Gå til innhold

Hvordan finne ei som ikke ligger rundt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Snuppi
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dersom man er nymfoman.

Anonymkode: df618...efa

Flertallet er ikke nymfomaner. Hvor ville du med denne kommentaren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dersom man er nymfoman.

Anonymkode: df618...efa

Jeg er nymfoman. Har ikke hatt mange partnere, planlegger ikke å være utro mot typen om jeg finner noen. Må bare ha sex til hvert måltid, da er jeg fornøyd.

Anonymkode: 0860e...3e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nymfoman. Har ikke hatt mange partnere, planlegger ikke å være utro mot typen om jeg finner noen. Må bare ha sex til hvert måltid, da er jeg fornøyd.

Anonymkode: 0860e...3e1

Men da passer du jo ikke inn i AnonymBruker sin interesse og generalisering av nymfomane.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, squidboy skrev:

Ja det er hekt greit. Å ligge rundt som kvinne er ikke en posetiv egenskap

Hva er negativt med det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
2 timer siden, squidboy skrev:

Ja det er hekt greit. Å ligge rundt som kvinne er ikke en posetiv egenskap

Kvinner vil vel ikke ligge med deg og dermed er det negativt at du aldri blir ansett som sexpartner... 

Å omtale kvinner negativt da de har mer sex enn deg viser at det er tomt mellom ørene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Snuppi skrev:

Kvinner vil vel ikke ligge med deg og dermed er det negativt at du aldri blir ansett som sexpartner... 

Å omtale kvinner negativt da de har mer sex enn deg viser at det er tomt mellom ørene dine!

Nei, jeg har kjæreste og hun vil ligge med meg hver dag . Typisk forsvartekknikk fra kvinner i diskusjon med menn " du får vell lite sex"    " ikke fått deg noe på en stund nå ? ;) "          osv osv. ser det hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
2 minutter siden, squidboy skrev:

Nei, jeg har kjæreste og hun vil ligge med meg hver dag . Typisk forsvartekknikk fra kvinner i diskusjon med menn " du får vell lite sex"    " ikke fått deg noe på en stund nå ? ;) "          osv osv. ser det hele tiden

Du har kjæreste? Vet hun hvordan du omtaler hennes medsøstre?  Du omtaler kvinner så negativ at jeg ikke tror på deg når du sier at du har en kjæreste. Hadde min samboer omtalt kvinner slik som du gjør hadde jeg begynte å lure på om han var rett navla. Normale oppegående mennesker omtaler ikke kvinner på den måten. Han hadde fort blitt en eks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snuppi skrev:

Du har kjæreste? Vet hun hvordan du omtaler hennes medsøstre?  Du omtaler kvinner så negativ at jeg ikke tror på deg når du sier at du har en kjæreste. Hadde min samboer omtalt kvinner slik som du gjør hadde jeg begynte å lure på om han var rett navla. Normale oppegående mennesker omtaler ikke kvinner på den måten. Han hadde fort blitt en eks!

Ja, men hun bryr seg ikke. Har vært sammen med henne i snart 2 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
1 minutt siden, squidboy skrev:

Ja, men hun bryr seg ikke. Har vært sammen med henne i snart 2 år

Du har ikke sagt det til henne. Det finnes ingen kvinner med respekt for seg selv som er sammen med noen som omtaler kvinner så negativt som du gjør. Snakker du dritt om andre kvinner, snakker du også dritt om din samboer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Snuppi skrev:

Her er flere nedsettende gullkorn fra deg da du ikke skjønner noenting tydeligvis... 

Tror jeg har sagt ganske sterkt at jeg ikke ville vært sammen med en løs mann. Så hvordan du da kan vri det om til at jeg snakker om kvinner skjønner ikke jeg. Jeg mener at mennesker skal få være så løse de bare vil og de får ta konsekvensene av det selv, og det eneste som da blir negativt blir at jeg absolutt ikke ville vært sammen med en løs mann. Du kan godt oppfatte det som nedsettende, men jeg kommer fortsatt til å omtale mennesker som ligger rundt for løse. For de ER jo løse/lett på tråden osv om de har mange ONS. Det er jo opplagt at det i grunn er enklere å få uforpliktende sex med noen som faktisk har uforpliktende sex i forhold til mennesker som har hatt få sexpartnere og kun har sex i et forhold. Så hvorfor man ikke bare kan si ting som det er skjønner jeg ikke, og hvis man tar seg nær av ordet løs om man har hatt mange sexpartnere burde man kanskje vurdere om en selv innerst inne synes det er positivt at en har ligget rundt.

Anonymkode: b7d0f...1d4

Hvis du mener det er nedsettende å si dette så er du den skjøreste personen jeg har møtt. Hvis du ikke tåler noen ting uten å kalle det nedsettende bør du kanskje ikke være på dette forumet. Og jeg refererte til NHI angående smitte mellom utbrudd med herpes, så vet ikke hva som skal til før at du forstår at man er smittsom mellom utbrudd med herpes? For du står på ditt selv om jeg har referert til NHI. Det er veldig merkelig?? 

Anonymkode: b7d0f...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Snuppi skrev:

Du har ikke sagt det til henne. Det finnes ingen kvinner med respekt for seg selv som er sammen med noen som omtaler kvinner så negativt som du gjør. Snakker du dritt om andre kvinner, snakker du også dritt om din samboer! 

Joda finnes mange kvinner som ikke er hysteriske eller hårsåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, squidboy skrev:

Ja, men hun bryr seg ikke. Har vært sammen med henne i snart 2 år

Tull. Dere ble sammen i januar. Vet hun at du postet bilder av henne her? 

Anonymkode: 4de7e...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tull. Dere ble sammen i januar. Vet hun at du postet bilder av henne her? 

Anonymkode: 4de7e...33e

Har du sitert feil person ? Eller er det meg du snakker om ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, squidboy skrev:

Joda finnes mange kvinner som ikke er hysteriske eller hårsåre

Er ikke dette samme "forsvarsteknikk" som du beskylder andre for?

Anonymkode: c0920...b0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke dette samme "forsvarsteknikk" som du beskylder andre for?

Anonymkode: c0920...b0b

Nei. Det er noe helt annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Snuppi
1 time siden, squidboy skrev:

Joda finnes mange kvinner som ikke er hysteriske eller hårsåre

Å omtale mennesker negativt har ingenting med å være hysterisk eller hårsår! Det er normalt å reagere negativt på dine diskriminerende ytringer angående kvinner! Om du går rundt og omtaler damen din slik som du sverter kvinner på kg driver du med psykisk mishandling! Som sagt du har ikke mye mellom ørene da du omtaler kvinner så negativt! Snakker du nedsettende om kvinner, snakker du også nedsettende om damen din!

Føler du en viss makt av av å sverte ukjente kvinner på et forum? Hvorfor oppfører du deg som en drittsekk? 

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
16 minutter siden, squidboy skrev:

Nei. Det er noe helt annet

Du lager egne regler for deg selv da du er uansvarlig og umoden! Du tar ikke ansvar for ytringene dine. Antisosial atferd er typisk for nettroll! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, squidboy skrev:

Nei. Det er noe helt annet

Nei, det er ikke det. Ditt saklighetsnivå imponerer ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du mener det er nedsettende å si dette så er du den skjøreste personen jeg har møtt. Hvis du ikke tåler noen ting uten å kalle det nedsettende bør du kanskje ikke være på dette forumet. Og jeg refererte til NHI angående smitte mellom utbrudd med herpes, så vet ikke hva som skal til før at du forstår at man er smittsom mellom utbrudd med herpes? For du står på ditt selv om jeg har referert til NHI. Det er veldig merkelig?? 

Anonymkode: b7d0f...1d4

Innlegget ditt og alle ytringene angående løse kvinner og dobbeltmoralen din er forkastetelig! Du tar ikke ansvar for utsagnene dine.

Jeg er ikke skjør, jeg liker bare ikke måten du snakke i to tunger da du hevder at du ikke ser ned på 'løse" kvinner da det er tydelig at det er nettopp det du gjør!

Du får bli enig med deg selv og finne andre ord for å uttrykke deg for å få frem poenget ditt. Jeg gidder ikke å diskutere med noen som ikke evner å stå for egne innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...