Gå til innhold

Derfor liker ikke menn løse kvinner.


Gjest Ari Loys

Anbefalte innlegg

1 time siden, hocane skrev:

Er ikke så vanskelig å danne seg et bilde av det. Har du en kvinne i 20 årene som fester og drikker hver helg kontra en kvinne i 20 årene som har en mer avslappet og feminin personlighet er det ganske opplagt hvilken kvinne som er best egnet til et potensielt forhold.

Jeg har aldri funnet såkalte fest og ufeminine jenter attraktive. Men det er kun min personlige preferanse. Trenger ikke å dømme meg for å like damer som har mer til felles for mine preferanser.

Har jeg dømt deg? Du er jo den som dømmer.....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis promiskuøse kvinner mest sannsynlig er egoistiske løgnere som bedrar og manipulerer alle rundt seg, og gjerne også utspekulerte kriminelle som fabrikerer historier om mishandling og voldtekt... Hva får deg til å tro at disse djevelkvinnene ikke klarer å skjule sin seksuelle forhistorie også? De eier jo ikke karakter og lyver jo bare uansett? Eller er antallet menn en kvinne har hatt sex med noe du klarer å resonnere deg fram til basert på hvor lenge hun venter med å ha sex med deg? Hvor "sexgal" hun er? Hvordan hun oppfører seg i senga? Eller kanskje hvordan hun kler seg?

Endret av vendeli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, hocane skrev:

Selvsagt ikke i alle tilfeller. Men hvis du av natur er en person som liker å hoppe fra en penis til den andre og du har en historie for å gjøre det, er sjansene for at du kommer til å være utro høyere ja. Definitivt.

Dokumentasjon takk

Anonymkode: 08302...c76

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, hocane skrev:

Så å drikke øl og være høylytte er feminint for deg?

Jøsses. Ikke bare har feminisme ødelagt for menn, har også hatt sitt preg for moderne kvinner.

Les hva hun skriver. Hun kan være høylytt hvis hun vil. 

Hva vil du ha? En stille søte en som står gravid og barbeint på kjøkkenet? Er du en liten mann? 

Anonymkode: 08302...c76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Les hva hun skriver. Hun kan være høylytt hvis hun vil. 

Hva vil du ha? En stille søte en som står gravid og barbeint på kjøkkenet? Er du en liten mann? 

Høylytte festjenter er ikke attraktive nei.

Og de fleste seriøse menn er ikke interessert annet enn "pump and dump" med de.

Og nei jeg sier ikke at en kvinne kun skal være søt og liten. Det finnes en mellomting. Alt jeg sier er at kvinner som oppfører seg som menn når det gjelder drikking og sexliv er svært lite attraktivt for de fleste mannfolk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, hocane skrev:

Høylytte festjenter er ikke attraktive nei.

Og de fleste seriøse menn er ikke interessert annet enn "pump and dump" med de.

Og nei jeg sier ikke at en kvinne kun skal være søt og liten. Det finnes en mellomting. Alt jeg sier er at kvinner som oppfører seg som menn når det gjelder drikking og sexliv er svært lite attraktivt for de fleste mannfolk.

Ja vel? Synd for dere. 

Anonymkode: 1e735...5c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, hocane skrev:

Høylytte festjenter er ikke attraktive nei.

Og de fleste seriøse menn er ikke interessert annet enn "pump and dump" med de.

Og nei jeg sier ikke at en kvinne kun skal være søt og liten. Det finnes en mellomting. Alt jeg sier er at kvinner som oppfører seg som menn når det gjelder drikking og sexliv er svært lite attraktivt for de fleste mannfolk.

:hoho:
Er det noen som har kjærester så er det jo de.

 

Anonymkode: 24e45...f99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...