AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #81 Skrevet 14. juni 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en mann på 37 år, men har fremdeles bra drag på damer i alle aldre. De siste par årene har jeg datet flere kvinner i både tidlig og midten av 20-årene. De fleste humrer bare litt av det, og tenker at jeg bare har moro med ungjenter - som kanskje stemmer. Men, kvinner på 30+ reagerer ofte med nærmest sinne og fordømmelse når de hører dette. De mener jeg er drittsekk, damene dumme, at jeg alt for gammel, at jeg ikke vil ha draget på damer så mye lengre osv osv. Hva er grunnen til at kvinner på 30+ er så bitre? Har lagt merke til at det er særlig single kvinner på 30+ som blir irriterte når de hører om mitt datingliv.. Føler de seg truet av yngre kvinner? Er de bitre fordi de er 30+ og fremdeles single? Anonymkode: 2e001...0bd Men hva er galt med å være bitter egentlig? Hmm? Anonymkode: c1928...6b1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #82 Skrevet 14. juni 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Iføge deg er ikke det normalt, men den neste jenta kan synes det er normalt med BDSM. Folk har mange preferanser. Slutt å døm jenter for at de liker eldre menn. Anonymkode: 04489...887 Ingen der ute klarer og innbille meg at slik type adferd er normalt, det gjelder ikke bare meg, men også diagnosesystemer satt innen psykriatrien;) Anonymkode: 770c7...93e
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #83 Skrevet 14. juni 2017 2 timer siden, Uffda skrev: Tror du som har klart å pådra deg en voksen datter i en alder av 39 kanskje burde lære litt fra ts og ikke sed ned på han. SÅ uansvarlig som deg er han tydeligvis ikke. Det handler vel mer om at disse milfsa forstår at ungeguttene vil knulle og intet annet. Det pleier å være litt tøff kost for alle disse sterke, sevstendige og selvrealiserte kvinnene skjønner du. "han vil bare knullle buhubuhuhuh." Jeg fikk dattera mi når jeg var 19 ja, men hva har det med denne diskusjonen å gjøre? Det beste søppelet du klarte å kvakle ut av deg sikkert. Anonymkode: 110c1...6fe
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #84 Skrevet 14. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen der ute klarer og innbille meg at slik type adferd er normalt, det gjelder ikke bare meg, men også diagnosesystemer satt innen psykriatrien;) Anonymkode: 770c7...93e Det gjelder også BDSM. En del på psykopat/narsissister/borderline spekter med tendenser der. Anonymkode: 770c7...93e
Gardermobanen Skrevet 14. juni 2017 #85 Skrevet 14. juni 2017 (endret) a Endret 14. juni 2017 av Gardermobanen
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #86 Skrevet 14. juni 2017 6 minutter siden, Uffda skrev: Det at du beskytter noen er innbilt. Hva skal du beskytte dem fra? Gammelpikk? Det er et nullsummspill. Enten som må jenters følelser fuckes med for at man skal få seg noe, eller så må hun få fucke opp hans liv om han skal ta hensyn til følelsene hennes Så enkelt er det. Jeg er så glad jeg er såpass voksen, og møtt såpass mange mennesker, at jeg vet du heldigvis ikke er representativ for folk flest. Jeg kjenner faktisk ingen menn med ditt syn heller. Ja jeg kjenner noen som har et anstrengt forhold til kjærlighet, men alle har de ønsker om å opplevde det. Jeg forholder meg derfor til de menneskene jeg ser og har rundt meg, og ikke de som påstår noe sånt på et forum Anonymkode: 583ee...573 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #87 Skrevet 14. juni 2017 31 minutter siden, Uffda skrev: Det at du beskytter noen er innbilt. Hva skal du beskytte dem fra? Gammelpikk? Det er et nullsummspill. Enten som må jenters følelser fuckes med for at man skal få seg noe, eller så må hun få fucke opp hans liv om han skal ta hensyn til følelsene hennes Så enkelt er det. Ja, regner med at du er ekspert på samliv, sjekking og mellommenneskelige relasjoner, NOT! Anonymkode: cb388...7fc 4
Gjest making.a.mess Skrevet 14. juni 2017 #88 Skrevet 14. juni 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en mann på 37 år, men har fremdeles bra drag på damer i alle aldre. De siste par årene har jeg datet flere kvinner i både tidlig og midten av 20-årene. De fleste humrer bare litt av det, og tenker at jeg bare har moro med ungjenter - som kanskje stemmer. Men, kvinner på 30+ reagerer ofte med nærmest sinne og fordømmelse når de hører dette. De mener jeg er drittsekk, damene dumme, at jeg alt for gammel, at jeg ikke vil ha draget på damer så mye lengre osv osv. Hva er grunnen til at kvinner på 30+ er så bitre? Har lagt merke til at det er særlig single kvinner på 30+ som blir irriterte når de hører om mitt datingliv.. Føler de seg truet av yngre kvinner? Er de bitre fordi de er 30+ og fremdeles single? Anonymkode: 2e001...0bd La meg si det slik: jeg hadde ikke hatt lyst til at dattera mi skulle komme hjem med en 37 åring. Jeg er 37 selv og det blir helt feil. Sånn er det bare. Hadde det skjedd så hadde vi tatt en snakk men om de respekterte hverandre så kunne jeg jo ikke slått hånden av dem heller. Man kan ikke akkurat si " han eller meg" for da vet du jo at ungdommen velger kjæresten sin. Jeg skal være såpass ærlig ( og nå helt sikkert sette sinnene i kok her inne) å si at jeg hadde følt meg utilpass, men at det er flere ting som hadde vært verre: Jeg hadde likt det enda mindre om hun kom hjem med en troende muslim, en annen form for religiøs fanatiker,en afrikaner, en dovenpels, en økonomisk ødeland, eller en kjeltring. MEN jeg skal ikke rope for høyt. Når jeg var ung så ble jeg tiltrukket av menn på din alder. Har hatt et par givende forhold som ga meg mye. Det kan lett bli skjevhet i et slikt forhold og sjelden det er bærekraftig i det lange løp dog jeg kjenner flere som har klart det. Jeg kan se hvorfor begge parter finner dette givende og spennende. Nå høres det ut på innleggene her som om eldste part sitter på all makt og misbruker denne. Fyrer som bare vil ha mus. Selvsagt finnes flere av den typen, men det finnes absolutt umake par som tilbringer tid sammen fordi begge har lyst og kan vise hverandre respekt.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #89 Skrevet 14. juni 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en mann på 37 år, men har fremdeles bra drag på damer i alle aldre. De siste par årene har jeg datet flere kvinner i både tidlig og midten av 20-årene. De fleste humrer bare litt av det, og tenker at jeg bare har moro med ungjenter - som kanskje stemmer. Men, kvinner på 30+ reagerer ofte med nærmest sinne og fordømmelse når de hører dette. De mener jeg er drittsekk, damene dumme, at jeg alt for gammel, at jeg ikke vil ha draget på damer så mye lengre osv osv. Hva er grunnen til at kvinner på 30+ er så bitre? Har lagt merke til at det er særlig single kvinner på 30+ som blir irriterte når de hører om mitt datingliv.. Føler de seg truet av yngre kvinner? Er de bitre fordi de er 30+ og fremdeles single? Anonymkode: 2e001...0bd Er kvinner i den alderen så bitre da, eller har du kanskje en dårlig omgangskrets? Selv kunne jeg ikke tenke meg å date en gutt på 20 år, av svært mange grunner (evne til etablering, livssituasjon, modenhet osv), men om noen som nærmer seg 40-åra vil legge seg etter tjueåringer, får være opp til dem. Jeg ville vel tenkt som så at om en kar i slutten av tredveåra foretrekker å tilbringe tiden sin med noen som nettopp ble ferdig med russetiden, er vi uansett ikke en god match, så jeg opplever ikke det som en direkte trussel. Anonymkode: 137b0...207 3
Uffda Skrevet 14. juni 2017 #90 Skrevet 14. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, regner med at du er ekspert på samliv, sjekking og mellommenneskelige relasjoner, NOT! Anonymkode: cb388...7fc
Sykkelkopp Skrevet 14. juni 2017 #91 Skrevet 14. juni 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er grunnen til at kvinner på 30+ er så bitre? Har lagt merke til at det er særlig single kvinner på 30+ som blir irriterte når de hører om mitt datingliv.. Føler de seg truet av yngre kvinner? Er de bitre fordi de er 30+ og fremdeles single? Anonymkode: 2e001...0bd Skulle trodd det var ganske selvforklarende. De eller venner av de er single og sliter med å finne menn. De populære menna går for yngre damer. De får dermed ikke noe selv. Derfor finner de opp grunner til at du ikke skal være med yngre kvinner, og rett og slett shame deg til å bli sammen med deg Samme som bittre nice guys prøver med damer 'de blir jo bare sammen med drittsekker!!'
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #92 Skrevet 14. juni 2017 2 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Skulle trodd det var ganske selvforklarende. De eller venner av de er single og sliter med å finne menn. De populære menna går for yngre damer. De får dermed ikke noe selv. Derfor finner de opp grunner til at du ikke skal være med yngre kvinner, og rett og slett shame deg til å bli sammen med deg Samme som bittre nice guys prøver med damer 'de blir jo bare sammen med drittsekker!!' Det er vel en sannhet med modifikasjoner. Det som er nærmere sannheten er at de populære mennene går på rundgang og har alt fra ett-tre langvarige forhold bak seg med ett eller to barnekull og kanskje en noe yngre dame i sitt siste forhold enn sitt første. Og igjen sitter et overskudd av menn som aldri har fått sjansen til å etablere seg eller oppleve en mer meningsfull og dypere relasjon fordi de kommer til kort. Men er de skikkelig griseheldige så får de kanskje pult noen yngre damer med et lolita-kompleks innen de har bikket 40. Klart man er kjapp med å logge på KG, da. Anonymkode: abfef...530 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #93 Skrevet 14. juni 2017 1 time siden, Sykkelkopp skrev: Skulle trodd det var ganske selvforklarende. De eller venner av de er single og sliter med å finne menn. De populære menna går for yngre damer. De får dermed ikke noe selv. Derfor finner de opp grunner til at du ikke skal være med yngre kvinner, og rett og slett shame deg til å bli sammen med deg Samme som bittre nice guys prøver med damer 'de blir jo bare sammen med drittsekker!!' En godt voksen mann som går etter ungjenter er vel ikke direkte hva man kan kalle populær blant godt voksne kvinner. Slike menns preferanse for partnere hvis kognitive modning ikke ennå er ferdig utviklet vitner jo om endel brister ved mannens egen sosiale og kognitive kapasitet. Har du glemt at kvinner er svært kresne vesner som vil ha i pose og sekk? Nytter ikke å være kjekk voksen mann hvis du ikke har verdier, holdninger og personlighet som matcher utseendet. Voksne kvinner lever heller som evig single enn å ende opp med en intellektuell og sosial taper Anonymkode: 4bb62...def 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #94 Skrevet 14. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er vel en sannhet med modifikasjoner. Det som er nærmere sannheten er at de populære mennene går på rundgang og har alt fra ett-tre langvarige forhold bak seg med ett eller to barnekull og kanskje en noe yngre dame i sitt siste forhold enn sitt første. Og igjen sitter et overskudd av menn som aldri har fått sjansen til å etablere seg eller oppleve en mer meningsfull og dypere relasjon fordi de kommer til kort. Men er de skikkelig griseheldige så får de kanskje pult noen yngre damer med et lolita-kompleks innen de har bikket 40. Klart man er kjapp med å logge på KG, da. Anonymkode: abfef...530 Anonymkode: 4bb62...def
Sykkelkopp Skrevet 14. juni 2017 #95 Skrevet 14. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En godt voksen mann som går etter ungjenter er vel ikke direkte hva man kan kalle populær blant godt voksne kvinner. Slike menns preferanse for partnere hvis kognitive modning ikke ennå er ferdig utviklet vitner jo om endel brister ved mannens egen sosiale og kognitive kapasitet. Har du glemt at kvinner er svært kresne vesner som vil ha i pose og sekk? Nytter ikke å være kjekk voksen mann hvis du ikke har verdier, holdninger og personlighet som matcher utseendet. Voksne kvinner lever heller som evig single enn å ende opp med en intellektuell og sosial taper Anonymkode: 4bb62...def Bare at hva menn finner tiltrekkende er biologisk og avhengig av hvem som har størst sannsynlighet til å gi sunne friske babyer med gode gener i lengst mulig tid og å kalle det intellektuelt taper er det bare en intellektuell taper som kan finne på å si
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #96 Skrevet 14. juni 2017 6 timer siden, Uffda skrev: Haha bullshit. Det eneste overgrepet du opplever er overgrep mot egoet ditt der du ser at menn på din alder foretrekker damer godt under din alder. Ingen bryr seg om hvem hva du greier og hva du tenker om at menn går får yngre damer. Du er 38. Deal with it. Sannheten er nok mer denne: For alle kvinner, uansett alder, er du en svært uattraktiv mann på alle områder av livet, har alltid vært det og vil alltid være det. Deal with it. På sin sedvanlige måte: drite deg ut på KG med bitre innlegg som avslører din egen dose skam og mislykkethet. Tragiske mannsmenneske! Anonymkode: 4bb62...def 1
Sykkelkopp Skrevet 14. juni 2017 #97 Skrevet 14. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er vel en sannhet med modifikasjoner. Det som er nærmere sannheten er at de populære mennene går på rundgang og har alt fra ett-tre langvarige forhold bak seg med ett eller to barnekull og kanskje en noe yngre dame i sitt siste forhold enn sitt første. Og igjen sitter et overskudd av menn som aldri har fått sjansen til å etablere seg eller oppleve en mer meningsfull og dypere relasjon fordi de kommer til kort. Men er de skikkelig griseheldige så får de kanskje pult noen yngre damer med et lolita-kompleks innen de har bikket 40. Klart man er kjapp med å logge på KG, da. Anonymkode: abfef...530 Det er ikke vanskeligere å få damer i 40 årene for en 40 åring enn det er å få noen i 20 årene. 20 årene for en 40 åring er laaaangt vanskeligere. Både fordi han er mye eldre og fordi det er størst etterspørsel etter jenter i 20 årene
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #98 Skrevet 14. juni 2017 9 timer siden, waco skrev: Da behøver du jo terapi. Guess who's back Anonymkode: 806b6...b60
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #99 Skrevet 14. juni 2017 Akkurat nå, Sykkelkopp skrev: Bare at hva menn finner tiltrekkende er biologisk og avhengig av hvem som har størst sannsynlighet til å gi sunne friske babyer med gode gener i lengst mulig tid og å kalle det intellektuelt taper er det bare en intellektuell taper som kan finne på å si Det samme gjelder selvsagt for kvinner. Vi tiltrekkes av sunne gener og ikke aldrende menn med sykdomsfremkallende sæd, når vi kan få ung, frisk sæd av en ung, frisk mann! Sæden til menn over 40 er utgått på dato, som dårlig melk som til nød duger i ei vaffelrøre og knapt det. Visste du virkelig ikke dette?? Da har du mye å glede deg til når du som mann bikker 40 år og unge kvinner rynker på nesa av deg. Anonymkode: 4bb62...def 1
Sykkelkopp Skrevet 14. juni 2017 #100 Skrevet 14. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det samme gjelder selvsagt for kvinner. Vi tiltrekkes av sunne gener og ikke aldrende menn med sykdomsfremkallende sæd, når vi kan få ung, frisk sæd av en ung, frisk mann! Sæden til menn over 40 er utgått på dato, som dårlig melk som til nød duger i ei vaffelrøre og knapt det. Visste du virkelig ikke dette?? Da har du mye å glede deg til når du som mann bikker 40 år og unge kvinner rynker på nesa av deg. Anonymkode: 4bb62...def Sæden til menn er kanskje blitt dårligere den og, men menns evne til å skape barn holder seg bedre enn kvinners Sæden går immidlertid ikke ut på dato. Det lages ny hele tiden, og sæden du får vil være helt fersk. Visste du ikke dette?? Unge kvinner rynker på nesa? Tråden handler jo om eldre menn med yngre kvinner. Og sannheten er at det går mye lettere den veien enn andre veien. Personlig håper jeg at jeg har funnet meg noen innen jeg er førti så jeg slipper å tenke på hverken unge eller gamle damer. Men denne tråden handler ikke om meg om 15 år
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå