AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #1 Skrevet 14. juni 2017 Jeg er en mann på 37 år, men har fremdeles bra drag på damer i alle aldre. De siste par årene har jeg datet flere kvinner i både tidlig og midten av 20-årene. De fleste humrer bare litt av det, og tenker at jeg bare har moro med ungjenter - som kanskje stemmer. Men, kvinner på 30+ reagerer ofte med nærmest sinne og fordømmelse når de hører dette. De mener jeg er drittsekk, damene dumme, at jeg alt for gammel, at jeg ikke vil ha draget på damer så mye lengre osv osv. Hva er grunnen til at kvinner på 30+ er så bitre? Har lagt merke til at det er særlig single kvinner på 30+ som blir irriterte når de hører om mitt datingliv.. Føler de seg truet av yngre kvinner? Er de bitre fordi de er 30+ og fremdeles single? Anonymkode: 2e001...0bd 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #2 Skrevet 14. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en mann på 37 år, men har fremdeles bra drag på damer i alle aldre. De siste par årene har jeg datet flere kvinner i både tidlig og midten av 20-årene. De fleste humrer bare litt av det, og tenker at jeg bare har moro med ungjenter - som kanskje stemmer. Men, kvinner på 30+ reagerer ofte med nærmest sinne og fordømmelse når de hører dette. De mener jeg er drittsekk, damene dumme, at jeg alt for gammel, at jeg ikke vil ha draget på damer så mye lengre osv osv. Hva er grunnen til at kvinner på 30+ er så bitre? Har lagt merke til at det er særlig single kvinner på 30+ som blir irriterte når de hører om mitt datingliv.. Føler de seg truet av yngre kvinner? Er de bitre fordi de er 30+ og fremdeles single? Anonymkode: 2e001...0bd Beklager å måtte skuffe deg, men det er ikke bitterhet men beskyttelses innstinkt overfor de yngre damene du har deg med. Naturlig nok, siden vi teknisk sett kunne vært mora deres og du puler dermed "dattera" vår eller venninnene hennes om du vil som ikke er så mye bedre. Jeg er 38 så rimelig nøyaktig like gammel som deg. Jeg greier bare ikke menn som deg, grunn: jeg får helt mad overgriper/maktovergriper vibb av det greiene der, og jeg ble selv pult av en 14 år eldre fyr selv på et tilsvarende tidspunkt, eller var i forhold med han om du vil siden det varte i 2,5 år. Vet litt for godt hva den dritten der dreier seg om. Og det var ikke kjærlighet..det dreide seg bare om han og hans jævla behov for å ha en fin "ting". Anonymkode: 098cc...1d8 22
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #3 Skrevet 14. juni 2017 Jeg er ikke bitter. Jeg er mer lei meg. Synes det er fryktelig trist at så mange damer har så lyst å være en god kjæreste. Gi masse til en mann. Og så er han bare ute etter å dyppe'n. Uten å ta hensyn til andres følelser. Jeg blir oppriktig lei meg når jeg ser andre jenter bli brukt. Det knyter seg i magen min. Jeg har dog lært så jeg er skeptisk. Veldig skeptisk. Det skal mye til før jeg tør å stole på en mann. Han må, dessverre, bevise mye før jeg kan gi etter. Anonymkode: 583ee...573 8
exictence Skrevet 14. juni 2017 #4 Skrevet 14. juni 2017 Tror ikke det er bitterhet, men en skuffelse og irritasjon/sinne over at du som er over 30 dater 20 åringer og den holdningen din over det. Så vil de ikke ha mer med deg å gjøre, men hadde kanskje et håp før du la ut eller de hørte om det. 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #5 Skrevet 14. juni 2017 Nei nå må du slutte du vet da at det bare er menn som er bitre. Anonymkode: 24df9...ea3 2
waco Skrevet 14. juni 2017 #6 Skrevet 14. juni 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager å måtte skuffe deg, men det er ikke bitterhet men beskyttelses innstinkt overfor de yngre damene du har deg med. Naturlig nok, siden vi teknisk sett kunne vært mora deres og du puler dermed "dattera" vår eller venninnene hennes om du vil som ikke er så mye bedre. Jeg er 38 så rimelig nøyaktig like gammel som deg. Jeg greier bare ikke menn som deg, grunn: jeg får helt mad overgriper/maktovergriper vibb av det greiene der, og jeg ble selv pult av en 14 år eldre fyr selv på et tilsvarende tidspunkt, eller var i forhold med han om du vil siden det varte i 2,5 år. Vet litt for godt hva den dritten der dreier seg om. Og det var ikke kjærlighet..det dreide seg bare om han og hans jævla behov for å ha en fin "ting". Anonymkode: 098cc...1d8 Da behøver du jo terapi.
waco Skrevet 14. juni 2017 #7 Skrevet 14. juni 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke bitter. Jeg er mer lei meg. Synes det er fryktelig trist at så mange damer har så lyst å være en god kjæreste. Gi masse til en mann. Og så er han bare ute etter å dyppe'n. Uten å ta hensyn til andres følelser. Jeg blir oppriktig lei meg når jeg ser andre jenter bli brukt. Det knyter seg i magen min. Jeg har dog lært så jeg er skeptisk. Veldig skeptisk. Det skal mye til før jeg tør å stole på en mann. Han må, dessverre, bevise mye før jeg kan gi etter. Anonymkode: 583ee...573 Du er lei deg for at folk puler? Det er jammen rart mennesker er ulykkelige, eller hva synes du?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #8 Skrevet 14. juni 2017 De eneste bitre kvinnene er småbarnsmødre Anonymkode: 090c3...16e
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #9 Skrevet 14. juni 2017 Fordi det er sjukt at du som er voksen, går etter så unge jenter. Jeg som er 35++ kan ligge med gutter på 27-30 år, men gjør det ikke. Fordi det føles helt feil.. Anonymkode: cb388...7fc 8
waco Skrevet 14. juni 2017 #10 Skrevet 14. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er sjukt at du som er voksen, går etter så unge jenter. Jeg som er 35++ kan ligge med gutter på 27-30 år, men gjør det ikke. Fordi det føles helt feil.. Anonymkode: cb388...7fc Det er fordi de du liker å ligge med er eldre enn deg selv.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #11 Skrevet 14. juni 2017 Ja det er bare ekkelt... jeg er i tidlig 20'årene, ville ikke tatt i en gammel gubbe som deg med tang engang. Ikke med slike holdninger du har i tillegg til å kunne vært pappan min. Anonymkode: 4e5f4...770 13
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #12 Skrevet 14. juni 2017 5 minutter siden, waco skrev: Da behøver du jo terapi. Terapi? Nei, det er det nok damene ts puler som trenger. Han går vel for de usikre med issues tenker jeg, siden den gjengse 20 åring foretrekker menn på sin egen alder. Anonymkode: 098cc...1d8 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #13 Skrevet 14. juni 2017 17 minutter siden, waco skrev: Du er lei deg for at folk puler? Det er jammen rart mennesker er ulykkelige, eller hva synes du? skjerp deg, det var en annen kontekst i det innlegget Anonymkode: 770c7...93e 2
Cathrine88 Skrevet 14. juni 2017 #14 Skrevet 14. juni 2017 Jeg er verken over 30 eller singel, men jeg synes du virker litt creepy ut fra hva du skriver her. Jeg reagerer ikke på det hvis noen tilfeldigvis forelsker seg til tross for stor aldersforskjell, men dersom man kun dater kvinner (eller menn) som er ti til femten år yngre, da begynner jeg å lure. Jeg skjønner ikke hvorfor du tror at kvinner over 30 føler seg truet av datingen din. Du sier selv at du bare har det moro med ungjenter, og det er den mest creepy delen av innlegget ditt, for å være ærlig. En mann på nærmere 40 som har sex med det han selv anser som ungjenter... Hvorfor skulle kvinnene over 30 føle seg truet? Blir de mindre single dersom du slutter å leke med "ungjentene" og begynner å leke med dem i stedet? 18
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #15 Skrevet 14. juni 2017 17 minutter siden, waco skrev: Du er lei deg for at folk puler? Det er jammen rart mennesker er ulykkelige, eller hva synes du? Klart jeg blir trist når kun den ene part puler, uten følelser, mens den andre part legger alle følelser inn i dette. Å utnytte andres følelser er ren ondskap. Og når det gjøres uten samvittighet så blir jeg lei meg på folks vegne. Hva skjedde med respekt og kjærlighet? Når ble mennesker så kalde og kyniske? Det er trist Anonymkode: 583ee...573 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #16 Skrevet 14. juni 2017 Jeg tipper at i den grad de i det hele tatt reagerer (og jeg skjønner ikke at de gidder) så er det på at en mann som nærmer seg 40 legger ut i det vide og det brede om sitt "datingliv". Tips: Dette interesserer ingen andre enn deg selv, så prøv å dy deg for å skryte inntil du har noe seriøst på gang. Anonymkode: e2a2b...ecf 9
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #17 Skrevet 14. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klart jeg blir trist når kun den ene part puler, uten følelser, mens den andre part legger alle følelser inn i dette. Å utnytte andres følelser er ren ondskap. Og når det gjøres uten samvittighet så blir jeg lei meg på folks vegne. Hva skjedde med respekt og kjærlighet? Når ble mennesker så kalde og kyniske? Det er trist Anonymkode: 583ee...573 snakk om diagnoser, manglende empati..mistenker psykopati og narsissime i slike tilfeller, det er store spekter og viktig at folk vet om ang hi, gjør som du vil, dine bitterhettanker fungerer nok kun i eget hode, du virker umoden Anonymkode: 770c7...93e 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #18 Skrevet 14. juni 2017 Jeg har ikke noe imot at menn på ca 40 dater unge villige kvinner på 20 år som tenner på dem. De er voksne nok til å ta sine egne avgjørelser. Det finnes mange par med den alders forskjellen. Noe annet blir det om jenta bare er 15-16 år...og ikke er myndig. Det finnes også en del kvinner i 30 årene som er tiltrukket av gutter og forgriper seg på tenårings gutter og det er jo like ille eller ? Anonymkode: 245d3...d9a
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #19 Skrevet 14. juni 2017 Man er vel ikke bitter fordi man reagerer på at en voksen mann aldri vokser opp og driver å ligger rundt. Det er naturlig å reagere med avsky på det. Det at en voksen mann ligger med tyveåringer er også ganske lavmål så å reagere på det er også naturlig. Det er noe uansvarsfullt og stakkarslig over det hele, og for å syntes det er man ikke bitter, bare tør å påpeke fakta. Reaksjoner kommer for at folk skal lære av de, ikke for å være sinte på de. Sikkert ingen kvinner som tar det personlig at du er sånn, men de som reagerer syntes synd på deg rett og slett. Anonymkode: b7b8b...51d 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #20 Skrevet 14. juni 2017 Hvorfor i alle dager skal ditt datingliv påvirke meg på et vis? Tror egentlig at du går rundt å innbiller deg ting. Er du en sånn mann som lett blir usikker og sjalu rundt deg på grunn av hva andre gjør i datingssituasjon og hva kvinner gjør? Tenker på sitatet: På seg selv kjenner man andre. Jeg bryr meg ikke om ditt datingsliv og er ikke noe bitter på hva en fyr jeg ikke har følelser for gjør mens han er singel. Hah, tenk hvor mye jeg skulle vært bitter for hvis jeg hadde brydd meg om sånt? Har så mye annet å tenke på i livet mitt. Hva jeg skal spise til middag, jobb, venner, sommerferier, påskeferier, datingen min og forelskelser, så må innrømme at datinglivet til andre menn som ikke har noe med MEG å gjøre, ikke havner i tankene mine en eneste gang i løpet av dagen. Anonymkode: bdd5a...1ea 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå