Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. januar 2022 #801 Del Skrevet 3. januar 2022 Liv Thorsen som spilte Elna i Mot i brøstet er død, 86 år gammel. RIP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. januar 2022 #802 Del Skrevet 3. januar 2022 Hun hadde så absolutt sin plass i den familien der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. januar 2022 #803 Del Skrevet 3. januar 2022 Athena79 skrev (1 time siden): Liv Thorsen som spilte Elna i Mot i brøstet er død, 86 år gammel. RIP Så trist den rollen var helt genial! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldretusse Skrevet 3. januar 2022 #804 Del Skrevet 3. januar 2022 Så trist at hun er borte 😢 🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 7. januar 2022 Forfatter #805 Del Skrevet 7. januar 2022 (endret) Den Oscar-vinnende skuespilleren Sidney Poitier er død, 94 år gammel. (VG) Endret 7. januar 2022 av NordicViking 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar 2022 #806 Del Skrevet 8. januar 2022 Kan ikke huske å ha sett film med ham, men han har alltid vært der. Nok en av de gamle går videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. januar 2022 #807 Del Skrevet 9. januar 2022 https://amp.cnn.com/cnn/2022/01/08/entertainment/marilyn-bergman-dies/index.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 10. januar 2022 #808 Del Skrevet 10. januar 2022 Bob Saget fra «Full House» (under samme tak) er død 😢 RIP 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. januar 2022 #809 Del Skrevet 10. januar 2022 Tulla25j skrev (1 minutt siden): Bob Saget fra «Full House» (under samme tak) er død 😢 RIP Å nei! 😢 han var jo ikke så gammel heller, så forferdelig trist Jeg så mye på under samme tak når jeg var liten, Bob Saget var en veldig morsom mann ♥️ Hvil i fred Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. januar 2022 #810 Del Skrevet 10. januar 2022 Tulla25j skrev (3 timer siden): Bob Saget fra «Full House» (under samme tak) er død 😢 RIP Og kun 65 år ung Trist, RIP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet 10. januar 2022 #811 Del Skrevet 10. januar 2022 Cid skrev (3 timer siden): Å nei! 😢 han var jo ikke så gammel heller, så forferdelig trist Jeg så mye på under samme tak når jeg var liten, Bob Saget var en veldig morsom mann ♥️ Hvil i fred Så trist🥺 Så også masse på Under samme tak når jeg vokste opp og Fuller House på Netflix nå i voksen alder❤ Hvil i fred❤❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. januar 2022 #812 Del Skrevet 10. januar 2022 Sunfl0wer skrev (5 minutter siden): Så trist🥺 Så også masse på Under samme tak når jeg vokste opp og Fuller House på Netflix nå i voksen alder❤ Hvil i fred❤❤ Bra at serien tok slutt før han døde slik at han fikk fullført rollen sin der ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. januar 2022 #813 Del Skrevet 10. januar 2022 Jammen med mange kjentfolk som har dødd på bare en uke O: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 10. januar 2022 #814 Del Skrevet 10. januar 2022 Herregud så trist! 🥺💔 Under samme tak var jo barndommen min 😭 Og så var han jo stemmen i How I met your mother som jeg også likte godt. Dette var skikkelig trist 😔 Hvil i fred ❤️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. januar 2022 #815 Del Skrevet 10. januar 2022 Rosewood skrev (1 minutt siden): Herregud så trist! 🥺💔 Under samme tak var jo barndommen min 😭 Og så var han jo stemmen i How I met your mother som jeg også likte godt. Dette var skikkelig trist 😔 Hvil i fred ❤️ Er noe med når en kjendis man har vokst opp med dør, da dør en del av barndommen liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 10. januar 2022 #816 Del Skrevet 10. januar 2022 (endret) Cid skrev (5 minutter siden): Er noe med når en kjendis man har vokst opp med dør, da dør en del av barndommen liksom Ja sant 🥺 Danny Tanner, ingen gjorde moralprekner som han, alltid noe å lære i slutten av hver episode 😛 Veldig ”corny“ og med musikken i bakgrunnen, men det var jo litt av sjarmen med serien da 😞😢 Endret 10. januar 2022 av Rosewood 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 10. januar 2022 #817 Del Skrevet 10. januar 2022 🥀 Twitter kommer til å teppelegges av kondolanser..Bob Saget sitt karismatiske vesen, har sjarmert og berørt flere generasjoner En "popstjerne" i skuespillerverdenen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. januar 2022 #818 Del Skrevet 10. januar 2022 Rosewood skrev (3 minutter siden): Ja sant 🥺 Danny Tanner, ingen gjorde moralprekner som han, alltid noe å lære i slutten av hver episode 😛 Veldig ”corny“ og med musikken i bakgrunnen, men det var jo litt av sjarmen med serien da 😞😢 Leste at han giftet seg på nytt for noen få år siden etter mange år hvor han ikke trodde han kom til å møte noen igjen, så dette skulle liksom være et nytt kapittel i livet hans som så brått tok slutt 😢 Barna og kona må ha det jævlig nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 10. januar 2022 #819 Del Skrevet 10. januar 2022 Cid skrev (17 minutter siden): Leste at han giftet seg på nytt for noen få år siden etter mange år hvor han ikke trodde han kom til å møte noen igjen, så dette skulle liksom være et nytt kapittel i livet hans som så brått tok slutt 😢 Barna og kona må ha det jævlig nå Ååhh 🥺💔 Stakkar, får så vondt av dem 😞 Han skulle jo hatt sånn 30 år igjen, i alle fall 20 år 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. januar 2022 #820 Del Skrevet 10. januar 2022 Rosewood skrev (Akkurat nå): Ååhh 🥺💔 Stakkar, får så vondt av dem 😞 Han skulle jo hatt sånn 30 år igjen, i alle fall 20 år 😢 Nå får jeg lyst til å se under samme tak igjen, ikke sett den siden jeg var sånn 13 år, ikke sett nye serien heller men må få gjort det nå for å hedre han ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå