AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #61 Skrevet 14. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Beklager å måtte skuffe deg, men det er ikke bitterhet men beskyttelses innstinkt overfor de yngre damene du har deg med. Naturlig nok, siden vi teknisk sett kunne vært mora deres og du puler dermed "dattera" vår eller venninnene hennes om du vil som ikke er så mye bedre. Jeg er 38 så rimelig nøyaktig like gammel som deg. Jeg greier bare ikke menn som deg, grunn: jeg får helt mad overgriper/maktovergriper vibb av det greiene der, og jeg ble selv pult av en 14 år eldre fyr selv på et tilsvarende tidspunkt, eller var i forhold med han om du vil siden det varte i 2,5 år. Vet litt for godt hva den dritten der dreier seg om. Og det var ikke kjærlighet..det dreide seg bare om han og hans jævla behov for å ha en fin "ting". Anonymkode: 098cc...1d8 Dette. Er selv 21 da, men de fleste man snakker med er enige i dette. Blir kvalm av gamle menn som tror de har sjangs, det er rett og slett ekkelt, tenker bare overgriper... De de faktisk har sjangs på er de usikre jentene som så gjerne vil få kjærlighet tilbake, men som ender opp med hjertesorg, mangel på grensesetting og sekuelle opplevelser de angrer på. Føler rlig talt det er overgrep og helt motbydelig Æsj så frastøtende. Anonymkode: 5737b...235 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #62 Skrevet 14. juni 2017 Forventer du virkelig et ærlig svar på det du spør om, TS, eller er du mest ute etter å shame single kvinner over 30 år? Det er jo gammelt nytt her på Kg at kvinner over 30 ikke er stort verdt og fortsetter nedturen langt ned på minussiden ettersom årene år. Det klages og klages over voksne kvinners alder og utseende, og det klages over at de samme stygge gamle damene nekter menn sex i tillegg til å være så gamle og stygge at menn uansett nesten ikke orker å se på dem og de kan bare ha det så godt når de blir forlatt. Blir folk aldri lei av å repetere dette tema her inne? Anonymkode: aa749...fb1 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #63 Skrevet 14. juni 2017 Sitat Jeg er en mann på 37 år, men har fremdeles bra drag på damer i alle aldre. Så bra, hvorfor går du ut med damer på 30+ da om du synes de er bitre? Damer i alle aldre kan være usikre og føle seg truet av de som er penere/yngre/tynnere osv, men tror dette er mer vanlig når man er yngre. Jeg er en dame på 33 år, og jeg går heller ikke ut med menn 30+ fordi de har så mye bagasje og bitre tendenser så skjønner deg godt, men jeg holder meg til de på 28-29 fordi vi da har mer å prate om, tror ikke jeg kunne datet noen som er 20 - det blir litt creepy mtp aldersforskjell. Anonymkode: 8a995...179 1
Uffda Skrevet 14. juni 2017 #64 Skrevet 14. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Beklager å måtte skuffe deg, men det er ikke bitterhet men beskyttelses innstinkt overfor de yngre damene du har deg med. Naturlig nok, siden vi teknisk sett kunne vært mora deres og du puler dermed "dattera" vår eller venninnene hennes om du vil som ikke er så mye bedre. Jeg er 38 så rimelig nøyaktig like gammel som deg. Jeg greier bare ikke menn som deg, grunn: jeg får helt mad overgriper/maktovergriper vibb av det greiene der, og jeg ble selv pult av en 14 år eldre fyr selv på et tilsvarende tidspunkt, eller var i forhold med han om du vil siden det varte i 2,5 år. Vet litt for godt hva den dritten der dreier seg om. Og det var ikke kjærlighet..det dreide seg bare om han og hans jævla behov for å ha en fin "ting". Anonymkode: 098cc...1d8 Haha bullshit. Det eneste overgrepet du opplever er overgrep mot egoet ditt der du ser at menn på din alder foretrekker damer godt under din alder. Ingen bryr seg om hvem hva du greier og hva du tenker om at menn går får yngre damer. Du er 38. Deal with it.
Uffda Skrevet 14. juni 2017 #65 Skrevet 14. juni 2017 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bryr meg ikke om ditt datingsliv og er ikke noe bitter på hva en fyr jeg ikke har følelser for gjør mens han er singel. Hah, tenk hvor mye jeg skulle vært bitter for hvis jeg hadde brydd meg om sånt? Anonymkode: bdd5a...1ea Yes da, tråden er bare noen timer gammel og allerede snart 5 sider lang, men selvfølgelig bryr ikke du eller andre kvinner dere om menn som dater yngre kvinner. Seff er du heller ikke bitter, og selvfølgelig har du og alle andre kvinner her inne mye bedre å gjøre enn å slenge fra dere noen surmaga innlegg om hvor patetisk, kvalm, selvsentrert og diverse annet trådstarter er, siden det over hodet ikke treffer dere. Endret 14. juni 2017 av Uffda
Uffda Skrevet 14. juni 2017 #66 Skrevet 14. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 39 og har ei datter på 20.......det er grunnen for at jeg reagerer. "Gamle" menn som puler på unge jenter er kvalmt. Anonymkode: 110c1...6fe Tror du som har klart å pådra deg en voksen datter i en alder av 39 kanskje burde lære litt fra ts og ikke sed ned på han. SÅ uansvarlig som deg er han tydeligvis ikke. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror nesten det er enklere andre veien. Alle unggutter drømmer jo om en milf. Men damer har bedre moral og mer vett i hodet enn menn og innser faktisk at når man er voksen bør man også ha en voksen livsstil , å knulle rundt og utnytte unge naives følelser er ikke spesielt attraktivt eller voksent Anonymkode: b7b8b...51d Det handler vel mer om at disse milfsa forstår at ungeguttene vil knulle og intet annet. Det pleier å være litt tøff kost for alle disse sterke, sevstendige og selvrealiserte kvinnene skjønner du. "han vil bare knullle buhubuhuhuh."
Duftavsommerregn Skrevet 14. juni 2017 #67 Skrevet 14. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en mann på 37 år, men har fremdeles bra drag på damer i alle aldre. De siste par årene har jeg datet flere kvinner i både tidlig og midten av 20-årene. De fleste humrer bare litt av det, og tenker at jeg bare har moro med ungjenter - som kanskje stemmer. Men, kvinner på 30+ reagerer ofte med nærmest sinne og fordømmelse når de hører dette. De mener jeg er drittsekk, damene dumme, at jeg alt for gammel, at jeg ikke vil ha draget på damer så mye lengre osv osv. Hva er grunnen til at kvinner på 30+ er så bitre? Har lagt merke til at det er særlig single kvinner på 30+ som blir irriterte når de hører om mitt datingliv.. Føler de seg truet av yngre kvinner? Er de bitre fordi de er 30+ og fremdeles single? Kan det ha noe med at de reagerer på at du skryter av det? At noen reagerer på din promiskuøsitet betyr faktisk ikke at de er bitre. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #68 Skrevet 14. juni 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette. Er selv 21 da, men de fleste man snakker med er enige i dette. Blir kvalm av gamle menn som tror de har sjangs, det er rett og slett ekkelt, tenker bare overgriper... De de faktisk har sjangs på er de usikre jentene som så gjerne vil få kjærlighet tilbake, men som ender opp med hjertesorg, mangel på grensesetting og sekuelle opplevelser de angrer på. Føler rlig talt det er overgrep og helt motbydelig Æsj så frastøtende. Anonymkode: 5737b...235 Amen. Er det noen som skal få uttale seg her, så er det du Jeg er IKKE bitter fordi TS slasker seg på unge jenter. Men jeg synes direkte synd på disse jentene. Og som hun her sier, så skades ofte disse unge jentene pga disse såkalte voksne mannfolka, som kun tenker med pikken. De bryr seg virkelig ikke en døyt om skadene de selv kan påføre unge jenter. Jeg synes det er jævlig trist å se på. Og jeg kommer for alltid selv til å ha store sår, som aldri vil gro, pga slike menn. Og da å se andre skulle gå igjennom det sammen gjør meg så uendelig trist Anonymkode: 583ee...573 1
