Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort


NordicViking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette kjente jeg faktisk at var utrolig trist! 😥 Jeg kjente det ordentlig i magen da jeg så det!

Hvil i fred, Hans-Erik! 😢

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honeywell skrev (3 timer siden):

Moren hans døde vil når han var 6? 

Ja, hun døde på 6-årsdagen hans. 

Rest in power, Hank :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Polly Ester skrev (4 timer siden):

Ja, hun døde på 6-årsdagen hans. 

Rest in power, Hank :dagens-rose:

Rest in power... den formuleringen  likte jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slår meg helt ut på morgenen dette her. Det blir bare så feil. Han hadde gått igjennom så mye for å få en ny start i seg selv og livet. (Ryddet) En datter hadde han også. :sukk: Det er bare trist.

Ryddet for spekulasjon. Sol, admin.

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 20.11.2021 den 8.38):

Det slår meg helt ut på morgenen dette her. Det blir bare så feil. Han hadde gått igjennom så mye for å få en ny start i seg selv og livet. (Ryddet) En datter hadde han også. :sukk: Det er bare trist.

Ja enig, jeg har vært  fan av Turbo i snart 16-17 år og selvom Sylvester er god så vil det alltid være noe eget med Hank. 

Ryddet for spekulasjon. Sol, admin.

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (På 20.11.2021 den 8.43):

Ja enig, jeg har vært  fan av Turbo i snart 16-17 år og selvom Sylvester er god så vil det alltid være noe eget med Hank. 

 

Nå har jeg aldri vært fan av Turboneger og Hank, men da han var med i Camp Kulinaris så var han er utrolig herlig person. Først da fikk jeg øynene opp for han. Tydeligvis har han slitt med en del både fysisk og psykisk.  Han døde uansett altfor ung.

Ryddet for spekulasjon. Sol, admin.

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist å se at han er død. Jeg så det i nettavisene seint i går kveld/natt.

Føler så mange av de virkelige kunstnersjelene faller fra, det er så trist. De trengs i samfunnet.

Veldig trist for han at han hadde det så vondt, og forferdelig særlig for datteren han etterlater seg.

Husker jeg så han som Jesus i «Jesus Christ Superstar» på Det Norske, det var en opplevelse.

Ryddet for spekulasjon. Sol, admin.

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist. Har mange gode historier om Hans Erik etter jeg første gang møtte han på gamle bootleg tv sine lokaler da turbo spillte inn deler av video til Librium love. Den gang med Harald Fossberg på vokal og Hans Erik som tilskuer og ikke en del av bandet. 
 

Første konserten jeg så med Hans Erik som en del av bandet var på cosmopolite sine gamle lokaler på Majorstua. En dobbelkonsert med Kung Fu Girls. Husker ikke eksakt årstall, men tipper 1993/94.

Sist jeg så han var for 2 uker siden.. ufattelig men samtidig ikke veldig overraskende at han har forlatt oss.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 20.11.2021 den 8.38):

Det slår meg helt ut på morgenen dette her. Det blir bare så feil. Han hadde gått igjennom så mye for å få en ny start i seg selv og livet. En datter hadde han også. :sukk: Det er bare trist.

Ble sjokkert jeg også, gjør det også ekstra trist når jeg vet hvor mye han har slitt med diverse som overvekt og rus, at han nå er død er bare hjerteskjærende :( De skulle jo ha en reunion neste år som han sikkert hadde likt å være med på men han visste aldri 😕

 

Endret av Sol Rampelyset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette var trist. Siste gang jeg så han var ikke datteren hans så gammel, han gikk og leide henne og han så stolt og glad ut. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...