Gå til innhold

Hvordan finne ei som ikke ligger rundt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å være løsaktig og hore rundt er veldig destruktivt og NEGATIVT !  Når det destruktive kommer fram i lyset er sannheten vond å høre for noen ja......

Anonymkode: 7a6c8...e9e

Hvor mange partnere mener du er løsaktig? Flere enn en eller to? 

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når man mangler fornuftige argumenter så er beste forsvar PERSONANGREP !

Anonymkode: 7a6c8...e9e

Problemet ditt er at du har et veldig snevert syn på hva som er akseptabelt. Vi andre som har levd noen år forstår at det er sunt med litt erfaring i sengehalmen før man slår seg til ro. Det er ikke noe destruktivt over å ha litt erfaring i å tilfredsstille sin partner på forskjellige måter, tvert i mot er det BRA med erfaring fordi partneren får fordeler av det.

Anonymkode: 12ef2...200

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snuppi
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tull, kjønnssykdommer kan bare smitte gjennom sex...

Anonymkode: 7a6c8...e9e

Livmorhalskreft kan kvinnen få om hun er jomfru. 

Herpes finnes det forskjellige typer av. Munnsår for eksempel er herpes. Barn kan ha munnsår. Du får Google det og lese!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stilte et spm, hvorfor svarer du ikke? Tåler du ikke det? 

Anonymkode: 76661...2e5

Du svarer ikke på mitt spørsmål og jeg har forklart ganske nøye om hva jeg legger i det å være løs og at folk går gjøre hva de vil, så du får bare huske Ab-koden min og lese alle innleggene om igjen :) 

Anonymkode: b7d0f...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skulle vært født på 50tallet fremfor i år 2017 😉 

 

Anonymkode: 5e05f...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Snuppi skrev:

Ja, det var den rette ræva som feis. Å omtale mennesker med skjellsord kan få konsekvenser for deg i form av en negativ reaksjon mot deg!

Fysj for et stygt og vulgært ord forbruk du har...

Anonymkode: 7a6c8...e9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å være løsaktig og hore rundt er veldig destruktivt og NEGATIVT !  Når det destruktive kommer fram i lyset er sannheten vond å høre for noen ja......

Anonymkode: 7a6c8...e9e

Tro mine ord.. om du slår deg ned med en person og aldri har hatt sex med noen andre kommer du til å angre på det om noen år og føle at du har gått glipp av noe.

Anonymkode: 12ef2...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Snuppi skrev:

Livmorhalskreft kan kvinnen få om hun er jomfru. 

Herpes finnes det forskjellige typer av. Munnsår for eksempel er herpes. Barn kan ha munnsår. Du får Google det og lese!

Kan ikke få livmorhals når en er jomfru ! Snakk med en lege du..

Anonymkode: 7a6c8...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fysj for et stygt og vulgært ord forbruk du har...

Anonymkode: 7a6c8...e9e

Ja.... For det har ikke du mener du? Det er innenfor å komme med skjellsord? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan ikke få livmorhals når en er jomfru ! Snakk med en lege du..

Anonymkode: 7a6c8...e9e

Så de med livmorhalskreft er horer? Er det det du vil frem til?

Anonymkode: 12ef2...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan ikke få livmorhals når en er jomfru ! Snakk med en lege du..

Anonymkode: 7a6c8...e9e

I sjeldnere tilfeller kan man det. 

Anonymkode: b7d0f...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan ikke få livmorhals når en er jomfru ! Snakk med en lege du..

Anonymkode: 7a6c8...e9e

Å herregud....  Nivået på kunnskapen er lav ser jeg. Du får bruke Google og opplyse deg selv! Dette blir for dumt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snuppi skrev:

Å herregud....  Nivået på kunnskapen er lav ser jeg. Du får bruke Google og opplyse deg selv! Dette blir for dumt! 

Det var rette ræva da. Du sier det ikke er mange som har livsvarige seksuelt overførbare infeksjoner, men når jeg opplyser om prosentantall med de så ignorerer du det bare. 

Anonymkode: b7d0f...1d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I sjeldnere tilfeller kan man det. 

Anonymkode: b7d0f...1d4

I sjeldnere tilfeller? Med andre ord du kommer med synsinger da du egentlig ikke vet nok om livmorhalskreft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuppi
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var rette ræva da. Du sier det ikke er mange som har livsvarige seksuelt overførbare infeksjoner, men når jeg opplyser om prosentantall med de så ignorerer du det bare. 

Anonymkode: b7d0f...1d4

Nei, det er faktisk ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snuppi skrev:

I sjeldnere tilfeller? Med andre ord du kommer med synsinger da du egentlig ikke vet nok om livmorhalskreft. 

Da var det rette ræva igjen

Livmorhalskreft rammer stort sett bare kvinner som har vært seksuelt aktive. Risikoen for å utvikle livmorhalskreft øker med økende antall sexpartnere. Infeksjon med humant papillomavirus (HPV) har vist seg å være hovedårsaken for utvikling av denne krefttypen (1).

  1.  Schiffman HM, Bauer HM, Hoover RN, Glass AG, Cadell DM, Rush BB et al. Epidemiologic evidence showing that human papillomavirus infection causes most cervical intraepithelial neoplasia. J Natl Cancer Inst. 1993 Jun 16;85(12):958-964.

Anonymkode: b7d0f...1d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt en eneste ons i mitt liv..kun sex i seriøse forhold, og de har jeg tja, to av..ja pluss han obligatoriske førstegangs-tullingen som jeg trodde jeg var veldig forelsket i..så d blir 3. Er det for mange? 

Kunne ikke falt meg inn å date eller ligge med en så fordomsfull mann..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Snuppi skrev:

Nei, det er faktisk ikke det.

Jo, det er faktisk det du. 

Anonymkode: b7d0f...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man søker på tinder og nattklubber det klart at det bildet du har fått er litt unyansert. I mine kretser (vært student i 5 år) fikk jeg ikke inntrykk av at særlig mange "lå rundt", kanskje med ett og annet unntak. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da var det rette ræva igjen

Livmorhalskreft rammer stort sett bare kvinner som har vært seksuelt aktive. Risikoen for å utvikle livmorhalskreft øker med økende antall sexpartnere. Infeksjon med humant papillomavirus (HPV) har vist seg å være hovedårsaken for utvikling av denne krefttypen (1).

  1.  Schiffman HM, Bauer HM, Hoover RN, Glass AG, Cadell DM, Rush BB et al. Epidemiologic evidence showing that human papillomavirus infection causes most cervical intraepithelial neoplasia. J Natl Cancer Inst. 1993 Jun 16;85(12):958-964.

Anonymkode: b7d0f...1d4

HPV-infeksjon er i de aller fleste tilfeller helt ufarlig. Det er beregnet at opptil 80% av alle voksne mennesker en eller annen gang har vært smittet av dette viruset. Infeksjonen går over av seg selv i løpet av 2 år hos 90%. Viruset kan føre til celleendringer og senere livmorhalskreft. 

Helsedirektoratet har ikke en fullstendig oversikt over antall undersøkelser for seksuelt overførbare infeksjoner i Norge. I 2014 ble det gjennomført cirka 293 000 undersøkelser for genital klamydiainfeksjon, en økning på 2 % fra 2013. Blant personer smittet med hiv før ankomst til Norge ble 52 % diagnostisert innen seks måneder etter ankomst. Blant msm ble 44,3 % testet etter eget ønske. 25,7 % ble testet på grunn av kliniske symptomer på hiv, hvorav 22,2 % hadde utviklet aids.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes egentlig det er rart at du ikke finner damer som ikke har ligget med en masse menn, for de er ikke så få. Jeg vet om mange. Tenker at siden du ikke finner de, så er du ikke deres type person heller. Dermed tiltrekkes du ikke av deres kvaliteter og legger ikke merke til dem. De er som oftest ikke de villeste partyjentene. 

Anonymkode: 5f062...729

Er enig med deg. Kjenner til jenter/damer som ikke har hatt sex også. Tror det er flere av dem i dag enn for noen år siden. Også fordi mange idag tar avstand fra den degraderende promiskuøse adferden som skader følelsesliv og menneskeverd. Mange på universitetet er dessuten for opptatt til å ha tid til date og har mer enn nok med å prioritere studiene og jobb ! 

Anonymkode: 7a6c8...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...