nebbete fugl Skrevet 28. november 2021 #761 Del Skrevet 28. november 2021 3 hours ago, Hero1 said: Aner ikke hvem dette er. En YouTube-legende, men det måtte vel bare gå galt til slutt slik han holdt på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. november 2021 #762 Del Skrevet 30. november 2021 NRK direktesender Kim Frieles bisettelse i Oslo domkirke klokken 12, mandag 6 desember. Det skal jeg overvære. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 6. desember 2021 #763 Del Skrevet 6. desember 2021 Kåre Willoch, tidligere statsminister og leder i Høyre, er død 93 år gammel 💙 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. desember 2021 #764 Del Skrevet 6. desember 2021 FruRosa skrev (Akkurat nå): Kåre Willoch, tidligere statsminister og leder i Høyre, er død 93 år gammel 💙 Så trist En stor mann som har gått bort, R.I.P ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 6. desember 2021 #765 Del Skrevet 6. desember 2021 Cid skrev (4 minutter siden): Så trist En stor mann som har gått bort, R.I.P ♥️ Virkelig en hedersmann ja 😢💙 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. desember 2021 #766 Del Skrevet 6. desember 2021 Ånei..... Jo, jeg vet at han var gammel og ikke kunne leve evig, men den mannen var verbalt levende helt til det siste. En høyremann som ble mere og mere menneskelig sånn jeg oppfattet han og hans snakking om nesten hva som helst var artig å høre på. Han virket som en knakande ok mann med mengder av kunnskap. Jaja....takk for innsatsen. Nå er det mange du kan gjenoppta saklige diskusjoner med på den andre siden. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. desember 2021 #767 Del Skrevet 6. desember 2021 Willoch 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 6. desember 2021 #768 Del Skrevet 6. desember 2021 Kåre Willoch var et flott menneske. Respekt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 6. desember 2021 #769 Del Skrevet 6. desember 2021 En politisk kraftkar og bauta Kåre Willoch. Han føles nesten for udødelig å regne! 💙 93 💙 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. desember 2021 #770 Del Skrevet 6. desember 2021 Dette var trist Han var et utrolig flott menneske og en sann hedersmann ♥️ Hvil i fred! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. desember 2021 #771 Del Skrevet 6. desember 2021 En av Norges beste politikere, sov godt Kåre Willoch 💙 🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 6. desember 2021 #772 Del Skrevet 6. desember 2021 En stor liten mann, som aldri vil bli glemt. Fantastisk politiker - selv om jeg har vært blendende uenig med han mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 7. desember 2021 #773 Del Skrevet 7. desember 2021 Hvil i fred, Kåre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. desember 2021 #774 Del Skrevet 10. desember 2021 https://www.aftenposten.no/kultur/i/QyE0Bx/monkees-vokalist-michael-nesmith-er-doed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 10. desember 2021 #775 Del Skrevet 10. desember 2021 Cid skrev (27 minutter siden): https://www.aftenposten.no/kultur/i/QyE0Bx/monkees-vokalist-michael-nesmith-er-doed Trist. Nå er det kun en igjen av dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. desember 2021 #776 Del Skrevet 10. desember 2021 FrankDrebin skrev (52 minutter siden): Trist. Nå er det kun en igjen av dem. Legender dør en etter en med årene, trist kjenner jeg gruer meg til for eksempel at Clint Eastwood dør, det er en av mine favoritt skuespillere. Men bra når man har fått levd et langt liv og rukket å ha blitt gammel i hvert fall da Håper jeg får levd til jeg er minst 78 år selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2021 #777 Del Skrevet 11. desember 2021 R.I.P. 🕯️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 11. desember 2021 #778 Del Skrevet 11. desember 2021 Cid skrev (12 timer siden): Legender dør en etter en med årene, trist kjenner jeg gruer meg til for eksempel at Clint Eastwood dør, det er en av mine favoritt skuespillere. Men bra når man har fått levd et langt liv og rukket å ha blitt gammel i hvert fall da Håper jeg får levd til jeg er minst 78 år selv Ja, det tynnes i rekkene. Vi skal bare sette pris på tiden vi har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. desember 2021 #779 Del Skrevet 11. desember 2021 FrankDrebin skrev (52 minutter siden): Ja, det tynnes i rekkene. Vi skal bare sette pris på tiden vi har. Håper vi alle fortsatt er her på kg når vi er på gamlehjem 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2021 #780 Del Skrevet 11. desember 2021 Hvis "de" sier at de vil legge KG ned en gang i fremtiden, så danner vi en mental lenkegjeng og protesterer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå