Gå til innhold

Meslinger, nå også i Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glad jeg ikke bor i det området med nyfødt baby eller barn som ikke kan ta vaksine... Ekstremt egoistisk å ikke vaksinere ungene sine. Bra det går bra med seksåringen, men samtidig tar vel antivaxerne det som en bekreftelse på at det går helt fint å droppe vaksine. :roll: 

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Noen er virkelig hysteriske når det gjelder å vaksinere. Meslinger er ikke farlig, jenta var selv ikke alvorlig syk, og er nå i fin form.

Anonymkode: aa023...705

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Meslinger kommer sikkert med berikelsene :ohmy:

Anonymkode: 8d976...973

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Synd folk bare vaksinerer barna sine og ikke seg selv, da blir det slik...

Anonymkode: 078a3...eeb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen er virkelig hysteriske når det gjelder å vaksinere. Meslinger er ikke farlig, jenta var selv ikke alvorlig syk, og er nå i fin form.

Meslinger er farlig jo!

Anonymkode: 1eaca...6c6

• Liker 7
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida, det er ikke farlig. Bortsett fra de gangene det er farlig...

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det kam også være svært skadelig for mange.

Anonymkode: d7a87...4c6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenk alle ressurser som må settes i sving pga foreldre som ikke vaksinerer barna sine! Tenk dere hva det koster skattebetalerne! Kam det være en ide at foreldrene får millionregningen?? De må jo gjøre grundige undersøkelser!

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var liten hadde "alle" meslinger, hørte ikke om en eneste en som tok skade av å ha det. Nå i nyere tid har meslinger plutselig blitt så "farlig", vaksineprodusentene vet å skremme opp folk!

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde meslinger som liten, det hadde alle andre også. Vi døde ikke og trodde ikke det var farlig. Det er det ikke i dag heller, men endel av etterskadene er svært farlige. Så det er bare å vaksinere - og vi voksne må revaksinere oss.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Jeg hadde meslinger som liten, det hadde alle andre også. Vi døde ikke og trodde ikke det var farlig. Det er det ikke i dag heller, men endel av etterskadene er svært farlige. Så det er bare å vaksinere - og vi voksne må revaksinere oss.

Det skjer ikke, skal aldri ta en vaksine mer i hele mitt liv!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meslinger er farlig jo!

Anonymkode: 1eaca...6c6

Lest litt mye skremselspropaganda ? Kanskje gjøre litt ordentlig research også?? Meslinger KAN være farlig, men det kan også vaksinen være. 

Anonymkode: 56f72...eb0

• Liker 1
Gjest Malificenta
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skjer ikke, skal aldri ta en vaksine mer i hele mitt liv!

Det holder jeg med deg i 

Gjest Malificenta
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var liten hadde "alle" meslinger, hørte ikke om en eneste en som tok skade av å ha det. Nå i nyere tid har meslinger plutselig blitt så "farlig", vaksineprodusentene vet å skremme opp folk!

Ja, enig med deg. 

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"På verdensbasis regner Verdens helseorganisasjon (WHO) med at sykdommen årlig forårsaker ca. 115 000 dødsfall."

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke farlig fordi dere var vaksinerte, og dermed fikk det "mildere"

Anonymkode: f36d2...256

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk alle ressurser som må settes i sving pga foreldre som ikke vaksinerer barna sine! Tenk dere hva det koster skattebetalerne! Kam det være en ide at foreldrene får millionregningen?? De må jo gjøre grundige undersøkelser!

Hvis det hadde vært gjort noen grundige og uavhengige undersøkelser på vaksinerte versus uvaksinerte, færre skadelige ingredienser og mer åpenhet om bivirkninger av vaksiner, hadde man kanskje nådd flere vaksinekritikere. Faktum er at de som takker nei til vaksiner, er folk som faktisk har gjort leksa si og ser vaksiner og industrien for det den er. 

Skal du gi regningen til de foreldre som har nyvaksinerte sheddere også?? 

Anonymkode: 56f72...eb0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke farlig fordi dere var vaksinerte, og dermed fikk det "mildere"

Anonymkode: f36d2...256

Man får ikke meslinger når man er vaksinert, heller ikke noen mildere versjon. Man er immun. 

Det vedkommende hentyder til er noe de fleste i besteforeldregenerasjonen snakker om; de har hatt meslinger, og for dem var dette en ufarlig sykdom. Når jeg snakker om hvor viktig vaksiner er ovenfor denne generasjonen bryter de alltid ut "hva? Men meslinger er jo ikke farlig?? Det er jo noe alle hadde!". Vi har nå statistikk som viser at det tryggeste for alle er at alle vaksinerer seg mot denne sykdommen. Men dette gjelder også vannkopper, som anses som en like farlig sykdom i bl.a USA. 

Anonymkode: 01cd3...688

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenk alle de ressurser som må settes i sving i behandling av overvektige, kreftsyke, og andre som er syke pga en livsstil de selv har valgt. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...