Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort


NordicViking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

75051168.jpg?imageId=75051168&width=980&
             Hun hadde så absolutt sin plass i den familien der. :sukk: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (1 time siden):

Liv Thorsen som spilte Elna i Mot i brøstet er død, 86 år gammel. RIP :dagens-rose:

Så trist :( den rollen var helt genial!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Oscar-vinnende skuespilleren Sidney Poitier er død, 94 år gammel.  (VG)  :dagens-rose:

 

Endret av NordicViking
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske å ha sett film med ham, men han har alltid vært der. Nok en av de gamle går videre. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tulla25j skrev (1 minutt siden):

Bob Saget fra «Full House» (under samme tak) er død 😢 RIP 

Å nei! 😢 han var jo ikke så gammel heller, så forferdelig trist :( Jeg så mye på under samme tak når jeg var liten, Bob Saget var en veldig morsom mann ♥️ Hvil i fred :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Tulla25j skrev (3 timer siden):

Bob Saget fra «Full House» (under samme tak) er død 😢 RIP 

Og kun 65 år ung :sad: Trist, RIP :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

Å nei! 😢 han var jo ikke så gammel heller, så forferdelig trist :( Jeg så mye på under samme tak når jeg var liten, Bob Saget var en veldig morsom mann ♥️ Hvil i fred :dagens-rose:

Så trist🥺 Så også masse på Under samme tak når jeg vokste opp og Fuller House på Netflix nå i voksen alder❤ Hvil i fred❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (5 minutter siden):

Så trist🥺 Så også masse på Under samme tak når jeg vokste opp og Fuller House på Netflix nå i voksen alder❤ Hvil i fred❤❤

Bra at serien tok slutt før han døde slik at han fikk fullført rollen sin der ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så trist! 🥺💔 Under samme tak var jo barndommen min 😭 Og så var han jo stemmen i How I met your mother som jeg også likte godt. Dette var skikkelig trist 😔 Hvil i fred ❤️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosewood skrev (1 minutt siden):

Herregud så trist! 🥺💔 Under samme tak var jo barndommen min 😭 Og så var han jo stemmen i How I met your mother som jeg også likte godt. Dette var skikkelig trist 😔 Hvil i fred ❤️

Er noe med når en kjendis man har vokst opp med dør, da dør en del av barndommen liksom :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Er noe med når en kjendis man har vokst opp med dør, da dør en del av barndommen liksom :( 

Ja sant 🥺 Danny Tanner, ingen gjorde moralprekner som han, alltid noe å lære i slutten av hver episode 😛 Veldig ”corny“ og med musikken i bakgrunnen, men det var jo litt av sjarmen med serien da 😞😢 

 

Endret av Rosewood
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

🥀:hjerte: Twitter kommer til å teppelegges av kondolanser..Bob Saget sitt karismatiske vesen, har sjarmert og berørt flere generasjoner :trist:En "popstjerne" i skuespillerverdenen :Nikke: :hjerte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosewood skrev (3 minutter siden):

Ja sant 🥺 Danny Tanner, ingen gjorde moralprekner som han, alltid noe å lære i slutten av hver episode 😛 Veldig ”corny“ og med musikken i bakgrunnen, men det var jo litt av sjarmen med serien da 😞😢 

 

Leste at han giftet seg på nytt for noen få år siden etter mange år hvor han ikke trodde han kom til å møte noen igjen, så dette skulle liksom være et nytt kapittel i livet hans som så brått tok slutt 😢 Barna og kona må ha det jævlig nå :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (17 minutter siden):

Leste at han giftet seg på nytt for noen få år siden etter mange år hvor han ikke trodde han kom til å møte noen igjen, så dette skulle liksom være et nytt kapittel i livet hans som så brått tok slutt 😢 Barna og kona må ha det jævlig nå :( 

Ååhh 🥺💔 Stakkar, får så vondt av dem 😞 Han skulle jo hatt sånn 30 år igjen, i alle fall 20 år 😢 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosewood skrev (Akkurat nå):

Ååhh 🥺💔 Stakkar, får så vondt av dem 😞 Han skulle jo hatt sånn 30 år igjen, i alle fall 20 år 😢 

Nå får jeg lyst til å se under samme tak igjen, ikke sett den siden jeg var sånn 13 år, ikke sett nye serien heller men må få gjort det nå for å hedre han ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...