Gå til innhold

Skal gifte oss - har ingen penger!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 11.6.2017 den 10.11, AnonymBruker skrev:

Laget drikke selv???? Solbærsaft?

Anonymkode: 67c5f...5f6

Det kan jo være at de hadde hjemmebrygget øl da

Anonymkode: 2c11a...c1b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tuller du?

Anonymkode: ea0a8...e48

Hvorfor ikke?

Skrevet (endret)

Crashe en kirkekaffe dagen derpå er mitt beste råd. Gå bananas med 80 gjester som kaster seg over kaffe og noen tørre kjeks. La Den norske kirke betale for alt! Kanskje du kan låne en hvit konfirmantkjortel som brudekjole!?

Endret av Hurepoix
  • Liker 2
Skrevet
På 11.6.2017 den 10.11, AnonymBruker skrev:

Laget drikke selv???? Solbærsaft?

En kan lage mye godt av sukker, gjær og vann 🍹🍹

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Og ungdommens fylleminner velter opp i meg med litt spysmak langt baki halsen. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Mystix skrev:

Og ungdommens fylleminner velter opp i meg med litt spysmak langt baki halsen. 

Har ikke sånne fylleminner så kanskje derfor jeg tenkte på sangen "siloen min" som handler om HB

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Æsj. Skikkelig kjipt å sitte der på fest hos harry og gjerrige lovbrytere. Drikke liksom-cola mens andre heller i seg hjemmebrent med konjakkessens :rolleyes:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 13.5.2017 den 14.51, Mystix skrev:

Man bruker usannsynlig mye penger på en dag, og det er slettes ikke sikkert gavene veier opp. Folk gir gaver etter evne og man kan ikke forvente dyre gaver fra alle.  

Hva er all den praten om gaver?

Jeg ser det i hver bedig tråd. Merker jeg begynner å bli dritt lei.

Jeg invitere gjester som jeg har lyst å dele dagen min med, ikke får å få dyre gaver eller gaver i det hele tatt.

Anonymkode: 1f389...c5f

• Liker 2
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj. Skikkelig kjipt å sitte der på fest hos harry og gjerrige lovbrytere. Drikke liksom-cola mens andre heller i seg hjemmebrent med konjakkessens :rolleyes:

Rednecks fester er artige de og på sitt vis

Skrevet

Har dere ikke råd til bryllup, så venter dere. Slik alle må. Dere får begynne å spare. Skjønner ikke helt hastverket. 

For ikke glemt et par som var med på Luksusfellen. De hadde ikke råd til bryllup, men skulle bruke skattepengene selv om de hadde masse ubetalte regninger :daane:

AnonymBruker
Skrevet
På 14.6.2017 den 0.35, Hurepoix skrev:

Crashe en kirkekaffe dagen derpå er mitt beste råd. Gå bananas med 80 gjester som kaster seg over kaffe og noen tørre kjeks. La Den norske kirke betale for alt! Kanskje du kan låne en hvit konfirmantkjortel som brudekjole!?

Dummeste jeg har lest

• Liker 1
Skrevet

Har man ikke penger så inviterer man ikke 80 stykk til bryllup. Forstår ikke helt tankegangen her?

Har man ikke penger så gifter man seg billig. Så kan dere ta en fornyelse av løftet om noen år om situasjonen bedrer seg.

Du høres veldig ung ut. Ikke bruk penger dere ikke har.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dummeste jeg har lest

Slik framstår ironi / satire når man leser den bokstavlig, ja!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 12.5.2017 den 18.29, AnonymBruker skrev:

Forbered deg på cirka 60-100.000 kr. 

Anonymkode: 93259...b04

Burde ikke koste mer enn 5-6.000 

Anonymkode: 06e6f...e65

AnonymBruker
Skrevet

Vi har god råd og jobb begge to, men så oss likevel ikke råd til et bryllup med 80 gjester. Det er luksus, og overhodet ikke noe man unner seg når man får inntekten sin fra NAV.

Anonymkode: 0cdf9...727

AnonymBruker
Skrevet

Nå er vi i midten av juni. Det er jo altfor seint å sende innbydelser til bryllup nå uansett.

Anonymkode: fcd0a...cf0

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Burde ikke koste mer enn 5-6.000 

Anonymkode: 06e6f...e65

Man får knapt brudekjole og blomster til den prisen men mindre man kjøper en fille på fretex og plukker blomster i skogen. 

Skrevet
3 minutter siden, Mystix skrev:

Man får knapt brudekjole og blomster til den prisen men mindre man kjøper en fille på fretex og plukker blomster i skogen. 

Man kan få mye fint for en billig penge

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal gifte oss og ha ca 60 gjester neste år i juni, har spart ca 80 000 til nå, vi kommer til å spare ca 100 000 + til.  Gifter meg bare en gang og gidder ikke å snu på hver krone på alt som skal kjøpes og ordnes.  Ingen hjelper oss med det økomomiske og man skal selvfølgelig betale for egen fest selv.  Å tro at Nav dekker slikt er bare komplett latterlig og sier mye om modenhetsnivået til TS.

Anonymkode: ced0c...25f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal gifte oss og ha ca 60 gjester neste år i juni, har spart ca 80 000 til nå, vi kommer til å spare ca 100 000 + til.  Gifter meg bare en gang og gidder ikke å snu på hver krone på alt som skal kjøpes og ordnes.  Ingen hjelper oss med det økomomiske og man skal selvfølgelig betale for egen fest selv.  Å tro at Nav dekker slikt er bare komplett latterlig og sier mye om modenhetsnivået til TS.

Anonymkode: ced0c...25f

Sikker på at det bare blir en gang. Det er mange som har møtt seg selv i døren når de har ytret det der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...