Gå til innhold

Derfor liker ikke menn løse kvinner.


Gjest Ari Loys

Anbefalte innlegg

Når det kommer til eldre kvinner som har sex med ungdommer tenker jeg akkurat det samme som om en mann gjør det - fysj. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er faktisk litt enig med deg. Synes sex er noe spesielt og deles kun med en person man virkelig elsker. Jeg er kanskje litt gammeldags der men jeg kunne ALDRI tenke meg å ligge med tilfeldige menn. Så jeg er ikke lett på tråden for å si det sånn. :fnise: 

MEN, dette går uansett begge veier. En mann med et tosifret antall sexpartnere er ikke en mann jeg kunne tenke meg å bli sammen med, rett og slett fordi jeg vil ha en mann som har samme syn på sex som det jeg har. Jeg er ikke interessert i menn som har sex bare for å ha sex, og jeg er heller ikke særlig fan av kjønnssykdommer. HPV viruset smitter selv med kondom.

Skjønner virkelig ikke at folk kan ha ONS. Æsj. :kvalm: 

Anonymkode: dc375...c35

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Interessant at du nevner personlighetsforstyrrelse. Jeg har nemlig det og trodde jeg var en.. tja, hore, men så viste det seg at jeg har ligget med like mange som mine "friske" venninner. 

Anonymkode: 5681c...da9

Og det er 50 stk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er faktisk litt enig med deg. Synes sex er noe spesielt og deles kun med en person man virkelig elsker. Jeg er kanskje litt gammeldags der men jeg kunne ALDRI tenke meg å ligge med tilfeldige menn. Så jeg er ikke lett på tråden for å si det sånn. :fnise: 

MEN, dette går uansett begge veier. En mann med et tosifret antall sexpartnere er ikke en mann jeg kunne tenke meg å bli sammen med, rett og slett fordi jeg vil ha en mann som har samme syn på sex som det jeg har. Jeg er ikke interessert i menn som har sex bare for å ha sex, og jeg er heller ikke særlig fan av kjønnssykdommer. HPV viruset smitter selv med kondom.

Skjønner virkelig ikke at folk kan ha ONS. Æsj. :kvalm: 

Anonymkode: dc375...c35

En likesinnet! :nordvesta: Sjeldent syn. Tommel opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare så enkelt at man ikke har lyst på billige damer som ligger med alle?

Da lyser det jo lang vei at hun driter i deg. Du er bare et av mange ligg. 

På samme måte som at jeg ikke vil bruke samme fleshlight som alle andre i bygda har brukt og kommet i. Ville du kjøpt en brukt dildo som du ikke aner hvem som har eid og brukt før deg? 

Jeg føler meg ikke mye spesiell eller verdsatt. Når mistanken om at jeg er like lite spesiell som alle andre som har vært på besøk i et slik felleshull.

For meg hører sex og kjærlighet sammen. Kjærlighet kommer forran, og er ikke den der. Så vil jeg heller ikke ha sex. 

Men jeg har heldigvis vært heldig, og funnet damer som har følt at jeg er spesiell. Det har vært oss to i lange forhold. Ikke har jeg flydd rundt heller. 

 

Anonymkode: 3e4bd...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forskning viser faktisk at man vil ha en partner som får en til å føle seg spesiell ja. Der finnes det støtte. Å generalisere psykisk syke som utagerende seksuelt er å ta vel hardt i. For å grave litt mer i fordommene. Der er en positiv korrelasjon mellom å tenke i fordommer, og mental latskap eller manglende evne til refleksjon. 

Anonymkode: 24fc7...edd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er faktisk litt enig med deg. Synes sex er noe spesielt og deles kun med en person man virkelig elsker. Jeg er kanskje litt gammeldags der men jeg kunne ALDRI tenke meg å ligge med tilfeldige menn. Så jeg er ikke lett på tråden for å si det sånn. :fnise: 

MEN, dette går uansett begge veier. En mann med et tosifret antall sexpartnere er ikke en mann jeg kunne tenke meg å bli sammen med, rett og slett fordi jeg vil ha en mann som har samme syn på sex som det jeg har. Jeg er ikke interessert i menn som har sex bare for å ha sex, og jeg er heller ikke særlig fan av kjønnssykdommer. HPV viruset smitter selv med kondom.

Skjønner virkelig ikke at folk kan ha ONS. Æsj. :kvalm: 

Anonymkode: dc375...c35

Jeg er stort sett enig med deg bortsettfra den siste setningen og det med å kalle folk lett på tråden :) 

Anonymkode: 79889...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Trude.lutt skrev:

 

Istede for å fokusere på kvinner og hvor mange de evt har ligget med.....hva med å prøve å finne ut hvorfor du som mann er så opptatt av dette. Går det på din egen usikkerhet? 

 

Det er en preferanse ok. Er det så jævlig vanskelig å ha det uten å være usikker? Alle har preferanser, ingenting galt i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hocane skrev:

Det at du er løs og ligger rundt er bare en høyere odds på at du kommer til å være utro.

Er det virkelig sånn? Det kan jo virke andre veien også, at hvis man har rast i fra seg og eksperimentert i ungdomsårene, så har man lettere for å slå seg til ro i et monogamt forhold. Jeg tror rastløsheten blir større hvis man gikk inn i forholdet som jomfru eller med få tidligere sexpartnere, for da lurer man på hva man har gått glipp av.

Når det er sagt så synes jeg en god del folk har et forferdelig lettvint og overfladisk syn på sex. Jeg dømmer ingen men tiltrekkes heller ikke av menn som har ligget rundt med masse tilfeldige damer.

Anonymkode: 01181...5e1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig sånn? Det kan jo virke andre veien også, at hvis man har rast i fra seg og eksperimentert i ungdomsårene, så har man lettere for å slå seg til ro i et monogamt forhold. Jeg tror rastløsheten blir større hvis man gikk inn i forholdet som jomfru eller med få tidligere sexpartnere, for da lurer man på hva man har gått glipp av.

Selvsagt ikke i alle tilfeller. Men hvis du av natur er en person som liker å hoppe fra en penis til den andre og du har en historie for å gjøre det, er sjansene for at du kommer til å være utro høyere ja. Definitivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, hocane skrev:

Det er en preferanse ok. Er det så jævlig vanskelig å ha det uten å være usikker? Alle har preferanser, ingenting galt i det.

Regner med at du liker å ha sex. Med damer. Når de har sex med deg får de et høyere tall..... blir de da mindre attraktive? Ser du dobbeltmoralen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trude.lutt skrev:

Regner med at du liker å ha sex. Med damer. Når de har sex med deg får de et høyere tall..... blir de da mindre attraktive? Ser du dobbeltmoralen?

Tror du misforstår meg. Jeg snakker ikke om kvinner som har hatt sex med 1-2 kjærester de har hatt i sitt liv. Jeg snakker om kvinner som har kjørt den berømte "Cock carousel" gjennom ungdommen sin og hoppet fra en penis til den neste til den neste. Det er et åpenbart tegn på at hun ikke kan bil tatt seriøst til et potensielt forhold og at faren for utroskap dermed er høyere.

Du må se ting mer i perspektiv. Hadde jeg likt 2 kvinner like godt og den ene var jomfru mens den andre hadde hatt 2-3 sexpartnere, hadde jeg valgt jomfuen? Ja. Ser ingenting galt med dette, det er kalt å ha en preferanse. Alle har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hva er greia med å vite antallet? Jeg har aldri spurt og har aldri fått spm? Levd liv er levd liv. Spm er for meg et tegn på usikkerhet og totalt avtennende 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må kvinner proklamere at de har eller har hatt mye sex? Jeg deler ikke slikt med noen, det er privat. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hocane skrev:

Tror du misforstår meg. Jeg snakker ikke om kvinner som har hatt sex med 1-2 kjærester de har hatt i sitt liv. Jeg snakker om kvinner som har kjørt den berømte "Cock carousel" gjennom ungdommen sin og hoppet fra en penis til den neste til den neste. Det er et åpenbart tegn på at hun ikke kan bil tatt seriøst til et potensielt forhold og at faren for utroskap dermed er høyere.

Du må se ting mer i perspektiv. Hadde jeg likt 2 kvinner like godt og den ene var jomfru mens den andre hadde hatt 2-3 sexpartnere, hadde jeg valgt jomfuen? Ja. Ser ingenting galt med dette, det er kalt å ha en preferanse. Alle har det.

Men hvordan vet du antallet? Som sagt tidligere, jeg har aldri fått spm og stilt spm. Totalt uintressert og totalt avtennende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Trude.lutt skrev:

Men hvordan vet du antallet? Som sagt tidligere, jeg har aldri fått spm og stilt spm. Totalt uintressert og totalt avtennende. 

Er ikke så vanskelig å danne seg et bilde av det. Har du en kvinne i 20 årene som fester og drikker hver helg kontra en kvinne i 20 årene som har en mer avslappet og feminin personlighet er det ganske opplagt hvilken kvinne som er best egnet til et potensielt forhold.

Jeg har aldri funnet såkalte fest og ufeminine jenter attraktive. Men det er kun min personlige preferanse. Trenger ikke å dømme meg for å like damer som har mer til felles for mine preferanser.

Endret av hocane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Trude.lutt skrev:

Men hvordan vet du antallet? Som sagt tidligere, jeg har aldri fått spm og stilt spm. Totalt uintressert og totalt avtennende. 

Jeg har både fått og stilt spørsmålet. Har ingen problemer med å svare på det. Hvis den andre har hatt 50 partnere, så tenker jeg at de har problemer med tilknytning og mange andre ting. Man kan alltids late som om alle dere ute er drømmepartneren for alle og enhver, og at det har null betydning hvordan man faktisk lever livet sitt, og at det ikke er en refleksjon av verdisyn, men slik er ikke virkeligheten. Å leve et seriøst liv koster noe, det er ikke bare noe som skjer av seg selv. Og å leve et ustabilt personlig liv koster også mye. 

Anonymkode: 33b7a...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, hocane skrev:

Tror du misforstår meg. Jeg snakker ikke om kvinner som har hatt sex med 1-2 kjærester de har hatt i sitt liv. Jeg snakker om kvinner som har kjørt den berømte "Cock carousel" gjennom ungdommen sin og hoppet fra en penis til den neste til den neste. Det er et åpenbart tegn på at hun ikke kan bil tatt seriøst til et potensielt forhold og at faren for utroskap dermed er høyere.

Du må se ting mer i perspektiv. Hadde jeg likt 2 kvinner like godt og den ene var jomfru mens den andre hadde hatt 2-3 sexpartnere, hadde jeg valgt jomfuen? Ja. Ser ingenting galt med dette, det er kalt å ha en preferanse. Alle har det.

Jeg hadde forstått om du sa 50, men 2-3? LOL.

Anonymkode: 1e735...5c9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, hocane skrev:

Er ikke så vanskelig å danne seg et bilde av det. Har du en kvinne i 20 årene som fester og drikker hver helg kontra en kvinne i 20 årene som har en mer avslappet og feminin personlighet er det ganske opplagt hvilken kvinne som er best egnet til et potensielt forhold.

Jeg har aldri funnet såkalte fest og ufeminine jenter attraktive. Men det er kun min personlige preferanse. Trenger ikke å dømme meg for å like damer som har mer til felles for mine preferanser.

Men det er jo du som er dømmende her? Jeg og flere av mine venninner fester og drikker, det betyr ikke at "vi hopper fra penis til penis" forde. Våkne opp. Du kan gå glipp av mange bra damer med det snevre synet der, altså. 

Anonymkode: 1e735...5c9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...