Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort


NordicViking

Anbefalte innlegg

Cid skrev (1 minutt siden):

Jerry Stiller er død også :( Jeg kjente han fra Kongen av Queens, digget Arthur 😄

Ja, så det. Gode minner. Koser meg glugg ihjel med Seinfeld igjen på Netflix 😊Bare herlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (5 minutter siden):

Andrew Raymond Barnes som spilte Andrew i Hotel Cæsar er død 55 år gammel, så tragisk og alt for tidlig 😢 R.I.P
https://sosialnytt.com/hotel-caesar-skuespiller-dod/

Herregud, så trist! :grine: Og altfor tidlig 💔 Nå ble jeg skikkelig lei meg. Har alltid likt han så godt. Hvil i fred! :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Herregud, så trist! :grine: Og altfor tidlig 💔 Nå ble jeg skikkelig lei meg. Har alltid likt han så godt. Hvil i fred! :dagens-rose:

En av de beste birollene i serien, så trist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (8 minutter siden):

En av de beste birollene i serien, så trist :(

Helt enig. Jeg tenkte faktisk da jeg så en episode senest i går hvor god den rollefiguren var ♥️ Dagen etter er skuespilleren død. Så trist og meningsløst :( Er flere Cæsar-skuespillere som har gått bort altfor tidlig. Karl Sundby, han som spilte Cato og nå Andrew 💔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Helt enig. Jeg tenkte faktisk da jeg så en episode senest i går hvor god den rollefiguren var ♥️ Dagen etter er skuespilleren død. Så trist og meningsløst :( Er flere Cæsar-skuespillere som har gått bort altfor tidlig. Karl Sundby, han som spilte Cato og nå Andrew 💔

Og han som spilte Alexander Löw :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Og han som spilte Alexander Löw :( 

Ja, han også, han glemte jeg i farten :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Herwig Carlsen,tidl sportskommentator i NRK, 'limerickkongen', han med den gode radiostemmen og full av entusiasme (ofte i tospann m Rike) er død. RIP⚘

  • Hjerte 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humas skrev (6 minutter siden):

Jon Herwig Carlsen,tidl sportskommentator i NRK, 'limerickkongen', han med den gode radiostemmen og full av entusiasme (ofte i tospann m Rike) er død. RIP⚘

Legender begge to, Staffet er staffet.

  • Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist å lese at Jon Herwig Carlsen er død. Det er ikke få timer jeg har hørt på han i sportssendinger, like ivrig og kunnskapsrik hver gang.

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (26 minutter siden):

Veldig trist å lese at Jon Herwig Carlsen er død. Det er ikke få timer jeg har hørt på han i sportssendinger, like ivrig og kunnskapsrik hver gang.

Samme her, skikkelig trist ❤

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ivrig stemme på sportssendinger og han var i min oppvekst også. En av enerne på sitt felt. :sukk: 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterk skildring Arne Scheie gjør i Nrk-studio, som minnes sin gode kamerat og kollega :hjerte:. Gir litt frysninger å høre han fargelegge superlativer og gode egenskaper til JW 🙂

Han speiler så innmari mye av seg selv, når han beskriver Jon Herwig som journalist og idrettsentusiast :hjerte: 

Skulle nesten ønske Scheie kunne tatt noen oppdrag i nyere tid, så vi kunne fått tviholde litt ekstra på den tidsalderen ❤ 

 

(Følte meg gammel i dag, da jeg reagerte på at dødsfallet ikke ble omtalt på førstesiden på tekst- tv...#dinosaur-til-sinns 🙈)

Endret av Tradegy
  • Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jezabell
Humas skrev (På 12.4.2022 den 12.09):

Jon Herwig Carlsen,tidl sportskommentator i NRK, 'limerickkongen', han med den gode radiostemmen og full av entusiasme (ofte i tospann m Rike) er død. RIP⚘

Så trist, han var den beste. :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (54 minutter siden):

Carlsen og Rike var liksom selve stemmene til vintersport på tv i min barndom. Trist!

Enig! Vintersportdager sammen med pappa i sofaen, rykende varm kakao og C&Rs stemmer fra TV'n 🥰

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Komiker og skuespiller Gilbert Gottfried døde i går, 67 år gammel. R.I.P.
image.png.55679f59805ad7adb91996dbe36ae119.png

Endret av The Kavorka
la til bilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Kavorka skrev (1 time siden):

Komiker og skuespiller Gilbert Gottfried døde i går, 67 år gammel. R.I.P.

Nei så trist :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den profilerte musikeren og produsenten Trygve Thue er død, 71 år gammel. :( 

 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Den profilerte musikeren og produsenten Trygve Thue er død, 71 år gammel. :( 

 

Er helt grusomt hvor mange kjentfolk som har dødd i løpet av de siste månedene, de faller bokstavelig talt som fluer :(  Føler nesten at jeg våkner opp til nyheten om at en kjent person er død hver dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...