Uffda Skrevet 14. juni 2017 #69 Skrevet 14. juni 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette. Er selv 21 da, men de fleste man snakker med er enige i dette. Blir kvalm av gamle menn som tror de har sjangs, det er rett og slett ekkelt, tenker bare overgriper... De de faktisk har sjangs på er de usikre jentene som så gjerne vil få kjærlighet tilbake, men som ender opp med hjertesorg, mangel på grensesetting og sekuelle opplevelser de angrer på. Føler rlig talt det er overgrep og helt motbydelig Æsj så frastøtende. Anonymkode: 5737b...235 Jeez, ikke la deg narre til å tro at disse bitre gamle hønene vil deg godt vesla. De vil bare markere seg for å holde seg relevant på markedet. Hadde menn valgt selv fullstendig uten stigma så hadde disse gamle hønene sittet og fjertet i et hjørne for seg selv der de hørere hjemme. Det er kanskje plagsomt nå som du kan ta mye oppmerksomhet forgitt, men 4-5 år så er du for lengst ferdig som hot shit, og du vil se at det er jenter som foreløpig går på vgs og ungdomsskolen som kommer til å få den oppmerksomheten du er så lei av. Så nyt det mens du kan
Ronaldo85 Skrevet 14. juni 2017 #70 Skrevet 14. juni 2017 (endret) På 14.6.2017 den 16.01, Cathrine88 skrev: . Endret 23. april 2018 av æøå* 1
Blablab Skrevet 14. juni 2017 #71 Skrevet 14. juni 2017 Ja, jeg synes det er rart å velge og gå etter en aldersgruppe som er så mye yngre deg. Jeg har utviklet meg endel siden jeg var 20, så tanken på å peile meg inn på 20 år gamle gutter virker bare helt fjernt. Og fordi du har mye mer erfaring som 37-åring enn som 20-åring blir maktbalansen lett skjev. Greit om man skulle forelske seg tilfeldig, men å gå bevisst etter 20-åringer synes jeg er sært. Og gruer meg til jeg blir 30 og bitter. Usj. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #72 Skrevet 14. juni 2017 28 minutter siden, Uffda skrev: Jeez, ikke la deg narre til å tro at disse bitre gamle hønene vil deg godt vesla. De vil bare markere seg for å holde seg relevant på markedet. Hadde menn valgt selv fullstendig uten stigma så hadde disse gamle hønene sittet og fjertet i et hjørne for seg selv der de hørere hjemme. Det er kanskje plagsomt nå som du kan ta mye oppmerksomhet forgitt, men 4-5 år så er du for lengst ferdig som hot shit, og du vil se at det er jenter som foreløpig går på vgs og ungdomsskolen som kommer til å få den oppmerksomheten du er så lei av. Så nyt det mens du kan Huffda. Kom du på det der selv? Det er mye du ikke vet om kvinner. Veldig mye. Men det du skrev her, er så feil som det går an å få blitt. Jeg vet ikke om jeg skal bli sint, spy eller grine, av å lese noe så uvitende, bittert og hatfult. Du må virkelig hate kvinner Anonymkode: 583ee...573
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #73 Skrevet 14. juni 2017 10 minutter siden, Blablab skrev: Ja, jeg synes det er rart å velge og gå etter en aldersgruppe som er så mye yngre deg. Jeg har utviklet meg endel siden jeg var 20, så tanken på å peile meg inn på 20 år gamle gutter virker bare helt fjernt. Og fordi du har mye mer erfaring som 37-åring enn som 20-åring blir maktbalansen lett skjev. Greit om man skulle forelske seg tilfeldig, men å gå bevisst etter 20-åringer synes jeg er sært. Og gruer meg til jeg blir 30 og bitter. Usj. Hvorfor skal en mann på 37 velge en 35 år gammel kvinne som sitt høydepunktet i uka er taco på fredag og gå på årets fyllefest som er Mods konsert på Stavanger Stadion når han kan velge ei kvinne på 27 som har studert i Berlin og som foretrekker å gå på Berghain? Anonymkode: 04489...887
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #74 Skrevet 14. juni 2017 Det handler ikke om bitterhet, men om det som er normalt. Det er ikke normalt at 40 åringer går for 20 åringer kun for en ting, det er ingenting normalt med det. Anonymkode: 770c7...93e 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #75 Skrevet 14. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det handler ikke om bitterhet, men om det som er normalt. Det er ikke normalt at 40 åringer går for 20 åringer kun for en ting, det er ingenting normalt med det. Anonymkode: 770c7...93e Iføge deg er ikke det normalt, men den neste jenta kan synes det er normalt med BDSM. Folk har mange preferanser. Slutt å døm jenter for at de liker eldre menn. Anonymkode: 04489...887
Blablab Skrevet 14. juni 2017 #76 Skrevet 14. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal en mann på 37 velge en 35 år gammel kvinne som sitt høydepunktet i uka er taco på fredag og gå på årets fyllefest som er Mods konsert på Stavanger Stadion når han kan velge ei kvinne på 27 som har studert i Berlin og som foretrekker å gå på Berghain? Anonymkode: 04489...887 Haha! Om det hadde vært meg hadde jeg definitivt gått for 27-åringen. Og tacofredag, men man kan kanskje ikke få i pose og sekk her. Men nå legger du til egenskaper. Poenget mitt var at jeg synes det er sært å peile seg inn på en aldersgruppe som ligger såpass mye lavere enn din egen.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #77 Skrevet 14. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal en mann på 37 velge en 35 år gammel kvinne som sitt høydepunktet i uka er taco på fredag og gå på årets fyllefest som er Mods konsert på Stavanger Stadion når han kan velge ei kvinne på 27 som har studert i Berlin og som foretrekker å gå på Berghain? Anonymkode: 04489...887 Hmmm. Jeg kjenner flere 20-åringer som har fast tacofredag enn 40-åringer som har det. Også 20-åringer som aldri har vært på en skikkelig rockekonsert eller festival. Anonymkode: 583ee...573
Uffda Skrevet 14. juni 2017 #78 Skrevet 14. juni 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huffda. Kom du på det der selv? Det er mye du ikke vet om kvinner. Veldig mye. Men det du skrev her, er så feil som det går an å få blitt. Jeg vet ikke om jeg skal bli sint, spy eller grine, av å lese noe så uvitende, bittert og hatfult. Du må virkelig hate kvinner Anonymkode: 583ee...573 Gud jeg hater ikke kvinner. Jeg er helt normal fyr som har fått nok, mer enn nok av dette pisset. Alle menn vet dette, man går rundt og later som rundt kvinner. Absolutt angående alt. Ingen interaksjoner med kvinner er ekte. INgenting de opplever er virkelig. Alt er bare liksom, alt er bare kvinnevennlig. Kvinner lever i en boble som opprettholdes av deres egen sarthet.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #79 Skrevet 14. juni 2017 2 minutter siden, Uffda skrev: Gud jeg hater ikke kvinner. Jeg er helt normal fyr som har fått nok, mer enn nok av dette pisset. Alle menn vet dette, man går rundt og later som rundt kvinner. Absolutt angående alt. Ingen interaksjoner med kvinner er ekte. INgenting de opplever er virkelig. Alt er bare liksom, alt er bare kvinnevennlig. Kvinner lever i en boble som opprettholdes av deres egen sarthet. Dette er så sjukt å lese seriøst. Jeg blir faktisk veldig lei meg. For det første sier du at jeg lyver når jeg sier jeg ikke vil se unge jenter bli såret og skadet. Selvfølgelig vil jeg jo ikke se andre mennesker måtte lide. Og så sier du alle menn lyver når de er med damer. At ingen menn noen gang har følt for en dame. At alle menn later som. Håper du selv ser hvor grusom denne påstanden er? Jeg er så glad jeg kan kjenne følelser, selv om det river meg i fillebiter innimellom. Som nå av å lese dette. Men heller det enn å være en kald fisk. Anonymkode: 583ee...573
Uffda Skrevet 14. juni 2017 #80 Skrevet 14. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er så sjukt å lese seriøst. Jeg blir faktisk veldig lei meg. For det første sier du at jeg lyver når jeg sier jeg ikke vil se unge jenter bli såret og skadet. Selvfølgelig vil jeg jo ikke se andre mennesker måtte lide. Og så sier du alle menn lyver når de er med damer. At ingen menn noen gang har følt for en dame. At alle menn later som. Håper du selv ser hvor grusom denne påstanden er? Jeg er så glad jeg kan kjenne følelser, selv om det river meg i fillebiter innimellom. Som nå av å lese dette. Men heller det enn å være en kald fisk. Anonymkode: 583ee...573 Det at du beskytter noen er innbilt. Hva skal du beskytte dem fra? Gammelpikk? Det er et nullsummspill. Enten som må jenters følelser fuckes med for at man skal få seg noe, eller så må hun få fucke opp hans liv om han skal ta hensyn til følelsene hennes Så enkelt er det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå