cca
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #42 Skrevet 14. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjentar : Du er ikke likegyldig når du svarer slik du gjør...Men over til deg, så bra da at du har et så flott og perfekt kjærlighets liv og ingen problemer i livet... Jeg psykoanalyserer deg ikke jeg bare svarer ut fra inntrykket du gir med gjentatt febrilsk å ytre deg at du ikke bryr deg om menn på din alder har unge damer..selv om måten du skriver på avslører deg. .så det må du tåle når du er så engasjert i dette temaet... Anonymkode: 245d3...d9a Du virker litt enkel.. Hvis du tror at kvinners generelle svar i denne tråden MÅ handle om at disse kvinnene avslører seg som sjalu, så vitner det om at DU har et behov for at voksne kvinner SKAL være sjalu på menn som velger yngre kvinner. Og "har unge damer"? Hva legger du i det? Sex? Hva betyr det, i det store løp? Ikke så mye for kvinner, kanskje mer for menn. Så hvorfor skal kvinner bry seg om hva menn gjør, når det menn driver med er så fjern fra kvinners ønsker og behov? Du legger for mye i dette her altså. Tipper du er en eldre mann som verken har draget på unge, middelaldrende eller eldre kvinner og heller aldri har hatt det i din ungdomstid Anonymkode: 4bb62...def
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #43 Skrevet 14. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ligger jo bare med den ene av dem, min fremtidige kone for øvrig. Kan godt hende det er din datter. Det sier en del om deg at du har sånn motstand mot kjærlighet mellom mennesker. Anonymkode: 68ccb...cca Helt latterlig å beskue hvor hardt du prøver å gjøre andre sjalu, mens det egentlig ikke er tilfellet. Er flau på dine vegne, mann. Hadde det vært min datter, hadde du fått en i fleisen. Men selvsagt er det ikke henne, for hun ville aldri vært med en gubbe på pappas alder. Hun er opptatt av gutter på sin egen alder. Hilsen pappa på 41 Anonymkode: f450a...851 8
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #44 Skrevet 14. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Helt latterlig å beskue hvor hardt du prøver å gjøre andre sjalu, mens det egentlig ikke er tilfellet. Er flau på dine vegne, mann. Hadde det vært min datter, hadde du fått en i fleisen. Men selvsagt er det ikke henne, for hun ville aldri vært med en gubbe på pappas alder. Hun er opptatt av gutter på sin egen alder. Hilsen pappa på 41 Anonymkode: f450a...851 Da hadde du blitt anmeldt og dømt i retten som den voldsmannen du er. Ellers kan du være trygg på at datteren din har vært med menn eldre enn deg selv. Du kjenner nok ikke hennes seksuelle preferanser. Håper jeg. Anonymkode: 68ccb...cca
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #45 Skrevet 14. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ellers kan du være trygg på at datteren din har vært med menn eldre enn deg selv. Du kjenner nok ikke hennes seksuelle preferanser. Håper jeg. Anonymkode: 68ccb...cca ? Men det gjør visstnok du? Til din opplysning er det helt normalt og vanlig at unge kvinner synes menn på alder med fedrene sine og eldre er frastøtende. Det finnes kun et lite mindretall av unge kvinner som finner eldre menn interessante seksuelt. Ofte har dette opphav i psykiske problemer hos disse unge kvinnene, type emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. Ærlig talt, du virker helt tullerusk. Anonymkode: 4bb62...def 6
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #46 Skrevet 14. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da hadde du blitt anmeldt og dømt i retten som den voldsmannen du er. Ellers kan du være trygg på at datteren din har vært med menn eldre enn deg selv. Du kjenner nok ikke hennes seksuelle preferanser. Håper jeg. Anonymkode: 68ccb...cca Jeg har en datter på 21 år. Vet veldig godt hva hun tenker om menn som er såpass mye eldre og legger an på henne Anonymkode: 89abd...78c 5
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #47 Skrevet 14. juni 2017 http://thepopularman.com/men-who-hate-women/ Forresten. Det lyser ut av deg ts at du er en beta. Det er ingen vits å late som. Anonymkode: 89abd...78c 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #48 Skrevet 14. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo mye enklere for ei voksen kvinne å få seg en ung mann enn omvendt. Generelt mye vanskeligere for menn uansett alder å få seg noe. Men poenget er at kvinner flest tiltrekkes av gjensidighet: kvinner vil ha jevngamle menn og leve i likeverdige parforhold. Kvinner kan oppleve det som trist (det du tolker som sinne og bitterhet?) når de innser at mange menn ikke er like edle og noble som de håper på, og bare er opptatt av utseende og alder hos partner. Å se en mann prioritere en yngre kvinner fremfor en jevngammel kvinne blir et bevis på at han ikke bryr seg om likeverdighet, og derfor er et laverestående menneske. Noe som er litt trist. Trist for mannen, og trist for kvinnen. Men sjalusi? Neppe. Alle kvinner kan få seg yngre menn, men ikke alle menn kan få seg yngre kvinner. Anonymkode: 4bb62...def Ja jeg hadde nok fint kunnet fått meg en yngre mann rent seksuelt...har hatt noen som var interesserte...men jeg ønsker ikke ha unge menn bare for å ha sex. Jeg vil heller hatt et forhold med en å bli gammel med enn en å kun ha sex med. Men når menn på min alder foretrekker yngre damer så får det heller være. Jeg kan fint leve alene og trives med det. Tidligere så kjente jeg nok på litt sjalusi når jevnaldrende menn kom i forhold med damer i 20 årene, mens det motsatte var mye vanskeligere... Men nå er jeg blitt så gammel at jeg bryr meg ikke lengre om det. Har godtatt at slik er det. Anonymkode: 245d3...d9a
herremann Skrevet 14. juni 2017 #49 Skrevet 14. juni 2017 Var mye slakt av TS her, men jeg har fortsatt til gode å lese i media eller på KG om hvor fæl, ekkel og umoden vendela kirsebom er som dater 13 år yngre petter pilgaard. (Mon tro om det er fordi ho er kvinne eller vakker?, evt begge) 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #50 Skrevet 14. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes kun et lite mindretall av unge kvinner som finner eldre menn interessante seksuelt. Ofte har dette opphav i psykiske problemer hos disse unge kvinnene, type emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. Ja, der har vi det, vettu. Klarer ikke å akseptere at unge kvinner finner eldre menn attraktive, da må det være noe galt med dem, en alvorlig psykiatrisk lidelse, minst. Vel, kanskje det er deg som feiler noe. Anonymkode: 68ccb...cca 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #51 Skrevet 14. juni 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du virker litt enkel.. Hvis du tror at kvinners generelle svar i denne tråden MÅ handle om at disse kvinnene avslører seg som sjalu, så vitner det om at DU har et behov for at voksne kvinner SKAL være sjalu på menn som velger yngre kvinner. Og "har unge damer"? Hva legger du i det? Sex? Hva betyr det, i det store løp? Ikke så mye for kvinner, kanskje mer for menn. Så hvorfor skal kvinner bry seg om hva menn gjør, når det menn driver med er så fjern fra kvinners ønsker og behov? Du legger for mye i dette her altså. Tipper du er en eldre mann som verken har draget på unge, middelaldrende eller eldre kvinner og heller aldri har hatt det i din ungdomstid Anonymkode: 4bb62...def Javel så er jeg nok litt enkel... Nei du jeg er selv en middelaldrende dame som har gitt opp menn... for jeg har innsett at jeg har det best alene. Orker ikke å være i forhold med menn som bare drømmer om de unge jentene. Da får de heller holde seg til dem og de unge kvinnene for min del. Uten at jeg føler meg bitter av den grunn. Ha en fin dag. Anonymkode: 245d3...d9a
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #52 Skrevet 14. juni 2017 3 minutter siden, herremann skrev: Var mye slakt av TS her, men jeg har fortsatt til gode å lese i media eller på KG om hvor fæl, ekkel og umoden vendela kirsebom er som dater 13 år yngre petter pilgaard. (Mon tro om det er fordi ho er kvinne eller vakker?, evt begge) Det er nok fordi den yngste i dette paret er nærmere 40 selv. Anonymkode: d230b...69b 6
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #53 Skrevet 14. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Javel så er jeg nok litt enkel... Nei du jeg er selv en middelaldrende dame som har gitt opp menn... for jeg har innsett at jeg har det best alene. Orker ikke å være i forhold med menn som bare drømmer om de unge jentene. Da får de heller holde seg til dem og de unge kvinnene for min del. Uten at jeg føler meg bitter av den grunn. Ha en fin dag. Anonymkode: 245d3...d9a En ting er sikkert: Det mye enklere å leve med en kvinne som har slike gode holdninger som du har. Du er hverken bitter eller sjalu og bitcher ikke rundt slik mange andre gjør. En slik kvinne er langt å foretrekke over både ungdom og skjønnhet. Anonymkode: 68ccb...cca 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #54 Skrevet 14. juni 2017 2 minutter siden, herremann skrev: Var mye slakt av TS her, men jeg har fortsatt til gode å lese i media eller på KG om hvor fæl, ekkel og umoden vendela kirsebom er som dater 13 år yngre petter pilgaard. (Mon tro om det er fordi ho er kvinne eller vakker?, evt begge) Det er jo mest menn som lager slike tråder, om alderforskjeller. Har til dags dato sett mest tråder som er slik. "Jeg er en mann på 30+ som aldri har hatt sjangs på kvinner, derfor lager jeg en tråd som handler om at jeg dater kvinner i tidlig 20 årene fordi jeg vil at andre skal bli sjalu på meg". I samme trekk legger man til "Og forresten, hele denne tråden handler mest om å rakke ned på kvinner."..At dette skaper reaksjoner er jo ikke så rart. Mennene prøver jo å skape scenarioer som ikke stemmer. Både menn og kvinner kan date hvem de vil. Jeg synes Petter og Vendela er gamle nok til å bestemme sin egen verden selv..Jeg kan godt skjønne hvorfor Vendela har draget og hvorfor Petter vil date henne. Hun er jo en fantastisk kvinne både på utsiden og innsiden! Og Petter på sin side, er en helt annen mann for meg etter at jeg så han i Kjendis-Farmen. Før den tid så jeg på han som Paradise-Petter og visste ikke stor annet om han. I Farmen så jeg hvor varm og raus han er som person, så skjønner veldig godt at han har napp hos kvinner i alle aldre, for eksempel Vendela også. Så nei. Jeg er ikke sjalu eller bitter på noen. Jeg unner alle voksne mennesker kjærlighet i livet... Jeg vet at jeg IKKE reagerer når menneskene er oppegående. Men jeg må innrømme at jeg reagerer på kvinner og menn som er 40 år og sikler på yngre på grunn av ALDERFOKUSET. Mest fordi den type mann, spesielt slike som ts og slike som viser seg i slike tråder, ikke er Vendela eller Petter-materiale. De er mer opptatt av å rakke ned på andre. Det er slike menn, som ts, som er de verste på å rakke ned på andres kjærlighetsliv, andres alder, andres valg.. Det er ikke meg! Alt jeg gjør, er å forsvare meg mot slike angrep. Noe jeg vet at både Petter og Vendela hadde gjort i samme situasjon. Ingen sjalusi her altså - jeg tar meg retten til å svare menn som rakker ned på andre. Anonymkode: 89abd...78c 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #55 Skrevet 14. juni 2017 12 minutter siden, herremann skrev: Var mye slakt av TS her, men jeg har fortsatt til gode å lese i media eller på KG om hvor fæl, ekkel og umoden vendela kirsebom er som dater 13 år yngre petter pilgaard. (Mon tro om det er fordi ho er kvinne eller vakker?, evt begge) Det står heller ikke noe om hvor fæl, ekkel og umoden Harald Eia er, som lever sammen med en som er 18 år yngre. Det står i grunnen ikke noe som helst nedsettende om norske kjendiser som har en mye yngre partner, uansett kjønn og utseende. Anonymkode: aa749...fb1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #56 Skrevet 14. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det står heller ikke noe om hvor fæl, ekkel og umoden Harald Eia er, som lever sammen med en som er 18 år yngre. Det står i grunnen ikke noe som helst nedsettende om norske kjendiser som har en mye yngre partner, uansett kjønn og utseende. Anonymkode: aa749...fb1 Hvorfor skal man det? Harald Eia har neppe laget en tråd som ts har laget Ingen bryr seg om alderforskjell, bortsett fra de som er bitre og sure og har uhell på damefronten Det er DE som skaper debattene, fordi de ønsker på DØD OG LIV at kvinner skal være sure på dem og føle seg "uattraktiv på markedet" fordi de selv er uattraktiv på markedet. Anonymkode: 89abd...78c 4
Cathrine88 Skrevet 14. juni 2017 #57 Skrevet 14. juni 2017 16 minutter siden, herremann skrev: Var mye slakt av TS her, men jeg har fortsatt til gode å lese i media eller på KG om hvor fæl, ekkel og umoden vendela kirsebom er som dater 13 år yngre petter pilgaard. (Mon tro om det er fordi ho er kvinne eller vakker?, evt begge) Er han ikke nærmere 40? Når begge er såpass voksne er det sannsynlighvis ingen som tenker at hun utnytter en umoden unggutt. 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #58 Skrevet 14. juni 2017 Det er ingenting i TS sine innlegg som skulle tilsi at han er slik drittsekk dere fremstiller ham som. Dere leser rett og slett inn deres egne fordommer. Så Petter er en "varm og raus" fyr, som du ikke skjønte før Farmen? Og før det dømte du ham nord og ned. Akkurat som du gjør med TS. Slutt å dømme folk dere ikke kjenner. Anonymkode: 68ccb...cca
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #59 Skrevet 14. juni 2017 Eh..Beklager å måtte si det ts, men dette er ikke virkeligheten. Ingen kvinner bryr seg.. Jeg har like mye draget nå som før og bryr meg ikke om ditt kjærlighetsliv. Om du har bedre hell på den fronten nå enn tidligere: Så fint!!! Ønsker deg lykke til Jeg har vært såpass heldig at jeg ikke har hatt uhell når det kommer til "å ha draget" siden jeg ble født, og det ga seg ikke med alderen heller. Men jeg vet veldig godt at dette ikke gjelder alle, og jeg unner virkelig alle sammen at dette snur og forbedrer seg. Om du er lykkelig nå, fint. Kos deg. Anonymkode: 499f3...caf 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #60 Skrevet 14. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ingenting i TS sine innlegg som skulle tilsi at han er slik drittsekk dere fremstiller ham som. Dere leser rett og slett inn deres egne fordommer. Så Petter er en "varm og raus" fyr, som du ikke skjønte før Farmen? Og før det dømte du ham nord og ned. Akkurat som du gjør med TS. Slutt å dømme folk dere ikke kjenner. Anonymkode: 68ccb...cca Nå er ikke jeg den personen du henviser deg til, men jeg har ikke hatt sansen for Petter før jeg så han på Farmen. Jeg likte han fra de første episodene og tenkte at inntrykket mitt forandret seg helt. Men hva har det med saken å gjøre? Jeg likte Vendela også bedre etter at jeg så henne på Farmen. Likte også flere andre bedre eller mindre etter Farmen. Skjønner virkelig ikke hva det har med saken å gjøre. Anonymkode: 499f3...caf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå