Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort


NordicViking

Anbefalte innlegg

Den greske komponisten Mikis Theodorakis er død, 96 år gammel. Jeg trodde faktisk at han var død for lenge siden, men jeg kjenner hans musikk via Arja Sajonmaa som har tolket mange av hans sanger. 🌹 Well done, Mikis. 
 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ble faktisk litt påvirket av at victoria paris er død, som jeg nylig oppdaget.  Jeg ble aldri noen fan av av den type film som voksen, men jeg så timesvis på bla. henne når jeg var 7-10 år.  Det var ikke mye annet spennende på denne tiden, Så det lille ulovlige man fikk tak i ble verdsatt.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skuespilleren Willie Garson, kjent fra "Sex og singelliv"-serien der han spilte Carrie Bradshaws venn Stanford Blatch, døde i dag i en alder av 57 år. Dødsårsaken er ikke offisielt kjent, men han skal ha vært syk en stund.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ichiko skrev (2 timer siden):

Skuespilleren Willie Garson, kjent fra "Sex og singelliv"-serien der han spilte Carrie Bradshaws venn Stanford Blatch, døde i dag i en alder av 57 år. Dødsårsaken er ikke offisielt kjent, men han skal ha vært syk en stund.

kreft i bukspyttkjertelen ifølge wikipedia. Den er skummel og. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ichiko skrev (3 timer siden):

Skuespilleren Willie Garson, kjent fra "Sex og singelliv"-serien der han spilte Carrie Bradshaws venn Stanford Blatch, døde i dag i en alder av 57 år. Dødsårsaken er ikke offisielt kjent, men han skal ha vært syk en stund.

Bukspyttkjertelkreft. https://variety.com/2021/tv/news/willie-garson-dead-dies-sex-and-the-city-white-collar-actor-1235070748/ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ichiko skrev (3 timer siden):

Skuespilleren Willie Garson, kjent fra "Sex og singelliv"-serien der han spilte Carrie Bradshaws venn Stanford Blatch, døde i dag i en alder av 57 år. Dødsårsaken er ikke offisielt kjent, men han skal ha vært syk en stund.

Det er så trist og altfor tidlig 😢 Bestefaren min døde av samme krefttype, forferdelige greier. Jeg elsker SATC og Stanford var en av mine favoritter. Hvil i fred! :dagens-rose:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...